Nastala chyba při přehrávání videa.
  • charlosina
    **

    Baz Luhrmann a jeho vnímání světa je na míle vzdálené tomu mému... leč nyní se pustil do látky, kterou znám a nestačím žasnout. // Nepatřím mezi fandy F. S. Fitzgeralda, jeho knihy mě nudí, leč "tohle" jsem nečekala - z plátna se hrší liány barev, zvuků a třaskavin, a to vše pod pozlátkem nenaplněné lásky. Zhýralost a vášeň v tomto přebubřelém a barvitém podání má s předlohou společný snad jen ten název, ovšem ruku na srdce - nuda zůstala zachována. A tak se zrodil film, jež přetvořil Velkého Gatsbyho na Velkou frašku, která má svou okázalostí oslovit publikum, což se jí jistě podaří - minimálně u těch, kteří dávají přednost barvičkám a hudbičkám a romantičkám před příběhem.(10.5.2014)

  • viperblade
    ****

    Zhlédnuto v kině. Jednu věc musím napsat hned v úvodu - je to rozhodně lepší, než tohle zpracování. Ale pořád to není ono… Na tento film jsem se opravdu těšil, dávno předtím, než jsem viděl zpracování s Redfordem, vlastně od chvíle, co vyšel první trailer, tak jsem věděl, že na tohle si do kina rozhodně zajdu. Přeci jen casting je perfektní (DiCaprio je sázka na jistotu a pro Carey mám opravdu slabost, navíc ona v sobě opravdu má jiskru slečen z 20. - 30. let minulého století) a režíruje to Baz, specialista na spektákly a tvůrce jednoho z mých nejoblíbenějších filmů. A ono je to na filmu znát, první polovina je téměř jako Moulin Rouge!, bohužel jen téměř. Protože tentokrát mi tam ta atmosféra a ty show přišly takové falešné, zkrátka jako by tomu něco chybělo. Napíšu to asi tak, pokaždé, kdy sleduju Moulin Rouge!, tak jsem v Paříži na začátku 20. století. Tady jsem ale nebyl v New Yorku v 20. letech, ale v kině. Film mě nedokázal opravdu vtáhnout do děje a já jsem nevěděl a vlastně do teď nevím proč. Druhá, serioznější polovina, byla taky dobrá, hlavně scéna hádky v hotelu byla opravdu povedená, jen mi přišlo, že závěr byl odfláknutý a pokud verze s Redfordem může tomuto remaku nějak konkurovat, určitě to bude právě SPOILER!!! scéna Gatsbyho smrti, jež mi ve starší verzi přišla mnohem více propracovanější a šokující než v této. KONEC SPOILERU! Na všech jiných frontách ale vítězí tato verze, herci jsou lepší, moderní hudba nebyla špatná (i když opět, u Moulin Rouge! mi tam ta moderní hudba seděla mnohem více než tady) a celkově má film snesitelnější tempo, byť stopáž je prakticky na chlup stejná. Na tuhle verzi se určitě ještě jednou podívám. 80 %.(18.6.2013)

  • Indiana
    ****

    Nádherné po vizuální stránce, Baz Luhrmann tohle umí a opravdu je na co koukat. Příběhově mi to přišlo trochu nedotažený, ale jinak fajn. Herecky zahraný skvěle - nejlepší Joel Edgerton, DiCaprio mě překvapivě zaujal asi nejmíň, ale to bylo spíš tou postavou, která na mě občas působila nesympaticky. Dobrejch 70%.(18.8.2013)

  • Wacoslav1
    *

    Tak Velky Gatsrac podle ocekavani neprekvapil doporucuju kazdymu kdo ma chut divat se na vic jak dvouhodinovou priteplenom nudu okorenou genitalnim vykonem bozskeho Leoparda Di Cardia nekdy si rikam ze je skoda ze Titanic nebyl doopravdy na svete by bylo o jednu hereckou tragedii min jinak puvodni film jsem nevidel asi ani neuvidim i kdyz je mi jasny ze bude asi o neco kvalitnejsi na tohle jsem padnul jenom nahodou abych v ramci vseobecneho prehledu mohl zase pozorovat jak se tu dalsi kokotarna dere do cervenych cisel no nic je to vas nazor nebo snad opiceni se? ja ten svuj rovnez vyjadril jasne...(18.5.2013)

  • castor
    ***

    Great Gatsby NEMÁ duši jako předchozí kousky Baze Luhrmanna. To, že se látky chopil právě on, zaručovalo soustředěnou podívanou plnou atrakcí. Výbušný vizuální styl se dostavil i tentokrát. Jenže vedle toho všeho třpytivého třeštění tak nějak chybí příběh – tedy, on tu samozřejmě je (vypráví ho bratranec od milenky ústředního hrdiny kdesi v léčebně na popud svého psychiatra), jen působí s ohledem na předešlou Luhrmannovu tvorbu zoufale obyčejně. Žádná velká kavárenská intelektuální látka se, podotkněme, neodehrávala ani v předchozích tvůrcových zastaveních, ale tentokrát toho nefunguje víc. HUDBA znovu spoléhá na rozmanité moderní skladby, jenže hudební čísla v Moulin Rouge jsou jen jedny, a tady si to jednoduše nenotuje. EMOCE! Neudeří, neuhodí kladivem na hřebík. Už zmiňovaný PŘÍBĚH točící se okolo tragicky romantického hrdiny nemá potřebný náboj. Ne všichni HERCI se do látky hodili (kupříkladu Maguire nebo Edgerton). Infantilní soustředění se na formu brání tomu, abychom mohli sledovat vztah Gatsbyho a Daisy, který je bohužel zvláštní, chladný, nudný i banální. Nejedné scéně jsem nevěřil, nejednomu gestu zrovna tak. Jen pachuť v ústech bohužel zůstala.(25.8.2013)

  • - Výkonným producentom pre soundtrack je americký rapper Jay-Z, ktorý sa do tejto pozície dostal vďaka Leonardovi DiCapriovi (Jay Gatsby). Leo sa totiž zúčastnil na nahrávaní albumu Watch the Throne (v tom momente Jay-Z pracoval na piesni "No Church In the Wild", ktorá je súčasťou soundtracku), začali sa rozprávať o hudobných kolaboráciách, slovo dalo slovo a ďalšou vecou, ktorá nasledovala, bolo jeho odporúčanie Bazovi Luhrmannovi. (drake31)

  • - Po velkém rozruchu ze zařazení songu ''Bedroom Hymns" britské skupiny Florence and The Machine na soundtrack a do traileru k filmu se filmaři rozhodli, že součástí hudebního pozatí ještě další a zcela nová skladba zmíněné skupiny, konkrétně "Over The Love". Píseň se dočkala uvedení 4. dubna 2013 v traileru k filmu. (Patw)

  • - Scénu filmu, jehož děj je situován do roku 1922, v níž se poprvé objeví Gatsby (Leonardo DiCaprio), doprovází slavná "Rhapsody in Blue" ("Rapsodie v modrém") amerického skladatele Gershwina. Premiéra této skladby se však odehrála 12. února roku 1924, kdy ji na koncertu pod názvem "Experiment v moderní hudbě" zahrál Palais Royal orchestr Paula Whitemana, známého jako "King of Jazz". Koncert se konal v Aeolian Hall v New Yorku. (Aelita)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace