• Frajer42
    ***

    Ke snímku jsem se dostal až díky stejnojmenné pařbě, ktará byla shodou okolností absolutní sračkou. Docela mě překvapuje, že tu k dnešnímu dni svítí tak málo hodnocení. Herecké obsazení je brutální. Nejvíce se mi líbil samozřejmě Al Pacino v roli totálního psychopata. Celkově celé psychopatské podsvětí bylo hodně zajímavé. Od Jizváka až po Ksichťáka, Madonna jako herečka samozřejmě nula nic, ale vynahradila to působivým songem "Sooner or Later", který během stopáže několikrát přizpívala. Samotný hlavní hrdina a režisér v jedné osobě Šulínek Tracy byl postavou vůbec nejnudnější. Příběh samozřejmě za moc nestojí. Jedná se spíše o takovou pohádku pro dobové haranty, než o drsný thriller pro borce mého formátu. Trošičku mi to celé připomínalo Sin City, ale opravdu jen malinko. Akce bylo více než jsem čekal a vzhledem k době vzniku filmu nebyla ani nikterak špatná. Celkově, musím se přiznat, se mi to líbilo. Neucvrkl jsem si sice do kalhot, ale bez ostychu pálím 3 *.(11.11.2014)

  • danecek24

    48. Zlatý Glóbus za rok 1990 - nominace (4) - Nejlepší film (komedie / muzikál), Nejlepší herec ve vedlejší roli - Al Pacino, Nejlepší filmová píseň - "Sooner Or Later (I Always Get My Man)" - Hudba a text Stephen Sondheim, Nejlepší filmová píseň - "What Can You Lose?" - Hudba a text Stephen Sondheim(14.12.2008)

  • StarsFan
    ***

    Takový komiksový Mars útočí!. Zatraceně zajímavé herecké obsazení, podařený kostýmy a masky, kompozičně krásný interiéry a exteriéry, neuvěřitelná škála použitých barev, zákon "kdo je víc znetvořenej, je větší bastard" a všechny ty absurdní jména postav a činy vytvářejí pěkně komixovou komixárnu, která celkem slušně uteče. Stejně jako už zmiňovanej film s Jackem Nicholsonem v hlavní dvojroli, který byla parodií na všechny oslavné americké sci-fi, je i tohle třeba brát s určitým nadhledem. Jako parodii na všechny ty poctivé gangsterky z dílny Scorsese - De Niro. Pak to možná přece jen dává aspoň trochu smysl.(14.10.2007)

  • choze
    ***

    Půvabná hračka. Warren Beatty pojal adaptaci klasického novinového stripu Chestera Goulda z počátku třicátých let s odzbrojující věrností formě a to za použití palety šesti křiklavých barev stripu, latexových masek pomáhajících dokonale oživit groteskní gangstery a co mě osobně nadchlo nejvíc, za napodobení jeho zkratkovitosti a údernosti. Škoda jen, že je tu málo akce a ke konci film ztrácí dech. Beatty se roztomile zhostil ploché postavy Tracyho, Al Pacino si připsal dalšího naprosto bravurně zahraného záporáka a Madonna je ...ehm, Madonna. Beatty si tak těsně po největším propadáku své kariéry ISHTARU, připsal svůj největší trhák a rok nato si v BUGSYM vyzkoušel, jaké je to na druhé straně barikády.(12.11.2007)

  • joehot
    ****

    V tomhle případě doopravdy nechápu nízká hodnocení, já se moc dobře bavil. Všechna ta nasdázka a komiksová, pastelková stylizace je skvělá, Tracyho město jako by z oka vypadlo (za což v míře větší než hojné může i hudba Dannyho Elfmana) Burtonově Gothamu. Postavy jsou zábavně zkarikované (bavil Beatty, Madonna i Pacino), žel, ve druhé třetině se mohl více dostávat ke slovu stříhač, filmu by to hodně prospělo.(9.1.2014)

  • Madonna

  • - Maskéři zachovali make-up všech postav v podobě, jakou zamýšlel tvůrce komiksové předlohy Chester Gould. Jedinou výjimkou byl Al Pacino (Big Boy Caprice), který si make-up své postavy navrhoval sám. Maskér John Caglione se od té doby stará o make-up Al Pacina v každém jeho filmu. (casyy)

  • - První 35 mm celovečerní film s digitálním soundtrackem. (Pavlínka9)

  • - Při jedné z vražd, kterou spáchají Capriceho (Al Pacino) zabijáci, se objeví v záběru pomeranč. Je to odkaz na mafiánskou sérii Kmotr (1972 - 1990), kde každou vraždu předchází přítomnost pomeranče na scéně. Ve filmu si navíc vedle Al Pacina zahrál i James Caan. Oba byli ústředními postavami právě v Kmotrovi. (casyy)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace