Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Dever
    *****

    Soundtrack Brian Tyler: 1. Eagle Eye [4:36] ,2. Main Title [3:54] ,3. Final Manipulations [4:26] ,4. Escape [4:16] ,5. Honor [2:58] ,6. Chutes [2:43] ,7. Ladders [3:41] ,8. Ariia [4:57] ,9. Dead End Clues [2:37] ,10. Loss of a Twin [1:53] ,11. Clutch Then Shift [6:24] ,12. Picking Up The Trail [2:46] ,13. The 36th Floor [1:59] ,14. The Case [3:10] ,15. Copyboy [1:53] ,16. Special Delivery [2:54] ,17. Hidden Message [2:41] ,18. Further Instructions [1:52] ,19. Injection [2:06] ,20. Operation Guillotine [6:20] ,21. Potus 111 [6:33] ,22. End Title [2:30],(15.5.2011)

  • Trellíno
    ***

    Je to našlapaný, peláší to jak splašený nadopovaný kůň za nejkrásnější klisnou, jedno překvápko střídá další, opravdu netušíte kudy se děj bude nadále ubírat, jenomže... Množství nelogičností a ptákovin ke konci stoupá neuvěřitelně, rozmluvy o synkovi a bráchovi většinou otravují a brzdí tempo (vystříhat, hned bychom se dostali někam k velice příjemným 90 minutám), stopáž je přepálená, konec natahovaný a vůbec, nejsem nespokojený, ale čekal jsem podstatně víc. Podruhé do kina i přesto vyrazim, protože jsem se bavil perfektně od začátku do konce. Jenom mám trošinku problém s vyprcháním z hlavy, protože už si po nějakých dvou hodinách vybavuju úplný kulový. 3*+(29.9.2008)

  • Bluntman
    ****

    Hitchcock a Kubrick na speedu, kterým chybí sofistikovanost, ale zato mají koule. D.J. Caruso po nepřiznané vykradačce OKNA DO DVORA v DISTURBII přichází s variací na NA SEVER SEVEROZÁPADNÍ LINKOU v OKU DRAVCE (scéna na poli za bílého dne!) a přimíchává k tomu 2001: VESMÍRNOU ODYSSEU, protože pochopil, že už nestačí být "jen" hi-tech, ale je nutné být sci-fi. Nemám totiž za to, že film je s přibývající stopáží čím dál béčkovější a hloupější, ale že akce je v duchu akčních filmů čím dál tím přepálenější až do úplného závěru (čím by byla první M:I bez za vlasy přitažené scény v tunelu či SMRTONOSTNÁ PAST bez seskoku z budovy na hasičské hadici?). A akci D.J. Caruso umí, a tak pokud máte vytrénovaný zrak, v dvousekundové změti obrazů se budete perfektně orientovat díky nájezdům a odjezdům a fyzicky pocítíte tříštící se kov aut (což je dáno hlavně díky rytmicky rušícím jednosekundovým prostřihům, posílením zvukových efektů a "mediaventureovskou" rytmizující hudbou, která dělá hodně). Jenže zatímco u Hitchcocka jsme se postupně dozvídali, že "ti zlí" jsou "ti navrchu (ve vládě)", tady to víme hned a závěrečné utvoření páru působí sice decentně, ale hrozně zastydle a zpátečnicky (žádný vlak zajíždějící do tunelu se nekoná). Napětí a pocit paranoie byl permanentní, ale nadšení mi kazil fakt, že jsem napřed a že se jedná o popcornovou jednohubku, která ustála sentimentální dialogy díky výbornému Shiaovi a která není tak vypravěčsky vysoustružená, protože se vrací zpět a dialogovky retardují temporytmus vyprávění.(4.10.2008)

  • viperblade
    ****

    Eagle Eye je film, který běží kupředu rychlostí Usaina Bolta a možná ještě rychleji. Nedá vám čas na to, abyste si něco promysleli (což je dobře, protože pak byste mohli objevit pár chyb) prostě se dívejte. Třeba na Shiu, který (opět) dokazuje, kdo převezme role charismatických chlapíků pro nové desetiletí. Nebo na Michelle, která hraje prakticky stejnou roli i v pozdějším filmu Source Code. Nebo na akci, která kdyby místy nebyla zběsile sestříhaná, tak by mohla být opravdu geniální. Zkrátka a dobře, tohle je typický popcorn - sednout, čumět, být spokojený, jak to je vše dynamické a jak to vše (až na pár malých detailů) klape. 80 %.(26.8.2011)

  • Enšpígl
    **

    Co jsou mě platný skvělý herecký výkony, zejména Shia to fakt pobral jedničkově, když se kamera třese a třese a třese. Správně to tady popsal uživatel Flynn. Film je postaven na akčních scénách, ale ty jsou naprosto zmatečné a totálně nepřehledné. Uvítal bych, kdyby na plakátu bylo napsáno, že film je natočen třaslavou kamerou, abych se na to vysral a šel trávit čas užitečněji, třeba počítaním hoven na pražských chodnících. Samotný děj filmu sice propaguje blbost ve velkým stylu, ale to opravdu není ten klíčový průser, tím je totiž špatnej střih a pomatená kamera. Další průser jsou zdejší papoušči. Už si pomalu zvykám, že kopírování názorů, hodnocení, ale i slovních obratů lidí z movie zone je zde na dením pořádku. V tomhle směru suverénně vedou Karel IR a Psema, schválně pozorujte hodnocení a komentáře uživatelů jako Cival, Kocour, Imf, připadně Douglas a pak si to srovnejte s těmahle klaunama, to se nasmějete. Hold image odborníka, abych byl dál zván na novinářské projekce a nemusel za filmy platit je důležitější než vlastní názor. A to zdejší papouškovsky sborové přirovnávání k Nepřiteli státu ? Vždyt podstaty těchto filmů jsou úplně někde jinde !! No a v jednotlivostech ? OK, tím pádem bych to srovnal s Křemílkem a Vochomůrkou, protože jeden ten dům v tomhle filmu mě silně připomínal pařezovou chaloupku. Tak jo Karle IR, Psemo a další, až zase budete psát další komentáře, serte na svůj názor, serte na svůj pocit, hlavně si nezapomeňte nejdřív přečíst co napsali na Moviezone nebo co napsal Douglas, ať před ostatníma všichni vypadáte jak ti největší odborníci na světě.(16.10.2008)

  • - Na DVD a Blu-Ray vyšel film už tři měsíce po premiéře. (Karlos80)

  • - Příjmení agenta, který pomáhá vypnout Arii, je Bowman. Stejné příjmení má člen posádky, který se snaží vypnout Hala ve filmu 2001: Vesmírná odysea (1968). (HellFire)

  • - Natáčelo se na 200 různých scénách. (zigot7)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace