Reklama

Reklama

Let’s Dance: Revolution

Trailer 1

Mladá tanečnice Emily (Kathryn McCormick) přijíždí do Miami s velkým snem tančit na profesionální úrovni. Na jedné plážové party se seznámí se Seanem (Ryan Guzman) a protančí s ním celou noc. Sean vede kontroverzní pouliční taneční hnutí MOB, které se drze dere vpřed a tančí na nejrušnějších místech ve městě a také v netradičních prostorách jako jsou muzeum nebo banka. Občas si vyberou rušnou křižovatku. Prostě to rozbalí všude, kde vzbudí pořádný rozruch. Tancem provokují běžné kolemjdoucí a strhávají na sebe i pozornost médií. Jejich hlavním cílem, je způsobit co největší šok a být pořádně vidět i slyšet. Sean Emily postupně učaruje a rozhodne se do jeho tanečního projektu zapojit. Postupně se stane jeho hlavní tanečnicí. Brzy mají první neohlášené vystoupení, které opět zvedne ze židlí řadu kritiků i fanoušků. Jedny naštvané a druhé nadšené. Emilyn otec, bohatý byznysmen, ale nesouhlasí, aby se jeho dcera poflakovala s pouliční bandičkou. Představuje si pro ni jinou budoucnost. A tak to chce tanečníkům pořádně osolit. Místo, kde už MOB dlouho trénují, chce Emilyn otec rekonstruovat a využít jej k obchodním účelům. K tomu potřebuje vystěhovat tisíce zde žijících lidí. Skupina MOB se na protest proti tomu rozhodne vyrazit do ulic a tancem upozornit na problém těch, kteří zůstanou bez střechy nad hlavou. Teď už taneční skupina MOB netančí jenom proto, aby se předváděla a provokovala, nyní tančí pro zatraceně dobrou věc. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (27)

Trailer 1

Recenze (271)

salisbury 

všechny recenze uživatele

Film ze kterého by se dal udělat super taneční videoklip v délce několika skvělých minut. Vše co tam bylo navíc, ubíralo filmu body. Příběh slabý jak pavoučí nitka. Pokud nastane něco tak děsivého jako pokračování, tak bych prosil vynechat dějovou linku a udělat z toho energií nabitý film o pohybovém umění zvaném tanec. ()

drake31 

všechny recenze uživatele

Sledovať bandu post-pubertálnych výrastkov ako hopsajú kade-tade, hore-dole, a počúvať to všemožné tuc-tuc ma len tak skoro neomrzí. Je to to zas a znova napratané všetkými klišé ktoré dokážete nájsť, ale v tom tempe sa to stráca, a len s blbo usmievate a užívate si vašich tanečných kreácii na gauči. Štvrtý Step Up sa sústredil na Flash Moby čo je viac než vďačná téma, a bola využitá najlepšie ako mohlo, s tím bolo spojená aj poukázanie na to čo internet a média dokážu a aké haló vedia vyvolať. Nechýbali fajn choreografie, skvelá hudba (kto mi pustí vo filme Glitch Mob ma vyhraté), a ani tá herecká banda nebola na zahodenie, potešili postavičky z dielov minulých. Takže odo mňa už klasické 4*, a kľudne znesiem aj ďalšiu nálož ... ()

Reklama

F.W.Colqhoun 

všechny recenze uživatele

'Za to, že jste čuměli na blbej film, si můžete sami,' pomyslím si obvykle, když narazím na hodnocení jednou hvězdičkou nebo odpadem. Informačních zdrojů (TENTO nevyjímaje) je dnes dost a bolestným zážitků se lze snadno vyhnout. Na „Let's Dance: Revolution“ jsem jít musel, šlo o pracovní povinnost. A bylo to peklo. Že se nebude jednat o Bergmana (ani „Bezstarostnou jízdu“)jsem věděl, ale to, co jsem musel prožít, mi vyrazilo dech, připravilo o několik posledních iluzí a utvrdilo v několika paranoidních podezřeních (např. že generátory zápletek, naznačené Orwellem, skutečně existují, jedou na plné obrátky, neboť tohle nemohla zplodit lidská bytost). I přes pitomý scénář, nabuznělého hlavního hrdinu, ultra-mega-klišoidní dialogy a kreténskou hudbu (až na nasteroidovaný sampl „Pyramid Song“ od Radiohead a zlomek synťákové nádhery „Wait“ od M83) bych se ale přenesl – jde o devadesátiminutový videoklip, ne? Co mne ale zvedalo opakovaně z polstrované sedačky byl ne zcela nevinný pokus autorů navodit mylný dojem, že kroucení hýžděmi a saltování (ve značkových hadrech) mezi auty má jakýsi politický smysl (titul filmu „Revolution“ jsem dopředu chybně interpretoval jako deklaraci technologického posunu série a proto se nevyhnul jistému překvapení). Přestože o revolucích jakéhokoliv druhu nemám žádených iluzí a nejsem typ stavějící při každé příležitosti barikády, devalvující a nanejvýš konformní způsob, jakým autoři snímku naznačují způsob společenského protestu, mne hluboce pobuřoval a pobuřuje dokonce ještě teď, dva dny potom, co jsem se z kina po lobotomizujícím zážitku vypotácel – kdyby se autoři tomuto motivu vyhnuli, byl bych snad ochoten s přihlédnutím k žánrové škatulce hodnotit shovívavěji, přesto, že pro blbé dialogy prostě omluvu nenacházím. Pevně doufám, že ani individua mně neznámého druhu, kteří projekce tohoto typu filmů navštěvují dobrovolně, nebudou brát předkládaný a vlastně strašně cynický model ovlivňování společenského dění (něco chceme, korporace chtějí něco jiného, zatancujeme a korporace, kterým se náhle hodíme do reklamy na značkové hadříky, změní názor) vážně. Jeden bod za občasný důvod k hysterickému smíchu a skackavé kozy. ()

Chen 

všechny recenze uživatele

Aneb jak tanec nad byznysem zvítězil. Jasně, že je to pohádka, ale já stejně nečekal víc, než jen partu hezkých lidí, slušnou hudbu a povedenou choreografii. To poslední mě ale trošku zklamalo a opravdu mě nadchnulo až finále, ostatní taneční kreace mi přišly, ve srovnání s žánrovou konkurencí, jen na lehce nadprůměrné úrovni. ()

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

"Emily a táta proti celému světu." Ale, co když je ten celý svět právě táta? Pak je třeba zatančit si s bandou Seana a Eddyho, aby táta i trapně rozjuchaný starosta pochopili potřeby prostých lidí. Ach jo. Nic proti tanci, i když si v civilním životě příliš nerozumíme, ale tady jsou taneční vystoupení tím jediným, co mě bavilo. Zejména hopsání na autech, v galerii a na eskalátorech mne skoro až donutilo k několika rozštěpům, saltům a rotacím na hlavě, ale pak jsem se uvědomil, že moje úrazová pojistka by patrně nepokryla následky. ()

Galerie (60)

Zajímavosti (9)

  • Ve scéně, kde je Moose (Adam G. Sevani) a kamera se přibližuje k jeho bundě, má kapuci nahoru, ale když se kamera oddálí, je kapuce dole. (..Lucas..)
  • Interpretem písně ''Let's Go'' v úvodní taneční scéně na autech je Travis Barker, bubeník slavné skupiny Blink 182. (vojan9)

Reklama

Reklama