Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Madison
    *****

    Face Off - Skala - Con Air - vôbec najlepšie filmy Nicholasa Cagea a najlepšie akčné filmy druhej 1/2 90tych rokov. Čo viac si fanúšik akčne-príbehového filmu môže priať? Od začiatku sa film sekvenciami "západu slnka či dynamickej hudby" prikláňa k bayovskej štylizácii, má parádnych záporákov - keď sa na plátne objaví Malkovich a Buscemi, hneď s napätím očakávate, čo sa bude diať, perfektné akčné intervaly a zároveň dobre položenú emotívnu látku, všetko je to zasadené do prostredia, kde jedna napínavá scéna strieda druhú. Milujem tieto presne načasované akčné filmy, v ktorých - ako práve mnohí kritizujú - ide všetko krásne a do bodky spĺňajú hollywoodsky potenciál.... PS: Niektorým vadí.., čítam dobre... klišé?! Ale, prosím vás, zakážme Hollywoodu produkovať 99,9% filmov, pretože diváci jednoducho neznesú "klišé". Toto je premakaný akčný film s čistokrvnou bayovsky zábavnou odozvou na diváka a nie sofistikovaná nolanovka!(20.11.2010)

  • tron
    ****

    „Už na zemi boli smrteľne nebezpeční. A teraz dostali krídla.“ Keď v roku 1996 zomrel producent Don Simpson, mal jeho dlhoročný kolega Jerry Bruckheimer ťažké chvíľky. Všetci tvrdili, že bez Simpsona nemá šancu pritiahnuť do kín davy divákov tak, ako to dokázali spolu (POLICAJT V BEVERLY HILLS 1 - 2, SKALA atď.). Už v roku 1997 však prišiel s trhákom CON AIR, kde posadil do režisérskeho kresla debutujúceho klipára Simona Westa... a dokázal, že na to má. Hoci CON AIR nie je dokonalý (trápne "citové" pasáže sa ledva-ledva dajú vydržať, strašne silácke dialógy detto, nezáživné finále v Las Vegas), už pred úvodnými titulkami (a počas nich - masakra v daždi, posilňovanie za mrežami) nasadzujú obaja brutálne tempo, ktoré im vydrží takmer celé dve hodiny. Bombastické akčné scény (lietajúce auto, pršiaci Afroameričan), pôvabné kravinky (plyšový macko, origami) a gigantický rozpočet, sa starajú o to, že máme dočinenia s jedným z najbombastickejších akčniakov desaťročia (firma Touchstone bola v 90. rokoch v plnej poľnej - VESMÍRNA PECHOTA, TVÁR TOHO DRUHÉHO, AIR FORCE ONE...). Vrcholom monumentálnej snímky je neuveriteľná herecká paľba: Colm Meaney ako vyje*aný Ír v porsche („Keby som vedel, akí ste amatéri, dám mu samopal.“), John Cusack v bielych ponožkách v sandáloch („Je vám to jasné alebo vám to nakreslím?“), vlasatý Nicolas Cage („A teraz polož toho zajačika na zem, hajzel.“), Rachel Ticotin („Lady bola fena v Disneyho filme.“), mrazivý pedofil Steve Buscemi („Neváži ani 60 kíl, ale na východe rozrezal 36 ľudí.“), znásilňovač Danny Trejo („Keby vedeli o všetkých mojich pipkách, som Johnny 600.“), John Malkovich („Si cvok?“ – „Ak veríš mojim posledným psycho testom... áno.“) či M.C. Gainey („Budeme tomu hovoriť havária.“). Akurát je (aj na Bruckheimera) absolútne zvrátené pustiť na slobodu sériového vraha detí a pokladať to za happyend.(4.12.2004)

  • Viktooorka
    *****

    tady vidíme tu spravedlnost... při obraně své ženy, která byla těhotná, neštastně usmrtil jednoho "hajzlíka" a dostal za to basu.. svůj trest si odseděl a těšil se až konečně spatří svou holčiku.. jenže při převozu.. tedy při přeletu :) letadlo zajmou spolutrestanci, který letěli jen do jiné věznice.. a co jiného Cage může udělat??? než to celé bojkotovat a vypadat u toho jako velkej frajer :) akční scény, kdy Cage s dlouhými vlasy a sexy bílém tričku, dělá všechno proto, aby trestanci dostali co si zaslouží.. občas ukápla nějaká ta slina :-D přidejte si k tomu skvělé herecké výkony a záporáka Malkoviche.. a musí se vám to zalíbit :)(31.3.2009)

  • Hal_Moore
    ****

    Spolu se Skálou, Nebezpečnou Rychlostí a Smrtonosnou Pastí nejlepší akční film minulého století. Nicolas Cage s dlouhou hřívou je zatraceně cool, jeho herecký projev je jak z 80. let. John Cusack tady na sebe upozornil, že umí hrát i ve filmech, kde se na herectví moc nehledí. John Malkovich je záporákem k pohledání, vždyť taky zabil víc lidí než rakovina. Trevor Rabin složil výraznou dunivou hudbu, s trochou kytarových motivů, která k filmu sedne asi lépe, než k odpolednímu samostatnému poslechu. Simona Westa je škoda, že si pošramotil pověst Tomb Raiderem.... Alespoň u mě.(30.12.2005)

  • Kaka
    ****

    Další z velkých akčních filmů druhé poloviny devadesátých let. Na rozdíl od ostatních má Con Air výhodu v tom, že je poměrně originální, naprosto nepředvídatelný a nechybí mu ani zdravá nadsázka a spousta skvělých hlášek. Plejáda skvělých herců je naprostou samozřejmostí. Vévodí jedinečný Nick Cage. Neumím si tu představit nikoho jiného. Ovšem i Malkovich byl fantastický. Nesmí chybět spousta výbuchů, strhující akce, trochu romantiky - ano nejkrásnější scéna je ta konečná. Jedna z těch nostalgických vzpomínek na léta devadesátá, které se již nikdy nevrátí a které máme tak rádi.(10.1.2006)

  • - Jména třech mrtvých bělochů, které hledal Pinball (Benson, Karls a Popovich) byla vybrána podle druhého asistenta kameramana Garretta Bensona, prvního asistenta kameramana Johna Karlse a vedoucího kamerové techniky J. Michaela Popoviche. (Holina)

  • - Většina dialogů Dava Chappella byla dílem improvizace. (Chatterer)

  • - Scény v Las Vegas se natáčely v legendárním Sands Hotelu bezprostředně před jeho zbořením. Když se producenti dověděli o záměru městské rady srovnat hotel se zemí, nechali v něm nainstalovat velké množství kamer, aby mohli diváci vidět skutečné destrukce. (Tygrys)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace