Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Rex Mundi
    *****

    Revival som začala pozerať len tak mimovoľne, na skúšku, a už som neprestala. Len mesiac a pol pred ním som videla Still crazy, ktorému som po troche váhania predsa len dala 4*. Avšak Revival to skvelým dojmom vytiahol na 5* - asi najmä kvôli tomu, čo v ňom bolo slovenskému srdcu bližšie a také domáce - kultúrne prostredie, štýl humoru, karikovanie postáv... Vždy platí, že keď dvaja robia to isté, nie je to to isté - a práve pri podobných porovnaniach to domáci film môže vyhrať vďaka bližšej mentalite a všetkým tým odlišným drobnostiam, ktoré okrem bránice chytia aj za srdce. To, čo sa mi v Still crazy chvíľami zdalo prepísknuté, to som Revivalu v pohode zožrala :-)(18.12.2014)

  • NinadeL
    ****

    Ok, nejsem sice vyloženě fanda Alice Nellis, ale její tvorba velmi pomáhá současnému českému filmu nabídnout cosi jiného, takže jen více a jen houšť - ať se pouští do těch svých experimentů. V Ene bene a ve Výletu to bylo ještě velmi Papouškovské tlačení na pilu, v Tajnostech jsem se už naladila na její vlnu, Mamas & Papas byli příliš subjektivní, v Perfect Days jsme všichni zůstali při zemi, ale nepropadli jsme se ke kýči a nyní Revival si pohrává zase s trochu jiným žánrem. Čili ano, sice nemám záchvat štěstí pokaždé, když má výstup Krobot, ale všechny ty etudky zasloužilých Polívků a Heřmánků mi udělali velkou radost. #LFŠ(19.8.2014)

  • Šakal
    ***

    „Vy ste taky moc pěkná. Máte např. moc pěkné....boty“. Faktem zůstává, že tohle bych spíše čekal od J. Vejdělka popř. (současné) M. Poledňákové než A. Nellis a naopak si troufám rozhodně tvrdit, v rukou P. Zelenky by se jednalo o nezapomenutelnou podívanou. Plivat na Revival však proto ještě nebudu. Nenáročný, kvalitativně notně rozkolísaný snímek, který kolem vás prosviští bez jakékoliv zpětné rezonance, o nějakém (hlubším) přesahu nemůže být řeč. Jako příjemná oddechovka na So večer, však poslouží naprosto spolehlivě. Ano, můžeme namítnout, že v současné záplavě paniců nanic, ulovených miliardářů, bestiářů, zkrocených krokodýlů ....vyčnívá jakýkoliv počin, jak strašák v čerstvě zaoraném poli, ale nakonec můžu konstatovat, že pozitiva, byť těsně, přebila negativa. To přes fakt, že pachuti jisté prvoplánovosti a lacinosti (když pominu fakt, že Alice dobrovolně rezignuje na jakoukoliv snahu o motivaci postav, postupný vývoj...) se divák jednoduše neubrání. Scénář rozhodně na nějaké ocenění zrovna neaspiruje, stejně jako se nevyvaroval opakovaným klišé (postava slepce začíná s postupujícím časem silně otravovat), Heřmánkovi s Polívkou vyžilé rockery (narozdíl od neúprosně stárnoucích bilancujících chlapů) jen těžko uvěříte a Geňa, ruku na srdce, do tohoto formátu jednoduše nepatří. Za to M. Krobot si svojí typickou roli užívá s noblesou sobě vlastní a M. Geišbergovi jeho rockera, chytající druhou (třetí?) mízu, bez problému uvěříte. Příjemným osvěžením je potom bezprostřední „malá prsatá“ J. Boková. To v případě V. Dyka, může divák pouze porovnávat, zda-li je horší zpěvák či herec. Na druhou stranu (byť do cílové skupiny mám asi tak blízko jako Ljuba Skořepová k zápisu do první třídy) si dovedu představit, že je to právě on, kdo něžnější části zdejšího (pubertálního) publika, přivozuje příjemné vlhko v kalhotkách a nevědomky je připravuje na letní olympiádu v nové netradiční disciplíně- hodu na (živý) pohyblivý terč. Pokračování, v podobě vyprodaného Strahova, bych se přesto jen nerad dočkal. Už kvůli faktu, že pouhá samotná představa protestující Z. Bydžovské, překonávající délku místního hřiště, mi.....zůstaňme u smířlivé fráze, „nedělá po těle dobře“. 60%(2.1.2015)

  • dopitak
    ****

    Alice Nellis is back! Zuzana Bydžovská nemá jen jednu hereckou tvář, jak jsem tvrdil v Perfect days. Asi nikdy jsem neviděl Karla Heřmánka ve špatném filmu. Dokonce i Geňa umí hrát a pasoval tam. Od Nightwork je sympatický, že si nedělali reklamu a nechali si změnit visáž (i když je to teď už stejně vlastně jedno). Dobrá hudba od Ponorky a konečně zase jeden dobrý český film, u kterýho se nemusíte stydět (ani vás nikdo nechce dojímat).(10.11.2013)

  • Ivoshek
    ***

    Tak jsem po dvou letech vyrazil do kina. Mám z těch akcí se ženou vždycky trochu strach, zvlášť, když jdeme na český film, protože ty, jak známo, od revoluce za mnoho nestojí. Tentokrát to bylo ale milé překvapení - koncept se mi líbil, i ty jednotlivé figury. Nejvtipnější mi přišel minimalista Krobot, ale Polívka s tím slovenským frontmanem kapely taky super. Plus etno Bydžovská. Jak tu spousta lidí odsuzuje vulgaritu, fóry o slepcích a tak... No tak tyhle momenty mě bavily asi nejvíc. Plus první koncert ve vesnickém kulturáku. :) Celkově ten film ale není vyloženě komedie typu řachanda, spíš jsem se tak uculoval. Abych jen nechválil: dost často se tu snaží i dumat o stáří, smrti, nemocech a tam mi přišel trochu trapný. Taky mladí herci mě nějak neokouzlili. A product placement je tu vyloženě na přesdržku. Celkově 70 % a na české poměry fajn film.(16.9.2013)

  • - V záběru, kdy je za Václavem (Bolek Polívka) vidět keyboard, je název značky pozměněn začerněním písmene R na písmeno P Poland místo Roland. (sinjakupre)

  • - Název skupiny Smoke je odvozen od anglické hudební skupiny Smokie, která dosáhla největšího úspěchu v 70. letech 20. století a hrála glam rockovou hudbu. (ELBobes)

  • - Spoiler: Ve skutečnosti byl vyprodaný klub SaSazu plný platících fanoušků a fanynek skupiny NightWork. Scény pro film se natáčely po jejím regulérním koncertu (1.11.2012 - a šlo o její předposlední pražský koncert, následující byl až o rok později 25.11.2013 rozlučkový v O2 Aréně). (JUK_JANA)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace