Nastala chyba při přehrávání videa.
  • golfista
    *****

    Nejdřív bych chtěl "poděkovat" panu Fukovi za jeho "recenzi", kterou jsem si v létě přečetl. Připravil mě o zážitek z kina, který jsem si ale plnými doušky vychutnal u DVD. ... Revival je komedie, která v našich vodách hledá v porevoluční kinematografii jen pár rovnocenných soupeřů. Zábava, která z vás nedělá pitomce, u které se se nemusíte cítit trapně, ale kterou si plně vychutnáte asi až s přibývajícím věkem :) ... Jsem rád, že si Alice Nellis našla tohle téma, protože zasmát se u chytře napsaného filmu o muzikantech jsem chtěl vždycky. Skvěle jsem se bavil a dost nechápu (podle některých recenzí), co víc by měl divák pro své pobavení od českého filmu požadovat. .... P.S. Neodpustím si jednu technickou poznámku. V dnešních filmech napříč žánry se hodně telefonuje. "Smartfouny" jsou všude, ale až Alice Nellis ukázala, že chytrý telefon VŽDY vypne displej, když se při hovoru přiloží k uchu. Za tuhle maličkost, jakož i za výbornou zábavu děkuji.(24.11.2013)

  • Enšpígl
    ****

    Film honí až moc zajíců na jednou což je věčná škoda, protože jinak nápad, vzít na starnoucí kolena do ruky kytaru a pořáadně si zablbnout se mě hodně líbil. Naprosto šokující byla role Zuzky Bydžovské, protože bejt všechny ženský takovýhe, tak dobrovolně utíkám do homosexuálního exilu. Hlavní čtyřtakt Polívka + Krobot + Heřmánek + Geišberg předvádí docela slušnou jízdu i když si myslím, že chlapi mohli přece jen dostat lepší dialogy. Nenáročná oddechovka, která má v sobě několik velmi zábavných momentů, pár reálek a velmi přesný hody kalhotkama, tak přesný až začínám uvažovat o kariéře hudebníka.(18.8.2013)

  • Pepinec
    ****

    Když jsem šel tuhle do kina, ze všeho nejmíň se mi chtělo na českou komedii, ke všemu s Alicí Nellis za kamerou a Mirkem Krobotem před ní. Vzpomněl jsem si totiž na filmy Mamas & Papas, a především pak na Okresní přebor a naskočila mi kopřivka. Jenže jsem po chvíli zkoumání programu zjistil, že ničím jiným ten den začít nemůžu, takže sympatická slečna pokladní mi pomohla od hodinové mzdy s bonusem a já s rozpačitým úsměvem prošel kolem další sympatické slečny uvaděčky do sálu. No a teď bych se rád posmál nad výroky zdejších odborníků a expertů, kteří se šťourají v Revivalu jako se malý děcko hrabe lopatičkou v bobku na pískovišti, jen aby nám všem ukázali, že česká kultura je zkažená, zkažený je i český divák, a že jen oni - odborníci a experti z řad ČSFD - to vědí. Zvlášť po přečtení příspěvku tamního specialisty na "Povídky, které nepřeroluješ" mám pocit, že bych měl odevzdat občanku a začít zase nosit plenky. Víte, ono se později ukázalo, že ten den byl nejlepším filmem právě Revival. A to jsem byl v kině fakt dlouho. Čili nejen v posteli platí kouzlo nechtěného...(14.7.2013)

  • mchnk
    ****

    Režie Alice Nellis mě baví. I při druhém setkání, jsem si užíval profesionální i osobitou práci s vlastním scénářem, i vedením herců. To, co Alice dokázala, např. s Geňou, se už asi nikomu nepovede, včetně Genzera samotného. Jeho ztělesnění falše, pokrytectví a bezcharakterních praktik v českém šou-businessu je velmi věrohodné. Samotní členové skupiny jsou možná až přehnaně rozdílní. Jistou povahovou soudržnost lze nepochybně cítit u Karla a Václava, i když Bolek u hraní vypadá, jako by to držel v ruce poprvé (tedy asi věrohodně) a ještě to kombinuje s výrazem upozorňující minimálně na kolaps, tak jeho další herectví je skvělé. Nicméně věčně mladý Milan (dědeček s novorozeňátkem vrhající se po hlavě do světa prohnilého bulváru) a nespláchnuté zbytky vychlastaného undergroundu šedesátých let propagující západní demagogické klišé sex, drogy a kdo ví, co vlastně ještě, v postavě Otakara, mi trochu narušovali atmosféru. Ne, že bych obě postavy a jejich osudy ve filmu neuvítal, ale zdáli se mi lehce přehnaní. Přemodelínovaná kapela Nightwork v čele s načesaným sólovým zpěváčkem také na kladech nepřidala, ale v celku mně film dost zaujal. Miroslav Krobot a Zuzana Bydžovská - dvojice, držící celý film nad tříhvězdičkovou vodou, která se mi nad filmem občas prolila. Nejen jejich, ale celo-skupinová KONEČNĚ vyřčená pravda, pár minut před vrcholným koncertem, mně v nadprůměru přesvědčila. Stejně tak hudba Jana Ponocného, který se své role ve filmu zhostil také s velkou parádou. Alice je je pro mne velmi žhavé želízko v ohni novodobé, české kinematografie.(2.1.2015)

  • nunka
    ****

    Prekvapivo fungujúca komédia, ktorej najväčšou devízou je jednoduchosť, prirodzení herci, výborne vykreslené charaktery a hlášky, ktoré nepôsobia silene. S nadsázkou, v štýle nenáročnej zábavy a síce pár opakujúcich vtípkov, ale v zásade by som bola rada, ak by sa občas niečo podobné zrodilo aj na slovenskej scéne. Oceňujem hlavne nápad a výborne zvolených hercov.(5.1.2015)

  • - Spoiler: Ve skutečnosti byl vyprodaný klub SaSazu plný platících fanoušků a fanynek skupiny NightWork. Scény pro film se natáčely po jejím regulérním koncertu (1.11.2012 - a šlo o její předposlední pražský koncert, následující byl až o rok později 25.11.2013 rozlučkový v O2 Aréně). (JUK_JANA)

  • - Kapelu DarkWerk ztvárnila skupina Nightwork. Záběry pak pochází ze skutečného koncertu, který se odehrál v 1. 11. 2012 v Sasazu. (JUK_JANA)

  • - Karel (Miroslav Krobot) má během závěrečného koncertu stejný kostým jako The Edge z kapely U2. (keyzersoze)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace