Režie:
Neil BurgerKamera:
Stuart DryburghHudba:
Rob SimonsenHrají:
Bryan Cranston, Kevin Hart, Nicole Kidman, Aja Naomi King, Jahi Di'Allo Winston, Genevieve Angelson, Golshifteh Farahani, Tate Donovan, Julianna Margulies (více)VOD (3)
Obsahy(1)
Ani jeden z nich nemá budoucnost, přesto si lze jen těžko představit rozdílnější dvojici. Na jedné straně milionář Phillip, vzdělaný sběratel umění, renesanční člověk s kulturním rozhledem a vybraným vkusem z vyšší společnosti, který je po nehodě během paraglidingu ochrnutý a upoutaný na vozík. Na druhé straně černošský mladík z předměstí. Díky energii, odvaze a bezprostřednosti by mu měl patřit svět, ale jako čerstvě propuštěný vězeň nemá šanci získat práci a zjišťuje, že svět o něj ani trošku nestojí. Setkají se spíš omylem, nejspíš o to moc nestojí, Phillip si i tak vybere živelného kluka téměř z ulice jako svého ošetřovatele. Možná to byl krok zoufalé nudy, dost možná i řízená sebevražda. Ať tak či onak, jejich soužití po krátké nedůvěře překoná všechny rozdíly a oba charaktery z jiných vesmírů života do sebe zapadnou jako Lego. Jejich neočekávané přátelství nabízí dojemný, zábavný a hlavně neuvěřitelně silný zážitek. (Bontonfilm)
(více)Videa (6)
Recenze (105)
Pre mňa to je na rovnakej úrovni ako originál, ktorý bol možno trochu zábavnejší, ale remake má zase sympatickejšie herecké obsadenie ústrednej dvojky. Hlavne z Cranstona vyžaruje obrovská charizma aj keď nehybne sedí a nič nehovorí. Bohužiaľ rovnako ako u originálu ma štvalo to, že ma film ani raz nedojal. V tomto smere to je také odťažité. Akokeby sa to za každú cenu snažilo vyhnúť otrepaným dojímavým klišé. Čo je škoda. 6/10. ()
Takže asi takto: Film zbytečný jako katapultovací sedadlo pro pilota helikoptéry nebo, chcete-li tematicky, jako luxusní psací pero od Párkra pro hlavního hrdinu (jednoho nebo druhého, neboť jeden psát umí, ale nemůže a o tom druhém dost pochybuji). Rymejk byl stopro stvořen výhradně pro negramotné požírače donatů a hambáčů, kteří by si francouzský originál nepustili, bo titulky. A to, jak každý ví, kazí dojem z obrázků a nutí člověka soustředit se na činnost nazvanou čtení! A tupani v s litrem coly v otylé pazouře a megakrabicí popcornu pod upocenou paží přece nešli na horor, nýbrž na kokotmedii! Ano, zde je namístě uvést, že byla značně kokotská. Tam, kde Frantíci taktně a vtipně naznačili choulostivé situace, museli samozřejmě Emeričani vytasit naprudko celou “parádu” a pořádně se v ní vyrýpat, aby to obecenstvo pochopilo a náležitě si zachrochtalo blahem. Inu, není se co divit, vezmeme-li v úvahu inteligenci průměrného, modrobíločerveného jedince se středoškolským (!!!) vzděláním, například pomocí této ankety (varování: jen pro otrlé! https://m.9gag.com/gag/aWEqEex) Nutno podotknout a přičíst na kreditu filmu, že Kidmanka tomu dávala šmrnc, Stývn Hóking byl taky vcelku dobře zahranej a ten trapně se pitvořící negr mě tentokrát sral méně, než obvykle... Teď zbývá asi jen počkat, až za přispění Agrofertu a nakradených eurodotací natočí Troška český rymejk o našich Nedotknutelných. Na obalu dývka se na nás pak bude křenit Endy tlačící na kriplkáře Zemanovic zombíka. ()
Já se nikdy netajil tím, že mám velkou náklonnost k americkým remakům nejen evropských hitů, a více než často jsem si je dokonce užíval víc než právě samotné originály, no a právě ani Nedotknutelní tomu nejsou výjimkou, nehledě na to, že jako jeden z velmi mála dokonce ani nesdílím to celosvětové nadšení z právě francouzských Nedotknutelných, které sice také považuji za opravdu silný a výrazný snímek, ale to pozdvižení kolem něj pro mě bylo a vlastně stále je zcela nepochopitelně přehnané. Nicméně nyní již ale blíže k tomuto remaku. Já se tedy dost upřímně bál obsazení Kevina Harta do ústřední role, jelikož tohoto komika příliš nemusím, za mě totiž velmi často strašně přehrává, působí trapně a ani jeho styl humoru mi nesedí, zde ovšem podal překvapivě silný a civilní výkon, herecky mě oslovil a v kombinaci s Bryanem Cranstonem jim to po celou dobu šlape na jedničku. Též nečekaně překvapivě se stejně jako u originálu i zde tvůrci vykašlali na nějaké zbytečné tlačení na pilu, což mě právě u amerických filmařů docela až šokovalo, ale skutečně se tady po celou dobu ani jednou neuchýlili k nějakému nucenému vyvolávání emocí, prostě je nechaly vyplynout z jednotlivých scéna a situací a působilo to velmi příjemně. Celému příběhu a vyvíjejícímu se vztahu mezi ústředními hrdiny jinak nelze též co vytknout, je to citlivě a poutavě zpracované, bez nějakých hrubozrnných, nevhodných, či snad až trapných fórků, za mě zkrátka tento remake své předloze ostudu rozhodně neudělal a já musím jen zopakovat, že na mě působil opravdu ještě o něco lépe, než právě samotný originál. ()
Ono to vlastne celkom ujde, ale pôsobi strašne zbytočne. Remake si originál podľa mňa nepýtal, potenciál na ťažké prachy tiež nebol a celý film je očividná kopírka bez pridanej hodnoty. Vtipná, dramaticky dostatočne silná, ale chýba kúzlo a moment prekvapenia ako u Francúzskeho predchodcu. Cranston aj Hart sadli parádne ale vidieť po druhý krát to isté len s inými hercami už nevytvorilo tak skvelé pocity. ()
(50/2019) / Aj sa divím, že do toho vôbec šli, ale kasting je chvalabohu viac ako vydarený. Kevin Hart určite nesadne všetkým, Cranston je ale stávka na istotu. Keď si odmyslíme ten remake faktor tak sa rozhodne nejedná o sklamanie, chémia funguje skvele, rovnako sa dostavil aj ten správny feel-good pocit. Bohužiaľ percentá ukazujú, že veľa hodnotiacich nedokázalo zostať nezaujatých. (7/10) ()
Galerie (29)
Zajímavosti (4)
- Film měl premiéru už 8. září 2017 na Torontském filmovém festivalu. Poté, 7. října 2017, proběhla premiéra v USA na Aspenském filmovém festivalu. (Varan)
- Natáčelo od 30. ledna do 4. dubna 2017 pouze ve státě Pensylvánie v USA. (Varan)
- Film měl původně natáčet Simon Curtis. (Duoscop)
Reklama