poster

La settima donna

  • anglický

    The Seventh Woman

  • USA

    The Last House on the Beach

  • USA

    Terror

Drama / Thriller / Horor

Itálie, 1978, 86 min

Režie:

Franco Prosperi

Producenti:

Pino Buricchi
(další profese)
  • POMO
    **

    Traja gangstri na úteku terorizujú v odľahlom dome na pláži skupinku mladých dievčat. Zástupca nasty-euro-trashu, konkrétne revenge-flicks (ďalej napríklad House on the Edge of the Park alebo americký I Spit on Your Grave) s tradične príšernými hercami a dialógmi. Pritom s kamerou sa zaobcháza dobre a lokácie okolo baráku tiež čo-to zachraňujú. Nechutností je tak akurát aj pre slabší žalúdok, no sú podané formou divných hypnotických spomalovačiek, ktoré viac kazia než "vylepšujú".(20.2.2006)

  • Karamanlis
    ***

    Inšpirácia Cravenovým poloamatérskym Last House on the Left či Bavovými Rabid Dogs je síce jasná, napriek tomu však Last House on the Beach má čím zaujať. Žánrový fajnšmeker by tu síce iste uvítal väčšiu explicitnosť v násilných scénach, aj tak však ide o kúsok, ktorý si každopádne zaslúži pozornosť. Neprehliadnuteľná je podobnosť s o čosi lepšou talianskou variáciou Last House on the Left - Deodatovým House on the Edge of the Park, v prospech režiséra Franca Prosperiho však hovorí to, že svoj majsterštyk natočil dva roky pred Deodatom.(4.4.2011)

  • corpsy
    ***

    Na počudovanie sa táto italo-trash napodobenina známejších amerických žánrových brakov nesústreďuje až tak okato na zobrazované násilie a pôsobí tak trochu ako ich prístupnejšia verzia. Väčšinou to býva naopak. Predsa ju však neodsudzujem, má to pekné technické parametre, týrané ženstvo je svojim spôsobom sexy a príjemná stopáž spôsobuje, že snímok nenudí a nieje zdĺhavý. Trebalo však viac pritlačiť na pílu.(5.1.2013)

  • Flipnic
    ***

    Jedna z několika vykrádaček kultovního Cravenova Last House on the Left (1972). Italové jsou ve vykrádání sice mistři, ale co se kvality jejich filmů týče, často za originálem pokulhávají, ne-li mu dělají ostudu. Toto je typický příběh, kdy se trojice gangsterů ukryje s ukradenými penězi ve vile na pláži, která je jinak v okolí opuštěná, ale uvnitř plná děvčat. Gangsteři jsou samozřejmě zvrhlá úchylná hovada, takže divák sleduje řadu nepříjemných až nechutných a drsných scén od ponižování, přes znásilňování až po vraždění atd. Klasický explotation, který ač je technicky velmi dobře zvládnut, nejde tolik do hloubky a divák je v mnoha ohledech docela šetřen. Řada násilností je natočena tak, aby diváka zcela neodrovnala a netraumatizovala. Probíhají spíše záběry na aktéry násilí, než na oběti. Navíc oběti i aktéři hrají svoje prožitky špatně. A na tom zejména padá celý film. Naprosto otřesné výkony všech herců, jak těch špatných, tak obětí. Dále pak jistá "plochost" filmu a jeho "odtažitost" od diváka. Jednoduše tvůrci nešlapou ani z poloviny na plyn jako Craven nebo Zarchi. Ve srovnání s bravurním Deodatovým House on the Edge of Park (1980) film také prohrává na celé čáře. Shrnuto, podtrženo ... klasický explotation násilný kousek, určený spíše divákům, kteří se chtějí s tímto okrajovým filmovým žánrem seznámit a nepřistoupit hned k některým z výše jmenovaným a traumatizujícím dílkům...(29.7.2008)

  • Campbell
    ***

    Obrovská vila, dvě holky, a tri lupičů kteří zrovna vykradly banku. Námět jak stvořený pro teror jízdu. Ta se nakonec moc nekonala. Kamera střídá interiérní scény s hercema společně na pohled krajiny. Je v tom takovej mišmaš.Sem tam sáhne nuda. Ale to nejhorší je ten pokus o drama, ten režisérovy totálně nevyšel. Ale i tak to nebylo špatné a na jedno zkouknutí to bylo celkem dobré.(18.12.2013)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace