Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Poté, co ochránkyně hadů zachrání několik škrtičů z místní stanice, pustí je do přírody. Nevědomky tak vystavuje město velkému nebezpečí. Hadi se brzy adaptují, abnormálně rostou a pořád mají hlad. Když začne lidských obětí přibývat, vezme řešení na svá bedra místní policistka. Aby zachovala ekosystém, nakrmí aligátory kuřaty napíchanými steroidy, aby byli silnější a s hady si poradili. Jenže aligátoři rostou a rostou. Hadi poté, co sežerou jejich vajíčka také, a město se tak dostává do smrtelné pasti. Ochránkyně hadů a policistka musí spojit síly, aby město zachránily. (Prochy38)

(více)

Recenze (91)

maxxxim odpad!

všechny recenze uživatele

Megasrajda versus Gutaperča je ozaj iba "Tv film" (bez úmyslu dehonestovať iné filmy rovnakého zaradenia). Dosť dobre si neviem predstaviť situáciu, že je tento paškvil premietnutý v kine alebo v rámci inej masovej projekcie za účasti väčšieho počtu ľudí, nakoľko by to mohlo vyústiť do stavu s pretrvávajúcimi ďalekosiahlymi následkami spočívajúcimi v devastačnom plošnom poklese hladiny IQ zúčastneného, ba čo viac ešte viac nezúčastneného obyvateľstva. Pokojne by sa dal tento film distribuovať pod názvom "Nelogickosť versus Iracionalita", a to naprieč celým civilizovaným svetom. Ak je účelom filmu a jemu podobných produktov docieliť odreagovanie diváka od každodenného stresu a sveta tam za oknom, tak sa to jeho tvorcom nepodarilo ako mnohým ich predchodcom a určite aj nasledovníkom, nakoľko uvedený stav nirvány ide dosiahnuť aj jednoduchším spôsobom a s menej závažnejšími následkami na divákovu psychiku a fyziku zároveň, a to napr. z metra guľkou do hlavy. No, veď posúďte sami. Je možné, aby aligátor vymaľovaný ako "veľkonočné vajco" vzbudzoval strach a hrôzu pri valivom pohybovaní sa vpred, dozadu, doprava, kolmo hore zase dolu a doľava súčasne a znovu naspäť dopredu? Je možné, aby zábery, kde budúce obete utekajú pred tlamou obávaného predátora, v skutočnosti však utekali v jednom zábere a tlama sa pohybovala v inom zábere, sa zmetene a prvoplánovo posúvajú z miesta na miesto? No, nie je to možné, a to by vám potvrdil aj Jozef Hansa Pročko v kožuchu z megabobra alebo ak chcete z gatoroidbobra. Takýmito nevinnými lapsusmi totižto možno maximálne navodiť atmosféru strachu a beznádeje, ktorá sa natíska v situáciách, kedy nie sme lovení bezcitným tvorom, ktorý nedisponuje logickým a racionálnym uvažovaním, ale kedy sa ocitáte v prítomnosti tímu filmárov a parodérov hercov, ktorí rovnako tak nedisponujú kadečím, čoho dôsledkom je stav forsírujúci hrôzostrašný záber za záberom, kde logika a racionalita masívne krvácajú z krkavíc počas celej jeho beznádejnej a spatlanej stopáže. Takže? ()

SOLOM. 

všechny recenze uživatele

Netrvalo dlouho a společnost Asylum stvořilo další zmutovanou dvojici obřích predátorů. Po všech těch žralocích, octopusech a piraňách, tak přichází na řadu hadi a aligátoři. Už mnohokrát jsem psal, cože si myslím o filmech od této společnosti a proto, je zbytečné se opakovat. Ani sám nevím, proč se na jejich filmy pořád dívám, ale nemůžu si prostě pomoci. Na rozdíl od svých předchůdců se však tento kousek pokusil o něco, čemu jsem ani z hloubi duše nevěřil. Je až k neuvěření, že se zde skoro nevyskytovali opakované záběry… Adept na nejhorší film roku 2011 se místy pokoušel fungovat jako scifi-komedie říznutá prvky hororu, ale na mě to moc nefungovalo. Je sice pravda, že některé scény (viz bitka na večírku-či následná přestřelka) ve mně vyvolaly jistý úšklebek ve tváři, ale jinak jsem jen marně po-koukával na odpočítávání časoměřiče. Už ani ta Debbie Gibson není tak přitažlivá jako za dob, kdy se fotila pro Playboy. Plastická chirurgie asi řádně zapracovala. Digitální efekty otřesné jako vždy, takže co dodat...Od odpadu tenhle kousek zachránilo opravdu jen velmi málo světlých okamžiků... (for Livingdead - superman možná ne, ale Chuck Norris určitě jo..) ()

Reklama

L_O_U_S odpad!

všechny recenze uživatele

Nízké hodnocení tohoto snímku svědčí o tom, že jej nikdo ze zdejšího přízemního osazenstva nepochopil. Ve skutečnosti se jedná o promyšlený a propracovaný postmoderní film, který dýchá na záda počinům Quentina Tarantina nebo Wese Andersona. Zvlášť v druhé polovině získává silné kontury dekonstrukce tradičního konceptu dobra a zla, který je zde načrtnut v podobě konfliktních přístupů k ochraně životního prostředí. Stojí za povšimnutí, že obě hlavní ženské postavy vystupují v šatech vzájemně protikladné barvy, přesto není vyloučeno, že každá může svým způsobem cítit sepětí s přirozeným řádem a v souladu s nejlepším vědomím a svědomím činit vše pro záchranu přírodní rezervace (ve větším měřítku pak celé planety Země). Důležitý je zde také prvek ženy-ochránkyně. V éře nepředvídatelnosti se však ukazuje, že přestože snahy obou žen byly ve své podstatě myšleny "dobře", v důsledku pouze působily zlo. Stejně tak tradičně připisovaný atribut ženské péče zde podléhá dekonstrukci. V tu chvíli dochází k završení smyslu postavy indiánského ekologa, který je jakožto člen původní americké komunity garancí návratu k rovnováze, ze které se svět řízený sobeckým "rozumem" a přesvědčením o oprávněnosti vlastních stanovisek vymkl. Film také velice dobře reflektuje postmoderní techniky a postupy - likvidace vzducholodi "Asylum" může být interpretována jako bourání čtvrté zdi, jako poukázání na to, že se jedná pouze o fikci. Filmaři jsou si velice dobře vědomi baudrillardovského zaměňování reality s hyperrealitou a chtějí tak upozornit na s tím související rizika. Tímto způsobem lze vnímat i záměrně nerealistické zpracování zmutovaných aligátorů a krajt - je třeba důsledně rozlišovat mezi skutečností a filmovým materiálem. Myslím, že tento aspekt života v současné době se tvůrcům podařilo postihnout na jedničku. ... A teď vážně - tenhle film je sračka z žumpy, nad kterou snad v rámci žánru není. Vím, že Asylum v podstatě vytvořilo, co zamýšlelo, ale to mě netrápí. Trápí mě (a zároveň zvráceným způsobem baví), jak někdo rezignací na jakoukoliv kvalitu úmyslně rýžuje prachy tvorbou takových zvratků. (692., 10. XII. 2011) ()

darkrobyk 

všechny recenze uživatele

-Je na živu! -Jsem na živu! Jsem na živu...uááá!- Když spojí síly Syfy a The Asylum, vznikne místo filmového klenotu laciná bižuterie. Základním střetem je souboj doktorky Rileyové, ochránkyně zvířat, a místní policistky O´Haraové, ochránkyně zákona. A pak jsou tu děsivě pixeloví přerostlí hadi a aligátoři. Když se policistka rozhodne vytloukat klín klínem, tedy nakrmit aligátory steroidy, aby řádně zmohutněli a skoncovali s hady, netuší, že krajty sežerou vejce nedopovaných aligátorů a vyrostou rovněž. Za pochvalu stojí především kalifornské bažiny, tamější vodní lesy jsou nádherné. Ohledně zápasů je nejlepší ženský, kdy se obě rivalky do sebe pustí na slavnosti. Jakmile na slavnost dorazí plazi, vypukne masakr! Návštěvníkům ani příliš nepomůže to, že každý má svoji zbraň, anžto pistolky na obludy moc nezabírají. Obří krajty se nespokojí jen s lidmi, takový had klidně stáhne vzducholoď nebo pozře celý vlak... Z větší části komedie, kdy nesmysly typu - had rozkouše člověka na kusy - jsou tím nejmenším. A jedno z mnoha ponaučení - pokud máte nad sebou hada na větvi, tak se ho nepokoušejte sestřelit. V rámci podobné béčkové produkce je to hodně mizerné a nepomáhá ani jméno kdysi schopné režisérky... ()

paascha odpad!

všechny recenze uživatele

Wow, úplně si dokážu představit, jak někteří mentální velikáni, kteří se mezi námi skrývají, musejí prdět rozkoší. Woe, to je námrd, pičo! Vyhlášení fajnšmekři Šprcka11, Hník a Doktor prstidlo by asi ocenili, aby vrchního sprasitele hrál Drn Srajda, ale přeci jen je to americký film a kozomrdova sláva nepřekračuje hranice našeho malého pekliště. ()

Galerie (10)

Zajímavosti (2)

  • Asylum se nestydí za svou podporu prezidenta Baracka Obamy a v každém jejich filmu je aspoň jedna jeho fotka. Zde je to jeho fotografie na stěně kanceláře policistky. (PRobin)

Reklama

Reklama