Nastala chyba při přehrávání videa.
  • MikeCool
    ***

    Tak jsem se těšil na tento český, hudbení kousek, hlavně kvůli Miroslavu Krobotovi a bohužel žádná sláva. Od začátku do konce to nemělo pomalu žádný náboj. Humor se mi zdál poněkud suchý. Krom Krobota mě zde snad nikdo nerozesmál. Ale zalíbila se mi myšlenka, že Vojta Dyk zde hraje sám sebe, za to dávám velký palec nahoru a za Krobotovu typicky melancholickou postavu jakbysmet.(2.12.2013)

  • Malarkey
    ****

    Líbí se mi, jak dobře se s tímto filmem tvůrci poprali. Musím jim poděkovat nejenom za skvělé obsazení rolí, ale i za nápady s Darkwerk. Polívka, Krobot, Heřmánek a Geišberg vytváří naprosto boží základ pro dobrý Revival. Jenovéfa mi pro změnu potvrzuje, že na ní se film za filimem kouká čím dál tím líp. Snad jen, aby ta upřímnost v jejich očích vydržela co nejdéle a nepřebila ji nějaká jiná, spíš negativní vlastnost, která přichází se slávou. Nicméně musím pochválit i Genzera. Často ho ve filmech nevídám, ale tady ta role toho hudebního promotéra se mu teda vážně povedla. To, že jsou tyhle lidi svině a jdou za penězi je jasná věc. Vidět ale jejich počínání takhle na plátně je zážitek k nezaplacení. Ještě mi tak zbývá poslední, třetí stupeň, a to vidět tohoto člověka na živo. Myslím si, že můj život by po tom byl kompletní a mohl bych svobodně umřít. Nicméně tohle všechno zastiňuje jinak vcelku průměrný scénář. Proto hodnotím čtyři hvězdičky. A to i přesto, že jsem zrovna nedávno viděl o dost let starší a daleko zajímavější britský film, který je na hodně, ne-li na stejně, podobné téma - Still Crazy. Že by inspirace? Ale čtyři hvězdičky nechávám, hlavně za herce, kteří mi zde dělali velkou radost.(28.3.2014)

  • Jara.Cimrman.jr
    ****

    Patřím ke generaci, která za vlády Rudého bratra propogovala nejeden střevíc na koncertech nepříliš povolených skupin a asi proto nadšeně vrním při každém zmrtvýchvstání nějaké té bývalé podzemní kapely. S důchodci ze Smoke jsem si to zkrátka řádně užil. Zejména šukuchtivý Ota mi byl sympatický, slepý bubeník Hynek neměl chybu, ale zdrojem opravdové zábavy byly hlášky sympatického podpantofláka Karla, jemuž Krobot propůjčil další ze svých skvěle zamračených kukučů. Já se prostě bavil a to i přesto, že Polívkovi s Heřmánkem nebylo lehké jejich rockerství uvěřit.(9.12.2013)

  • Matty
    **

    Jedna věc je, že mi film přišel na komedii málo vtipný a jeho humor nevkusný (kalhotky, sranda ze slepce) a že se mi protiví jím propagovaný kult aktivního mládí, zploštění podzimu života na kafrání o smrti a uměleckého úspěchu na počet prodaných lístků. Nemluvě o rádoby kritice bulvárních praktik, z nichž film licoměrně těží ve svém marketingu i v zápletce, případně o předstírání apolitičnosti popíráním spojitosti mezi filmovou kapelou a disentem (který je ve filmu mimoděk a bez špetky soudnosti prezentován jako jakýsi intelektuální bonus k životu za normalizace). Druhá, podstatnější věc je, že Revival selhává na základní rovině výstavby příběhu. Vyprávěcí vzorec návratu na výsluní nejenže není uspokojivě naplněn (Smoke samotní se de facto nestávají znovu slavnými, za jekot vděčí mladší kapele). Podružný jako kdyby byl jakýkoli vývoj. Syžet nezatajuje důležité informace, nevytváří napětí, ve fabuli chybí vážnější konflikty. Jde jen o zveličování drobných lží. Délka záběrů, resp. scén neodpovídá množství nosných informací, které se z nich dozvíme, a přispívá k nekomediálně pomalému tempu vyprávění. (Trapné vychvalování konkrétní značky automobilu vážně nepovažuji za nosnou informaci, ať pro příběh nebo pro charakterizaci postav.) Všechny pseudoproblémy, vyplývající pouze z neschopnosti postav říct si pravdu (ve lhaní se pokračuje i poté, co k tomu už není žádný důvod), se vyřeší příliš rychle a snadno. Ze čtveřice hrdinů prodělá charakterovou proměnu jediný, a to za pět minut dvanáct, aniž by k ní dlouhodobě směřoval. Důsledně neinvenční režie na úrovni českého televizního seriálu ponechává veškeré „dělání humoru“ na hercích, kteří neprojevují snahu odehrát více než běžný standard a vtipní zřejmě mají být pouhou svou přítomností, případně tím, že významně mlčí (Krobot) nebo říkají slova jako „piča“ (Geišberg). Revival je špatně odvyprávěným, stereotypy prolezlým a neoriginálním filmem, kvalitativně na úrovni předchozího počinu Alice Nellis, s kterým jej pojí také nestydatá vykalkulovanost (kombinace banálního schématu, známých tváří a podbízivých songů). Poledňáková, Vejdělek, Nellis - to od nynějška definitivně není test typu „Co nepatří do řady?“, ale trpká pravda. 35%(8.7.2013)

  • Fr
    *****

    ,,CHCETE VIDĚT CO VÁS JEDNOU ČEKÁ? CHCETE VIDĚT, JAKÝ TO JE BEJT STAREJ, PLESNIVEJ A PŘITOM STEJNĚ STEJNĚ POŘÁD BLBEJ? TAK SE DÍVEJTE!…“ /// Veskrze optimistickej film, pro nás, nad hrobem. To by člověk nevěřil, kolik ještě může bejt v nás, dědcích, energie. (A že Geňa dokáže vytvořit parádní roli.) Milá Alice, já myslím, že KONEČNĚ někdo v Čechách vytvořil film pro nás, chlapy! Trocha ,,těch našich“ starostí, trocha těch rodinnejch trablů, úsměv na rtu můžou by mohli vykouzlit i starosti s propagací, a třešničkou zdá se mi hudba, byť je to z třeba z koncíku v Hořovicích. Vono to bude asi věkem. Nehledám tady nějaký píčoviny vo založení nebo snad složení kapely. Vo tom ani ten film není. Jde vo voddechovku, která je o přátelství, vo stárnutí a stopro vo radosti ze života. Srát na to, že je pro rockery, co to maj za pár (nebo jednou mít budou). Vona totiž ta chvíle, kdy se směješ s nejlepšíma kámošema – pičo, to je fakt k nezaplacení. (Na všechno vostatní je tady Mastercard.) Můj osobní filmovej REVIVAL. Já prostě vím, že ty starší jsou opravdu náročnější. Takže mě (vy mladší) i to hodnocení (vy starší) berte s rezervou. Lehce (soukromej) obdiv patří i Honzovi Ponocnýmu. Co dodat? Snad jen jestli-že chcete poslat rodiče místo do prdele pro změnu do kina – já myslím… /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Zajímaj se o mě magazíny… třeba - ,,Ještě jsem tu“. 2.) Fotr dodneška nechce mluvit vo Rakovníku. /// PŘÍBĚH **** HUMOR *** AKCE ne NAPĚTÍ ne(8.11.2013)

  • - Když Milan (Karel Heřmánek) objednává v 91. minutě lístek na vystoupení Smoke v SaSaZu, objednává ho na dvanáctého. V následující scéně se však objeví plakát, kde je datum vystoupení 30.10.2012. (alienad)

  • - Postavu mladého Otakara (Marian Geišberg) stvárnil hercov syn Marek Geišberg. (Psycho709)

  • - Skladatel Jan Ponocný si ve filmu zahrál slepého bubeníka skupiny Smoke. (jenik71)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace