Nastala chyba při přehrávání videa.
  • larelay
    ***

    Akcne sceny k UNUDENIU! Prilis dlhe, prilis akcne, prilis neprehladne, proste celkovo toho bolo prilis. Nemozem ale povedat, ze by som sa nudila stale, pretoze vtipnych scen tam bolo tiez dost, ale absolutne som sa stracala v robotoch, velakrat som netusila, kto je kto, kto s kym kde bojuje a preco vlastne :) Musim povedat, ze stravickovana pani mamicka bola uzasna a vtipne konverzacky v tomto filme z neho robia aspon ten priemer...(27.9.2009)

  • kOCOUR
    ***

    Lamentovat nad tím, že je a) ve světě Transformerů a b) ve světě Michaela Baye něco hloupého, je jako stěžovat si na pravidla hry poté, co ji začnete hrát. Jenže Bay najednou ta pravidla mění, tak i my si můžeme stěžovat. Směsice kovu a přefiltrovaých zvuků se slévá v jednu nenápaditou hromadu bez života, kde je všeho moc a už se tam nevejde film. Tatam je příjemný náboj předchozího dílu, tatam spousta pěkných nápadů. Zbyla jen hromada perverzních fórů a klasická bayovská fetiš, zabalená do líbivé, ale nudné omáčky. Vždycky dám přednost střídmější jedničce i s jejími méně přehlednými souboji - alespoň se tváří jako velkolepé vyprávění a ne jako velkolepý sestřih velmi drahých triků, který paradoxně nechává diváka totálně chladným.(19.6.2009)

  • verbal
    **

    Divím se, že ještě nikdo ve zdejších filmových vodách nezatoužil zasurfovat si na komerční vlně. Takový Merkur a Merkur 2: Pomsta pokažených s Vašutem v roli utahovače matic a Simonou Chytrovou v roli manželky režiséra, by svým nevyčerpatelným námětem zajisté vydali i na další nekonečný seriál pro členy klubu Planety opic (viz. TV Nova). Ti totiž bezpochyby tvoří cílovou skupinu této stupidní, dvouhodinové hračkářské reklamy. Zdá se, že američtí soudruzi jsou schopni vyplodit scénář k podpoře prodeje téměř čehokoliv. Co bude dál? My little flesheating Ponny ve 3D? Return of killing Frisbee? Revenge of the Playstation III?(23.3.2010)

  • Bluntman
    ***

    Ve výsledku nejisté tři hvězdičky s tím, že po druhé projekci můžu jít oběma směry (nahoru, ale i dolů). Mám k tomu filmu spoustu výtek, ale všechny by se daly shrnout do jedné hlavní: na můj vkus je tam až moc Michaela Baye. Trailer sliboval dokonalé spojení spielbergovského-cameronovského blockbusteru 80. let s bayovskou mechaničností let 90., ale kromě indianajonesovského a výborného Shia LaBeoufa a cca. hodiny od zmrtvýchvstání Megatrona po návštěvu "hawksovského" muzea se jedná o přehlídku over-the-top bayovských fetišů a manýr, zlozvyků._____ Proč ty narážky na současnost (ekonomická krize, Obama prezidentem, teroristické útoky), když se jednička bez nich obešla a zde působí rušivě, jako z jiného "vesmíru"? Proč je potlačen lidský prvek a máme smutnit nad smrtí kovošrotu? Proč jsou dopravní prostředky fetišizovány a film je mizogynní vůči ženám? Proč se v dialogových scénách stříhá průměrně každou druhou sekundu, zatímco v akci v některých cameronovsky dlouhých záběrech každou cca. pátou? Proč, i když je film motivován kompozičně, postrádá vnitřní logiku toho, co se děje, a tak je ve vyprávění velká kopa elips, nad kterými se pozastavujeme (kde se v poušti po teleportaci vzali ostatní Autoboti, když teleportováni spolu s lidmi nebyli?, jak Mikaela přišla ke "krabici" s Decepticonem, když jí hodila po terminátoří transformerce?, jaktože se v závěru objevili rodiče, když byli odvezeni Bumblbeem do bezpečí?)._____ Letní blockbuster o dospívání tak trpí pubertálními neduhy (infantilní a pubertální humor, neznalost míry, eklektičnost, i sexuální obscénnost, aniž by k sexu - mezi lidmi, ne psi či člověkem a robotem - došlo) a jeho pomíjivost vyjadřuje scéna, v níž Shia KONEČNĚ najde MacGuffin a ten se mu doslova rozpadne/rozpráší pod rukama. P.S. Ten film je tak dobrý, jak jen letní blockbuster, ve kterém jsou ničeny vysokoškolské knihovny a kulturní památky, může být. Na základě předchozí věty si prosím přičtěte či odečtěte hvězdičky podle libosti.(24.6.2009)

  • H34D
    ***

    Jako zážitek na velkém plátně s očima otevřenýma dokořán a mozkem vypnutým jsou druzí Transformátoři orgastickou akční podívanou, plnou monstrózních bitek a úžasných efektů, ale po rozkrytí příběhu vypluje na povrch zoufalá stupidita (vtípky ještě nebyly nejhorší), logické trhliny a dokonce i špatně ukočírovaná režie v rovině vyprávění (nekonzistentnost). Mrzí mě také, že kamera často zabírala obraz příliš zblízka, bez nadhledu a přehledu (vytvářela rádoby "intenzivní" zmatek), takže si člověk v té ohromné, až překombinované akci nemohl užít všechny detaily, transformace a choreografii. 6/10(24.7.2009)

  • - Megan Fox (Mikaela Banes) byla z výsledku ztvárnění své role tak nervosní, že před zhlédnutím filmu vypila láhev šampaňského, aby to přestála. (JoranProvenzano)

  • - Na začátku má Samova (Shia LaBeouf) matka (Julie White) vlasy blond s hnědými kořeny, ve scéně u Samovy vysoké školy je má však červenohnědé. (GreatestFan)

  • - Během jedné bitevní scény, která se odehrává v Egyptě, se v levém horním rohu objeví některé budovy Los Angeles. (GreatestFan)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace