Nastala chyba při přehrávání videa.
  • D.Moore
    ***

    O honu na Usámu a především o jeho "úspěšném zakončení" si myslím svoje. Kolem celého toho slavného vystopování, zastřelení a "pohřbení" do moře se zkrátka stále vznáší tolik otazníků jako vos okolo pohozeného nanuku, a proto jsem doufal, že nějaký ten otazník bude i ve filmu. Nebyl. Netočil ho Oliver Stone. Místo toho vznikla dvě a půl hodiny dlouhá a místy doopravdy nudná americká propaganda, která se spoléhá na dobré herecké výkony, Desplatovu hudbu a na to, že až divák uvidí závěrečnou, velice dobře natočenou akci, leccos promine. Abych pravdu řekl, já za tyto klady nedávám původně zamýšlené dvě, ale tři hvězdičky. Jenže bůhvíjak spokojený rozhodně nejsem. Předchozí film Kathryn Bigelow, který mi také nijak neučaroval, se mi rázem líbí o něco víc.__P.S. Jak by musel vypadat konec 30 minut po půlnoci, abych mu dal o hvězdu více? Agentka Maya přistupuje k pytli s mrtvolou, rozepne zip, jeden z vojáků se jí zeptá, jestli je to bin Ládin, Maya neodpoví. Zatmívačka, titulky. Pak bych byl mnohem spokojenější.(30.7.2013)

  • Shakers
    *

    Nuda. Kathryn Bigelow zas útočí len na oscary a stojí to za prd. Začiatok filmu nebol najhorší, ale ako sa začalo skákať s miesta na miesto, to bolo čoraz nudnejšie a postavy čoraz nezaujímavejšie. Dej filmu je až príliš rozťahaný a chýba tomu chytľavejší príbeh a tempo. Skratka žiadne napätia, nulová atmosféra, slabý a nezaujímavý príbeh, kde jediné plus je úvod, záver a herci. 25% - 1*(6.8.2013)

  • Niles
    ***

    30 minút po polnoci má najlepších 30 minút pred koncom, kedy sa už konečne pozrieme na veľmi profesionálne prevedenú akciu amerických vojakov pri návšteve Usámu. To čo sa deje predtým je nezáživné a hlavne zbytočne dlhé. Vypočúvanie teroristov, dohadovanie sa v kanceláriách, kopec informácií a i tam, kde by film chcel vzbudiť nejaké emócie sa mu to nedarí. Kathryn Bigelow by si mohla zobrať príklad z Arga, ktorý ukazuje, že podobná téma sa dá nakrútiť, pre divákov, oveľa prijateľnejšou formou. Alebo proste natočiť dokument rozdelený na 2 – 3 časti.(3.3.2013)

  • viperblade
    *****

    Zero Dark Thirty aneb definitivní potvrzení, že Kathryn Bigelow má koule větší než většina jejich chlapských parťáků režisérů a s Jessicou Chastain musíme do budoucnosti počítat. Zatímco The Hurt Locker byl doslova blesk z čistého nebe, který přišel odnikud, na tento film všichni čekali, speciálně díky tématu. A já si myslím, že právě díky tomu, že už víme, že Kathryn nějakou tu akci zvládne, tak většina nějak zapomíná tomuto filmu přičíst zásluhy. Ne já. Já si tento film opravdu užil, bavilo mě sledovat, jak malé kousky informací museli agenti skládat, aby se vůbec někam dostali a hlavně (a tady speciálně klobouček dolů pro Kathryn) se film nebojí udělat z amerických hrdinů, kteří udatně bojují/bojovali ve válce (takhle se na vojáky dívá většina Ameriky a proto díky tomuto filmu byla v USA taková kontroverze) lidi, kteří občas aby dostali informace, jdou "tak trochu" přes čáru. Pro ni to znamenalo (nechtěnou) kontroverzi, která ji stála nominaci na nejlepší režii a prakticky nulové šance na Oscarech pro její film, ale pro mě to znamená jen jedno - těším se na další film od této režisérky, která má oči otevřené a nebojí se natočit to, co vidí. 95 %.(31.1.2013)

  • gogo76
    ****

    K.Bigelow sa odjakživa vyžíva v témach, ktoré sú bližšie mužom. Slúži jej ku cti, že sa jej v tomto smere darí. Film na tému "Hon na Usámu bin Ládina" je dostatočne lákavý, je však otázne, či blockbustermi rozmaznaný divák bude s výsledkom spokojný. Určite to nie je film pre každého, nečakajte akciu, dokonca ani tvár "UBL".Film je z veľkej časti konverzačný, ale sú to zaujímavé dialógy, preto aspoň mňa film nenudil. Nedávno som videl Tv film na túto tému a bolo zaujímavé to porovnávať. Filmy sú si v mnohom podobné, ale zásadný rozdiel je v okolí pevnosti UBL. V TV filme bol oproti hotel, z ktorého ho sledovali i fotili, tu nič také nebolo. Neviem, ktorá verzia je pravdivá, ale logicky asi táto, pretože pred hotelom by sa asi UBL neschovával. Hudby tu veľa nie je, ale aj to málo má vysokú kvalitu. Najviac poteší tvár sympatickej a talentovanej Jessici a smutne som si povzdychol pri pohľade na nedávno zosnulého J. Gandolfiniho. Celkovo výborná dráma, ktorá nemá za cieľ strhávať masy a zarobiť milióny dolárov, ale vnímavému divákovi ponúka ucelený pohľad na hon a smrť legendy terorizmu. 80%.(13.8.2013)

  • - Režísérka Kathryn Bigelow je exmanželkou Jamese Camerona, který nabídku na režírování snímku také obdržel. Dal však přednost práci na velkofilmu Avatar (2009). (Dr Lizal)

  • - K neobvyklému kroku se uchýlil dočasný ředitel CIA Michael Morell. Vydal prohlášení, ve kterém zdůraznil, že zatímco produkce filmu si vyslechla vedení CIA, film samotný celý příběh příliš dramatizuje a není tak historicky přesný. Morell konkrétně popírá tvrzení, že by metoda rozšířeného výslechu vězňů, známá také jako mučení, hrála natolik významnou roli při lokalizaci Usáma bin Ládina. Ředitel Morell uvedl: „Tento dojem je falešný. Nedopustíme, aby nám filmaři z Hollywoodu zastřeli naše vzpomínky.“ (Linkyc)

  • - V scéne, kedy čaká tím CIA na spriateleného agenta z Jordánska, prichádza auto, ktoré je biele. Po prejazde bezpečnostných zátarás je však auto s dvomi mužmi červenej farby. (MikaelSVK)