Nastala chyba při přehrávání videa.
  • castor
    **

    Zase tak moc bych WTC neodsuzoval. Je sice škoda, kam až klesl mnou tak milovaný Oliver Stone, ale na druhé straně látku uchopil po svém a.. nelze film hodnotit s přihlédnutím na Greengrassův nedávný opus, to by byl boj Davida s Goliášem. Bolavou událost nedávných časů představují dva muži - jedni z mála přeživších při zřícení budov Obchodního centra. Právě od zřícení se ale na plátně nestane žádná zásadní věc, žádný dramatický moment. Ostudný scénář dovolí jen několik zapamatovatelných scén, cukrové vaty je až příliš, i když předpokládám, že nejedno oko nezůstalo suché!! Emotivní záležitost, která se ovšem týká emotivního dne, jehož datum se bude ještě hodně dlouho skloňovat!!(31.10.2006)

  • POMO
    ***

    Malý gíčový doják, ktorý sa v strachu zo seba samého nezmôže na viac než telenovelovo primitívnú interpretáciu celej veci. Byť fikciou a nemať prvoligových hercov, nemal by absolútne čím zaujať a ani by sa nedostal do kín. Zopár scén je ako-tak silných a nechýba ani dojatie, no to všetko bolo aj v síce rovnako sentimentálnom, ale scenáristicky prepracovanejšom Ladder 49. Netvrdím, že si scenáristi mali realitu prispôsobiť potrebám filmu, no mohli aspoň pridať jednu - dve vedľajšie dejové línie. Pozerať sa dve hodiny na dvoch modliacich sa chlapov zavalených v troskách a dve bručiace manželky čakajúce na nich doma, to si vyžaduje veľa trpezlivosti. Ale tie 50-ročné tetušky, čo na projekcii sedeli okolo mňa, si pochvaľovali...(17.8.2006)

  • dobytek
    odpad!

    Tohle opravdu natočil Oliver Stone? Ten samej Oliver Stone, kterej o 20 let dřív natočil Četu??? Takovou kopu sraček pohromadě jsem snad ještě neviděl. Muj dojem z filmu je asi takovej, že přibližně po 20 minutách hlavnim hrdinům spadne WTC na hlavu a od tý chvíle moh Stone točit třeba 5 černochů v tunelu a vyšlo by to nastejno, protože je tam skoro celou dobu tma. Do toho zasypaný policajti hekaj, vyznávaj si snad navzájem lásku a jeden má dokonce pocit, že vidí ježíše. No chvílema to na mě působilo, že se film odehrává někde v gay clubu, kde někdo zhasnul světlo. Když se děj přesune mimo trosky, tak film nabídne akorát záběry na to, jak se někdo neustále modlí, případně brečí. Do toho pořád obligátní "god bless america" a podobný kecy. Stone zřejmě považoval za důležitý, aby tohle zaklínadlo v jeho filmu zaznělo přímo z úst opičáka Bushe, takže tam šoupnul kousek z nějakýho jeho projevu. A nesmim zapomenout na postavu jakýhosi bejvalýho mariňáka, kterej se na konci filmu prochází mezi troskama, zrovna s někym telefonuje a suše mu oznámí, že teď ho bude USA potřebovat, aby vykonal pomstu. Tohle by snad nenatočil ani Majkl Bay...(24.8.2008)

  • Zeck
    ***

    Nevyčítal bych Oliverovi tenhle snímek. WTC byl zkrátka film pro Američany, oni potřebují vidět hrdinství a pořádně si u něj zasalutovat, nebo vysmrkat deset balíčků papírových kapesníků. U témat týkajících se 11. září to platí dvojnásob. Oliver měl lajcky řečeno koule ve svěráku. Buď natočíš film, který bude plný akce a napětí a diváci ti na něj plivnou, nebo natočíš jak celý svět brečí a těhotná manželka doma zvrací do záchodu. Zvolil to druhé a já mu to nezazlívám.(14.9.2008)

  • larelay
    ****

    Nechapem, preco je ten film tak zle hodnoteny. Ved kto sa chysta si tento film pozriet, musi predsa ocakavat abnormalnu patetickost, slzave udolie, prehnane vlastnenctvo amikov a hlavne skoro ziaden dej. kto od toho ocakava prepracovany dej a ziadne slzy, je asi blazon. Film bol presne tym, co som ocakavala. Ludia, majte nizsie naroky a film sa vam bude pacit. Rozhodne to nebolo take zle, ako vacsina z vas napisala. Skuste sa na to pozriet objektivne. Keby sa u nas stala podobna tragedia a keby sme mali vyspely filmovy priemysel, nehanbili by sme sa taketo dielko natocit.(24.11.2006)

  • - I když byl Nicolas Cage prvním hercem, který dostal scénář zároveň s režisérem, postavu McLoughlina před ním ještě stihl odmítnout George Clooney. (imro)

  • - Snímek byl do kin převážen pod kódovým označením „Bluelight“. (imro)

  • - Do role Johna McLoughlina se režisér a stejně tak studio Paramount dlouho snažili získat Mela Gibsona. Jemu se sice scénář zamlouval, ale raději se pustil do natáčení svého snímku Apocalypto (2006). Druhou volbou pro roli byl Kevin Costner, se kterým Oliver Stone natočil již snímek J.F.K. (1991). Studio ale nechtělo jejich další společnou konspirační teorii. (imro)