Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Eddard
    ****

    Tohle je taky těžké... co dělá dobrý muzikál dobrým muzikálem? Je to příběh?(Tanec v temnotách) Herecké výkony?(All that jazz) Romantika? (Moulin Rouge) Poselství? (Všichni říkají miluji tě) Vtip?(South Park:Peklo na zemi) Pohádkovost? (My fair lady) Tanec a choreografie?(Top hats). Asi od všeho trochu... hlavní však jsou PÍSNIČKY. A ty jsou v Pomádě nezapomenutelné... Co z toho, že z těch předchozích kategorií nemá Pomáda skoro nic... Je to slizké a naivní, ale zábavé... Mám to rád, už jenom proto, že jsem to miloval jako malý a na soundtrack si vždycky rád zakřepčím, ve snaze "válet to jak Travolta". P.S.: Grease is the word! Teď jsem měl možnost vidět Pomádu na plazmě s domácím kině a v dobré náladě - no, totálně to se mnou šilo... Jdu na 80%(5.7.2006)

  • Webb
    ***

    [6/10] (Paramount) (Metrocolor /// Produkce: Allan Carr, Neil A. Machlis, Robert Stigwood /// Scénář: Bronte Woodard, Allan Carr podle muzikálu Jima Jacobse a Warrena Caseyho /// Kamera: Bill Butler /// Hudba: John Farrar, Barry Gibb /// Nepůvodní hudba: Sylvester Bradford, Warren Casey, Sammy Fain, Jim Jacobs, Al Lewis, Richard Rodgers, Louis St. Louis, Mike Stoller, Ritchie Valens, David White /// Nominace na Oscara: John Farrar (píseň)) [1001 FILMŮ, KTERÉ MUSÍTE VIDĚT, NEŽ UMŘETE](8.10.2008)

  • eraserhead666
    ***

    Když se blbka srazí s blbcem ono to prostě musí bolet. Až kýčovitý příběh s tuctovými a ještě kýčovitějšími čítankovými charaktery o přetvářce, která místo, aby člověka pozvedala (jak si daný člověk myslí), shazuje ho, ubližuje mu a snižuje před jím samotným. Jenže filmů o tom mohou točit kolik chtějí, člověk na to stejně přijde až později, až tomu odroste. Pobavilo mě, jak prakticky jediná postava, která se ve filmu nepřetvařuje a na nic si nehraje, je v podstatě sama sebou, je vykreslena jako postava komická. Nevím, jestli se mi více zvedal kufr z naivně nerealistické Sandy nebo z Dannyho s jeho nechutně komickou chůzí. A nebo ze samozřejmě nutného přeslazeně šťastného konce, protože, na rozdíl od reality, romantické filmy zpravidla končí šťastně - to jen v realitě by ze Sandy byla domácí puťka provdaná za nemastně-neslaného úředníčka, Danny by dělal v autodílně a z (úžasné) Betty Rizzo by byla mladá svobodná matka překračující hranici alkoholismu. Co tedy film přináší? Vždycky se mi líbila barevnost té doby, v níž se příběh odehrává (a samozřejmě ta auta), některé písničky jsou fajn (texty na tom jsou už hůře, ale uznávám, že se to do děje nějak vpasovat muselo) a i ta taneční čísla občas ujdou. A samozřejmě i tak pořád funguje ta možnost vypnout, jen se na necelé dvě hoďky zasnít a nechat se unášet na vlnách mladické bezstarostnosti. Je to prostě nechutný kýč, ale i na ten kýč se dá občas spočinout okem. Muzikály mi vůbec nic neříkají, tohle naštěstí ale docela dobře funguje i jako obyčejný film.(31.10.2013)

  • Stanislaus
    ****

    Konečně mohu říct, že jsem viděl Pomádu. Legendární klasika mezi muzikály s frajerským Johnem Travoltou a na první pohled nevinnou Olivií Newton-John nabízí vedle jednoduchého příběhu pěknou choreografii a nezapomenutelné songy, které časem nestárnou. Zkrátka sympaticky laděný snímek, který dokáže oslovit i dnes a strčí nějaký Muzikál ze střední hravě do kapsy.(1.7.2012)

  • nascendi
    ***

    Po mnohých rokoch som si opätovne pozrel Pomádu. Nepochybne je to muzikálový pomník generácie na prelome päťdesiatych a šesťdesiatych rokov, ktorý ma oslovuje predovšetkým hudbou, pretože ostatné atribúty mládeže tej doby išli mimo mňa. Vôbec mi neprekáža prostučký dej, veď ani na operu sa nechodí kvôli silnému príbehu. Úspech Pomáde zabezpečila profesionalita pri výbere a vedení hercov, chytľavé melódie, nápaditá choreografia a kostýmy. Na druhej strane nie som si celkom istý, či John Travolta bol tou najlepšou voľbou. Ale to nič nemení na fakte, že popri včerajšom Mamma Mia! pôsobí tento, vyše 30-ročný starček, mimoriadne sviežo.(17.5.2011)

  • - Olivia Newton-John musela mít na konci filmu zašité kalhoty, kvůli lámání zipu. Kostyméři jí je museli šít přímo na těle. Prý se v nich nedalo ani sednout. (Kulmon)

  • - Protože studio Paramount Pictures mělo v době natáčení smlouvu s Pepsi, museli ve studiu ručně (obraz po obrazu) zamazat nápis Coca-cola v restauraci Frozen Castle. Můžete si všimnout, že když Olivia sedí u stolu, stěna za ní je rozmazaná a "pohybuje se". (mak.)

  • - Natočit slavnou píseň "You`re The One That I want" trvalo jedno odpoledne. (Elisebah)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace