Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Havenohome
    odpad!

    Posledné po čom som túžil, je vidieť holú Bydžovskej riť. Keby bola dobrá herečka, tak nič nenamietam, ale ona má len škaredý ksicht, a to je jediný dôvod, prečo ju obsadzujú. Jej obnaženie sa vo filme je teda na rovnakej úrovni ako keď Vica Kerekes všade otrčá svoje mliekarne, aniž by zauvažovala nad tým, že treba niečo aj zahrať. Je teda jedno, či herečka vyzerá ako princezná, alebo či má svojráznu netypickú tvár, keď nevie hrať, tak nikoho jej nahé telo nezaujíma, lebo je to obyčajná prostitúcia a trápne na tom je, že dané dámy si myslia, aké sú umelkyne, keď otrčia kus svojho holého tela, kdežto taká štetka to robí iba za prachy a nič si o sebe nenamýšľa......................Revival je nekonečné zúfalstvo. Diktatúra v Severnej Kórei sa javí ako banálny problém v porovnaní s tým, že je niekto ochotný nechať režírovať Alicu Nellis. Každý, kto aspoň trocha počúva svoj daimonión, musí pochopiť, že tento film je iba séria scénok živiacich tie najpekelnejšie stereotypy, a to je to najhoršie, čo akýkoľvek umelec môže robiť. Stereotypy o starých ľuďoch, sterotypy o rockovej hudbe, steretypy o ekoľuďoch, nič iné len stereotypy (Revival je tak na rovnakej mediálnej úrovni ako Súdna sieň). Hlavne je to nelogická hovadina prvého stupňa. Obdobná blbosť by bola, keby Nemci v 70. rokoch natočili film o comebacku kapely z čias Druhej svetovej vojny ale tá kapely by nehrala songy z daného obdobia, ale by revivalovala súčasné hity. Takže šediví Fritzovia by hrali Black Sabbath a AC/DC. Keby sme teda ospravedlnili, že hrajú starí dedkovia niečo súčasné, lebo však vždy boli len revival, tak načo tam sakra tlačia tú zápletku okolo vlastných textov ako keby to bola nejaká pôvodná disidentnská kapela? Pri takomto type filmu možno stavať len na realistických motiváciách, a tie vo filme absolútne nefungujú, či už tie odvolávajúce sa na minulosť alebo na súčasnosť. Nie je to ani sci-fi odohrávajúce sa v neurčitej budúcnosti, ani abstraktný meta-film, v ktorom by nebolo potrebné striktne dodržiavať realistické motivácie. Je to film, ktorý hovorí o konkrétnej kapele v konkrétnej krajine, ktorá mohla v konkrétnej dobe hrať len istý typ hudby. To, že Nellis vynechala akékoľvek politické konotácie, nehovorí len o tom, že je mimo a zrejme jej je úplne ukradnutá história jej krajiny, ale že sa definitívne pridáva k tvorcom typu Poledňáková, Vejdělek, Troška atď, ktorých filmy sa odohrávajú v politickom bezčasí a ich jedinou snahou je vsugerovať divákom, že žijú v báječnej Českej republike, kde majú všetci dovolenku, kde všetci žijú v útulných interiéroch................................ Obhajcom filmu nepomôže ani argument, že ide len o jednoduchú popcornovú zábavu. Dobrá komédia musí mať koherentný fikčný svet, musí vás vedieť prekvapiť a musíte fandiť postavám. V Revival vie aj debil dopredu prepovedať, ako ktorá scéna skončí, všetko sa tam stokrát doslovne opakuje, a Geišberg päťkrát za minútu hovoriaci slovo "piča" skutočne nie je vtipný. Vtip, keď si príde fanynka po koncerte vypýtať svoje nohavičky, lebo prišla na bicykli, je starecky uslintanejší ako neskorý Menzel.(7.4.2014)

  • hrona
    *****

    Díky za to, že alespoň jedna režisérka z mnoha lidí tohoto řemesla se pustila do žánru tak choulostivého, jako je v dnešní době (chytrá) česká komedie. Musím říci, že se to povedlo, po herecké stránce je lahoda sledovat tyhle staré pardály v takových nahláškovaných rolích. Dokonce i u pana Genzera byla slušná snaha o herectví. Jediné co mě trošku mrzelo, že si tvůrci nedali práci s českými texty, kterými by domazlili soundtrack. Nehledě na to, že jim také měl někdo vysvětlit rozdíl mezi slovem Revival a Comeback. Jinak veliká spokojenost, kdo se chce dobře pobavit (i když, přeci jen troška té dramatiky tam stále je, bez ní to zkrátka v posledních 20 letech nejde) vřele doporučuji.(16.7.2013)

  • mchnk
    ****

    Režie Alice Nellis mě baví. I při druhém setkání jsem si užíval profesionální i osobitou práci s vlastním scénářem a vedením herců. To, co Alice dokázala např. s Geňou, se už asi nikomu nepovede, včetně Genzera samotného. Jeho ztělesnění falše, pokrytectví a bezcharakterních praktik českého šou-businessu je velmi věrohodné. Samotní členové skupiny jsou možná až přehnaně rozdílní. Jistou povahovou soudržnost lze nepochybně cítit u Karla a Václava, i když Bolek u hraní vypadá, jako by to držel v ruce poprvé (tedy asi věrohodně) a ještě to kombinuje s výrazem upozorňující minimálně na kolaps, tak jeho další herectví je skvělé. Nicméně věčně mladý Milan (dědeček s novorozeňátkem vrhající se po hlavě do světa prohnilého bulváru) a nespláchnuté zbytky vychlastaného undergroundu šedesátých let, propagující západní demagogické klišé - sex, drogy a kdo ví, co vlastně ještě, v postavě Otakara, mi trochu narušovaly atmosféru. Ne, že bych obě postavy a jejich osudy ve filmu neuvítal, ale zdály se mi lehce přehnané. Přemodelínovaná kapela Nightwork v čele s načesaným, sólovým zpěváčkem také na kladech nepřidala, ale v celku mě film dost zaujal. Miroslav Krobot a Zuzana Bydžovská - dvojice, držící celý film nad tříhvězdičkovou vodou, která se mi nad filmem občas prolila. Nejen jejich, ale celo-skupinová KONEČNĚ vyřčená pravda, pár minut před vrcholným koncertem, mě v nadprůměru přesvědčila. Stejně tak hudba Jana Ponocného, který se své role ve filmu zhostil také s velkou parádou. Alice je pro mne velmi žhavé želízko v ohni novodobé české kinematografie.(2.1.2015)

  • Ivoshek
    ***

    Tak jsem po dvou letech vyrazil do kina. Mám z těch akcí se ženou vždycky trochu strach, zvlášť, když jdeme na český film, protože ty, jak známo, od revoluce za mnoho nestojí. Tentokrát to bylo ale milé překvapení - koncept se mi líbil, i ty jednotlivé figury. Nejvtipnější mi přišel minimalista Krobot, ale Polívka s tím slovenským frontmanem kapely taky super. Plus etno Bydžovská. Jak tu spousta lidí odsuzuje vulgaritu, fóry o slepcích a tak... No tak tyhle momenty mě bavily asi nejvíc. Plus první koncert ve vesnickém kulturáku. :) Celkově ten film ale není vyloženě komedie typu řachanda, spíš jsem se tak uculoval. Abych jen nechválil: dost často se tu snaží i dumat o stáří, smrti, nemocech a tam mi přišel trochu trapný. Taky mladí herci mě nějak neokouzlili. A product placement je tu vyloženě na přesdržku. Celkově 70 % a na české poměry fajn film.(16.9.2013)

  • Malarkey
    ****

    Líbí se mi, jak dobře se s tímto filmem tvůrci poprali. Musím jim poděkovat nejenom za skvělé obsazení rolí, ale i za nápady s Darkwerk. Polívka, Krobot, Heřmánek a Geišberg vytváří naprosto boží základ pro dobrý Revival. Jenovéfa mi pro změnu potvrzuje, že na ní se film za filimem kouká čím dál tím líp. Snad jen, aby ta upřímnost v jejich očích vydržela co nejdéle a nepřebila ji nějaká jiná, spíš negativní vlastnost, která přichází se slávou. Nicméně musím pochválit i Genzera. Často ho ve filmech nevídám, ale tady ta role toho hudebního promotéra se mu teda vážně povedla. To, že jsou tyhle lidi svině a jdou za penězi je jasná věc. Vidět ale jejich počínání takhle na plátně je zážitek k nezaplacení. Ještě mi tak zbývá poslední, třetí stupeň, a to vidět tohoto člověka na živo. Myslím si, že můj život by po tom byl kompletní a mohl bych svobodně umřít. Nicméně tohle všechno zastiňuje jinak vcelku průměrný scénář. Proto hodnotím čtyři hvězdičky. A to i přesto, že jsem zrovna nedávno viděl o dost let starší a daleko zajímavější britský film, který je na hodně, ne-li na stejně, podobné téma - Still Crazy. Že by inspirace? Ale čtyři hvězdičky nechávám, hlavně za herce, kteří mi zde dělali velkou radost.(28.3.2014)

  • - Jako interiéry pro Sasazu posloužil Pražský klub – Meet factory. (Nathaniell)

  • - Když Milan (Karel Heřmánek) objednává v 91. minutě lístek na vystoupení Smoke v SaSaZu, objednává ho na dvanáctého. V následující scéně se však objeví plakát, kde je datum vystoupení 30.10.2012. (alienad)

  • - Stejně jako v dalším filmu Alice Nellis Výlet (2002), je zde několikrát zmiňován Rakovník. Ani jeden z těchto filmů se ale v Rakovníku nenatáčel. (rakovnik)