Komentáře uživatelů k filmu (506)

  • POMO
    ***

    Channing Tatum si zaprodukoval "nezávislú vzťahovku", ktorá ho ukázala v dospelejšom svetle. Civilné, antipapierové dialógy, miestami až natoľko, že by im zopár konverzačných perličiek skôr pomohlo, než uškodilo. Dva fantastické filmárske momenty - kamerová hračka v úvodnej scéne (dve holky v Tatumovej posteli) a neskoršia scéna so strihom z mobilu (vytočenie čísla na holku) na dvojicu, už ležiacu a objímajúcu sa na posteli. Mimo to ale prenudená voda s fádnym hereckým výkonom hlavnej postavy, ktorá to mala držať nad vodou.(24.9.2012)

  • verbal
    *

    Co myslíte? Když si chce chlap pořádně vyholit prdel, je lepší vosk, laser nebo trpělivá sestra s pinzetou? Já u sledování tohoto "veledíla" úplně slyšel strhávání voskových plátů z pozadí Čuníka Tatůma (ten mimochodem pořád nahoře vypadá, že přechodil dětskou obrnu) a jeho zženštilý jekot, že příště bude raději zase "předstírat" nějakého frigidního Římana. Taky jsem byl na konci docela rozmrzelý, že jsem v těch dvou hodinách vyplněných výhradně gogotanečky naolejovaných Kenů, kteří před tím museli tak rok funět ve fitku, nepostřehl to pronikání do psychiky striptérů, jako někteří osvícenější uživatelé. Jestli to nebude tím, že hoššy patrně pronikali mezi záběry a někde se to profláklo. Každopádně nepochybuji, že všichni místní gayové, metrosexuální fešáci a pubescentní pipky, co nedokáží docenit živočišného, chlupatého chlapa s pořádným panděrem, tuto tupou exhibici pěkně omastí. A docela by mě zajímalo, které obě pohlaví máš konkrétně na mysli, Mařenko.(20.8.2012)

  • Matty
    ****

    Na nablýskaném povrchu Soderbergh striptéry adoruje, uvnitř se jejich převádění existenční zkušenosti na krásná těla a silné prožitky směje. Nejspíš. Nevede nás totiž k jednomu typu čtení, takže není problém vnímat Bez kalhot jako Flashdancem (a jinými osmdesátkovými tanečními peckami) řiznutý příběh o chudém, nepříliš bystrém chlapci, kterému hezká tvář a simulace kopulačních pohybů bohatství, slávu a drogy přinesla. Avšak různě nápadných upozornění, že nejde o typický „rise-to-stardom“ příběh, nabízí film dostatek. S líbivými striptérskými výstupy, nadopovanými hlasitou hudbou a světelnými efekty, kontrastují v nejvyšší možné míře civilní, hudby a kamerových hrátek prosté dialogové scény (dlouhé záběry, statická kamera, živá, někdy vtipná mizanscéna). Klábosení, významné více projevem postav než obsahem vět, bylo buďto výborně napsané a zahrané, nebo alespoň částečně improvizované. Rozpaky, zámlky, přeřeknutí, stydlivé pohledy a nesmělá gesta nás vracejí z bezchybného světa napumpovaných penisů a falešných policejních uniforem do trapně přirozené reality. Chaning Tatum díky předchozím zkušenostem zřejmě nejlépe věděl, jak ztvárnit člověka, kterému vystavování těla poskytuje falešný pocit kontroly, ale neméně autentičtí jsou také ti, o nichž si myslí, že je má pod kontrolou (Alex Pettyfer), případně ti, jejichž nekontrolovatelnost ho vede ke konfrontaci s vlastní „bezobsažností“ (Cody Horn). Hvězdou večera v nejpřímočařejším slova smyslu je zosobnění slova mačo, Matthew McConaughey, kterému byla konečně nabídnuta role vyžadující výhradně to, na čem vystavěl celou svou hereckou kariéru – na siláckých řečech a okázalé prezentaci břišních svalů. Obnažování mužských těl je ve filmu přítomné často, dlouho a – s jednou výjimkou – bez osvobozujících prostřihů na tvář někoho, komu takové chování připadá nepatřičné. Hádám, že zbytečné budou tyto scény připadat zejména pánům v publiku, což mohl být marketingový tah (ideální film pro dámské jízdy), stejně dobře jako režisérův útok na mužský pohled, na nepsané pravidlo vystavovat ke koukání mnohem častěji ženy, jejichž nahota je zde naopak podávána bez jakékoliv senzačnosti. Konstantní dvojkolejnost, neustálá nejistota, na čí straně Soderbergh stojí, nijak nenarušuje kompaktnost filmu (to spíše pár nadbytečných kamerových exhibicí s obrazem jiných než slunně kalifornských kvalit) a za příběhem napohled tak prostým a hladkým, že by snadno mohl proklouznout bez větší pozornosti, vytváří zvláštní napětí. Skýtané vzrušení je díky tomu nejenom smyslové (nehledě na vaše preference), ale i cinefilní. 80%(12.7.2012)

  • Malarkey
    **

    Pro někoho je to životní poselství, pro jiného boj o přežití. Chápu, že by se mnou Channing Tatum nesouhlasil, ale tohle jsem vážně neměl vidět. Ono když se Vám před obrazovkou natřásá banda chlapů celé dvě hodiny, také byste to nechtěli vidět. A ta kopa ženských, co se tam objeví, to svojí krásou rozhodně nezachrání. Nicméně uznávám a respektuju to, že se Channing z takové práce dostal. Uznávám i jeho a Mattův parádní herecký výkon. Všechno ostatní je ale pro mě mimo.(13.4.2014)

  • Cervenak
    ***

    Soderberghove režijné finty stále fungujú. Ale cez Channingovo neherectvo sa stále neviem preniesť. Tu to samozrejme bolelo viac než v dákom prvoplánovom popcorne typu G.I. Joe. Plus scenár "odnikud nikam".(21.10.2012)

  • J*A*S*M
    ***

    Zrealizované s přehledem a ani Tatumovo "odpočinuté herectví" mi nevadilo, nicméně uchvácen nejsem. S napětím jsem čekal, do čeho to vyústí ... a ono bohužel nic moc, přestože našlápnuto bylo. V podstatě dobré, ale Soderbergha je na takováhle všední dramata škoda.(14.12.2012)

  • Enšpígl
    **

    Asi nejsem dostatečně homo, abych dovedl ocenit tenhle film a dávat filmu plnej počet jen proto že za filmem stojí velký režisérský jméno, to dlouhodobě přenechávám zdejším pozérkům. Nejvíc mě dostalo že jsem se zakous do nedělního oběda přesně v okamžiku když se tam Channing začal holit ptáka, ještě že to nebylo v 5D. Snažím se najít na filmu co nejvíc pozitiv, ale krom hereckých výkonů Matta a Channinga toho moc nevidím, příběh je naivní jak ukrajinská armáda, taneční čísla totálně odfláklý a pokud jde o prdele, tak abych mohl říct super, musel bych mít nick mertax, která mě tenhle film asi 50x doporučovala.(7.4.2014)

  • T2
    ***

    Rozpočet $7miliónovTržby USA $113,721,571Tržby Celosvetovo $170,549,753Tržby za predaj Blu-ray v USA $8,440,565 //počet predaných kusov 357,870Tržby za predaj DVD v USA $35,911,587 //počet predaných kusov 2,462,564║ Vôbec to nie je také úderné ako by si zaslúžilo. je to len povrchne líznuté, s niekoľkými podarenými vtípkami, či tanečkami, nič bombastické čo by nadmieru strhlo sa nekoná, ide len o ako tak pozerateľný priemer, kde scenár bol zbúchaní cez víkend na žúrke a v druhej polovici šlape už len okukanej moralizačnej šablónke. Takýto druh filmu moc Soderberghovi nesadol, nedokázal dať nič na vrch, plus herci nejak zvlášť nevyniknú, okrem pár kreácii Tatuma, McConaughey skôr v úzadí a až moc jednoducho jednotvárny, určite som čakal viac. /videl v kine: 55%/(9.8.2012)

  • Superpero
    ****

    Příjemně civilní film s velmi sympatickým Tatumem. Striptérský prostředí mě megabavilo a i scény z normálního života byly fajn. Povídali si tam tak nenuceně, že to vůbec nepůsobilo filmově. A Matthew McConaughey dále sebevědomě pokračuje ve své nové vlně dobrých rolí.(19.11.2012)

  • Rob Roy
    *****

    Am i Magic Mike right now, when I´m talking to you? Because what I do is not what I am. -- Nejlepší Soderbergh od Solaris. A Channing Tatum je díky výběru rolí čím dál větší sympaťák.(14.7.2012)

  • Dever
    ****

    // Distribútor: Warner Bros. // Počet premietajúcich kín v USA: 2,930 // Otvárací Víkend USA: $39,127,170 //(7.11.2012)

  • Bluntman
    *****

    MAGIC MIKE měl ve Spojených státech premiéru na Den nezávislosti, čemuž odpovídaly i plakáty vyvedené se slipy s americkou vlajkou, za kterými byly zastrčeny bankovky. Upoutávky lákaly na chick-flick, který se sestává ze série atrakcí v podobě striptízových vystoupení. Nepřekvapí tak reakce při premiérovém uvedení (např. u čísla It´s Raining Man - http://www.youtube.com/watch?v=VAklp0VvVeE) ani ohlasy z karlovarské předpremiéry. Vzhledem k 8milionovému rozpočtu není zarážející ani komerční úspěšnost, když se film nese na vlně revivalu sedmdesátkových/osmdesátkových snímků (FLASHDANCE, HOREČKA SOBOTNÍ NOCI ad.) a cílí na odrostlejší a užší diváckou skupinu, než jakou oslovuje módní vlna tanečních bijáků (série STEP UP ad.). Překvapivé je ale recepce mnohých návštěvníků, kteří nejsou schopni (nebo nechtějí?) ničeho jiného, než reprodukovat propagační rétoriku a vnímat dílo jako soubor čísel. Přitom jde o další Soderberghův subverzivní počin, jehož klíčovým sjednocujícím principem by mohl být paralelismus, přecházející v kontrast, jenž je patrný jak na formální stránce, tak i na významové. V případě vyprávění jde o amadeovský model paralelních protagonistů, kdy jsou dvě postavy, z nichž jedna se chce stát tou druhou, ale není ani tak nadaná, ani tak životem znalá, což vede k rozporům (Kid se stává Magic Mikem, Mike přichází o své označení "Magic" a je v závěru sám sebou). Svou výstavbou jde navíc MAGIC MIKE proti povrchuchtivému publiku, které nejdřív flashforwardem na začátku navnadí na "číslo" naučeným proslovem majitele baru, aby ho poté nechal dlouhé minuty sledovat osobní příběh jednoho protřelejšího muže, k němuž se přidá mladší. Nikdy navíc člověk nemá převahu, protože kvůli eliptickému střihu jsou vynechávány jak klimatické části scén, tak jsou zatajovány určité informace, které se dozvídá až zpětně (o drogách ad.). U stylu jsou pak do kontrastu postaveny dialogové scény, u kterých převládají kamerové jízdy a stříhá se sporadičtěji, a striptízová vystoupení, u kterých dominují statické celky či polocelky a stříhá se "dynamičtěji". Paralelní a zároveň kontrastní je i užití písní, které sice odpovídají svým textem dění v obraze, ale přitom ho mnohdy ironicky či sarkasticky glosují (např. postavy se rozhodnou vyjet si na pláž, k čemuž zní tento song: http://www.youtube.com/watch?v=kq783zNiOvI&feature=BFa&list=UUpEpPEJVjdJR1AblV3iBqmA). Nejzajímavější je ale použití zvukových můstků, které nejdřív spojují osobní a pracovní rovinu, aby v závěru díky křížovému střihu dvou událostí vytvořily zcela nový významový rámec. Z toho vyplývá, že jde o další Soderberghův subverzivní počin, který je mainstreamovější obdobou jeho GIRLFRIEND EXPERIENCE, čili deziluzivní výpovědí o světě, ve kterém je člověn nucen hrát přednastavené role, čímž ztrácí svou opravdovou osobnost - identitu. Tato iluzivnost povrchu je pak sebeuvědoměle komentována v řadě dialogů, v nichž jsou striptéři naváděni k tomu, aby na pódiu divačkám zprostředkovali kulturní a genderové stereotypy. S tím kontrastují naopak rozhovory mezi Mikem a Kidovou sestrou, kteří se baví o opravdovosti a o vlivu pracovní role na tu osobní. Opravdu nejde o dílo, u kterého by heterosexuální dámy měly vlhnout a homosexuální pánové stříkat, protože o spodní partie jde až v poslední řadě, pokud divák užívá mozek.(14.7.2012)

  • Viktooorka
    ****

    Zadek sem, zadek tam, zadek všude kam se podívám.. Takhle vypadá můj ráj :D Příběh o tom, že každá práce stojí za hovno, ale na tuhle se tak dobře kouká :) A ty jejich vystoupení měla nejen sexy náboj, ale parádní námět.. Pánové prominou, ale u tohohle se ženská nemůže nudit :)))(28.10.2013)

  • movie
    ****

    Jedno z mnoha dalších děl Stevena Soderbergha, které je téměř na pomezí dokonalosti a zároveň trpí jemnou vyvanulostí, která ho ve finále umístí pouze do škatulky "velmi dobrý film". Soderbergh tu opět mistrně staví podstatnou část snímku na hercích samotných, byť jim, kromě tradičně excelujícího McConaugheyho, nedává mnoho prostoru k osobnostní exhibici. Mnoho situací a výrazů tady umně shrnuju jedním nebo dvěma přesnými gesty, vše podepřeno jeho (jako obvykle) špičkovou kamerou. Hodnocení zde odpovídá obecnému vnímaní MAGIC MIKE: na první pohled film o sexy male striptérech, pro mnohé díváky však s nečekaně přidanou hloubkou. Rozhodně se toho ale nebojte.(17.3.2017)

  • H34D
    ***

    Sympatická, stylová a vlastně i odvážná podívaná do světa naolejovaných paží, vyrýsovaných sixpacků, oholených nohou a sexuální choreografie. V centru dění je nenáročná zábava, nekomplikovaný, splachovací děj a působivá taneční čísla na perfektně nasvícených pódiích. I v tom všem povrchním paření, drogování a sexování však dokáže vyplout na povrch Mikeovo dobré srdce a cílevědomý charakter, je to člověk toužící se ze své škatulky striptéra vymanit, ale život mu neustále háže klacky pod nohy. Výsledkem je po všech stránkách fajn pocit, jak z osudů postav, tak z poměrně kvalitní filmařiny... Jen otázkou zůstává, jak dlouho asi vydrži? 7/10(2.4.2013)

  • Jara.Cimrman.jr
    ****

    Už nikdy se nebudu tázat dívek, které se jmenují jako kytky, auta či šutry, jakou profesí se živí. To je pro mne zásadní poučení ze snímku, který potvrdil mé přesvědčení, že svlékající se chlapi jsou směšní, ale kdyby jejich holé zadnice nepouštěly na scénu soukromá dramata, tak bych byl určitě spokojenější. Zítra se řádně vyholím, rafinovaně si vyberu nějaké veřejné místo, rozvlním se v bocích, stylově se podrbu na přirození a budu čekat, jak se svět vypořádá s tou nádherou.(22.8.2012)

  • Skejpr
    ****

    Soderbergh parádně balancuje na pomezí popcornové komedie a nezávislého experimentu a vychází mu to prakticky na výbornou. Škoda jen drobné neujasněnosti v průběhu filmu v tom, kdo je vlastně hlavní hrdina. Jinak ale funguje všechno, počínaje scénářem, hereckými výkony (Tatum je výborný) a velmi absurdním humorem a sebeironií ze strany všech zúčastněných konče. Strašně fajn věc...(12.3.2013)

  • Mertax
    ****

    Bez kalhotek. Oh. Slint./// Tatum je božský (tanečník) a Soderbergh natočil nejen zábavnou, vtipnou a vzrušující podívanou pro obě pohlaví (tzn. pro muže a ženy, Jiříčku), ale taky chytrý a perfektně nasnímaný (ta kompozice obrazu!), sestřihaný (neskutečná dynamika) a ozvučený film (efekty u show, výběr songů+McConaughey zpívá!)./// Ta psychedelická scéna, kdy Adam souloží a modré světlo se mění s červeným a po pokoji pobíhá prasátko, je geniální./// Jediný film, u kterého by 3D mělo smysl! :p Po druhém zhlédnutí: se smutkem v oku musím konstatovat, že kouzlo se poměrně znatelně vytratilo. Fuck this mirror like you mean it. [Kino](10.7.2012)

  • StarsFan
    ****

    Velké překvapení. Čekala jsem ničím neoriginální, podprůměrný film s hlavním hrdinou, který mě kvůli Channingově obsazení bude iritovat, dočkala jsem se sice neškodného, jinak ale docela sympatického snímku s pohlednými představiteli mužských rolí, z nichž snad žádný nepůsobil nepřirozeně. Což jako heterosexuálně orientovaná žena nemůžu hodnotit jinak než pozitivně. [47th Karlovy Vary International Film Festival](7.7.2012)

  • gudaulin
    **

    Nikdy jsem striptýzovou šou nenavštívil a kdybych dostal pozvání, s díky bych odmítl. Mám ji totiž zařazenou do stejné kategorie jako wrestling nebo soutěže královny krásy, tedy jako pokleslou šou. A z toho vycházím, respektive ovlivňuje to i mé hodnocení Soderbergova snímku, který jinak považuju za ukázku hodně slušného filmového řemesla. Mám ale problém s tím, že režisér natočil příjemný, kultivovaný a romantický film z prostředí, které příjemné, kultivované a romantické ani v nejmenším není. Zkrátka a dobře, celé to hezky uhlazuje a posouvá do jiné roviny, než by si svět striptérů případně i striptérek a konzumentů jejich šou zasloužil. Britský snímek Do naha! na to šel jinak a chtěl sdělit a prodat divákům něco úplně jiného, a tam jsme si - jak se scénáristou, tak s režisérem - kápli do noty. Celkový dojem: 45 %.(29.12.2014)

<< předchozí 1 2 3 4 7 14 20 26
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace