poster

Dívka, která si hrála s ohněm

  • Švédsko

    Flickan som lekte med elden

  • Dánsko

    Pigen der legede med ilden

  • Německo

    Verdammnis

  • Německo

    Stieg Larsson: Verdammnis

  • Slovensko

    Dievča, ktoré sa hralo s ohňom

  • Velká Británie

    The Girl Who Played with Fire

Mysteriózní / Thriller / Krimi / Drama

Švédsko / Dánsko / Německo, 2009, 129 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Dadel
    **

    Švédské adaptace trilogie Milénium jsou zoufale nenápadité a ilustrativní (něco jako Potteři od Columba). Už jen casting se moc nepodařil (Noomi Rapace je na Lisbeth moc stará a velká a Michael Nyqvist patří do TOP 5 nejnudnějších herců na světě), a zpracování to nezachránilo - jakékoli vzrušení jsem hledal marně. Ale na americkou verzi se těším.(8.9.2012)

  • T2
    ***

    Rozpočet €4miliónyTržby USA $7,638,241Tržby Celosvetovo $67,049,619Tržby za predaj DVD v USA $3,556,393 //počet predaných kusov 259,280║ Nuž dejovo už nie tak pútavé ako prvý diel, je tam citeľne dosť naivných scén, dejovo kolísavé, pokiaľ som si uvedomil a dal dohromady o čo skutočne ide, už som mal polovičku filmu za sebou. škoda len priemer /60%/(16.6.2010)

  • Faidra
    ***

    Padouch nebo hrdina, my jsme jedna rodina! Věřím tomu, že knížku budu hltat a že v ní spousta věcí funguje na rozdíl od adaptace, protože tady jich hodně působí dojmem totální odluky od kontextu. Na po všech stránkách necitelnou árijskou stvůru jsem koukala jak mladý skot na nová vrata, na závěrečné zmrtvýchvstání už jako stará kráva na zřícená vrata a být scénáristkou, tak se podobné berličky stydím použít i ve dvacet let staré bondovce. Nehledě na to, že oproti zkušenosti z prvního dílu, kdy jsem v kině dostala škytavku, ale všichni byli tak pohlcení tím, co se dělo na plátně, že je ani moje neustálé a stěží tlumené "hyk" uprostřed mrazivých scén nevyprovokovalo k úšklebkům nebo k hození mi těžkého předmětu na hlavu, se tady při scéně, kdy mladá Lisbeth neuvěřitelně připomíná starého Brůnu, chechtal celý sál. Ale jak říkám, v knížce to s pomocí neosekaných pasáží drhnout nemusí. A i tady je vcelku dost důvodů ke chválení, Noomi a Michael by svým umem vystavěli bytelný pilíř i horším katastrofám, odsýpá to pěkně i a když si atmosféra zřejmě kvůli svým přesčasům z Mužů, kteří nenávidí ženy vybírala náhradní volno, Dívka se zase až tak moc nepopálila a stále vede nad mnohými zaoceánskými pokusy o thriller. Ovšem své americké konkurenty to přebíjí způsobem, který mi připomíná vítězství mého kocoura v jedné z jeho mnoha pranic. To jednou tak přihlížel rvačce druhých dvou kocourů, a když byli oba soupeři už dost unavení, vletěl na ně, dorazil je pár ranami a pak opustil bojiště krokem hlásajícím, jaký on je frajer.(31.1.2011)

  • salahadin
    ***

    "My o vlku......, tedy spíše my o Lizbeth a Lizbeth za dveřmi." Lizbeth, jedna z nejnesympatičtějších hrdinek, kterou jsem kdy viděl, je slečna hrubého zrna, je zkrátka vždy v pravý čas na pravém místě, tedy na místě, kde někoho zkope, nebo zparalyzuje. A nehne přitom brvou v obličeji. Prostě taková něžná asociálka, která si v chaotickém pobíhání mezi různými lokacemi nestíhá uvědomit, jestli chlap, nebo ženská. A že to je hrdinka šitá na míru dnešní době, netřeba připomínat. Pokračování je místy tak blbé, až dostává rozum erekci. Jednak bych rád viděl, jak někdo vydrží x hodin zasypanej hlínou, jednak chování nejedné postavy hraničí s těžkou demencí. Pohřbívání za živa mělo v Kill Billovi mnohem větší grády, tady to mělo být vtipné intermezzo?? S těžkým sebezapřením 3*. V příštím filmu chci vidět Lizbeth, jak rozplétá konspirační teorie o ovládání světa svobodnými zednáři za přispění dávných mayských kosmonautů, které povolal ruský ropný magnát pracující pro orangutana z Bornea. Asi takový guláš mi zbyl v mysli poté, co se objevily titulky a Lizbeth konečně zmizela z neorámovaného obrazu....(24.10.2010)

  • boshke
    ****

    Těžké, přetěžké převést tak tlustou bichli s tak komplikovaným dějem na filmové plátno. U jedničky se to povedlo, u dvojky si jsem jist, že kdybych nepřečetl knihu pouhých pár dní před filmem, tak by se mi všechny obličeje a všechna ta švédská jména slévala dohromady a v ději bych se moc neorientoval... Za velmi rozumné považuji vynechání Karibiku, který mi v knížce samotné připadal pouze jako nástroj k natažení knížky až na 600 stran. Trochu mne zklamal Blonďatý obr, na nějž jsem se těšil; já si ho představoval jako Rainiera Wolfcastla ze Simpsnů a tento herec mé představě příliš neodpovídal... Divák vůbec nevidí do hlav postav, nechápe jejich pohnutky ani myšlenkové pochody. Bez předchozího přečtení knihy je děj jednoduše neobsáhnutelný. Trapný konec á la špatný americký film zde nevyzněl až tak zle jako v knize... Bez knihy by to bylo níž, takto zůstanu na 70%(21.8.2011)

  • - Spoiler: Poslední scéna, kdy Mikael Blomkvist (Michael Nyqvist) nachází Lisbeth Salanderovou (Noomi Rapace), se v knize odehrává v noci. Na to navazuje i to, že když Ronald Niederman (Micke Spreitz) přijde do kůlny a najde Alexandera Zalachenka (Georgi Staykov) a myslí si, že je Lisbeth oživlá mrtvola. Trpí totiž strachem ze tmy. Na základě toho poté uteče ze statku. Ve filmu se tato scéna však odehrávala ve dne. (Megalomaniac)

  • - Spoiler: Ve scéně, kdy Niederman (Micke Spreitz) hlínou zahazuje Lisbeth (Noomi Rapace) v jejím hrobě, je možné si všimnout, že herečka není nahrazena žádnou figurínou, ale že instinktivně hýbe svaly v obličeji pokaždé, když na ní dopadne další lopata zeminy. (Lukaash)

  • - Blomkvist (Michael Nyqvist) jezdí v autě Toyota Prius. Když startuje auto, je slyšet obvyklý hlasitý zvuk motoru, ve skutečnosti však Toyota Prius startuje potichu. (Cheeker)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace