Režie:
Patrik SyversenKamera:
Håvard Andre ByrkjelandHudba:
Simon BoswellHrají:
Henriette Bruusgaard, Jørn Bjørn Fuller Gee, Lasse Valdal, Nini Bull Robsahm, Janne Beate Bønes, Kristina Leganger Aaserud, Kristofer Hivju (více)VOD (1)
Obsahy(2)
Lovecká sezóna právě začíná... V létě 1974 vyráží čtyři přátelé na víkendový výlet tábořit v lese. Během cesty jsou ale přepadeni a omráčeni. Když se proberou z bezvědomí, slyší zvuk lovecké trubky. O tom, že se kořistí stali právě oni, není pochyb. A lov? ... Začíná. (oficiální text distributora)
Recenze (250)
Má úplně první zkušenost s norským horrorem. A musím podotknout, že dosti tvrdá. Rovdyr není zcela určitě pro slabší povahy, je drsný a krvavý. Na husté atmosféře přidává jeho prostředí - severské lesy jsou pro takové snímky jako stvořené. Tam bych nechtěl zabloudit. Film začíná jako netypický slasher, aby se zvrhnul v nefalšovaný hixploitation, i když ne zrovna originální. Hudba na začátku příběhu mě trochu štvala, ale při "loveckých scénách" mi to hezky vynahradila. Jinak určitě spokojenost. Nějak jsem těm exploitation a hixploitation snímkům přišel na chuť... ()
Nepodařilo se. Lesy v sobě pro horror skýtají velký potenciál ale tady ho nedokázali využít. Rovněž příběh ničím nezaujme. Takovýhle běhání po lese bez nějak zvlášt povedené atmosféry by mohl natočit každý. Severská produkce tak po několika světlých momentech trochu zklamala. Jako ztrátu času bych to nepopsal ale film mně zkrátka ničím nezaujal. Až na pár děsivějších momentů o žádný zázrak nejde. Jako lepší alternativa horroru v lese se mi zdá Jezero Smrti, celkem slušný norský snímek Temné Lesy nebo terror zdeformovanců v Pachu krve. Alternativa: Eden Lake, Vacancy, Villmark. ()
Místy je to docela slušně brutal. Na pomezí lesního slasheru a syrovýho hixploitaion. Z Norska chodí samý kvalitky a tohle není výjimka. Banda mladejch, lesy, buran magoři s nožema a flintama, dobrá atmosféra, všechno klape správně jak má. Level násilí je tady celkej slušně povolenej, záběry typu ustřelenej nárt nebo vyvrhování střev vypovídají za vše. Bandička našich hrdinů tentokrát nejsou takoví pohodáři jako v dalším aktuálním norským masakru Fritt Vilt, hádají se, nemají se zas tolik rádi, jsou uhádaní, arogantní atd., ale jakmile začnou být pronásledovaní tak se hned sympatie obracejí na jejich stranu. Slušnej standard z krásné země. 8/10 ()
Nikdo v daném žánru nečeká žádné veledílo postavené na scénáři a vypointovaných dialozích, ale tahle lovecká sezóna je postavená na hodně směšných pravidlech. Vůbec navíc nejde o tradiční slasher, většinu děje diváka nudí tvůrčí plácání do vody a otravuje totální nesympatičnost (proč spolu vůbec jeli, když do sebe permanentně a hlavně nesmyslně šijí?) ústředního kvarteta. Pokud něco ocenit, tak je to tu a tam kamera využívající norské krajiny a to, že se film odehrává za denního světla a neskrývá své neumětelství za šero nebo tmu. Zbytek je ale průšvih na druhou.. Stokrát viděný konec, totální absence motivace postav, mizerné herecké výkony, nulová atmosféra. Místní „nadšení“ u mnohých nechápu, tohle byla čirá samoúčelnost. Navíc jsem měl tu „čest“ vidět snímek s českým dabingem a vrcholem byla záměna dvou jmen (Camilla x Renate) – to je vizitka a vrchol amatérismu!! ()
Pro mě celkem milé překvapení.Jednotvárná rychlá vyvražďovačka,opírající se ( jak už to bývá zvykem ) o plno svých předchůdců.Za tu hodinku a kousíček padne celkem solidní počet lidí,ve velké míře díky ostnatému drátu:).Na to,že jsem na tento film narazil dá se říci náhodou jsem se bavil hodně nadprůměrně. ()
Galerie (11)
Photo © Euforia Film
Zajímavosti (1)
- Písnička, která hraje na začátku filmu v autě, je „Wait For The Rain“ od Davida Hesse. Ve 20. minutě hraje „En Spennende Dag For Josefine“ od Inger Lise Rypdal. Ta samá písnička pak hraje na konci filmu. (Duoscop)
Reklama