Nastala chyba při přehrávání videa.
  • HAL
    ****

    Když jsou v muzikálu to nejlepší mluvené dialogy, a to nejotravnější příliš dlouhé a rozjívené muzikálové scény, tak je něco špatně. Já to přepíčené muzikálové pitvoření a skotačení nemám rád tak nějak z principu, a když je moc dlouhé a přidají se k němu navíc i superpozitivní tymolinove usmevy všech zúčastněných a barevný holokaust všude kolem nich, tak už je to na solidní migrénu... Jenže pak přijde další geniální dialog, pak pro změnu nějaká muzikálová scénka v délce a kvalitě bez problémů přijatelné, chytrý příběh, a i já musím uznat že je to prostě velice fajn. I když méně eskamotérství, a více "filmu", by v něm opravdu neškodilo. 8/10(18.8.2012)

  • HellFire
    ***

    A další vyhlášený film, který pro mě byl spíše zklamáním. Chvílemi mi připadal jako filmy Rolanda Emmericha - čekal jsem jen na hudební čísla a všechno mezi byla jen nutná výplň. Pak mi ale došlo, že kromě Singing in the Rain vlastně žádná jiná písnička není chytlavá a během sledování jsem se dokonce párkrát přistihl, že myslím úplně na něco jiného a nevnímám děj filmu. Chicago pro mě stále zůstává nejlepším muzikálem.(2.4.2010)

  • dopitak
    ****

    Gene jako vždy skvělý tanečně i choreograficky, velmi dobrý zpěvák, hodně mě však zaujal i smíšek Donald O'Connor, který do "Zpívání" dodal legrační náladu. Ptále-li se však proč jen 4*, odpovídám, že s Kellym znám i lepší muzikály - a ano, byl u toho vždy i Sinatra (On the town; Anchors Aweigh; ale hlavně Take Me Out to the Ball Game).(1.10.2010)

  • genetique
    ****

    Tradičný muzikálový koncept z polovice minulého storočia funguje dodnes na výbornú. Skvele som sa bavil, muzikálové čísla na jednotku, chytľavé, zábavné, proste všetko funguje ako švajčiarske hodinky. Príbeh je klasika, ale poctivá, romantika, humor, všetko sa veľmi vhodne dopĺňa. Vizuálne je to občas prepísknuté, takmer gýč, ale ono to k tomu asi patrí. 85%.(30.11.2013)

  • Baxt
    ****

    Těsněji provázat příběh s muzikálovými čísly je fajn nápad. Mnoho výstupů tak není jen projevem náhlých emocí, místo toho posouvají děj kamsi dál ("You Were Meant For Me" nahrazuje dvoření), případně plní funkci názorné ukázky ("Fit as a Fiddle" pro posluchače a diváky, "Broadway Rhythm Ballet" pro producenta). Jenže to je dvousečná zbraň. Problematické je násilné vmontování hudebních čísel do scénáře, právě protože to není pouhá šou, často působí nepatřičně a film brzdí (samotné "Singin' in the Rain"). Největší katastrofou je ale dokonale zbytečná a nesmírně otravná postava Donalda O'Connora, zosobnění pokleslé muzikálové atrakce, kterou by někdo měl zavřít do klece a zahodit klíč.(3.11.2012)

  • - V roce 1989 bylo Zpívání v dešti vybráno mezi prvními 25. filmy pro nově vzniklý "National Film Registry", který sdružuje filmy "kulturně, historicky, či esteticky významné." Tyto filmy jsou určené k trvalému zachování. (Pria)

  • - Debbie Reynolds přiznala, že porod dítěte a natáčení tohoto filmu byly dvě nejhorší věci, které kdy zažila. (Kulmon)

  • - Pouze dvě písně byly napsány speciálně pro tento film: "Moses Supposes" a "Make Em Laugh". (HellFire)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace