Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Radek99
    ****

    Alice Nellis odhodila někam stranou své umělecké ambice a natočila mainstreamovou komedii, a to tak, že dobře. Takhle by měly vypadat všechny ty Kameňáky a Babovřesky, Poledňákové a Vejdělci by se mohli učit, oslovovat nejširší publikum, ale přitom bavit a neurážet, nesnižovat se k lascivnostem a k nejnižším pudům (no, i když... :-)), držet se stereotypů, ale zabalit je do řemeslně dobře zvládnutého herectví a především neurážejícího (byť masového) vkusu. Je sice trochu zarážející, že zrovna film o rocku je adorací měšťácké konvence, Alice Nellis udělala možná nevědomky významový kotrmelec, ovšem Revival rozhodně neuráží a některých momentech to dovede herecky i hudebně docela rozparádit (možná je to generační, ale hudba fiktivní skupiny Smoke se mi docela líbila). A pominu-li úlitbu komerčním tlakům (obsazení Nightwork, herectví neherectví Vojtěcha Dyka či obsazení někoho, jako je Richard Genzer, kterého hercem nelze nazvat ani omylem a před kameru celovečerního filmu vůbec nepatří), ta herecká parta stárnoucích rockerů byla skutečně vděčným objektem a ódou na to, jak to ani na stará kolena nezabalit. Revival stojí i padá spolu s neodolatelným Miroslavem Krobotem a ani product placement není jako jindy na překážku, k tomuto druhu filmu v našich podmínkách vlastně už tak nějak patří...(11.11.2013)

  • Radko
    ***

    Založenie kapely a pravidelné hranie dnes už nie je ani tak o priateľstve ako o dobre pripravenej zmluve. Na tomto princípe funguje nejedna skupina, a zďaleka nemusí ísť o návrat do minulosti. Skrátka, nostalgia skončila, nastúpil podnikateľský plán. A to sa oň nemusí starať ani taký hajzel, akého predstavuje vo filme Genzer, ktorý výborne vystihol typ zmrda, čo všetko vymyslí, naplánuje, ohromí okolie a nenápadne zodpovedným za všetok vymyslený humbug spraví tých, čo im natlačil kapustné listy do hláv. Pre prípad, že by čosi nevyšlo. Prachy teda hrajú prím a pohltia aj dodatočne pridané motívy stretnutia po rokoch, nakukané tým, čo sa majú k resuscitovanej skupine pridať: nostalgia, pomoc chorému v núdzi či prostá túžba si ešte raz poriadne zablbnúť - prečo by to tak nemohlo byť? Bezchybný Geišberg (nejde o nadávky). Ako trefne píše EdaS - "je to fakt vtipné". Produktovú reklamu som nepobral - okolo SaSaZu (ďalej len "SS") dlho cítim zlú energiu, paneria neviem čo je a vodičák nemám - takže reklamu som si ani nejako nevšimol, no a SS som bral rovnako, ako niektoré, kedysi nezávislé kapely berú hranie dnes - pre peniaze sa zapredajú čertovi-diablovi. Vydávajú cd za prachy mafiánov, ktorí sa dotykom s kultúrou následne očisťujú cez ich účasť v klipoch dotyčných umelcov a zjavujú sa v kadejakých podivných kluboch, kam SS celkom zapadá. Takže rezultát? Nenáročná vtipná oddychovka s korunujúcim Geišbergom o tom, že i znovunájdená sláva dnes nie je spontánnym nostalgickým vzopätím, ale funguje - ako väčšina vecí - len na podnikateľskom princípe "má dať - dal".(2.9.2013)

  • claudel
    ****

    Hudebních komedií je v ČR jako šafránu, takže velký dík Alici Nellis, že do toho šla. Já jsem se bavil náramně, celé kvarteto podporované Genzerem a Jenovéfou působí naprosto přesvědčivě a nakonec se to všechno zabalí do hořko-sladka, což je moje oblíbená kombinace. Velmi solidní počin a dle mě 2. nejlepší film Alice Nellis, jelikož Tajnosti jsou nedostižné.(5.2.2014)

  • Enšpígl
    ****

    Film honí až moc zajíců na jednou což je věčná škoda, protože jinak nápad, vzít na starnoucí kolena do ruky kytaru a pořáadně si zablbnout se mě hodně líbil. Naprosto šokující byla role Zuzky Bydžovské, protože bejt všechny ženský takovýhe, tak dobrovolně utíkám do homosexuálního exilu. Hlavní čtyřtakt Polívka + Krobot + Heřmánek + Geišberg předvádí docela slušnou jízdu i když si myslím, že chlapi mohli přece jen dostat lepší dialogy. Nenáročná oddechovka, která má v sobě několik velmi zábavných momentů, pár reálek a velmi přesný hody kalhotkama, tak přesný až začínám uvažovat o kariéře hudebníka.(18.8.2013)

  • Tuax
    **

    Vzhledem k tomu, že jsem v podobném duchu viděl už vícero filmů, musím napsat že tohle je slabší odvar zpracovaání daného tématu. Na to, že mám hudební filmy o slastech i strastech hudebních kapel celkem rád, mě tenhle film nudil a to povětšinu doby. Jediné oživení přinášela Jenovéfa a její postava, která si tím ceým příběhem kráčela po svém, sebevědomě, svéhlavě a hlavně maximálně efektivně. Pro mě nejhorší byla postava, kterou hrál Geišberg, ta mě prakticky po celou dobu znechucovala, což bylo zřejmě i chtěné, ale takovéhle lidi já prostě nemusím a je jedno, že je jen ve filmu. Krobot mi jako většinou přijde, takový herec, který vypadá celou dobu jaky se zrovna probudil a ten výraz a styl mluvy nezmění za celou dobu ať se děje co se děje. I dkyž ano, i si zde trochu zařval, to byl fakt výkon. Polívka, Heřmánek pohodová klasika bez výhrad. Genzer v na tělo napsané roli. Jenže to všechno když se dá dohromady a spojí se to to slinií příběhu o hudebních veteránech co si po čtyřiceti letech chtějí zase zahrát před publikem zkrátka drhne. Hudba mi jinak zněla dobře, s tou jsem problém neměl, jenže ta to nevytrhne z toho v čem se to celé utápí a co mi nesedělo.(21.8.2017)

  • - Počas záverečných titulkov môžete sledovať ešte poslednú scénu filmu. (Johnny.ARN)

  • - Ve scéně, kde má být Zuzana Bydžovská (Yvonna) nahá na pódiu, za ni zaskočila dublerka Naďa Vinecká. (Adigor)

  • - Pri pohľade na exteriér klubu Sasazu je vidno plagát na vystúpenie britskej kapely Kosheen. (ZetDaElO)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace