Reklama

Reklama

Let’s Dance: Revolution

Trailer 1

Mladá tanečnice Emily (Kathryn McCormick) přijíždí do Miami s velkým snem tančit na profesionální úrovni. Na jedné plážové party se seznámí se Seanem (Ryan Guzman) a protančí s ním celou noc. Sean vede kontroverzní pouliční taneční hnutí MOB, které se drze dere vpřed a tančí na nejrušnějších místech ve městě a také v netradičních prostorách jako jsou muzeum nebo banka. Občas si vyberou rušnou křižovatku. Prostě to rozbalí všude, kde vzbudí pořádný rozruch. Tancem provokují běžné kolemjdoucí a strhávají na sebe i pozornost médií. Jejich hlavním cílem, je způsobit co největší šok a být pořádně vidět i slyšet. Sean Emily postupně učaruje a rozhodne se do jeho tanečního projektu zapojit. Postupně se stane jeho hlavní tanečnicí. Brzy mají první neohlášené vystoupení, které opět zvedne ze židlí řadu kritiků i fanoušků. Jedny naštvané a druhé nadšené. Emilyn otec, bohatý byznysmen, ale nesouhlasí, aby se jeho dcera poflakovala s pouliční bandičkou. Představuje si pro ni jinou budoucnost. A tak to chce tanečníkům pořádně osolit. Místo, kde už MOB dlouho trénují, chce Emilyn otec rekonstruovat a využít jej k obchodním účelům. K tomu potřebuje vystěhovat tisíce zde žijících lidí. Skupina MOB se na protest proti tomu rozhodne vyrazit do ulic a tancem upozornit na problém těch, kteří zůstanou bez střechy nad hlavou. Teď už taneční skupina MOB netančí jenom proto, aby se předváděla a provokovala, nyní tančí pro zatraceně dobrou věc. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (27)

Trailer 1

Recenze (271)

M.i.k.e 

všechny recenze uživatele

pořád to samé dokola,příběhově naprosto ploché,dialogy celkově o ničem,ale přseto mám tyhle filmy rád kvůli tanečním číslům a i tady se tvůrcům povedlo nejedno opravdu výborné a o tom tyhle filmy pro mě jsou.Bezduchá zábava po únavném dni.Stejně jako u StreetDance 2 i tady to nechám nepokrytě za 4...70% ()

Davies182 

všechny recenze uživatele

Trojka prostě poprvý přinesla takovej ten neuvěřitelnej wow efekt, co všechno se dá "zatancovat". Podruhý už to tim pádem tolik nefunguje, i když jsou taneční čísla pořád skvělý - tentokrát je to jednoduše pouhý sled zajímavě se hejbajících mladejch lidí. Příběh neřešit. Co jako bude v pátym dílu? MOBské bitky ve vesmíru?? ()

Reklama

Chen 

všechny recenze uživatele

Aneb jak tanec nad byznysem zvítězil. Jasně, že je to pohádka, ale já stejně nečekal víc, než jen partu hezkých lidí, slušnou hudbu a povedenou choreografii. To poslední mě ale trošku zklamalo a opravdu mě nadchnulo až finále, ostatní taneční kreace mi přišly, ve srovnání s žánrovou konkurencí, jen na lehce nadprůměrné úrovni. ()

Rosaviva 

všechny recenze uživatele

Tak jo, docela mě to překvapilo. Po jedničce se mi to snad líbilo nevíc, což je dost velké překvapení. Některá vystoupení byla opravdu dechberoucí a vizuálně velmi dobře udělaná, jen ten příběh za tím dost pokulhával, samozřejmě, že na konci všechno musí dopadnout dobře a všichni jsou spokojení, bleh. 3* ()

F.W.Colqhoun 

všechny recenze uživatele

'Za to, že jste čuměli na blbej film, si můžete sami,' pomyslím si obvykle, když narazím na hodnocení jednou hvězdičkou nebo odpadem. Informačních zdrojů (TENTO nevyjímaje) je dnes dost a bolestným zážitků se lze snadno vyhnout. Na „Let's Dance: Revolution“ jsem jít musel, šlo o pracovní povinnost. A bylo to peklo. Že se nebude jednat o Bergmana (ani „Bezstarostnou jízdu“)jsem věděl, ale to, co jsem musel prožít, mi vyrazilo dech, připravilo o několik posledních iluzí a utvrdilo v několika paranoidních podezřeních (např. že generátory zápletek, naznačené Orwellem, skutečně existují, jedou na plné obrátky, neboť tohle nemohla zplodit lidská bytost). I přes pitomý scénář, nabuznělého hlavního hrdinu, ultra-mega-klišoidní dialogy a kreténskou hudbu (až na nasteroidovaný sampl „Pyramid Song“ od Radiohead a zlomek synťákové nádhery „Wait“ od M83) bych se ale přenesl – jde o devadesátiminutový videoklip, ne? Co mne ale zvedalo opakovaně z polstrované sedačky byl ne zcela nevinný pokus autorů navodit mylný dojem, že kroucení hýžděmi a saltování (ve značkových hadrech) mezi auty má jakýsi politický smysl (titul filmu „Revolution“ jsem dopředu chybně interpretoval jako deklaraci technologického posunu série a proto se nevyhnul jistému překvapení). Přestože o revolucích jakéhokoliv druhu nemám žádených iluzí a nejsem typ stavějící při každé příležitosti barikády, devalvující a nanejvýš konformní způsob, jakým autoři snímku naznačují způsob společenského protestu, mne hluboce pobuřoval a pobuřuje dokonce ještě teď, dva dny potom, co jsem se z kina po lobotomizujícím zážitku vypotácel – kdyby se autoři tomuto motivu vyhnuli, byl bych snad ochoten s přihlédnutím k žánrové škatulce hodnotit shovívavěji, přesto, že pro blbé dialogy prostě omluvu nenacházím. Pevně doufám, že ani individua mně neznámého druhu, kteří projekce tohoto typu filmů navštěvují dobrovolně, nebudou brát předkládaný a vlastně strašně cynický model ovlivňování společenského dění (něco chceme, korporace chtějí něco jiného, zatancujeme a korporace, kterým se náhle hodíme do reklamy na značkové hadříky, změní názor) vážně. Jeden bod za občasný důvod k hysterickému smíchu a skackavé kozy. ()

Galerie (60)

Zajímavosti (9)

  • Při tanci v restauraci je možné si všimnout, že Emily (Kathryn McCormick) má masku nasazenou na očích, v jedné chvíli má masku nasazenou na hlavě, a po chvíli zase na očích. (Reesam)
  • V záběru, kdy skupina tančí v restauraci, je kameraman nachystán s kamerou v rohlíku na tácu, v dalším záběru ale prochází kolem s prázdným tácem. (Hanka13)
  • V baru u Ricka, kdy Emily (Kathryn McCormick) tančí se Sheonem (Ryan Guzman) salsu a poté jdou k baru, Shon v jednom záběru Emily drží kolem ramen, v dalším záběru kolem pasu a v dalším zase kolem ramen. (Hanka13)

Reklama

Reklama