Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Jakub, jehož celoživotní láska Věra zemřela za záhadných okolností, je přesvědčen, že za její smrt je zodpovědný boss regionálního podsvětí. Jakub je feťák a občasný dealer, který bojuje s drogovou závislostí, přesto se rozhodne smrt své dívky pomstít. Čas pro pomstu by měl nastat na večírku s maskami v nočním klubu, ale Jakub v klíčový moment nedokáže vystřelit na toho, kdo je podle jeho přesvědčení vrahem. Nalézá ovšem svědka, který může objasnit, jak došlo k Věřině smrti, a děj dospívá k osudovému rozuzlení... Třetí celovečerní film režiséra Milana Šteindlera je příběhem o mladých lidech tápajících v životě blízko propasti v podobě drog. Ve filmu, který osciluje mezi černou komedií a psychologickou detektivkou, vytvořili hlavní role Jan Dolanský a Radek Kuchař. (Česká televize)

(více)

Videa (1)

TV spot

Recenze (274)

klukluka 

všechny recenze uživatele

Rádobypatetická věc, u které pochybuju o tom, že ji scénárista zamýšlel tak, jak ji pojal režisér. A sice jako komedii ve stylu Tomáše Vorla, kteréhožto svého guru Milan Šteindler alespoň za odměnu obsadil do epizodní role. Kdyby to celé zvážnělo, tak to mohlo být lepší, byť se to opírá o premisu, že tihle feťáci si druhý den nepamatují lautr, lautr nic. Narozdíl od rodičů. Ti se sjedou z trávy, pak jednou v povznesené náladě vystřelí z pistole a šmahem najedou na totálně vážnej mód. A podobnýma hovadinama se to jen hemží, přičemž infantilita hlavních představitelů byla někdy vážně zarážející- s ohledem na to, že je na papíře stvořil zralej celoživotní rocker. Dávám 2 hvězdičky, dalo se to dokoukat, ne že ne. Ale čučí tomu z bot Divadlo Sklep- a to je na film málo. ()

Koryntos 

všechny recenze uživatele

Dovoluji si nesouhlasit s většinou. Film jsem poprvé viděla jako postpuberťačka a hláškami z filmu, jsme se bavili nejednou a dovoluji si tvrdit, že postupem času zlidověly. Postava bosse Pexesa, je nejenom výborně napsaná, ale i skvěle zahraná, za ním ovšem nepokulhávají ani další herci, k nejlepším řadím výkony trojlístku Jan Dolanský, Radek Kuchař, Vanda Exnerová, u níž mě mrzí, že nedostala zatím prostor v žádném jiném filmu. Soundtrack z filmu čas, od času z nostalgie poslouchám. ()

Reklama

kingik 

všechny recenze uživatele

Dva nerozluční kamarádi Jakub a Radek mají největší potěšení z drogového rauše. Když se jim jednou za čas v jejich zhulených kebulích rozjasní, nemile zjišťují, že svět kolem nich není jen konopí a pervitin, ale vyřítí se na ně problémy, které jdou za hranici zákona. Tenhle film považuji tak nějak za zapomenutý a vymykající se z tvorby Milana Šteindlera. Ten obměnil svůj ustálený tvůrčí tým, nepovolal k sepsání scénáře svoji dvorní scenáristku Halinu Pawlowskou a pokusil se jít cestou nevšedního experimentu. Vznikl snímek, co má charakteristiku černé komedie s detektivní zápletkou, která nemá problém přejít do dramatického vyostření. V titulních rolích září Jan Dolanský, ještě s chlapeckou vizáží, a Radek Kuchař, ještě před svými 150 kily. Oba vydatně hláškují a daří se jim zvládat i dramatické pasáže. Méně kvalitním tahem se ukázalo zobrazení rodinného zázemí postavy Dolanského. Toho ve větší či menší míře kontrolují jeho rodiče, Michal Dočolomanský a Sylva Legnerová, jejichž působení ve filmu ještě dostalo i retrospektivní pasáž, která ukazuje podivné rodičovské výchovné metody na prázdninové dovolené na chatě u jezera. Ještě se sluší podotknout, že všichni slovenští herci jsou předabování českými herci, přičemž by to ani tak nevadilo, kdyby se nejednalo o známé slovenské tváře, které jsou nebo byly majiteli poměrně libozvučných hlasů. A aby se do filmu dostal i nějaký ten mafiánský prvek, zlotřilého majitele hudebního klubu ztvárnil (zesnulý) Vladimír Marek, poměrně specialista na podobné zloduchy. Film postupně chce rozhodně překvapovat. Scenáristicky i režijně. Režijní styl se svým uchopením blíží k videoklipové formě, která ovšem není nikterak nesnesitelně přehnaná. Scénář scenáristy a skladatele Martina Němce tentokrát spolehlivě odhání dosavadní Šteindlerovu stálou diváckou klientelu. Příznivci jeho opusu Díky za každé nové ráno film moc neocení, fanoušci jeho režijní prvotiny Vrať se do hrobu! také budou nevěřícně zírat, zda se stále jedná o tvorbu toho samého režiséra. Film oslavil dvacáté výročí svého vzniku. Má svoje tvůrčí finesy, originalitu a zub času ho ještě úplně neohlodal. 8/10 ()

Big Bear 

všechny recenze uživatele

Milan Šteindler se podruhé vrátil do hrobu a mezi teenagery. Doba pokročila a jedou drogy, podsvětí, bossové, mafiáni a různý párty... Nevím jestli tohle mělo být drama nebo komedie, nebo mix obou žánrů. Dolanský jede jako vždy na sto procent a nebýt jeho, asi by to bylo zoufalé... Takhle nějak to dopadá, když někdo točí o tématu, které zná nejspíše jen z doslechu. * * ()

Macik 

všechny recenze uživatele

Milan Šteindler natočil pěkný film.. Hodněkrát mě při některých záběrech tuhl úsměv na rtech a říkal jsem si, pane jo tohle že je Šteindler..? Avšak MŠ udělal chybu... velkou... a to že se pustil do tak debilního scénáře.. ano dialogy jsou napsány dobře,vtipně a trefně, ale celkově je ten film tak debilní že už jsem dlouho tak špatnej neviděl.. vždyť nemá žádnou dějovou kostru.. postavy se tam plácají.. spousta věcí ani není ukázána takže si je musíte domyslet.. holt otřes.. ovšem MŠ rozhodně ještě nepatří do starého železa a líbí se mi že ač je ze starší školy tak točí hodně dynamicky.. příště lepší scénář,milane!!;-) ()

Galerie (19)

Zajímavosti (8)

  • Na pozvánce se píše, že maska na mejdanu v klubu Zoo je podmínkou. To znamená, že by všichni účastníci měli mít masku. Na mejdanu je ale vidět hned několik lidí bez masek. (Petr.Penicka)
  • Ve filmu trpí Jakub (Dolanský) psychickou i fyzickou závislostí na drogách resp.na pervitinu.Faktem je,že lidé závislí na pervitinu ovšem žádné příznaky fyzické potřeby nemají, jelikož fyzická závislost na pervitinu neexistuje.Jedná se pouze o psychickou závislost. (bohhous22)

Reklama

Reklama