Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Dever
    ****

    Soundtrack Craig Armstrong: 1. World Trade Center Cello Theme ,2. World Trade Center Piano Theme ,3. New York Awakes ,4. The Drive Downtown ,5. Rise Above The Towers ,6. World Trade Center Choral Piece ,7. John & Donna Talk About Their Family ,8. Ethereal ,9. John's Woodshed ,10. Marine Arrives At Ground Zero ,11. Will and Allison in the Hospital ,12. Allison At The Stoplight ,13. Jimeno Sees Jesus ,14. John and Will Found / Will Ascends ,15. John's Apparition ,16. John Rescued / Resolution ,17. Elegy ,18. Ethereal Piano Coda,(13.5.2011)

  • Deimos
    ***

    TV/// Obsazení 7/10 Děj 6/10 Hudba 6/10 Efekty 7/10/// +Nicolas Cage, vypadá to reálně -trochu patetické, problém však je v tom že mě to moc nezasáhlo/// Na World Trade Center jsem se těšil, ale hlavně jsem mu věřil. A nechtěl jsem se zvyklat názorama, že je to příliš patetické apd. To co se tvrdí je sice pravda, ale není to v takové míře, že by to vadilo. Tohle v podstatě ke každému filmu patří. A ke katastrofickému made in USA především. Problém bych viděl v tom, že je to dlouhé a především nic extra se neděje. V úvodu zažijete pád věží z pohledu záchraných jednotek, což je docela efektní mazec. Skoro jsem si připadal jako bych v té budově byl. Dobré taky je, že i když mi výme, tak zůčastnění lidé vlastně nevědí co se děje. Problém však je, že film působí jako jakýkoliv jiný katastrofický film a nějak se mi ani nechce věřit, že se to opravdu stalo. Tady nejspíš bude chyba ve mě než v tvůrcích. Ale působilo to tak na mě. Posledních 10 minut mě už docela dojalo, ale pořád mám pocit, že takový dokument mě dokáže rozházet víc. U tohoto filmu se to nestalo a to je špatně. Let číslo 93 je skutečně lepší./// Celkem 64%///(1.10.2008)

  • Madison
    **

    Uspávanka, ktorá si vďaka pomalému tempu, zádumčivým dialógom a patetickému osvieteniu zaslúžila 5*. Avšak ja som mala chuť sa predovšetkým baviť - áno, baviť sa pri poukázaní reality, v ktorej konečne nebola Amerika prezentovaná ako patriotistická krajina zachraňujúca celý svet pred komerčnými pohromami, ale ako krajina, ktorá utrpela nečakaný úder (vinou samej seba alebo teroristov?!). Priznám sa, dobre sa na to pozeralo vďaka mojej utkvelej predstave o hrôzach prežitých v Amerike, ale ono to tak zlé zase nebolo. Dvaja chlapi schovatí pod troskami lietadla objavujúci svoje zanedbané hodnoty, aby ich na konci mohli oprášiť, povedať "prepáč" a žiť tak ako ďalej, len poďakovať vyššej moci za druhú šancu. Aj ja som si ku koncu vravela, že Amerika si za všetku hrôzu skrz politické nedostatky môže sama, ale "chudáci ľudia, ktorí si kvôli svojej krajine najviac vytrpeli" - bola jediná myšlienka, ktorá sa mi zakódovala v hlave.(17.9.2008)

  • ChewieDC
    ***

    Je to přesně takové, jak se počítalo. Patetické, ubrečené, s významnými záběry na americkou vlajku. Nic moc se tam neděje, mnohem zajímavěji působí dějová linka v rodinách těch dvou policistů. Bohužel nejsem tolik odolný a několik scén na mě tak docela dojemně zapůsobilo (např. dohadování se o jménu mimča). Na mě tyhle věci fungujou. Mám se stydět? Asi ano...(15.8.2006)

  • tron
    ***

    „Sú mŕtvi.“ – „Takže hovoríš, že sú na tom lepšie.“ Trvalo iba päť rokov, kým sa bol Hollywood ochotný pozrieť do tváre terorizmu. V roku 2006 nakrútil zaujímavý britský „dokumentarista“ Paul Greengrass strhujúci LET Č. 93 a kontroverzný Oliver Stone (ČATA, WALL STREET, J.F.K., TAKÍ NORMÁLNI ZABIJACI) nekontroverznú drámu WORLD TRADE CENTER. Kým Greengrass sa sústredil na „štvrté z troch“ lietadiel, ktoré 11. 9. 2001 navždy zmenili tvár Ameriky, Stone schválne upustil od svojich rozporuplných politických/sprisahaneckých názorov a tiež sa rozhodol vyrozprávať „iba“ príbeh obyčajných ľudí, ktorí boli v nesprávny čas na nesprávnom mieste. Bohužiaľ, na rozdiel od Greengrassa prichádza so slabými emóciami, ktoré splývajú s tuctovou hollywoodskou riadne pocukrovanou kávou v čele s fúzatým Nicolasom Cageom, ktorý patrí (s úvodným „tieňom lietadla“) ešte k tomu lepšiemu, čo viac ako dvojhodinový film ponúka. Tým ďalším sú niektoré fungujúce a profesionálne nakrútené scény (bojím sa však, že skôr tie technickejšieho rázu) a tradične svojská Maggie Gyllenhaalová (DONNIE DARKO, SEKRETÁRKA). Stone sa chytil do vlastnej pasce: pre divákov už nie je zaujímavý, keď ponúka politicky zaťažené príbehy (NIXON, ALEXANDER VEĽKÝ), ani keď nakrúca „obyčajnú“ drámu.(14.9.2008)

  • - Snímek byl do kin převážen pod kódovým označením „Bluelight“. (imro)

  • - Většina natáčení probíhala v New Yorku, část pak ve studiích v Kalifornii. (duklak2)

  • - Aby film co nejvěrněji odpovídal skutečnosti, točil se v reálných lokacích a chronologicky. (Jeremy.jk)