Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Za okouzlujícím půvabem Anny Poliatovy, pařížské top modelky, se skrývá tajemství, díky kterému se ocitne v centru nebezpečné operace, rozehrané špičkovými agenty soupeřících tajných služeb. Film Anna je strhující a nervy drásající jízda plná překvapivých zvratů, vášnivých vztahů a dechberoucí akce. (Vertical Entertainment)

Recenze (512)

Eliott 

všechny recenze uživatele

Tak tohle dílo na mě opravdu zapůsobilo. Snad téměř úplně dokonalý špionážně akční film. Výborná práce jak z hlediska akce, tak zvratů i vtipu. Už v průběhu sledování jsem byl schopen film přirovnat k Atomic Blonde a nebo Rudé volavce, ale oběma zmíněným cosi scházelo. 89% ()

3DD!3 

všechny recenze uživatele

Akční stylovka s atomovou blonckou v roli geniální špionky. Vysokooktanová zábava s dechberoucí choreografií a bezvadnou hereckou partou v podpůrných rolích. Je to přesně ten druh skvělé blbiny, která je sice naivní jako prase, ale je zase zrealizovaná s takovou chutí, že ji budete točit častěji než kdejakou Oskarovku. Besson na to pořád má. ()

Spiker01 

všechny recenze uživatele

Anna je taková evropská vykrádačka (či variace, chcete-li) na několik filmů s hlavní ženskou hrdinkou z nedávné doby, jimž se v pokladnách poměrně dařilo. Pochopitelně Lucy, jež pro, již opět častěji režírujícího, Luca Bessona znamenala mega úspěch, či tématicky Atomic Blonde, ale vzpomněl jsem si i na Man from Uncle. A býval bych byl ještě spokojenější dostat více akce (jak naznačoval trailer s mimořádnou akční scénou v restauraci) na úkor špionážních praktik a všemožných odboček, a možná také méně prolínání časových rovin. V akčních scénách Besson neztratil nic ze svého štýla a člověk si pouze posteskne, že ty větší přestřelkové sekvence jsou bohužel jen dvě. Poslední, co bych zmínil, je překvapení v angažmá tří hollywoodských herců, z nichž mě, k mému překvapení, nejvíce bavil Cillian Murphy, který mě v posledních letech příliš nebavil. S odřenýma ušima 7/10. ()

Kaka 

všechny recenze uživatele

Alternativa Red Sparrow, potažmo Nikity, kterou natočil popkulturní milovník evropských akčních filmů Luc Besson a obsadil namísto áčkové herecké persony neznámou kočku se sexy lookem a dlouhýma nohama. Dějově na pohled složitější, s mraky flashbacků a skákání v čase, avšak ve finále je to stejně zase jenom o tom jednom - everybody betrays everybody. Jde jenom o to, jak moc jsou přitom cool. Helen Mirren zdaleka nejvíce, zbytek více čí méně OK. Anna je paradoxně proklatě málo akční film a lahůdkový restaurační trailer navnadil vlastně jedinou pořádnou akční scénou ve filmu, tedy vykosťovačkou v restauraci. Která je působivá, ale Besson tradičně ustupuje do jisté míry syrové realitě a přiklání se spíše ke stylu akčního baletu ala John Woo, kde to všechno sice božsky vypadá, parádně odsýpá a kameraman s nářadíčkem rotuje kolem hlavní hrdinky stylem, za který by mu dal hudláka i Michael Bay, ale hrdinka nepřiroste k srdci, hlavní mužské osazenstvo jak komu a zůstane tam tedy jen již zmiňivaná babka šlupka, která svým chováním a vzhledem bezpečně evokuje dozvuky cold war 80' a 90'v typicky ruském surovém stylu. A ještě jedna věc na závěr. Ty devadesátky tvůrcům trochu ulétly z ruky, když se tam v jednom záběru prohání auta s LED světly na silnici a mobilní telefony jsou nažhaveny o sto šest. ()

castor 

všechny recenze uživatele

Začalo to na moskevské tržnici prodáváním matrjošek, kdy ji oslovil agent hledající budoucí hvězdy pro modelingovou agenturu v Paříži. Skončilo hrou na kočku a myš mezi CIA a KGB, kdy ona stála někde uprostřed. A v téhle hře s tajnými službami tahala za nitky, aby mohla utéct a vybojovat si vytouženou svobodu. Nebo to bylo všechno úplně jinak? Leon to není, ale Luc Besson docela potěšil. Moderní variace na (rovněž jeho) Brutální Nikitu je spletencem flashbacků, situace vrácené v čase dává režisér a scénárista v jedné osobě do nového kontextu, nic zajímavého nebo snad originálního z toho ovšem nevypadne. Pořád je to béčko, místy docela mdlé. Ano, krájení ruských chlapíků s pomocí talířů je fajn, ale jinak je akce průměrná a s Atomic Blonde nebo Johnem Wickem se srovnávat nemůže. Navíc když pomineme dvě vydatné akční sekvence, většinu děje zabírá holka s tlumičem, která někomu udělá díru do hlavy, nebo holka s „tajemným“ plánem, která vystřídá několik postelí. ()

D.Moore 

všechny recenze uživatele

Řekl bych, že tenhle film je takové Best Of Luc Besson. Silná hrdinka, její silný příběh, nějaký ten humor, zvratů (díky nimž je ten příběh originálně vyprávěn) nepočítaně, stylová atmosféra s typickou hudbou Erica Serry, a když dojde na akci, víte, že si brzy budete chtít pustit Leona. Sasha Luss se mi líbila nejen na pohled a chladnou mašinu na zabíjení jsem jí kupodivu věřil stejně jako obyčejnou holku (což je velký rozdíl oproti MIlle Jovovich), naprosto ohromná byla ovšem Helen Mirren, která si protřelou velitelku jaksepatří užívá. Rozptylovalo mě jen - a na to si mohli Besson a spol. dát pozor - používání vcelku moderní techniky na přelomu osmdesátých a devadesátých let. Mobily bych možná ještě akceptoval, ale notebooky a USB disky už ne - je to škoda, protože kdyby to bylo poctivé retro se vším všudy, byl by film ještě lepší. ()

kulyk 

všechny recenze uživatele

Mohl bych se pokusit o rozbor na téma, proč je Anna kvalitnější točivo, než Rudá volavka, mohl. Ale seru na to! Nemám čas, musím toho mnoho udělat v rámci odpočinku, lenory a léha. ()

Davies182 

všechny recenze uživatele

Otázka zní: můžu se teď v klidu podívat na Rudou volavku, nebo z ní po Bessonově trháku zbude jen nezáživnej špionážní kýč bez špetky napětí?? Doufám, že jsem nezvolil špatný pořadí. P.S. Režisér prej během natáčení na někoho vlez - jestli se mu někdo diví, tak má asi v hlavě pylinky. Pro Annu rozhodně chceš dělat castingovýho agenta. ()

Xmilden 

všechny recenze uživatele

Většina diváků zastává názor že Luc Besson natočil zhruba 4 filmy, kdy to začlo Magickou hlubinou a přes parádního Leona se prakticky rozloučil v Pátém elementu a tím skončil. Jenže tohle ja naprosto fatálně špatný názor. Besson točí zhruba od roku 2010 docela zajímavé snímky a přestože se nejedná o takové pecky jako v devadesátkách, tak rozhodně stojí za shlédnutí. Anna na někoho může působit jako mladší klon Brutální Nikity, přitom se jedná o dosti zajímavou záležitost, která je sice až neskutečně překombinovaná, což někomu ke konci může dost lézt na nervy, protože vlastně zjistí že to co často sledoval, vlastně bylo k ničemu, protože se vždy ukázalo, že to bylo všechno zcela jinak. Na Annu se díky krásné hlavní hrdince a opět charismatickému Murphymu skvěle kouká, navíc akce, když už na ni dojde je Bessonovsky lahůdková. Rozhodně lepší záležitost než jsem si byl ochotný připustit. 70% ()

darkrobyk 

všechny recenze uživatele

„Když mě budete potřebovat, víte, kde jsem."„Ve skříni."Anna je přesně ten film, který vyžaduje od diváka jistou spolupráci. Chvilku mi trvalo, než jsem se do rozsypané struktury příběhu dostal, ale pak jsem byl spokojen, i když některé upindané pasáže bych klidně vystřihl. Dvojití agenti to nemají rozhodně lehké, jelikož se musí umět pojistit na obě strany. Skvělá Helen Mirrenová, velmi dobrá Sasha Lussová. Z vložených videoklipů se mi nejvíce líbil ten s INXS, likvidační scéna pak v restauraci - rozbité talíře a jako zlatý hřeb vidlička. Nu a mrtvol zde bylo jak v RoboCopovi! Automobilová honička nic moc, ovšem scéna s prstem byla pěkně mrazivá. Příjemná oddechovka na pozdní večer. ()

Ampi 

všechny recenze uživatele

Že by filmový spinoff mezi druhou a třetí sérii For All Mankind. To by vysvětlilo technologický postup a to, že se jedná o alternativní realitu. V této realitě v roce 1987 v Sovětském svazu má domácnost drobných kriminálníků na svou dobu nabušený notebook, kvalitní pravděpodobně bezdrátové připojení na internet. V  Tom samém roce má Sovětské námořnictvo, dle rekrutačního online formuláře, velmi kvalitní webové stránky.  V roce 1985 jsou v Moskvě plné obchody zboží, třeba pomerančů, grepů a manga. Pravda banány asi opět nedostatkové. V roce 1990 je Petrohrad opět Sankt Petěrburg a ne Leningrad, jsou války v Iráku, Sýrii i Čečensku.  Přesto všechno je film dobrý dějem, choreografii i hereckým obsazením - Sasha Luss je dobře zvolená. Trochu je podoben Brutální Nikitě, Besson je Besson. Navíc se postava  Luka Evanse má jméno po české obci - Čenkov.  Co vadilo, byl častý časový posun. Ale chápu, že to mělo svůj důvod. ()

Shakers 

všechny recenze uživatele

Luc Besson vstáva s hrobu a prináša okúzľujúcu modelku, ktorá zabíja v štýle Johna Wicka. Úvod ma moc nebavil a chvíľku mi trvalo, kým som sa do toho dostal, ale akonáhle sa začne čarovať zo strihom a tým vznikne vysvetľovací efekt začne to byť čoraz viac zaujímavejšie. Sasha Luss je v úlohe agentky skutočne dobrá aj uveriteľná a dobre jej tu sekundujú aj skúsený herci ako Mirren, Evans, či Murphy. Záver sa tiež podaril a rozohral peknú šachovú partiu. 75% - 4* ()

filmfanouch 

všechny recenze uživatele

Film Anna je strhující a nervy drásající jízda plná překvapivých zvratů, vášnivých vztahů a dechberoucí akce..... Takhle se to alespoň píše v oficiálním textu distributora Vertical Entertainment. A já bych byl vlastně hrozně rád kdybych ve finále mohl říct, že Vertical Ent. nekecal a Anna je to všechno- strhující, nervy drásající, plná zvratů, vášně a peckoidní akce. NE! Anna není nic z toho- napínavá, zábavná, nervy drásající nebo akčně rozmáchlá. O to víc mě to mrzí v tom smyslu, že scénář napsal a film režíroval Luc Besson. Talentovanej francouzskej filmař se kterým je to ale bohužel jak na horský dráze- někdy dokáže dodat hodně povedený film (Pátý element, Lucy), jindy zas tak moc ne (trilogie Arthur, Mafiánovi) a občas dokáže dodat alespoň zábavný film (Valerian a město tisíce planet). Jenž to je ten problém... ve finále mi totiž Anna nezapadá ani do jedné z těchto kategorií a ve finále jsem tak bohužel viděl Bessonův nejhorší film. Johanku z Arku s Millou Jovovich jsem nikdy dvakrát nemusel, v porovnání s Annou mi ale vychází jako jasný vítěz. A byl bych hodně nerad kdyby se ve finále ukázalo, že na to už Besson prostě nemá. Zvláště když se ještě koncem minulého století mluvilo o tom, že je Besson evropským Spielbergem! Besson má těch projektů dost i když zrovna nerežíruje, jeho scenáristická ruka má na kontě také scénáře k trilogii 96 hodin, sériím Kurýr nebo Taxi a nebo k oukey akčňáku 3 dny na zabití s Kevinem Costnerem. U Anny si zrovna ale našel čas i na režírování a vypadalo to slibně- Besson totiž jako režisér umí a dle trailerů tenhle akčňák nevypadal vůbec špatně a především lákal na lákavé obsazení Luka Evanse, Cilliana Murphyho a především Helen Mirren. Jenže pořád tu je ta hlavní hvězda, topmodelka Sasha Luss. A i když bych na ní nerad shazoval vinu, i ona je svým způsobem klíčem k tonu proč prostě Anna nefunguje. Anna je prostě akční béčko, na tom ale pořád nic špatného. Lucy přece taky bylo béčko a ve finále fungovalo parádně. Jenže Lucy měla skvělou Scarlett Johansson a především měla Lucy i funkčnější/originálnější zápletku. Příběhů o tom, že někdo začne používat více jak 10% lidského mozku je přece pořád jenom méně než o tajné agentce/zabijačce, která se zaplete do pavučin lží a války znepřátelených stran. Atomic Blonde nebo Rudá volavka? Smutné je, že i přes fakt, že ani Atomic Blonde nebo Rudá volavka nejsou kdovíjaké pecky, tak mají prostě rozhodně několik zajímavějších faktorů než Anna. Nejenom lepší akci, nosnější postavy... ale bohužel i tu lepší režii! Fakt nerad bych Bessona odsoudil a řekl si, že už na to asi prostě nemá (je mu teprve 60), Anna mi ale ve finále přijde jako nezáživně natočený projekt a dokonce i docela odfláklý. Což mi i u slabších Bessonových kousků jako Mafiánovi nebo trilogie Arthur prostě nepřišlo. Tady jsem měl ale prostě často fakt pocit, že se na to Besson prostě vykašlal, jen na první dobrou a šel dál. Což je u filmu, který stal 30 milionů dolarů a tudíž měl reálný budget hodně smutná zpráva. Ten film má dvě skvělý akční scény, jenom jsou tu dva problémy: 1) jednu z nich jsme už viděli v traileru, který je na ní v podstatě postavený a za 2) tyhle dvě akční scény jsou v celém filmu jediné! Ale aspoň tyhle dvě scény jsou fakt super. Besson se nebojí trochu fyzičtější akce, dojde i na řezání talíři nebo ubodání vidličkou a celkově se na to hezky dívá i když krev chrlí všude kolem. Problém je ten,že Sasha Luss je pořád holka kost a kůže a tudíž se dá jen těžko uvěřit tomu, že dokáže udržet síly s mohutnými pány. A ani ten faktor kost a kůže by ve finále nemusel bejt takovej problém, kdyby jen Sasha Luss celkově nepůsobila tak prkenně. Do hlavní role to chtělo spíš někoho jako Margot Robbie- Holka pohledná, která jako by vypadla z modelovýho časáku, zároveň ale herecky hodně šikovná a dokáže tak působit přirozeně i v situaci kdy se musí porvat se silnějším mužem. Na to Sasha Luss pochopitelně nemá, pořád to ale není její chyba. Ona samotná zápletka je taky hodně slabá a celkově to celé je o tom, že Anna musí někam vyjet, někoho zastřelit tlumičem, zbavit se kamerových záznamů a zmizet. A pak se nějak přimotá do rozepře mezi její domovskou KGB a CIA. Celé to možná znělo i na papíře tak chabě, že Besson přišel s jedním krokem- vždycky po 20 minutách dojde k nějakému šokujícímu zvratu, po kterém se vždy vrátíme do minulosti a zjistíme, že celou dobu jistá věc nebyla tak jak byla. Jednou by to asi bylo v pořádku, Besson ale na tuhle hru během celého filmu přistoupí tak pětkrát! A po skoro dvou hodinách už mi z toho PŘED TŘEMI LETY nebo PŘED ŠESTI MĚSÍCI začala jít hlava kolem a jenom jsem si říkal jestli si Besson všechny ty zvraty pořádně zkontroloval a ujistil se že dávají smysl. Nejsem žádnej Einstein ale minimálně mě přijde, že do sebe to všechno tak úplně nezapadá. A to si nemyslím proto, že bych byl jednoduše hloupej a nepobíral vývoj děje. Spíše se myslím, že je ten film hloupej a dokonce se mně naivně pokusil přesvědčit, že jsem hloupej. Tenhle film se s vámi vlastně snaží hrát jakousi hru a je jenom na vás abyste v ideálním čase dali Anně ŠACH MAT. Kdyby byl aspoň ten vizuál nějak vymazlenej, ale on není. Na hlavní hrdinku se sice může sebelépe koukat, svojí prkenností si ale diváka nezíská. A abych ve finále na tom filmu nejvíc chválil to, že je Luke Evans klasicky sympaťák i když hraje tak trochu vola, Cillian Murphy je zase jednou super a Helen Mirren je jako vždycky boží.... To už je hodně smutná věc! Teď zcela odmítám řešit jestli Luc Besson opravdu někde někoho zdrogoval a znásilnil. Stejně jako u Bryana Singera prostě jeho sexuální predátorství neovlivní jeho kreativní talent a schopnost natočit dobrý film. Jestli se ale Bessonovi podaří další film skutečně natočit, jednoduše doufám, že Anna byla omyl a příště ukáže, že na to ještě má. Besson už status evropského Spielberga znovu pravděpodobně nedostane, minimálně by se ale mohl vrátit k času Pátého elementu.... Anna prostě bolí Lucu! () (méně) (více)

666teen 

všechny recenze uživatele

Anna má sice třicet kilo i s nabitou berettou, nicméně v likvidaci všelijakého póvlu je výkonná jako Ilja Muromec na stereoidech. Na rovinu. Dvě až tři agentky podobných vlastností by byly koncem osmdesátek účinnější než dvacet embarg a kýbl novičoku. A já se překvapivě bavil. ()

HAL 

všechny recenze uživatele

Nejlepší Besson za posledních 20 let. Poetika jeho starých filmů už je pryč, nenávratně, ale i díky nečekaně vypilovanému scénáři se k té Brutální Nikitě přiblížit dokázal alespoň v jiných ohledech. ()

Vančura 

všechny recenze uživatele

Sasha Luss mě hodně nadchla, to blonďaté modrooké stvoření je ve většině záběrů naprosto oslňující, a půvabům té herečky prostě nejde odolat. S její postavou jsem měl ale už trochu problém - to, jak ve filmu chladnokrevně vystřeluje mozky desítkám lidí, aniž by s tím měla sebemenší morální problém, to jak si poživačně užívá sexu s muži, které si omotá kolem prstu, a především to, jak chladnokrevně vyvázne z jakékoli situace a odchází středem jako vítěz, tím vším mi přišla jako takový James Bond v sukních, a protože špionskými filmy jednak opovrhuji a jednak mi ženská postava s takovými vlastnostmi přijde skoro až strašidelně neženská, bránilo mi to si ten film víc užít, ačkoli je jinak natočen vcelku efektně a minimálně některým scénám se nedá upřít značná působivost (zpackaný úkol v restauraci, úprk ze sídla KGB...). Taky mi vadilo obsazení zbylých rolí - duo Luke Evans & Cillian Murphy jsem nikdy moc nemusel, a Helen Mirren, resp. její postava, mě tam vyloženě srala (nevím, co to je za debilní žánrové klišé, že tomu všemu nahoře vždycky šéfuje nějaká ženská). No a konečně sdílím i výtku, která už v souvislosti s tímto filmem zazněla mockrát a je mi skoro trapné to opakovat, ale prostě podoba s Brutální Nikitou je nepřehlédnutelná, a člověk se samozřejmě neubrání dojmu, že se Besson do jisté míry vykrádá. Navíc mám čím dál víc pocit - vzhledem k jeho režijní tvorbě posledních let - že Nikita i Leon z kraje devadesátek byly spíše dílem šťastné náhody, kterou se už nikdy Bessonovi nepodařilo zopakovat, takže si jeho filmů jinak moc necením, a i toto vědomí mi bránilo si z Anny nějak víc sednout na zadek. Není to špatné, ale nepřijde mi to ani jako žádný zázrak; ta vyprávěcí struktura s neustálými retrospektivami mi nepřišla nějak extra invenční; celkově podle mě tento žánr jede odjakživa v bezpečně vyjetých kolejích, kde se ani nečeká, že by vlastně šlo přijít s něčím skutečně novým či převratným - snad i zde se rodí ten můj despekt. A v neposlední řadě mi tam i vadilo, že se ve filmu vyskytují auta a technika (mobily, laptopy...), které v době, do níž je děj zasazen, neexistovaly; hrozně mě takové detaily iritují - prostě nechápu, jak se může dopustit, aby postavy jely v roce 1990 po Moskvě a na silnici před nimi kamera zabrala Oktavii III, nebo jak si můžou telefonovat malými mobilními telefony, které nápadně připomínají Nokii 3310 z roku 2000. Celkově jsem tak nějak nepochopil, proč se to vlastně musí odehrávat na zač. 90. let a ne v současnosti, protože točit dnes dobové filmy o boji CIA vs. KGB mi přijde trapně passé. Bond už ostatně taky dávno nebojuje proti Sovětskému svazu... Nevím no, napadá mě prostě spousta důvodů, proč si Anny nijak moc necením, i když zcela chápu lidi, kteří si to dokonale užili. ()

mzss1 

všechny recenze uživatele

(80%) ANNA je konečně po dlouhé době vydařený Bessonův film. Podle traileru jsem mnoho neočekával, ani mě moc ukázky nepřesvědčily. Jenže když na to nyní nahlížím, jsem příjemně překvapen, že se z toho vytěžilo téměř maximum. Celkový děj nabírá na obrátkách, není tedy nijak převratný, ale funguje. K tomu má zajímavou zápletku a nějaké ty pointy na konci. Ještě tak zpočátku, prvních cca 30 min mě až tolik nebavilo. Nemohl jsem si zvyknout na styl snímku. Taková ta usekanost scén, kdy máme jistou scénu, která se pak rychlostí světla přepne na druhou. K tomu je tu další specifičtější aspekt, a sice: Nechronologické přeskakování děje do minulosti, budoucnosti atd. Jenže ke konci jsem si uvědomil, že to do sebe skvěle zapadalo včetně úvodu, který mě díky té usekanosti moc nebavil. Takže žádná nelogická díra zde rozhodně není. Jen jistá finální pointa pojící se s nečekaným rozhodnutím jedné postavy bylo podle mě docela troufalé. Z toho jsem byl trochu skeptický, ale nakonec jsem jej akceptoval. Co se týče akce, tak zde rozhodně nemůžeme čekat, že by jí bylo nějaké kvantum. Ale v rámci této záležitosti byla dostačující. Rozhodně nejlepší scéna byla v restauraci, jak už jsme jí viděli v traileru. Byla výborně natočená, chvílemi i docela krvavá. Chvaty byly dobré, jen ty přestřelky působily tak trochu uměle. Rozhodně si nemůžu moc kritizovat, znám hůře natočené přestřelky, jen zde to bylo docela očividné. V téhle scéně moc ne, jen ta finální, kdy ANNA vystřílí tu onu základnu. Tam už to bylo trochu přehnané a přestřelky byly horší, ale ne o moc. Dívalo se na to dobře. Jiné nedostatky a zápory k filmu určitě nevidím. Celé to dějství a příběh okolo hlavní postavy mě bavil. Jde asi i o to jak to danému divákovi sedne, mě teda určitě ano. Herecké obsazení je na tom rovněž dobře. Ústřední postava ANNY zahrála herečka Sasha Luss na výbornou. Byla taková chladná, ale v rámci příběhu jí to sedělo. Helen Mirren – zpočátku mi trochu vadila, ale ke konci jsem si jí už docela oblíbil. Stejně tak jako sympatický Luke Evans mě bavil a kupodivu i Cillian Murphy, který mi nikdy moc neseděl, tak zde mu ona role padla jako ulitá. Ostatní herci bez problému. Hudba od Errica Serry byla v rámci možnosti snesitelná, nic výrazného, ale zde to úplně stačilo. Úplné finále bylo hodně zajímavé. Pointa byla troufalá, ale slušná a to jak vše ANNA vyřešila, bylo na jednu stranu absurdní, ale alespoň jsem dostal něco jiného než běžné závěry obdobných filmů. Někomu tohle může připomínat byť jen vzdáleně Brutální Nikitu nebo snad nedávnou Rudou volavku, ale já bych toto k ničemu ani nepřirovnával. Tohle je typ filmu, který pokud člověku sedne, tak působí nejlépe po prvním shlédnutím. Já teda nebudu mít problém dát si to s radostí znova, jen se to musí vidět hezky celé od začátku do konce. Plný počet hvězd nedávám, přeci jen bych vylepšil akční scény a něco ve finále poupravil, chvílemi to přeci bylo jen trochu suveréní, ale víc si stěžovat nemůžu. Čekal jsem minimum, dostal jsem téměř opak. Skvělá práce od režiséra Luca Bessona, který poslední dobou netočil moc dobré filmy. () (méně) (více)

Reklama

Reklama