Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Stanislaus
    ****

    Konečně mohu říct, že jsem viděl Pomádu. Legendární klasika mezi muzikály s frajerským Johnem Travoltou a na první pohled nevinnou Olivií Newton-John nabízí vedle jednoduchého příběhu pěknou choreografii a nezapomenutelné songy, které časem nestárnou. Zkrátka sympaticky laděný snímek, který dokáže oslovit i dnes a strčí nějaký Muzikál ze střední hravě do kapsy.(1.7.2012)

  • igi B.
    ***

    Zbytečně přeceňovaný film... Když někdy počátkem osumdesátých frčely v husákovském česku naplno travoltovské trendy, tehdy my kluci (co jsme spolu začínali pořádně vnímat film a muziku) jsme měli jízlivou nadávku "travoltíku". Travoltictví skončilo naštěstí v propadlišti popkultůry a i tenhle film už dnes není kultem dob minulých. A s odstupem už dnes lze tuhle taškařici hodnotit bez emocí. Jako film je to průměrné až běda a co se týče hudby, mající evokovat léta šedesátá - no tož to si raděj poslechnu ta opravdová šedesátá... :-)(5.7.2006)

  • claudel
    ****

    Je to překvapivé, ostudné, zvláštní, podivné či normální, že jeden z nejslavnějších muzikálů nefiguroval na mém seznamu zhlédnutých filmů?! A asi mě nepřekvapil ani výsledek. Plno písniček, některých až notoricky známých, příběh trochu pokulhává, tak trochu obrazy ze života studentů bez začátku a konce. No, ale když se díváte se svojí Láskou (Pomádu milující) v posteli v typicky listopadovém dni, tak se dá hodnocení zvednout minimálně o hvězdičku výš.(21.11.2019)

  • eraserhead666
    ***

    Když se blbka srazí s blbcem ono to prostě musí bolet. Až kýčovitý příběh s tuctovými a ještě kýčovitějšími čítankovými charaktery o přetvářce, která místo, aby člověka pozvedala (jak si daný člověk myslí), shazuje ho, ubližuje mu a snižuje před jím samotným. Jenže filmů o tom mohou točit kolik chtějí, člověk na to stejně přijde až později, až tomu odroste. Pobavilo mě, jak prakticky jediná postava, která se ve filmu nepřetvařuje a na nic si nehraje, je v podstatě sama sebou, je vykreslena jako postava komická. Nevím, jestli se mi více zvedal kufr z naivně nerealistické Sandy nebo z Dannyho s jeho nechutně komickou chůzí. A nebo ze samozřejmě nutného přeslazeně šťastného konce, protože, na rozdíl od reality, romantické filmy zpravidla končí šťastně - to jen v realitě by ze Sandy byla domácí puťka provdaná za nemastně-neslaného úředníčka, Danny by dělal v autodílně a z (úžasné) Betty Rizzo by byla mladá svobodná matka překračující hranici alkoholismu. Co tedy film přináší? Vždycky se mi líbila barevnost té doby, v níž se příběh odehrává (a samozřejmě ta auta), některé písničky jsou fajn (texty na tom jsou už hůře, ale uznávám, že se to do děje nějak vpasovat muselo) a i ta taneční čísla občas ujdou. A samozřejmě i tak pořád funguje ta možnost vypnout, jen se na necelé dvě hoďky zasnít a nechat se unášet na vlnách mladické bezstarostnosti. Je to prostě nechutný kýč, ale i na ten kýč se dá občas spočinout okem. Muzikály mi vůbec nic neříkají, tohle naštěstí ale docela dobře funguje i jako obyčejný film.(31.10.2013)

  • Shaqualyck
    *****

    Bezstarostná prosluněná flákárna s 30tiletými středoškoláky, veletuctem fajnových hlášek a nadýchaným antidepresivním soundtrackem. Nad ním už sice nějaký ten pátek klub náročných posluchačů zarputile ohrnuje ušní boltce, avšak jejich do rytmu se mimovolně vlnící končetiny vždy dávají jasně najevo, že tahle hudba je nedotknutelným rodinným stříbrem filmové zpěvohry. Ano, je to přeslazené, rozjuchané, směšné, ale o to právě jde! A ruku na srdce (nebo na poklopec), pánové - kdo z vás netoužil nonšalantně protáčet holky po parketu s grácií Johna Travolty? ;-) Na muzikály moc nejsem, ale tohle vážně můžu. Pomáda totiž dokáže krom účesu udržet i slunce v duši a to se počítá. A ještě něco: Lorenzo (t)Lamas!!! :)(12.10.2011)

  • - Roli trenéra Calhouna měl původně hrát Harry Reems, ale producenty byl na poslední chvíli nahrazený Sidem Caesarem. Důvodem bylo, že Reems byl notoricky známý pornoherec z filmu Hluboké hrdlo. Harry Reems doufal, že díky obsazení v Pomádě nastartuje kariéru v Hollywoodu což se nestalo. (FilmFan24)

  • - Piesne z filmu sa do éteru púšťali ešte pred premiérou a dokonale fungovali ako reklamné „prepadové“ jednotky dobíjajúce prvé priečky svetových hitparád. Všetky piesne sprevádzali klipy vystrihnuté z filmu, čo umožnilo pripraviť divákov na bleskovú módnu vojnu. (marlon)

  • - Protože studio Paramount Pictures mělo v době natáčení smlouvu s Pepsi, museli ve studiu ručně (obraz po obrazu) zamazat nápis Coca-cola v restauraci Frozen Castle. Můžete si všimnout, že když Olivia sedí u stolu, stěna za ní je rozmazaná a "pohybuje se". (mak.)