Režie:
Liz FriedlanderScénář:
Dianne HoustonKamera:
Alex NepomniaschyHrají:
Antonio Banderas, Yaya DaCosta, Jenna Dewan, Dante Basco, Alfre Woodard, Lauren Collins, John Ortiz, Rob Brown, Laura Benanti, Elijah Kelley, Jasika Nicole (více)Obsahy(1)
Škola, kterou vede ředitelka Augustine Jamesová, se potýká s nedostatkem peněz i s kriminalitou studentů. Navštěvují ji děti z chudých poměrů a ředitelku velmi pobaví, když za ní přijde bývalý profesionální tanečník Pierre Dulaine s návrhem vyučovat žáky společenskému tanci. Pierre má svou vlastní akademii, kde učí tančit bohaté. Byl svědkem, jak jeden student rozmlátil ředitelce auto, a rozhodl se pro zlepšení jejich společenského postavení. Augustine mu dá šanci, protože stejně potřebuje dozor pro delikventy, a zavede ho do odloučené místnosti, kde si žáci dělají, co chtějí. Pierre je chce naučit klasickým společenským tancům, ale mládež holdující hip-hopu ho zpočátku přijímá se značným despektem. Jeho obětavost v mladičkých tanečnících postupně probouzí zájem i inspiraci. Krok za krokem se jim daří propojit klasický tanec s jedinečným hip-hopovým tanečním stylem a hudbou. Účast na prestižní taneční soutěži je jen jedna část společného úspěchu. Na tanečních hodinách je učí respektu, toleranci i sebedůvěře... (TV Nova)
(více)Videa (1)
Recenze (199)
Aj! Aj! To bylo jedno klišé za druhým! Naprosto nerealistická podívaná, která se schovává za zavádějící informaci, že film se vztahuje ke skutečným událostem. Shrnutí klasické historky: učitel to má těžké, nevzdává se, překonává spoustu překážek a nakonec se mají všichni rádi... No jo. Ono si to vlastně své fanoušky musí najít. ()
Máme tady dvě kultury: 1) nigaz, r'n'b, chudoba 2) obleky, klasické tance a hudba. Nemám rád obleky a nemám rád yeah, yeah common, check it out, baby. Taneční mě teda nikdy takhle nenakoply, ale možná to je proto, že nejsu američan. A to je jedině dobře a su na to hrdej. Vyloženě ten film nezatracuju, protože jsem ho přežil poměrně bez potu z očekávání konce. I když klasickou hudbu moc neposlouchám, poznám tango. A taky poznám, když to je blbý tango. A přesně takový se objevilo ve scéně, kdy jim to Banderas ukazoval s tou blonckou. Úplně stejnej blbej styl tanga, jak v Smím prosit. Asi nějakej novej styl tanga - v pozadí s beaty. Křeč. PS: a nevím, proč je v žánru muzikál, když hudba tam jenom hraje. ()
Černošská střední a svědomitý profesor, který se z vlastní vůle ujme zjednání nápravy. Kolikrát už jsme tohle viděli... a kolikrát originálněji a méně lineárněji? Tančím, abych žil je ztělesněné středoškolské klišé, do nějž byste mohli kopat a bouchat pěstí tak dlouho, dokud byste popadali dech. A i potom by v něm zbylo klišovitých vystřihovánek na celou desetiletku dopředu. Naštěstí jsou tuvymazlené taneční pasáže s originálním hudebním podkresem, v nichž Liz Friedlander dokazuje, že aspoň v něčem neskutečně válí. 50%. ()
"Máš strach, že tě budu vést ??" ;) Fantastický Tonny Banderas ve své vůbec nejosobitější a nejrozkošnější roli.. Málokomu bych roli příšerně nakažlivého optimisty Pierra Dulainea, v téhle jinak nesmírně nevěrohodné báchorce seriálové hráčky, režisérky Liz Friedlander, uvěřil jako jemu.. ()
Ono to ve výsledku nebylo vůbec špatné. Ale je to celkem často omýlané téma. Myslím to s nenapravitelnými studenty a učitelem natolik zapáleným a přesvědčivým, že je dokáže napravit. Není to holt žádný originál, ale jako příběh P. Dulaneho celkem povedené. Jestli to opravdu nějak takto bylo, tak proč ne. A. Banderas je borec a film je vlastně jen a jen o něm. Stran tanečních výkonů si asi taky každý přišel na své. Trochu mi to pokazil idealizovaný konec, ale tak to asi taky muselo být. 3* zasloužené. ()
Reklama