Režie:
McGKamera:
Shane HurlbutHudba:
Danny ElfmanHrají:
Christian Bale, Anton Yelchin, Moon Bloodgood, Sam Worthington, Common, Bryce Dallas Howard, Helena Bonham Carter, Roland Kickinger, Jane Alexander (více)VOD (4)
Obsahy(2)
Píše se rok 2018 a na zničené Zemi proti sobě bojují zbytky lidí a počítačový systém Skynet. John Connor sice přežil Soudný den a byl vychován jako budoucí zachránce lidstva, ale zatím je pouze jedním z mnoha řadových velitelů. Lidstvo právě objevilo nový prostředek ke zničení Skynetu – rádiový kód schopný rychle a stoprocentně deaktivovat každý stroj. John Connor si uvědomuje, že toto není budoucnost, o které mu jeho matka vyprávěla. Něco je jinak. To se potvrdí, když se John seznámí s Marcusem Wrightem, mužem, jehož poslední vzpomínka je vlastní smrt. Jedná se o nový druh terminátora, uvnitř kovová kostra, ale zároveň lidské srdce a mozek. John a Marcus se společně musí vypravit do srdce Skynetu, aby zachránili jistého muže, kterého tam vězní. Jeho jméno je Kyle Reese a je to Johnův budoucí otec, který se jednou vrátí do minulosti a bude chránit Sarah Connorovu. (TV Nova)
(více)Diskuze
Ted jsem to videl podruhe v kine a potreti a poctvrty v avi - musim rict, ze tam opravdu nejaky velky nelogicnosti nejsou... Ale budiz. O to vic me tesi, ze se jedna o film, ktery je lepsi a lepsi po kazdym podivani - postavy co stali za okny - pokud si to clovek zastavi, zjisti ze to jsou t800, na zacatku na lehatku nejenze lezi jeste deaktivovany marcus, ale i dalsi prototypy cyborgu, coz si rikam, kolik jich tam bylo. Take me potesilo, ze to udelal na zaklade vyzkumu rakoviny, diky cemuz i konec vyzniva docela realne. Kazdopadne pro mne osobne mnohem lepsi nez trojka a stejne dobre jako ctyrka. ;-)
Jedna hvězda za změnu stylu, druhá hvězda za skvělou kameru a triky, třetí hvězda za skvělého Sama Worthingtona (on byl tím nejlepším na tomto filmu) a ta čtvrtá za to, že to bylo podstatně povedenější než T3: Vzpoura strojů !! ;-) ****
Kracken - zaujimave .) to som necakal ze niekoho takeho najdem :)) aspon vidiet ze ludia su rozdielny .) (ale spaja nas ((ľudí)) tiez dost veci)
Hees: Já mám nejradši první díl a to z opačnýho důvodu proč ty ne, terminator je podle mě prostě arnold kterej kosí lidi. To, že je ve dvojce za klaďase má svoje kouzlo ale už z toho čouhá ta komerčnost. osobně mám první dva díly nejradši, ty co přišly a příjdou po nich budou jen takový bonusy.
Webb - ked ide o mna tak ja mam proste rad ked je Arnold na strane dobrych aj ked je to len stroj.Mraziva atmosfera bola samozrejme najlepsia v 1icke.Salvation si poslednu nalepku Thriller hadam ani nezasluzi.Keby mozem pouzit vacsiu skalu ako 5 hviezd rozhodoval by som sa dlhsie.Myslim ze keby to porovnavam na zaklade toho ze 1ka je proste nieco priekopnicky noveho a Salvation je proste dalsi akcny film vyhrala by 1ka ale na tomto zaklade to neporovnavam takze neviem :)).
Hees: A T1 dál zůstává nedoceněn :-)
Najlepsi T2 (TS rovnako T1) T3 najhorsi //1ka pozrena nedavno preto sa jej hodnotenie dost zlepsilo.//
mě nasral ten konec, jak se zvrtnul ve stejnej jako je u jedničky dvojky a trojky.. :(
tento film ma pravdupovediac sklamal, čím dlhšie som ho pozeral tým som si viac prial nech skončí, dej je zmixovaný dlho nebolo jasné kto je kto a v akom čase a o čo ide a o hereckých výkonoch a scénari sa ani vyjadrovať nejdem. Nájdu sa tam aj zaujímave úseky ale... škoda
Kroniky Johna Connora, když je tam sám Connor až druhou nebo třetí hlavní postavou?
subjektive: Ano Terminátor už to není ale s tím názvem nesouhlasím.
Nemyslíme!
Nemyslíme.
Na jedno,dve pozretie to je vynikajúce, ale Terminator to už nie je!!! Myslím, že sa to už mohlo skôr volať "KRONIKY JOHNA CONNORA, ČASŤ 1.: Vzostup bojovníka"... Nemyslíte?
njn, po shlédnutí Transformers 2 sem se fagticky dost divil, kam se podělo tich 200 melounů...
abych řek pravdu, čekal jsem víc akce, masivnější akce
Diskuze stále pokračuje? :D:D No tak já to seřadim takle: T1, T2, T3.........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................a ááž někde tady vzádu je TS a to už sem ale nepatří.
arachneuss: Já taky nic nesrovnávám, beru to podle oblíbenosti. Kdybych to dělil podle "staré a nové trilogie" tak bych samozřejmě hodnotil stejně jak ty.
Přesně a kdybych to měl seřadit TS ,T2 nebo T3 ,T1.
Srovnávat předchozí tři filmy se Salvation je hlavně blbost.
Pre mňa je naj T1 - zbožňujem tú temnú atmosféru. Potom samozrejme ide T2, ale neviem, mne sa nikdy zas nejak extra nepáčila aj keď je to samozrejme kult. T3 bola podľa mňa taká sranda. TS sa mi náhodou dosť pozdával - proste som vôbec nečakal atmosféru T1 či T2 a tým pádom som sa na tom zabavil - je to podľa mňa dobrá scifi jazda, ale do kontextu T1+T2 sa mi nehodí...
Tak se taky přidám... T2, T1, T3, TS
Jéééé, tak já si taky udělám tenhle seznam. T1, T2, T3 - první trilogie ze současnosti. Nyní pokračování z budoucnosti - TS (prozatím, schválně jak dopadnou pokračování)
Upřímně = T2 T1 T3 TS
T2 ,T2, T2, T2
Terminátor jednička je možná dokonce lepší než dvojka, hlavně ti dva jsou docela odlišní takže porovnávání kvality jde jen stěží.
Asi jsem jediný (bráno sestupně) T1, T3, TS, T2? :-)
mega looooool :-) "! 4,3.1 a ta 2 byla uplna blbost skoda penez
2,1 ...a uz drzte huby:)
1,2,4,3