Nastala chyba při přehrávání videa.
  • EdaS
    ****

    Scoop není z Allenových nejlepších komedií (stejně jako není třeba Hollywood Ending nebo Prokletí žlutozeleného škorpiona), ale je naštěstí dost vtipný, roztomile jednoduchý, uvolněný a neodolatelně staromódní. Mimochodem, božská Scarlett předvádí ženskou variantu typického allenovského hrdiny. Po výtečném Match Pointu leckdo čekal asi něco jiného, ale co naděláme. Příště bude třeba zase drama. *** 1/2 P.S. I napodruhé se mi Scoop líbil. A Scarlett je fakt sladká. Nejen v červených plavkách.(25.11.2006)

  • jojinecko
    ****

    Woody je môj top režisér a po Match Pointe (pre mňa film roku 2OO5) som čakal, že maestro príde s ďalšou peckou. Táto predstava a očakávanie je trochu scestné (ale málokto sa mu asi vyhne). Kto čaká od Scoopu niečo kvalitatívne zodpovedajúce povedzme Match Pointu robí chybu. Kto neočakáva nič a nechá film "voľne plynúť" dostane pohodový oddychový a zábavný filmík a hoci to už nie je ten Woody, ktorého verbálne perly mi trápia bránicu neskutočným spôsobom, stále je to ten maestro ktorého mám fest rád. Ja som sa bavil výborne a už teraz teším na ďalší film, nech už to bude hocičo:)(11.12.2006)

  • Jara.Cimrman.jr
    ****

    "Ten chlap je lhář a vrah. A říkám to s naprostou úctou." Pokud by mne nějaká mrtvola informovala o totožnosti sériového vraha, tak bych to před svým psychiatrem raději nezmiňoval. Jenže kouzelník Sid a tvůrkyně nekrologů Sondra v sobě mají dost zvědavosti na to, aby vyrazili podle indicií mrtvého investigativce Strombela. Já jsem si to tedy docela dost užil, protože Američané jezdící vlevo měli na anglických silnicích zábavné problémy, sympaťák Lymanova typu byl zcela evidentně obviněn neprávem, poznatky stále otravnějšího Strombela postupně ztrácely na jednoznačnosti a dialogová smršť mě několikrát smetla do křesla.(6.12.2016)

  • Fr
    ***

    Novinářský SÓLOKAPR! Největší senzace od dob Jacka Rozparovače!..... Je škoda, že v neskutečné konverzační smršti nemá víc prostoru jízlivý humor. Jinak je tu stále vitální (i když stárnoucí) Woody, úžasná a pro ,,jeho“ filmy stvořená Scarlett J., sympatický H.Jackman a slabší zápletka u jinak sympatického příběhu. Jednoduché napětí typu: jestli tam teď přijde, tak je chytne – nemusí na každého fungovat. Zvlášť, když jde o život! Neurazí, nenadchne. Snad jen ta Scarlett.... Několik důvodů, proč má smysl film vidět: 1.) Pochopím, proč by sexy novinářky neměli dělat interview v hotelu. 2.) Poznám, jak mám hrát poker, když si chci za výhru koupit Rubense. 3.) Jsem zamilovanej do masovýho vraha. 4.) Zjistím, že smrt není handicap. PŘÍBĚH *** HUMOR * AKCE ne NAPĚTÍ *(25.10.2010)

  • liborek_
    ***

    Woody pokračuje v zavedeném tempu jeden film ročně a zdá se, že jen tak brzo s tím nehodlá přestat. Nic proti tomu, vždyť předchozí snímek Match Point dokazuje, že výborné filmy točit stále umí. Sólokapr se podobně jako MP odehrává v Londýně a děj se opět točí kolem půvabné Scarlett Johansson, tentokrát v roli nezkušené studentky žurnalistiky. Přesto jsou to dva naprosto rozdílné filmy, které nemá smysl srovnávat. Sólokapr je fantaskní komedie, v níž už ani tak nejde o vlastní příběh, který by mimochodem z pera méně schopného autora vyzněl hrozně banálně (kolik variací na Jacka Rozparovače už tady bylo? A kolik dobrých?). Woodyho síla spočívá v tom, že tento banální příběh dokáže zkombinovat nápaditými dialogy a opepřit specifickým druhem humoru jako nikdo jiný. Jen málokdo umí tolik otřepaných klišé (bohatý princ a chudá popelka patří mezi ta největší..) přetavit v originální a vtipné momenty, které film spolehlivě drží pohromadě. Nicméně kromě toho film obsahuje řadu pro mě nepříjemných momentů, které Woody ještě mohl na svém scénáristickém ponku trochu obrousit. Splendiniho koktavost a neschopnost se vymáčknout mi nevadila. Je to očekávatelná návaznost na jiné Allenovy neurotiky. Spíš mě zpočátku dost iritovaly jeho neskutečně trapné řeči, kterými se snažil mezi londýnskou smetánku zapadnout a které Sondra (Scarlett) nemohla vystát. Připadalo mi to, jako by Woody chtěl být ještě allenovštější než obvykle. Naštěstí postupně jeho repliky nabývají na smysluplnosti... Vadily mi i skoky, kterými v úvodu děj svazoval - Splendini posílá Sondru pryč a z ničeho nic jsou to nejlepší společníci, které nic nerozdělí (ona sdílená nadpřirozená zkušenost mi přišla málo.. :) ), a konečně v některých scénách je těch klišé až příliš. Sólokapr určitě nepatří mezi nejlepší režisérova díla, ale jako oddechovka je to film dobrý a stále plný allenovského humoru a nadhledu. Uvidíme, s čím příjde příště..(27.9.2008)