Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Mertax
    ****

    Jsem slušně vychované děvče, ale musím to říct. Tohle byl eRkovej totálně kurevskej námrd! A všichni pseudofanoušci, co máte rádi film a díváte se na CAMky... Bazuku na vás! /// Masturbující komiksoví geeci, drsné násilí, vulgarity, ale i něco navíc, to je Kick-Ass./// Režisér Vaughn spolupracoval s nadanou bandou. Kamera a střih tvoří jedny z nejpůsobivějších elementů filmu. Střih přináší dokonalé přechody mezi scénami (např. výstřel a následně bowlingová koule). Kamera zabírá jen přesně to, co chceme vidět, nenudí záběry na okolí, ale ani se na protagonisty nelepí, jak moucha na psí výkal. Můžu vás ale ujistit, že se budete párkrát cítit, že kameraman – potažmo film s vámi komunikuje. Nejste tak jen pasivními příjemci, ale máte pocit přímé účasti. Zajímavé jsou i klasické komiksové vpisky v rámečku („Mezitím“), které jsou umístěny přímo v obraze. Dočkáme se i skutečného průletu komiksem komentovaného Taťuldou Cagem (ano, taky mi ten překlad připomíná Spejbla a Hurvínka). Cageovi role sedla stejně jako Chloe Moretz. Vyřídilku má za několik lidí, cyničnost by ji mohl závidět vyžilý padesátník, perfektní znalost střelných zbraní a vrhacích nožů je u ní samozřejmostí. Herečka zvládla velmi nestandardní roli skvěle. Věřila jsem ji každý pohyb, každé slovo. Se slušnou mluvou si svou fialovou hlavu totiž příliš neláme. Chvíli jsem se sice vzpamatovávala z morálního šoku (komiks neznám), že se nejedná o malou nevinnou holčičku, co by chtěla k narozeninám štěňátko, ale o chladnokrevnou Zabijačku s drsnou hláškou vždy na jazyku a nabroušenou kudlou v ruce./// Ch. Mintz-Platzera je ještě lepší než v Superbad a jeho tempo řeči a zvláštní výslovnost (lehce retardovaná) mě zase dostaly do kolen. Ten kluk je zkrátka úžasnej! /// O Kick-Assovi by se dalo říct, že glorifikuje násilí (končetiny lítají s šílenou kadencí, krve tam je jak na výročním srazu upířího kongresu). Zločinci se nezdržují se sofistikovanými výslechy a razí heslo, že hrubé násilí a průmyslová mikrovlnka na dřevo jsou ty nejvíc cool metody. Film se vyžívá ve vulgarismech (dočkáme se např. divokého sexu mladistvých na popelnici), jenže snímek má na rozdíl od spousty bezduchých komiksových filmů i značný přesah. Zabývá se (kromě vlivu moderních médií) otázkou lidské ignorace, apatie a bezmoci slabých. Určitě už jste alespoň slyšeli o situaci, kdy někdo na ulici někoho obtěžoval či přímo dotyčnému ubližoval. A kolemjdoucí šli jen bez zájmu dál. Dave si sám podobnou bezmoc zažil, když ho okradli. Postavil se bezpráví, něco dělá. Dlouho nezapomenu na scénu, kdy zachraňuje někoho úplně cizího a bojuje proti silné převaze. V očích se mu zračí neuvěřitelné množství síly, odvahy a vzdoru. V tu chvíli každý zpytuje svědomí, jestli náhodou jen v podobné situaci tupě nepřihlížel nebo neměl chuť vytáhnout mobil a točit./// Film určitě mnohokrát rozesměje, akční scény si zamilujete, stejně jako většinu postav. Vyčetla bych mu ale vykrádání hudby. Při zachraňovací scéně téměř celou dobu hraje hlavní motiv ze Sunshine, poté tam je tam Morriconeho skladba z Leoneho Pro pár dolarů navíc, známý song z prvního Shreka - Bad Reputation. Škoda dvou akčních klimaxů (spojila bych je spíš v jeden, mé nadšení by bylo zhustěnější), jinak téměř není co vytknout. Ale nechtěla bych, aby to třeba viděla má 13letá sestra, film dostal eRko zcela zaslouženě. Film si utahuje z hodně věcí, ale také sám ze sebe, je na něm vidět, že bere vše s nadhledem. Tohle bude kult mladých. Takže si už nečtěte tenhle posranej koment a běžte na to kina, kurva!(21.4.2010)

  • Dudek
    ****

    O tom, jak výrazně internet ovlivňuje film, jsme se mohli přesvědčit v posledních letech již několikrát. Zejména hranice humoru a zobrazovaného násilí se posunuly poměrně výrazně. Jistý internetový vliv je vidět i v letošním snímku Kick-Ass. Zatímco před pěti lety uvedený, a zejména díky YouTube „distribuovaný“, Spider-Plant Man si bral na paškál zejména snímek Spider-Man, Kick-Ass se pouští do zesměšňování celého superhrdinského univerza. Dloubne si v podstatě do všeho od superhrdinských jmen, přes hrdinovy komentáře děje (hlas v obraze) až po jejich kostýmy, suchá nit nezůstane ani na provařené nácvikové scénce před zrcadlem. V žádném případě se však nejedná o hloupou parodii, to vůbec ne. Kick-Ass je perfektně fungující svižný film, který se svým tématem pracuje vskutku brilantně. Díky silnému hudebnímu doprovodu se mu daří správně taktovat temporytmus, který vrcholí ve dvou výjimečných akčních scénách. Tou první je perfektní přestřelka během přímého přenosu, ve které se dostane snad na všechny vlhké sny akčních diváků a pařanů v jedné osobě, tou druhou pak samozřejmě závěrečné zúčtování – s bazukou. Přestože jsem zklamaný z jeho umírněnosti, mohu považovat Kick-Ass za jeden z nejzábavnějších (a nejvíc cool filmů) co jsem kdy viděl. Mám však problém s tím, že snímek ukazuje, že superhrdinou se může stát každý bez ohledu na věk, finanční zázemí či výchovu, jen aby to následně dementoval. Nedočkáme se tu sice žádných superschopností vyvolaných kousnutím jedovatým pavoukem, ale Dave Lizewski musí být nejdříve připraven o cit, aby se mohl stát superhrdinou. Zajímavostí je, že v jedné scéně, se mu cit vrací, přičemž říká něco ve smyslu „Přestože necítím bolest, tak tohle opravdu bolelo.“ – ano, může se jednat o bolest vyvolanou psychicky, proto to nebude řešit. Ostatní postavy se superhrdiny stávají díky financím – nedá se předpokládat, že by Macreadyovi, vzhledem ke svému zázemí, byli nějací chudáčci. Těch problémů jsem měl troch víc, ale vzhledem k tomu, že si je jeden den po zhlédnutí nedokážu vybavit, asi se nejednalo o nic zásadnějšího. Nicméně zůstávají mi na jazyku dvě otázky. Je Kick-Ass trvanlivým zbožím nebo bude příštími generacemi zcela opomenut, případně jeho kouzlo vyprchá? Je Kick-Ass natolik nosným tématem, aby měl co nabídnout i v (naznačeném) pokračování? Odpovědí na obě se nejspíš dočkám, do té doby nezbývá než čekat.(10.5.2010)

  • Segrestor
    ****

    Já vám nevím, zas tak dokonalé mi to nepřišlo. Ano, ta holčička je vážně skvělá a natočené je to opravdu svižně a jeden čas jsem to všem doporučoval, ale teď s odstupem času mi to už tak skvělé zasejc nepřijde. Nevím, možná je to momentální náladou. A proto, že se na to chci podívat ještě jednou, dávám tedy nakonec lepší 4.(23.4.2011)

  • Mr.Apache
    ****

    Film s výbušným potenciálem TNT. Nebýt občasného, zato úplně zbytečného "prcičkaření", bylo by to na jasných pět hvězd. I tak velká spokojenost. A mimochodem, takhle se má (imho) točit akce! Roztřesená kamera, zběsilý střih a nepřehlednost tu nemají žádné místo. Jeden z nejlepších superhrdinských snímků všech dob.(30.3.2013)

  • novoten
    *****

    Všichni jsme to tušili, všichni jsme tomu věřili, ale až u závěrečných titulků se nám ulevilo, že to vážně je takový nářez, jaký být měl. Když jsem se po trailerech bál, že Kick-Ass přinese fajn akci s nedostatkem emocí, nemohl jsem se mýlit víc. Jestli filmu něco nechybí, jsou to právě vnitřní procesy hlavních hrdinů. Dave Lizewski je postavou, která se teenagerovskému anonymnímu archetypu blíží doslova absolutně a každý jeho průběžný úspěch či neúspěch si s ním prožijete do poslední kapky. A může za to kdo? Může za to Matthew Vaughn, který cituje, upgraduje nebo převypravuje všechno, na co si vzpomenete, ale zároveň dělá z celého příběhu podívanou překvapivě velkolepou. Ve chvílích, kdy si uvědomíte, že film je dělaný v daleko skromnějších podmínkách než obvyklé velkofilmy a zároveň z něj cítíte opojnost, kterou přináší snad jen největší blockbustery, je vám jasné, že s touhle partou přišlo něco velkého. U mě napoprvé velmi silných 85% a nutnost další projekce. Těsně po skončení je toho tolik, že to chce dodatečnou vychutnávku. P.S.: Obrovská podívaná se opakuje a skáče na nejvyšší zážitek. Nejlepší kinozážitek za dlouhou dobu. A čistá stovka.(10.5.2010)

  • - Nicholas Cage a Lyndsy Fonseca slaví oba narozeniny 7. ledna. (Kulmon)

  • - Postava Chrise D´Amica, kterou hraje Christopher Mintz-Plase měla ve scénáři podstatně menší prostor. Když však režisér Matthew Vaughn herce uviděl, rozhodl se dát této postavě více prostoru. (Terva)

  • - Spoiler: Během scény, kdy Mark Strong (Frank D´Amico) sleduje záznam z útoku na skladiště dřeva, hraje hudba Johna Murphyho, kterou složil již dříve k filmu 28 dní poté (2002). (Caaslav)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace