poster

Total Recall

  • USA

    Total Recall

Akční / Dobrodružný / Thriller / Sci-Fi

USA / Kanada, 2012, 118 min (Director's cut: 130 min)

Komentáře uživatelů k filmu (1 333)

  • verbal
    *

    Znáte ten pocit, když potkáte opravdu, ale opravdu luxusní roštěnku, rozbalíte na ni veškerý svůj charm, navalíte ji do hlavy všechny osvědčené klíny, rychle za sebou do ní nahážete ty dvě povinné večeře, konečně přijde ona noc s velkým P, kdy ji za mihotavého svitu svíček podbarveném decentně nevtíravými, toužebnými tóny masterpissu Eltona Johna "Can you feel my dick tonight" něžně položíte na postel posypanou plátky růží, po předlouhém, vášnivém polibku ji přes dokonale tvarované trojky sjedete rukou na opálené, léty pilates perfektně zpevněné břicho, za jejího táhlého, všeslibujícího vzdechu pokračujete níž až pod džíny a ......... nahmatáte čuráka? Ne? Pak určitě zkuste tohle nové Totální vzpomínání na časy, kdy ještě scénáristé neměli v hlavách nasráno a režiséři uměli točit akční sci-fi, u kterých se vám zhnuseně hlavou nehonili kraviny o nějakých odporných transkách.(6.11.2012)

  • Lima
    **

    Vizuálně strhující první půle polaská srdéčko každého scifisty. A přitom ani nevadí, že asijská architektura, věčný déšť a paraplíčka vykrádají ´Blade Runner´, silníční naháněná se vznášedly pak ´Minority Report´. Jenže potom, s přibývajícími minutami, film dá jasně na srozuměnou, že scénář psal nechvalně proslulý Kurt Wimmer, člověk bez talentu a tvůrčí inteligence, takže vršící se otravná klišé a situace jak z těch nejpodřadnějších filmových béček rychle zchladí počáteční nadšení. Kde si starý ´Total Recall´ očividně vytíral zadek s klišoidním Hollywoodem a byl poutavý ve své nejednoznačné odpovědi co je pravda a co sen, tam je Wisemanův film nablblý a žalostně předvídatelný. Je jako „terminátoří“ postava v podání Kate Beckinsale – vizuálně atraktivní a energický, ale tupě přímočarý.(18.8.2012)

  • Gemini
    ***

    Total Recall z roku 2012 je takřka unikátní double: vizuálně dokonalý - dokonalý shit. Vykrádající tuhle to a tu zase tohle, a občas laškovně pomrkávající na fanoušky původního Total Recallu (což jsem), kteří by ale panu Wisemanovi nejradši dali pěstí (což chci) - a co je nejdůležitější, nad jejíž nelogickou demencí se můžete začít nevěřícně smát už asi v osmé sekundě filmu a vydržíte s tím až do konce:) Svým způsobem je dobré, že manželka pána režiséra je stále sexy a její terminátorská hrdinka dává téměř nepřerušované naháněčce správné grády - ale tomuhle bezkrevnému debiláriu zatraceně chybí charismatický antihrdina jako byl Michael Ironside. BTW pochopil někdo, proč tam (v té delší verzi) vůbec byl Ethan Hawke??? Není důvod rozebírat koncepční dějové nelogičnosti nebo jednotlivé "zádrhele" - to ostatně výborně zvládl František Fuka - tenhle film je prostě i přes architektonickou nápaditost, naplno využitou pro účely 3D, trestuhodným zmrháním potenciálu, a to i když nebudeme porovnávat podvratný (ve své době taktéž řemeslně dokonalý) krvavý originál s touhle nafintěnou srágorou. Tvůrci mají opravdu velkou kliku, že si dali po řemeslné stránce tak záležet - jinak by to totiž nebyla ani ta šedesátka. Takže abych to na závěr trošku odlehčil - Len Wiseman, vieš zarobiť peniaze, a máš takú peknú bábiku - a za to ťa uznávam, a za to ťa rešpektujem; ale toto si zabil:) Myšleno česky "zabil", ne Rytmus-Marešovsky "zabil" = "cool". Vysvětlivka doplněna s ohledem na pravděpodobnou cílovou skupinu tohoto filmu...(11.3.2013)

  • Isherwood
    **

    Zapomněl jsem na Wimmerovo jméno v kolonce scénárista a šel jsem do toho bez vyšších ambicí, ale taky bez obav. A tak dokud Wiseman vzpomíná na dětství strávené u herních arkád, jde to celkem v pohodě, i když Colin si to moc nedává a Jessica už tuplem ne. Všechno táhne krouživá kamera Paula Camerona a nepřiznanou roli terminátorky užívající si Kate Beckinsale. Pod kytky se to ale sune s každým dalším vysloveným dialogem, které prostě nevypustíte z huby, ani kdyby vám v Recallu narvali do palice půl kila koksu, takže jsem se chvílemi přistihnul, že se usmívám, ač to zrovna tvůrci neměli v plánu. Za stopětadvacet mega docela slušná jízda, blbé je, že měla trvat aspoň o půl hodiny méně.(31.3.2013)

  • Malarkey
    ***

    Proč? Vysvětlete mi, proč má někdo tohle za potřebí? Proč se musí herci v takovém filmu angažovat, proč se do něj musí vůbec investovat peníze a proč na něj lidé musí chodit do kina? Proč tenhle film tady má tolik hodnotících? Mnoho otázek na jeden film, který jsem vidět v žádném případě nechtěl. Pak se ale naskytla příležitost a mně to stejně nedalo. Musím říct, že na dnešní poměry je to slušně odvedená práce. Absolutně pohřbívá původní film, ale na dnešní poměry a dnešní digitálno je to vlastně standard. Celé je to trošku jednoduší než původní film s Arnoldem, ale to asi proto, aby dnešní nenáročný divák vše pochopil. Jak ale říkám. Tímhle filmem je absolutně pohřbená myšlenka původního filmu, která jako poslední velký film nenabídla digitální, ale ručně připravené triky, a která v sobě měla nejenom myšlenku, ale hlavně koule natočit něco nového a jedinečného. Tady si akorát autoři nahonili trika, vše udělali naprosto standardním způsobem. Možná něco zkasírovali, ale u mě bude na tenhle film navždy zapomenuto. Na co ale zapomenuto nebude, tak především na fakt, že Hollywood se v 21. století bojí točit originální filmy a radši investuje zbytečně velké množství peněz do značky, která se jim teoreticky vrátí, protože mladého příznivce, který dvacet let starý originál nezná, vždycky někde najdou. Humus velebnosti. Tři hvězdy z objektivního náhledu na věc, že tenhle film je slušně odvedená práce. Ale jinak...(3.8.2013)

  • J*A*S*M
    ***

    Strašně zjednodušující a až bolestivě naivní dystopické scífko. Když ale člověk rezignuje na kladení otázek jako "jak" a "proč", tak to docela jde. Vizuálně a řemeslně je film totiž velmi dobrý, jen ten scénář je holt blbost. U některých filmů bych to nepřekousl, zde ano - už jen kvůli dynamickým, nápaditým akčním scénám. Wiseman možná není génius, ale jestli se někdy dostane k dobrému scénáři ... tak bych ho úplně neodepisoval.(14.12.2012)

  • Cervenak
    **

    Za mňa teda nie. Vôbec nie. To akčné remeslo je fajn, ale bohužiaľ je v službách tak zbytočného, sterilného a v porovnaní s originálom totálne vykastrovaného filmu, že už v polovici som otrávene zíval. A ku koncu to bolo len horšie a horšie. Kravina, v ktorej nie je takmer nič pôvodné. A to málo, čo je, je stupídne až beda.(20.8.2012)

  • Enšpígl
    ***

    Původně jsem na TR vůbec nechtěl jít. Nelíbí se mně, že producentská hrabivost už zcela rezignovala na hledání nových neotřelých scénařů a neustále zvyšuje čísla za úspěšným filmem a nebo šahá po starších kultech, ovoní je a pošle je na plátna znova rejžovat. Kdyby měli producenti a spol takovej přístup i v minulosti, tak by žádnej Total Recall neexistoval a dneska by možná už nebylo ani co remakovat, fakt zoufalost, Hollywoode prober se !!!!!! Jenže kina se nám začínaj proměnovat v jakási centra animované zábavy, kdy minimálně v půlce multikin blbnou kreslené žirafy, veverky, a já nevím co všechno, takže když člověk chce jít na "dospělý" film, prakticky nemá přilíš velký výběr. Abych si ovoněnej Total Recall užil, zcela jsem vypustil arnieho origošku a bral to jako z fleku novej film. Musím říct, že to na mně nepůsobilo úplně nejhůř, dynamiku a akci ten film prostě v sobě má. Atmosféru už bohužel míň, protože přece jen takovou budoucnost už jsme nejednou viděli a přitom by stačilo třeba jen stokrát omletej déšť vyměnit za sních. Trošku nechápu jak někdo může snít o tom, že chce bejt tajnej agent, proč tajnej jak mám zbalit holky na to, že jsem agent, když jim to nemůžu říct? Pokud jde o mně ja bych chtěl bejt veřejnej agent. Šel bych hezky po ulici a super kočeny by na mně toužebně ukazovaly "hele tamhle jde ten veřejnej agent", hmm to má něco do sebe, ale tajnej ? No Colinova věc. Co už není Colinova věc, je fakt že mně tady herecky moc nepřesvědčil. Co se Kate týče, tak ta je tady tak sexy, že jsem si hned ve své fantazii vysnil jak spolu někde na třebonsku sedíme na rybařské židli a chytáme kapry a cejny. Jediný co jsem nepochopil, byly její občasné pohledy, třeba tu Stars Wars armády. Z těch pohledů jsem měl pocit, jako kdyby její postava měla projít ještě nějakým vývojem, no asi jsem chtěl moc, měl jsem se spokojit pohledem na její pětihvězdičkovej zadeček a ne vymejšlet. Jako útěrka za dalším pracovním dnem Total Recall docela obstojí a to je hlavní.(30.8.2012)

  • Djkoma
    ****

    Překvapivě pohodový film. Žádná zbytečná hloupost bez hlavy a paty, ale film, při kterém se člověk nenudí a neustále má kam upírat svůj zrak. Ať jsou to zadeček Kate Beckinsale, tělo Kate Beckinsale, tvář Kate Be... dobře, tak ještě tam je zajímavá vize budoucnosti, která chudáka PK Dicka viděla leda z letadla, ale proč ne. Odvážné nápady nejsou tolik přehnané a směšné, jak by vypadaly na papíře a určité fyzikální zákony se tu občas i dodržují. Prostředí má co nabídnout, i když neustálý déšť na jedné straně (Blade Runner styl i multikulturní prostředí) reflektuje s čistotou byznys třídy nejen v londýnských ulicích, ale i nad nimi (čistota Minority reportu). Je však na místě vyčítat remaku filmu jakoukoliv inspiraci podobně kultovními scifi filmy historie, jako je sám původní Total Recall? Nemyslím si, inspirace je tu cítit a není nijak bezhlavá. Krom toho, Len Wiseman umí natočit perfektní a efektní akční scény a jeho práce s velkými záběry a záběry se společnými trikovými i hranými sekvencemi mě často pohltila do děje bez zaváhání. Vynechte slovo remake, koukněte se na to očima diváka, který se chce zabavit a vidět zajímavý svět. Ty slabší 4* jsou zasloužené a Arnie jistě odpustí...A mimochodem, je na co koukat, je tam totiž Kate Beckinsale (a já ji chci domů). PS: fascinovalo mě, že Colin Farrel snad běhal mezi kapkami deště, ten kluk byl mokrej, ale nemoknul:D PPS: "Vítejte" česky v Kolonii, to potěší PPPS: Recall nebo Rekall sakra? PPPPS: režisérská verze;)(16.8.2012)

  • T2
    ***

    Rozpočet $125miliónovTržby USA $58,877,969Tržby Celosvetovo $198,615,996Tržby za predaj Blu-ray v USA $15,159,443 //počet predaných kusov 640,741Tržby za predaj DVD v USA $12,678,587 //počet predaných kusov 673,574║ Triková a vizuálna stránka prepracovaná, akcia tam dobre sedí, občas tam škrípu prechody medzi scénkami ale to sa ešte dá prepáčiť, nuž ale o deji a postavách sa to už moc chváli povedať nedá, aspoň ako taká malá výhoda je že to nekopíruje úplne príbeh pôvodného filmu Total Recall z 1990, a berie si to len nejaké tie zlomky a prevažne sa to uberá svojou aj keď nie príliš dokonalou cestou, Kate Beckinsale pôsobí ako nezlomný terminátor, Colin Farrell a Jessica Biel pre chabú výstavbu postáv takmer stratený do prázdna, žiadna postava nedokáže najak zvlásť strhnúť a na tom film trpí na viac, čo na tom že všetko ostatné je tu vyleštené k dokonalosti, škoda tešil som sa ale dostal som len ničím prekvapivý priemer, kde potešia aspoň akčné sekvencie. /videl v kine: 60%/(12.8.2012)

  • imf
    ***

    Wiseman nabízí parádní řemeslo (takže už se nemůžu dočkat až mu přiklepnou něco opravdu zajímavého), ze svojí ženy na plátně vyrábí terminátorku, která v podstatě zastíní jak Farrella, tak nevýraznou Jessicu Biel, ale absolutní prim naštěstí hraje výprava... ten rozpočet se bude jen těžko vybírat zpátky, ale máme díky němu dost vizuálních nápadů a hračiček, aby to udrželo naši pozornost od veleprůměrného scénáře. Kurt Wimmer naštěstí víc opisoval z originálu, takže jeho prokletá fantazie překáží jen občas. Total Recall je typickým hloupým blockbusterem, oproti Verhoevenově verzi mu chybí nadsázka, ironie a čvachtavé organické efekty. Na druhou stranu se jen těžko můžete trefovat do jeho akčních scén, technického zpracování a hereckých výkonů. Nic z toho neurazí a Wiseman hrne svojí káru napříč dvouhodinovou stopáží tak urputně, že mu stejně podlehnete. Zbytečných, ale přesto příjemných a opakovatelných sedm z deseti.(9.8.2012)

  • Radek99
    ***

    Americký remake amerického filmu, už v této fázi je něco špatně. Točit navíc remake akčního sci-fi béčka je absolutní ztráta času, činnost veskrze neplodná a měla by smysl pouze tehdy, kdyby se vykostil děj a začalo se zgruntu jinak. Jenže to by k celkem pěknému vizuálu (připomene Minority Report), k obstojné kameře, charismatickému hlavnímu hrdinovi a slušným trikovým scénám nesměla produkce přibrat scénáristy, kteří zřejmě vystudovali moc vysokých škol, protože tak překombinovaný scénář psaný bez ladu a skladu jsem už dlouho neviděl. Připočtu-li k tomu všeprostupující emancipační snahy tentokrát zrovnoprávňující akční hrdinky na úkor hrdinů, což ve filmu postavilo proti Colinu Farrellovi Kate Beckinsale a donutilo ji dělat na podpatcích kopy, salta a výmyky, zklamání vrcholí. Suma sumárum, je to jiné, než původní Total Recall, ale je to taky jen primitivní akční béčko. A vypadalo to tak nadějně...(6.11.2012)

  • DaViD´82
    **

    Ú-m-o-r-n-ě dlouhá definice vykradačské řemeslné rutiny v lens flare hávu.(26.12.2012)

  • Superpero
    ***

    Je smutné vidět, že tak pěkně vypadající akční film je remake s debilním scénářem. Vždyť to kurva chvílema nedává smysl a občas je to až směšný. Verze s Arnoldem měla šťávu, koule a logickou návaznost, která dávala smysl. Toto je sexy vypadající sci-fi, s dobrými herci, ale s přibývající stopáží to zoufale nudí. Já chci nekorektní živelnost, mutanty, vybuchující hlavy a Kuata. Když tam je Cohaagen, kde je kurva Kuato?! Fakt hyperzbytečnost, ze které vám i přes talent Lena Wisemana bude blivno. 5/10(16.8.2012)

  • Shadwell
    *****

    Asi tím některé překvapím, ale podle mě je tenhle film zcela unikátní. Zejména co se týče akčních scén tady v dějinách kinematografie nic takového zatím nebylo. Všechny akční scény jsou totiž pojaté vertikálně, a nikoliv horizontálně, jak je běžné. Od začátku filmu až po závěrečné titulky se tu zcela systematicky a promyšleně pracuje s vertikálními pohyby hrdinů: úvodní pád Jessicy Biel, útěk z Rekallu, útěk před Lori, který provázejí dokonce tři Farrellovy pády z výšky, skok na auto mířící vzhůru a posléze deaktivace magnetu vrhající auto zase dolů, jezdící výtahy v podobě zvláštních kostek, a do toho neustále přesuny klasickými výtahy, lezení po žebříku a samozřejmě metafora celého tohoto vertikálního přístupu, obrovský tubus převážející kolonisty skrze zemské jádro. Je až k neuvěření, jak poctivě tvůrci filmu po celou dobu tenhle vertikální přístup naplňují. Zatímco ve většině filmů představují vertikály například v podobě hrozícího pádu z výšky nebezpečí a horizontály bezpečí či obecně jistotu, v Total Recall je tomu přesně obráceně: před blížícím se nebezpečím přicházejícím zepředu či zezadu se utíká nahoru či dolů. Díky CGI vytvořenému světu tu nakonec výška není nabytá strachem z pádu, jako třeba při lezení Cruise po reálné budově v MI-4, tudíž se vyloženě nabízí, aby se hrdinové v Total Recall z veškeré šlamastiky dostávaly vertikálními pohyby nahoru či dolů, jak také činí. Trochu se tu možná nabízí oprášit slogan z Nolanova Počátku „Sestup dolů je naše jediná cesta vpřed.“ Odmítnutí horizontality ve prospěch vertikality, který v Total Recall nastal, se odráží i ve stylu: při útěku z Rekallu se kamery agresivně přibližují a oddalují horizontálně od Farrella, zatímco kupř. pád auta po deaktivaci magnetů provází meditativní zpomalení fps. Total Recall tedy jak vidmo není jeden z těch filmů, které rozestaví před diváky ve velkých záběrech honosné kulisy futuristických měst pnoucích se do výšky, aniž by s touto výškou jakkoliv dále pracovaly a zapojovaly ji do děje či do pojetí akce. Tato zrada se podle mnohých diváků přihodila například v Prometheovi nebo v Sunshine, které se z ambiciózní, vertikálně směřované sci-fi epopeje zalomily do zběsilého, horizontálně orientovaného béčkového survival hororu. ____ To, že ten film tak pečlivě pracuje s vertikalitou, respektive s prostorem, jde ruku v ruce s tím, jak malou úlohu tu hraje čas. Hlavní hrdina je časově zcela neukotvený, jelikož postrádá jak minulost, tak budoucnost. Coby člověk bez paměti a bez vzpomínek neví, kým vlastně je, a minulost pro něj neexistuje. Totéž platí pro budoucnost, kterou coby tovární dělník rovněž nevyhlíží zrovna v dobrém světle. A je zcela logické, že tam, kde schází čas, nastupuje prostor, který tu má podobu jak již zmíněných vertikálních akčních scén, tak velkolepého futuristického prostředí. Hlavnímu hrdinovi jako by se také neustále připomínalo, že je časově neukotvený, pořád uprostřed, mezi věcmi, v mezibytí, v jakémsi intermezzu: (i) Umocněno je to třeba tím, že režisér Wiseman vyžadoval vedle mocné podpory CGI i skutečné kulisy. Jenže vystavět takové kulisy, prohlásil sám Wiseman, je nesmírně drahé, tudíž když už je vystavíte, musíte se do nich vracet a natočit v nich více scén. Taková jsou prostě pravidla a zákonitosti současné filmové tvorby. Není pak ale divu, že má Farrell pořád tytéž sny, když se kulisy ve filmu opakují, a že, jak si stěžuje svému kámošovi, pokaždé sedí v tubusu převážejícího kolonisty na tom stejném místě, den po dni, rok co rok, čím dál větší rutina. Tomuto paranoidnímu pocitu Farrella ze zastaveného času napomáhá i neustálé pendlování filmu mezi dvěma prostory, australskou kolonií a britskou federací. (ii) Za druhé je tento důraz na prostor na úkor času umocněn tím, že až do konce není jasné, odehrává-li se film ve snu, či v realitě, tudíž jako by byl neustále otevřen a bez konce. Pro obě verze existuje spousta argumentů, Wiseman to tak údajně zcela záměrně natočil, nota bene něco jiného tvrdí verze pro kina a něco jiného directors cut (v directors cut verzi nemá Farrell pod náplastí tetování z Rekallu, čímž film implikuje, že se odehrává celý ve snu). Tohle neustálé kmitání mezi oběma verzemi, pro něž lze ve filmu nacházet oporu, je podle mě mnohem důmyslnější než obvyklé twisty á la Shyamalan nebo Planeta opic, které v závěru přijdou s nějakým zásadním obratem či šokem, protože tyto filmy umožňují vlastně jen dvě zhlédnutí, jedno nevinné a druhé poučené, kdežto Total Recall je jako nekonečná smyčka a v počtu zhlédnutí neklade na diváka žádná omezení. ____ Total Recall se svým důrazem na prostor na úkor času, který se projevuje zejména vertikální akčními scénami a hrdinou bez minulosti i budoucnosti, tedy není jen tak nějakým tucotvým filmem, nýbrž naopak úžasnou metaforou současné tendence v kinematografii, která se odklání od zájmu o vyprávění k zájmu o prostor, ať už to souvisí se zájmem o průzkum imaginárních prostředí ovlivněný počítačovými hrami (hovoříme o kyberprostoru, nikdy o kyberčasu), s novým psaním historie francouzskou školou Annales upřednostňujícím každodenní události namísto velkých dějin nebo s obecnější proměnou v povaze světa, kdy podle některých v čele s Fukuyamou už neobýváme čas nebo dějiny, ale ve skutečnosti pouze prostor. Dřívější historická, temporální a narativně orientovaná kultura zřejmě nyní ustupuje kultuře prostorové, což lze pozorovat třeba na Hvězdných válkách, kde není zdrojem naší fascinace samotný příběh, ale spíš průzkum tohoto rozsáhlého světa bohatého na různé rasy a dobrodružství. Kdyby měla být dnes znovu natočena Casablanca, určitě bychom se chtěli dozvědět mnohem víc o prostředí Casablancy. Dnes by bylo neodpustitelné natočit film s názvem Casablanca, který by nejen z ústředního baru, ale i ze samotného města ukazoval tak málo. Dnes bychom toužili to město prozkoumat. Ten přechod od času k prostoru, který v kinematografii nastal, je dán ale zcela přirozeným vývojem a není překvapující. Dává rozum, že se zejména v první polovině dvacátého století nejprve vyprávěly klasické příběhy směřující od bodu A do bodu B, načež se takový přístup stal natolik otřepaným, že se v druhé polovině dvacátého století přešlo k prostoru v podobě komplexních fikčních světů jako tady nebo k různým puzzle filmům (Memento, Hangover) či síťovým narativům (Babel, Magnolia), které s časem pracují spíš jako s prostorovými dílky, jež umisťují do vzájemného souladu.(2.12.2012)

  • Dever
    *****

    // Distribútor: Sony, Columbia // Počet premietajúcich kín v USA: 3,601 // Otvárací Víkend USA: $25,577,758 //(8.11.2012)

  • LIVINGDEAD
    ***

    Skvělá honička na výtahu :-)(4.11.2012)

  • Fr
    ***

    ,,RECALL – VZPOMENEME SI ZA VÁS....“ /// Nejvíc mě překvapuje, že ani s Colinem nemám po pár minutách problém. Přehršel sci-fi serepetiček a pozměněnej příběh, dělají pro nadšence z Recallu vo dost sympatičtější podívanou než ze zbytečnýho Spidermana. Fakt hezký obrázky, …. no jo, když kurva já to už zkusil dřív (a nebylo to u sila) pičo! Chybí moment překvapení a ze starýho dobrýho ,,béčka“ prostě áčko nevyhoníš. Ani s Kate bez latexovýho oblečku (no možná bez jakýhokoliv oblečku by se vyhonilo…., ale to je čistá polemika)! Chtěl bych věřit, že ,,prvničky“ fláknou i 4*, ale zřejmě nenapravitelní obdivovatelé originálu nad 2* nevylezou. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Povídku ,,We Can Remember It for You Wholesale“ vod Philipa K. Dicka z roku 1966 ani stejnojmennej film neznám. 2.) Zdá se mi, že mám za manželku pěknou svini. 3.) Přemejšlím, že si nepůjdu po práci ,,smáznout disketu“ do hospody, ale do Recallu. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ne AKCE *** NAPĚTÍ *(11.11.2012)

  • novoten
    ***

    Originál mi nesedí snad vůbec ničím, takže smířlivé tři hvězdy jsou pro nový Total Recall malým vítězstvím. Potěší vynechání Marsu a větší důraz na všestrannou manželku, otráví zbytečné logické chyby a trochu přestřelená stopáž. Wiseman spoustu věcí zachraňuje akcí (v čele s předčasným vrcholem filmu v podobě honičky ve výtazích) a nejlépe mu v tom pomáhá znovuzrozená Kate Beckinsale. Odvaha producentů nasypat tolik dolarů zrovna do téhle vize ale zůstává nevysvětlitelná.(12.9.2012)

  • tron
    **

    Dávam len 40 %, ale mnohé veci sa mi páčili: Colin Farrell, niektoré dobré vizuálne vychytávky a dokonca aj kvázi drzý nápad, že sa dej vôbec neodohráva na Marse (!). Filmári originál od Paula Verhoevena samozrejme evidentne dobre poznajú a párkrát naň úsmevne poukážu (maskovanie na letisku). Ale inak si idú vlastnou cestou, čo je poznať hlavne na tom, že Mars vymenili za "Euroameriku" a "Nový Šanghaj", čo je super univerzum (vizionárske?). Bohužiaľ je to dosť dlhé, miestami dosť nezaujímavé, ústredný zlosyn je biedny, nie je to až také absurdné, ako Verhoevenova verzia a Beckinsale s Jessicou Biel sú fajn kočky, ale človeka by zaujímali asi len v porne.(24.1.2017)

<< předchozí 1 2 3 4 18 34 51 67
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace