poster

Plán útěku

  • USA

    Escape Plan

  • USA

    The Tomb

    (pracovní název)
  • Slovensko

    Útek z väzenia

  • Slovensko

    Plán úteku

  • Velká Británie

    Escape Plan

  • Nový Zéland

    Escape Plan

Akční / Thriller / Mysteriózní

USA, 2013, 115 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Gilmour93
    ***

    Jeden pořád udrží těžký kulomet jak v Komandu, druhý se pořád udrží příčky žebříku jako v Cliffhangerovi, oba pořád udrží moč i stolici. Tak proč ne? Co na tom, že kdyby jste je rozřízli motorovkou, můžete na nich spočítat letokruhy, neboť jsou oba neuvěřitelně dřevění.. Kvalitně obsazený béčkový vláček, do kterého můžete nasednout v jakékoliv stanici. Při úvodním útěku za pomoci čokomléka, Arnieho štýrském blouznění, Slyově těžko uvěřitelné hře na Scofielda zkříženého se Sherlockem Cumberbatche (při které jeho intelektuálně povytažený spodní ret připomíná pouzdro na vysílačku) či finálním útěku, který více než plánem zaváněl improvizací, podobně jako Håfströmova snaha o přiživování novodobého žánru akčních hrdinů, co už dle kalendáře dávno měli vrátit řidičský průkaz a jít do parku hrát pétanque. Jenže nemohu si pomoct, v těch vláčcích z minulého století se člověk cítil tak nějak komfortněji.. Rejpavý spoiler: Kdo viděl Petersenovu Ponorku, asi si dobře pamatuje bledost námořníků bez slunečního světla. Tady však všichni vypadali, že se zrovna vrátili z francouzské riviéry..(14.8.2014)

  • verbal
    *****

    Tak se konečně pořádně potkali! Sice za pečlivého dohledu geriatrické ambulance, ale potkali. Do nákladů museli přihodit pár beden nitráku, nějaké ty kyslíkové masky a několik metrů obinadel, které přes skvrnitou, vytahanou kůži držely atrofované svalstvo u kostry, ale šlape jim to, jako když si ještě píchali Superanabolon. Sláj oprášil svůj nejlepší výraz traumatizovaného baseta a Černočernýčernoch hraje snad nejvíc a nejlíp za celou svoji kariéru. Asi jako guvernér neměl do čeho moc píchnout a bral herecké kurzy. Z toho setkání by si měl každý obstarožní otyloň, co v osmdesátých letech nosil do půl pasu svlečený před holkama svou obří kládu přes rameno nebo v nejbližším ghetu zboxoval každého Mistra T., co potkal, nostalgicky slintat na fiži. Bohužel, scénáristé, co uměli napsat kultovní akčňáky už asi prdí do hlíny, a tak je děj místy kapku pičoidní. Pardon, chtěl jsem říct, že alikvotně nereflektuje popkulturní odkazy. Ale i tak si myslím, že je nutno se nad tuto drobnou nepříjemnost povznést a napálit neobjektivních pět, protože příště už ty naše legendy uvidíme akorát tak v Dej si pohov, Stallone, Komandu ze záhrobí nebo rovnou v Urně.(10.1.2014)

  • Fr
    ****

    ,,MŮŽEŠ TADY UMŘÍT, NEBO SE MNOU UTÉCT A POTRESTAT TY, CO TĚ SEM DOSTALI…“ /// Dva dědoušci obdařeni nadpřirozenou inteligencí a obklopeni moderníma technologiema. Když je třeba daj si přes držku, nebo se (až nekřesťansky!) navezou do muslimskýho bratrstva. Uznávám, vobčas se scénáristi chytěj do svý promakaný smyčky, ale film šlape jak holovlavej po barevným a není čas myslet na to, že těm dvěma je nějakejch 135. Let. Naštěstí si to užívaj jako zamlada, k čemuž jistě má co dodat M. Håfström. Jen houšť, jen houšť… /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Nevím, jakou knížku poslat Jirkovi Kájínkovi. 2.) Stejská se mně po těch plamíncích v Arnoldovejch vočích, který vzplanou při uchopení kulometu... 3.) Thx za titule ,,fčelí medvídek“. /// PŘÍBĚH **** HUMOR * AKCE *** NAPĚTÍ *(25.1.2014)

  • castor
    ***

    Těšil jsem se, věřil jsem, přál jsem si. Sylvester Stallone a Arnold Schwarzenegger konečně narazili na projekt, u kterého se plnohodnotně sešli před kamerou. Žádné několikaminutové štěky. Divákům padala brada, nemohli se dočkat. O to víc zamrzí, že tenhle béčkový thriller zůstal daleko za očekáváním. Vyloženě naštve, že nemá prakticky žádné ambice. Prostě jen láká na dva velikány žánru. Nestačí to. Stallone tu vystupuje coby chytrolík, který napsal rozsáhlou studii o nedostatcích vězeňského systému. Rád je testuje přímo v terénu. Ať se nenudíme, stane se obětí zrady a ocitne se v nerozlousknutelném vězení. Schwarzenegger tu je také za intelektuála, který bude ideální parťákem pro útěk. A je o něco víc nudnější, než jeho kolega. Nejvíc nudný je ale režisér. Přitom Mikael Håfström řemeslo ovládá, tohle je ale křeč i při akčních sekvencích. Ve výsledku vypadá tohle očekávané setkání divně a levně. Designeři kulis by zasloužili na holou. A ještě se tu kašle na logiku. I když to by tak nevadilo – který film téhle dvojice jí má přehršel? Ale na devadesát procent z jejich filmů z osmdesátých a devadesátých let se podívám raději, než na tohle udýchané béčko!!(19.12.2013)

  • Tom Hardy
    ****

    Jak málo stačí ke štěstí :) Scénář se nechytá ani na první sezónu Útěku z vězení a postupný vývoj má minimum utečeneckých vychytávek (Arnoldovo odvedení pozornosti nicméně vstoupí do dějin). Důležitý je nadhled, fakt, že pánové si to dávají s absolutní lehkostí, Vinnie Jones a James Caviezel dokonale plní záporné škatulky a režie tomu všemu dodává potřebnou dynamiku. Pokoj 1408 se mi od Håfströma líbil víc, ale tam měl režisér k ruce nápaditější scénář. Plán útěku je přímočařejší, než si téma zaslouží, ale všechny to TAK očividně baví, až se baví i divák. Tedy, za předpokladu, že jste na podobných filmech vyrostli a překousnete, že je to "jen" výcuc z výborné stalloneovky Tango a Cash. 70%.(15.10.2013)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace