Nastala chyba při přehrávání videa.
  • novoten
    ****

    Podmínka perfektního muzikálu? Nenudit se ani minutu! A tady Marshall naráží. Pod jeho vedením se těžkopádný příběh přeměňuje do elegantní a rafinované podívané s excelentní vůdčí hereckou trojicí (hlavně Catherine ve své sexy démonické poloze a svůdném hlasovém projevu uchvacuje), ale v některých momentech by se mělo přestat zpívat, protože třeba song se zápletkou kolem oprátky je vysloveně navíc. Do jisté míry ale tu záplavu Oscarů chápu, pro oči je to i po letech neskutečná slast.(31.5.2005)

  • B!shop
    ****

    Film jsem si pustil s nijak velkym ocekavanim a hned na zacatku dokaze film oslnit. Behem minuty se to rozjede skvelym tempem. Navic ukazovat sceny ze dvou pohledu, kdy to, co se deje v pribehu, vidime i v muzikalovem provedeni je fajn. Problem je, ze se film furt mota na stejnym miste a zacne to unavovat. Nekdy behem 50 minuty uz byla unava maximalni a prislo mi, ze se to vsechno tahne, ze sedim u filmu spoustu minut a pritom se film posunul jen o par. Nastesti behem nakejch 20 minut me to zase preslo a do konce uz sem se zase slusne bavil. Vetsina pisnicek je v pohode a hezky sviznejch. A co se tyce hercu, Zellweger tu je naprosto perfektni, oscara pro Zeta-Jones nechapu a Gere je v pohode, akorat sem mu toho vychcanyho pravnika uplne neveril. Solidni muzikal, ale znam lepsi, navic mi tenhle prisel zbytecne moc komickej.(27.4.2007)

  • Happykubas
    ****

    Abych pravdu řek, tak jsem se nestačil divit jaký talent v těch dvou dámách opravdu vězí. Nejvíce mě uchvátila asi Catherine Zeta-Jones, protože ta to fakt rozjela na plný čáře. Stejně tak výborný Richard Gere, kterého jsem dosud takového neznal. Zkrátka muzikál jak má být. Co bych vytknul tak je možná to, jak se do toho všeho zpívání a tancování, které jak už jsem řekl nemělo chybu, plete vězeňské prostředí, soud, atd. Oscar je zasloužený.(2.1.2009)

  • kleopatra
    ****

    Scéna, kde se vražedkyně vyzpívávají a vytancovávají z likvidace (tedy náhodných pádů na kudlu apod.) svých miláčků, je brilantní - vším. Bohužel, žádná další, která by jí silou zážitku mohla konkurovat, už nepřijde. To ale nic nemění na faktu, že Chicago je poctivě udělaný muzikál a že Catherine Zeta-Jones předvedla jeden ze svých nejlepších kousků.(18.9.2004)

  • Cival
    ***

    Mrtvý film. Relikvie vytažená z minulosti, jejíž oceněním Akademie ukázala, že hledí víc dozadu, než aby zvládla pochytávat to nejnovější. Chicago má styl, slušně zrežírované hudební výstupy a jako ozvěna éry klasických divadelních muzikálů (s oddělenými dialogy od zpěvu a okázalými přechody na divadelní prkna) rozhodně neurazí, jeho vznik by šlo ovšem klidně datovat o třicet let nazpátek. Energie schází, vítězí naškrobená elegance a krotký cynismus. Už po šesti letech vyšeptalý oscarový triumfátor.(2.1.2009)

  • - První film, který pro nahrání soundtracku použil technologii firmy Sony Direct Stream Digital process a vyšel ve formátu SACD. (don corleone)

  • - Režisér chtěl, aby Catherine Zeta-Jones měla ve filmu své přirozené dlouhé vlasy, ale herečka trvala na kratší paruce. Vysvětlovala to po natáčení tím, že chtěla, aby byla při tanci vidět její tvář a nikdo nemohl zpochybňovat, že veškerý pohyb zvládla sama. (don corleone)

  • - Původní muzikál se hrál na Broadway v New Yorku v letech 1975 - 1977. Dočkal se celkem 936 představení. (don corleone)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace