Reklama

Reklama

Jarmark marnosti

  • Velká Británie Vanity Fair (více)
Trailer

VOD (1)

Obsahy(1)

Becky Sharpová je dcera chudého malíře a sní o bohaté budoucnosti. Má všechno, co ji předurčuje ke šťastnému životu a úspěchu ve společnosti: mládí, krásu, atraktivitu, inteligenci, vtip i dostatečnou dávku drzosti. Chybí jí jen jedno - dobrý původ. Jenomže v Anglii počátku 19. století na něm záleží nejvíc. Becky se nechává najmout jako guvernantka do rodiny poněkud výstředního sira Pitta Crawleyho. Tam se seznámí s jeho mladším synem Rawdonem a spřátelí se s panovačnou tetou Mathildou. Po nějaké době si Rawdona tajně vezme. Ze začátku jsou plni optimismu, a ačkoliv je Rawdon vyděděn, žijí si na velmi vysoké úrovni. Její protiváhou je Amélie Sedleyová, pasivní a sentimentální dívka ze zámožné rodiny. Obě jsou ochotné udělat vše proto, aby se staly součástí nejvyšší společenské elity. (TV Nova)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (139)

pakobylka 

všechny recenze uživatele

Ona je cílevědomá, afektovaná, strojená i vyzývavá - navlas stejná jako její příběh, neboť autoři na ni (i na něj) shlíží odněkud z emancipovaných a maličko přezíravých výšin jedenadvacátého století ... nedokáží se dívat starosvětskýma očima její doby, aby jí (i jemu) mohli upravit na míru dnešní poněkud neomalené způsoby. Z čehož vyplývá, že název je převelice výstižný, jen jeho význam se trochu posouvá. ()

Elví 

všechny recenze uživatele

Pro Anglii 19. století mám opravdu slabost, a tak jsem se na tento film docela hodně těšila. Asi první hodinu jsem byla naprosto nadšená, vtip, obrazová krása a ironie mě naprosto dostali. Ale pak film náhle začal ztrácet na rytmu, následně na vtipu i ironii a zůstala jenom ta krása, která ale další hodinu a něco utáhnout sama nemohla.Vcelku vtipný konec mě potěšil; kdyby ale chudák střihač zřejmě v polovině filmu neusnul, byl by to docela zábavný film. ()

Reklama

01Zuzana10 

všechny recenze uživatele

uff ake vysoke hodnotenia tu vidim.no nedokazem najst odovodnenie k tomu. dej nudny, rozvlacny, Reese Whiterspoon a G. Byrne ma sklamali, ze prijali ucinkovanie v takomto filme. nic vo mne nezanechal. mozno ponaucenie: citaj i tie negativne komentare k filmu. Zabity vecer. chcela som to vidiet kvoli tomu, ze je to pribeh odohravajuci sa v 19. st. ze tam hraju znami herci, kt. som chcela vidiet i v inych filmoch, no... sklamanie. Boze a tie kostymy, ucesy.. dodivala som to len preto, ze nemam rada nedokoncene pribehy a ze som trosku dufala, ze v dobry koniec majora Dobbina. hmm.. snazim sa najst na zaver nieco pozitivneho... Romola Garai - zacinam ju viac a viac uznavat. uz sa tesim, ked ju uvidim v dalsom filme ()

Slarque 

všechny recenze uživatele

Jsou tu skvělí herci, kteří mají co hrát. Výprava, kostýmy, kamera, vše je výborné. Dokonce i příběh se na začátku slibně rozjede. Jenže pak se začíná drolit. Možná je tu těch postav příliš. A většina jich je zajímavějších než hlavní hrdinka. Reese Witherspoon sice vypadá krásně, ale jako herečka toho předvádí méně, než ti ostatní kolem. Nevím, zda je to tím, že je ta role tak jednorozměrně napsaná, nebo to jsou hranice jejích schopností. ()

cab 

všechny recenze uživatele

Becky Sharp (Reese Witherspoon) si vytycuje pretezky cil: dostat se co nejvyse v britske spolecnosti. K tomu ji ma pomoci jeji sarm, chytrost spojena s duvtipem a schopnost presvedcivosti zamoznych muzskych. Toto barvite a kostymove drama je po technicke strance dokonale, ale jak uz je zvykem nenadchne nudnym klabosenim, jez mohlo byt vice zabavnejsi a uvolnenejsi, navic je zbytecne roztahane. Resume zni. Stab si ukrojil sousto, jevici se pro obecenstvo tezko stravitelne. 60% ()

Galerie (34)

Zajímavosti (18)

  • Kostymérka Beatrix Aruna Pasztor vyhrála za svojí práci Golden Satellite Award a režisérka Mira Nair byla nominována na Zlatého lva na Filmovém festivalu v Benátkách. (imro)
  • Dříve než smlouvu na film podepsala indická režisérka Mira Nair, seděl na pomyslné režisérské stoličce Benjamin Ross, který natočil například pro HBO dokument o Orsonu Wellesovi RKO 281. (imro)
  • Jarmark marnosti je první velká adaptace Thackerayho díla od Barry Lyndona (1975) Stanleyho Kubricka. (imro)

Reklama

Reklama