Reklama

Reklama

Telefon

Trailer

VOD (1)

Obsahy(1)

Žijí ve stejném bytě, ale každá v jiné době. Sériová vražedkyně se dovolá ženě, od které ji dělí dvacet let, a vsadí její minulost i život, aby změnila vlastní osud. (Netflix)

Videa (1)

Trailer

Recenze (173)

ondraondra 

všechny recenze uživatele

Je to takový trochu víc brutálnější Lake House. A co víc, je to fakt super film. Na to, že trvá skoro 2 hodiny, jsem se vůbec nenudil a uteklo mi to jako voda. Na začátku mi sice chvíli trvalo, než jsem zjistil co se vlastně děje, ale co nevidět jsem se vžil do příběhu a netrpělivě čekal jak to dopadne. Na závěr je to dost napínavé a konec byl taky celkem překvapivý. Někdo by mohl říct, že ten film občas nedává smysl, ale kdo ví jak vlastně časový paradox funguje? Nikdo. Každopádně, doposud jsem moc korejských filmů neviděl, ale v budoucnu jim dám určitě šanci. 7/10. ()

PetrPan 

všechny recenze uživatele

Počáteční fascinace, což pro mě není u korejských filmů žádné překvapení, se po všech těch přemetech, kalkulech a zvratech změnila v prostý zájem o to, kdy už to konečně skončí. A to asi není žádoucí efekt. Nejsem naštěstí expert na časové paradoxy, čili jsem si menších nesrovnalostí vůbec nevšiml a ty úplné pičoviny jsem pochopitelně nepochopil správně, čili mi vlastně nemohly vadit a taky nevadily. Jen jsem pořád čekal, že Young-sook Seo-yeon (to jsou dvě jména) zabije, ale tak blbej zase Chung-hyun Lee (to je jedno jméno) nebyl. Frekvenci už si hovno pamatuju, takže za mě co do plagiátorství nada a být to kratší a kdybych pochopil význam obchodu Sun-hee, dal bych možná i vyšší hodnocení. Ale kdo ví, kdo se mi kdy dovolá, hodnocení je tak (pro jistotu) pořád otevřené. ()

Reklama

Philcze 

všechny recenze uživatele

U jednoho z nejlepších thrillerů roku nejvíc zamrzí, že mohl být ještě lepší. Synopse jednak vyzrazuje zbytečně mnoho, nutící diváka předvídat události první půlky jednu po druhé, než se rozjede skutečně šťavnatá hra s velmi základními časovými paradoxy, které ale i naposté fungují dost efektivně. Ruší trochu zbytečné CGI sekvence, vystřižené z mid-budgetových blockbusterů nultých let, kdy se počítačem zákonitě muselo dělat všechno. Strhne souboj dvou skvělých korejských hereček z dost odlišných komerčních sfér. Podobně jako u #Alive mám ale dojem vysokého potenciálu, který se povedlo naplnit jen zčásti. 60% ()

Astaroth12 

všechny recenze uživatele

Filmy s časovými slučkami, mám do cela rád. A táto je vysoko intenzívna, nepredvídateľná a aj a to hlavne na konci, už aj trocha prekombinovaná. Do asi polky filmu má film veľmi bavil, len potom sa začal riadne zamotávať v záplave zvratov a point. Je pravda, že aj keď sa tu toho dialo veľmi veľa, tak si film udržal celkom solídnu úroveň logiky i keď mierne zakopnutia tu boli. Najviac som nepochopil načo hlavná hrdinka povedala vražedkyni o noži, keď ju vzápätí chcela sama zabiť a potom len pozerala, ako jej nezmyselne rozhodnutie mení chod udalostí. Je to pútavé, ale keďže minulosť bola stále ďaleko vpredu ako budúcnosť a bolo zrejmé, že i režisér a scenárista v jednej osobe, je viac naklonený k minulosti, tak bolo zrejmé, ako to celé dopadne. Je to medzi 3 a 4*, ale už si ani nepamätám, kedy som naposledy videl slušný mind fuck, tak sa prikloním k 4*. ()

Morholt 

všechny recenze uživatele

Tak nápad je sice okopírovaný z Frekvence, ale jinak si film jede po vlastní ose a dělá to dobře. Skákání v časových rovinách působí přehledně a výborně na sebe navazuje, události z minulosti promítající se do aktuální přítomnosti jsou řešené poměrně elegantně a film nepostrádá slušnou dávku brutality. A líbil se mi i konec. Tvůrci se mohli opřít i o výborné herečky, což platí zejména pro hlavní záporačku, která ale prošla ve filmu určitým vývojem a její představitelka zvládla uvěřitelně obě zásadní polohy. Spokojenost. 80% ()

Galerie (50)

Zajímavosti (1)

  • Natáčení začalo 3. ledna 2019 a bylo ukončeno 2. dubna 2019. (PamPero 1)

Reklama

Reklama