Režie:
Jan HřebejkKamera:
Asen ŠopovHudba:
Vladivojna La ChiaHrají:
Aňa Geislerová, Jiří Havelka, Hynek Čermák, Jitka Čvančarová, Anna Polívková, Radek Holub, Jana Kolesárová, Lenka Krobotová, Stanislav Majer (více)VOD (1)
Série(2) / Epizody(23)
Obsahy(1)
Třináctidílný seriál, kterým společnost HBO Europe pokračuje ve vlastní české hrané tvorbě, režíroval Jan Hřebejk. Scénář napsaly Iva Klestilová a Tereza Dusová. Hlavní postavy vyprávění, které se milostně zaplétají v homosexuálních i heterosexuálních vztazích, ztvárnili oblíbení čeští herci a herečky. Seriál Až po uši začíná tam, kde většina seriálů podobného žánru končí. Nezanechává diváky stát na prahu domácností a ložnic, ale s nadhledem a humorem je zatahuje do koloritu vnitřních světů, kde mezi milostnými povyraženími prosakují na povrch obavy a traumata, před kterými hrdinové seriálu utíkají: matka alkoholička, nechtěně těhotná přítelkyně, ztracený otec, nevěrný manžel, sebevražda sestry nebo nešťastná láska. Všechna tato bolest se musí v něčem utopit: v sexuálních avantýrách, alkoholu nebo v práci. A za instantní řešení svých krizí musí samozřejmě každý také poctivě zaplatit. (HBO Europe)
(více)Recenze uživatele kocik1 k tomuto seriálu (6)
Až po uši (2014)
S hodnocením tohohle seriálu mám celkem problém. Na jedné straně herci, kteří umí hrát, dialogy, které nevržou, krásná kamera a výtečné lokace. No a na druhé straně příběhy, které jsou jak z té reklamky. Klišovité, šablonovité a vystavěné jen kvůli tomu, aby zamýšlený závěrečný fórek na konci vyšel ve správném načasování. SPOILER: Třeba už (tuším) v prvním díle, kde má "ošklivka" Polívková v restauraci schůzku na inzerát. Chlap odejde a ona tam sedí, sedí a sedí a opíjí se až do zavíračky. To se jako vážně děje? Kterépak se stalo, aby ji chlap nechal jako magorku sedět samotnou v hospodě? Slyšeli jste někde o něčem podobném jinde než ve vtipu 4. kategorie? Nerozejdou se ti dva spíš hned po první sklínce, protože jeden jako zapomněl doma zavřít vodu? A když už by k tomu teda náhodou došlo , opravdu se bude zakomplexovaná puťka opíjet osaměle v restauraci a čekat, jestli se pán náhodou za hodinku nebo čtyři nevrátí? Pokud o tom paní Duslová a Klestilová ještě nikdy neslyšely, ženy se nejčastěji opíjejí potajmu a flašku mívají zastrčenou někde v prádelníku. A takových příkladů je tam mnohem víc. Naprosto souhlasím s uživatelem "honajz". Ty postavy jsou opravdu jen jako vývěsní plakáty, které byly vytisknuty jen za účelem toho, aby nám ukázaly, že každý chce mít to, co nemůže mít, i kdyby to byla tak nebetyčná blbost, jako že se nepoučitelný holkař Čermák zamiluje do holky, kterou nikdy neviděl a zůstane zamilován, i když zjistí, že je to ta největší ošklivka a smolařka, co kdy viděl. Teď už jen zbývá to okřídlené "...a byli šťastni až do smrti". //////// No a nyní po shlédnutí posledních tří dílů mohu dodat jen jediné: seriál rozhodně líp začíná než končí, končí totiž jako typická druhořadá telenovela a v té pokračuje i v 2, sérii, která rozhodně za sledování nestojí.. ()
Série 1 (2014) (S01)
S hodnocením tohohle seriálu mám celkem problém. Na jedné straně herci, kteří umí hrát, dialogy, které nevržou, krásná kamera a výtečné lokace. No a na druhé straně příběhy, které jsou jak z té reklamky. Klišovité, šablonovité a vystavěné jen kvůli tomu, aby zamýšlený závěrečný fórek na konci vyšel ve správném načasování. SPOILER: Třeba už (tuším) v prvním díle, kde má "ošklivka" Polívková v restauraci schůzku na inzerát. Chlap odejde a ona tam sedí, sedí a sedí a opíjí se až do zavíračky. To se jako vážně děje? Kterépak se stalo, aby ji chlap nechal jako magorku sedět samotnou v hospodě? Slyšeli jste někde o něčem podobném jinde než ve vtipu 4. kategorie? Nerozejdou se ti dva spíš hned po první sklínce, protože jeden jako zapomněl doma zavřít vodu? A když už by k tomu teda náhodou došlo , opravdu se bude zakomplexovaná puťka opíjet osaměle v restauraci a čekat, jestli se pán náhodou za hodinku nebo čtyři nevrátí? Pokud o tom paní Duslová a Klestilová ještě nikdy neslyšely, ženy se nejčastěji opíjejí potajmu a flašku mívají zastrčenou někde v prádelníku. A takových příkladů je tam mnohem víc. Naprosto souhlasím s uživatelem "honajz". Ty postavy jsou opravdu jen jako vývěsní plakáty, které byly vytisknuty jen za účelem toho, aby nám ukázaly, že každý chce mít to, co nemůže mít, i kdyby to byla tak nebetyčná blbost, jako že se nepoučitelný holkař Čermák zamiluje do holky, kterou nikdy neviděl a zůstane zamilován, i když zjistí, že je to ta největší ošklivka a smolařka, co kdy viděl. Teď už jen zbývá to okřídlené "...a byli šťastni až do smrti". //////// No a nyní po shlédnutí posledních tří dílů mohu dodat jen jediné: seriál rozhodně líp začíná než končí, končí totiž jako typická druhořadá telenovela. ()
Epizoda 1 (2017) (S02E01)
Tak jsem si po první sérii myslela, že koukám na seriál, kde jsou všichni celkem za vodou. Teda aspoň v tom smyslu, že mají aspoň o vous vyšší plat než je český průměr. No a teď koukám, že někteří přespávají jak bezdomovci.... I když ono, za vodou nebo na vodě. Není to vlastně fuk?:-) ()
Epizoda 2 (2017) (S02E02)
Po shlédnutí této epizody začínám považovat Ordinaci v růžové zahradě za seriál roku s ambicí uspět i v zahraničí. ()
Epizoda 4 (2017) (S02E04)
Trapně předvídatelné a předvídatelně trapné. Jestli dělá dobrý seriál jen vizuál, pak je to za 5*. Jenže pro mě je mnohem důležitější scénář, příběh, myšlenka a ta se tady ztratila už někdy u prvního dílu. Lupu nemám, takže, obávám se, už ji nenajdu. ()
Epizoda 5 (2017) (S02E05)
Tak jsme se doma nějak shodli, že obě scénáristky by za Až po uši zasloužily za uši. ()
Reklama