Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Amy se ztratila v den pátého výročí svatby s Nickem. Vše naznačuje, že nezmizela dobrovolně. Zoufalý manžel organizuje rozsáhlé pátrací akce a snaží se dělat vše možné pro to, aby se jeho žena našla. Pokud možno živá. Paralelně s tím probíhá policejní vyšetřování, které kromě Amy hledá i člověka, jenž má její zmizení na svědomí. Všechny stopy, nalezené důkazy a svědectví Amyiných blízkých ale ukazují právě na Nicka. Kdo to vlastně je? Trpící oběť zločinu, nebo cynická zrůda, která vodí policii i veřejnost za nos, aby ze sebe sňala podezření? Kdo má pravdu? Jak ji poznat? A co se vlastně stalo s Amy? Na znepokojivé otázky se vrší další a odpovědi zoufale chybějí. Trpí tím především Nick, který se z miláčka médií proměnil ve veřejného nepřítele číslo jedna. Dobře ví, že když se Amy nebo strůjce jejího únosu nenajdou, ponese si cejch až do konce života, který možná stráví za mřížemi. Pokud ovšem nemá Amy skutečně na svědomí. (Cinemart)

(více)

Diskuze

J.e.r.e.c

J.e.r.e.c (hodnocení, recenze)

Nechápu, proč se to tady zvrhlo v takovou tunu sraček, kde místo střetů konkrétních názorů a argumentů lítají urážky jako z nějakého agrofóra. Škoda, že tu není moderátor, kterej by tenhle hnůj uklidil někam stranou.

Moje otázka ohledně "hlubokých významů" sice byla poněkud off-topic, ale nedostal jsem na to doposud žádnou uspokojivou osobní odpověď, jen obecné řeči, které si fakt můžu vygooglit. Mně takové to tázání se po smyslu bytí připadá už dost klišovité a zajímavější mi přijdou filmy, co dokáží zachytit/vystihnout nějaký obecný rys lidského chování a "pojmenovat ho". U Klubu rváčů a vlastně i Zmizelé jsem měl pocit, že se tohle stalo, i když to třeba bylo jen  mojí hlavě.

Faktem ale je, že Fincher v obou případech adaptoval knižní předlohu, takže pouze transformoval něčí myšlenky na plátno.

Vladajsoucna

Vladajsoucna (hodnocení, recenze)

Bluntman

Každý má právo si film interpretovat po svém. Fašounek tvého typu je však jiného názoru. Až film uvidím, určitě se sem vrátím, buď si jist, že tvý žvásty hodlám ignorovat. Ostatně to tu dělá každej soudnej uživatel. :D

Beckett51

Beckett51 (hodnocení, recenze)

Bluntman

A teď mi dej pádnej argument, proč bys neměl vypadnout ty? O tvoje názory tady zjevně nikdo nestojí. Akorát se na všech dizkuzích vnucuješ těma svýma pseudo-intelektuálníma žvástama, na který stejně nikdo nereaguje a když už zareaguje, označíš ho trollem a demagogem. Seš debil nebo co?

na příspěvěk reagoval Martin741

Bluntman

Bluntman (hodnocení, recenze)

Ok, tak se aspoň potvrdilo, že Vladajsoucna je troll. Lepší ignorovat, ať se diskuze vrátí zpátky ke Zmizelé a Fincherovi, ne k potřebě urážení jednoho blábologa (Fincherovy filmy nemají přesah, Lynch není postmoderní tvůrce, Hollywood produkuje shity ad.).

na příspěvěk reagoval Beckett51, Vladajsoucna

Vladajsoucna

Vladajsoucna (hodnocení, recenze)

Možná by měl Fincher něco natočit o Bluntmanovi alias Slovákovi. Pak by se jeho poslední dobou poněkud nudná a přeceňovaná tvorba opět vrátila k zábavně-průkopnickým začátkům. :D

Vladajsoucna

Vladajsoucna (hodnocení, recenze)

Bluntman

No jestli si mu náhodou neskočil na nějaké jeho povídačky, tipl bych, že ano, stejně jako se to stává spousta moulům u Von Triera. Seš magor a chození na čsfd z tebe inteligenta nedělá. :D

Bluntman

Bluntman (hodnocení, recenze)

Vladajsoucna

"[...] Jsem vyvrátil, že si Fincher není vědom významových přesahů svých děl, viz komentáře a rozhovory s ním." Ptáš se, čeho si má být Fincher vědom? Poté, co jsem to asi tak dvakrát napsal? Poslyš, rozumím, že nerozumíš jednoduchému sdělení a že když ti někdo vyvrátí tvé blábolivé posty, vzmůžeš se leda na urážky a osobní napadání. Bylo by ale fajn, když jsi Zmizelou neviděl a k Fincherovi nemáš co napsat (případně prokazatelně nejsi schopen diskutovat), aby ses poroučel trousit své elitářské nesmysly a demagogické i ofenzivně blbé výžblepty do jiné diskuze. Co ty na to? Co kdybys táhnul a zasíral to pro změnu někde jinde? A vezmi si s sebou přisírku jako Beckett. Oba jste srovnatelné lidské špíny. 

na příspěvěk reagoval Vladajsoucna

Beckett51

Beckett51 (hodnocení, recenze)

Vladajsoucna

Vtipné je, že si myslí, že ze sebe dělají všichni debily a přitom jedinej kdo tu ze sebe dělá debila je On a každej dizkutující to vidí, kromě něj :)

na příspěvěk reagoval Vladajsoucna

Bluntman

Bluntman (hodnocení, recenze)

Vladajsoucna

Hele, mně je jasný, že si "diskuzi" představuješ jako kategorické proklamování demagogických blábolů a že když se někdo obtěžuje argumentovat, jsi schopen pouze urážení, osobního napadání apod.

 

Pokud ale nejsi schopen diskutovat o filmu (potažmo Fincherovi), mohl bys, prozaicky řečeno, táhnout do míst, kam slunce nesvítí? Napsal jsi, že jsi Zmizelou neviděl. Nejsi schopný svá tvrzení o Fincherově tvorbě/Zmizelé ničím podložit (naopak jsem vyvrátil, že si Fincher není vědom významových přesahů svých děl, viz komentáře a rozhovory s ním). Přidáváš jeden blábol za druhým (údajné postmoderní rozbory, Lynchova tvorba nenáležející k postmoderně) a elitářské zvratky (hollywoodská tvorba jako shit, jenom díla kanonických mrtvol mají hluboký přesah apod.). 

 

Nauč se diskutovat. Nebo se pro začátek nauč chovat, ať ze sebe neděláš kardinálního chuje. Do té doby táhni.

na příspěvěk reagoval Vladajsoucna, Vladajsoucna, Martin741

Vladajsoucna

Vladajsoucna (hodnocení, recenze)

petr.al

Pozor, pozor! Aby nám tu Slovák nezačal klást, že Tarantinovy dialogy z Kill Billa jsou velmi transcendentální. :D Lynch na nějaké poselství kašle, tvoří intuitivně a v tom je síla jeho děl. Sice není autentický surrealista, ale podstatu tohoto směru, které se nepovažuje samo o sobě za umění, ale za určitou duchovní cestu, jeho tvorba obsahuje.

Vladajsoucna

Vladajsoucna (hodnocení, recenze)

Bluntman

Jedinej, kdo byl prokazatelně veřejně označen za blba, kterej nerozumí výrazům, co používá, seš ty. :D Ten, kdo tady začal urážet do trollů apod, seš ty. Ten, kdo tady neustále popírá své lži, seš ty. Ten, kdo se pouze zesměšňuje u svých spoludiskutérů, seš ty. Škoda, že tu nelze blokovat profily jako na facebooku, za chvíli by ses tu cejtil zcela osamělej. Ačkoliv, mentálně jím seš už nyní. :D

na příspěvěk reagoval Bluntman

Bluntman

Bluntman (hodnocení, recenze)

Vladajsoucna

Jsem rád, že jsi dodržel své tvrzení, jak na mě nebudeš reagovat, když máš potřebu mě přímo i nepřímo zmínit ve skoro každém svém dalším výblitku. Pro pořádek: tvrdil jsi, že jediný, kdo je zde demagogický a uráží, jsem já, což jsem dost názorně vyvrátil v postu ze včerejšího dne. A uvedl jsem, že si je Fincher moc dobře vědom implikací svých snímků, ať už Klubu rváčů, nebo Zmizelé, což se dá jasně zjistit po chcíli googlování - přečíst si rozhovor(y), poslechnout si audiokomentář(e) apod.

 

Jinak pokračuj ve svém diskuzním ztrapňování se dál. Chápu, že kdo nemá a nikdy neměl argumenty, svedl a svede pouze demagogicky zvracet a urážet. Doufám ale, že jsi jenom troll, protože věřím, že žádný takový pozér (Tarkovskij!!! - hollywood točí shity!!!) nemůže ve skutečnosti existovat. Prosím ale, abys nepoužíval slova, jimž nerozumíš, jako je třeba postmoderna, cokoliv s předponou pseudo, pozér a x dalších. Nebo jednoduše vypal, jak jsi sliboval, protože téhle diskuzi to leda prospěje. 

na příspěvěk reagoval Vladajsoucna

petr.al

petr.al (hodnocení, recenze)

Vladajsoucna

To bych ani nikdy neřekl a na to nemusím studovat film. Tarantino to má vše nakoukané a jak jsem psal u recenze na Djanga, on prostě všechno zamíchá dohromady a i když víme, že černý kovboj asi nebyl nebo Hitler těžko umřel v divadle, tak mu to baštíme. Tarantino točí zábavu a dobrou. Lynch je vidět, že je malíř, sochař, své náměty hledá třeba ve svých snech a protože naše sny jsou mnohdy pěkný zmatek, jsou i ty jeho filmy dost na zamyšlení...něco ve stylu:,, co tím chtěl básník vlastně říci?"

na příspěvěk reagoval Vladajsoucna

Vladajsoucna

Vladajsoucna (hodnocení, recenze)

J.e.r.e.c

Mně Fincherovy filmy většinou taky baví, ale že bych si pak po nich kladl otázky po smyslu bytí. Nevíš-li, co je to "hloubka ve filmu", tak si snad vygoogli leccos o Tarkovském, tam najdeš dlouhé a přitom nijak pozérské a postmoderně tlachavé rozbory. Když tě nějaký film přinutí se zamyslet nad řadou zásadních i nezásadních otázek, pak má hloubku. Fincher baví, straší, omračuje zajímavou vizualitou, ale že by třeba provokoval k otázkám nad stavem společnosti apod., to fakt ne. Ale to nebrání popcornovým pseudointošům typu Bluntmana zabírat x místa o "genderových" a jiných aspektech jeho bijáků. První, kdo by je s nimi poslal do prdele, by byl Fincher sám.

Beckett51

Beckett51 (hodnocení, recenze)

Vladajsoucna

jak jednou řekl jeden moudrý uživatel - "Tvůrci filmů by si měli číst Bluntmanovo komentáře, aby vlastně zjistili co natočili." :))

petr.al

petr.al (hodnocení, recenze)

Včera mě tak napadlo, že by ze ,,Zmizelé" mohl být celkem v pohodě nějaký jednořadový seriál z produkce HBO. Bylo by dobré vidět jak se žije s ženou psychopatkou, kde vztah je jen na oko pro okolí a následně jak se v takovém umělém vztahu vychovává případný potomek.

Vladajsoucna

Vladajsoucna (hodnocení, recenze)

Panebože, ten vůl tady furt tlachá, ačkoliv jsem vysloveně napsal, že už na něj reagovat nebudu (k profilu tohoto filmu jsem se teď dostal jednoduše proto, že patří mezi nejnavštěvovanější na portálu, mj. i díky trotlům jako je Bluntman). Přesně tyhle postmoderní pseudointelektuální žvásty o Klubu rváčů je něco, co opravdu nesnáším. Ať ti ti blbečkové vidí v kdejakém Pittově pohybu cosi neodolatelně progresivního, já to v tom nevidím, ale přijde mi to celkově jako mistrovské stylové cvičení. Ostatně Fincher sám se jistě baví tím, co všichni Bluntmanové vidí v jeho dílech. :D Jakou mou "lež" si proboha vyvrátil ty nebožáku? Urážet si tu začal ty, tak laskavě zavři svou držku. Jo a absolutorium jednoho předmětu neznamená, že jsi o to vzdělanější. "Neoformalistická analýza" kdejakého hollywoodského shitu - to je to, co na dnešních filmovědných pozérech z duše nesnáším. Jsou na stejné úrovni jako Vodňanský v jedné své scénce, kde podroboval "hluboce intelektuálnímu rozboru" Sněhurku a sedm trpaslíků...

na příspěvěk reagoval Beckett51, Martin741, Bluntman

petr.al

petr.al (hodnocení, recenze)

J.e.r.e.c

No myslím, že filmy opravdu k zamyšlení a k zábavě dělal zcela určitě Kubrick. Mechanický Pomeranč-rozvracená společnost, lidské hodnoty, Vesmírná odysea-smysl bytí, otázky přesahující naší galaxii, Divnovláska-diktátorství, nesmyslnost války, karikování elit společnosti...., ale nejvíc mě v mládí bavil Lynch, tam jsem měl tolik otázek, že mi téměř praskala moje mazací hlava....proto jsem moc rád, že prý má být další Twin Peaks!!!!!!!!!!

na příspěvěk reagoval Vladajsoucna, J.e.r.e.c

petr.al

petr.al (hodnocení, recenze)

Niktorius

Tak určitě mladí studenti více rozebírají Finchera. Ono to taky někdy jde vidět na naší filmové tvorbě, že si zvláště ti mladší tvůrci hrají na Emeriku a na české Tarantiny.

Související novinky

Tim Burton chystá remake klasického sci-fi

Tim Burton chystá remake klasického sci-fi

02.02.2024

Režisér Tim Burton se v současnosti plně věnuje postprodukčním pracím na svém nejnovějším snímku Beetlejuice Beetlejuice, jenž by měl vzít světová kina útokem letos v září, nicméně ani toto pracovní… (více)

Noir Film Festival 2022: Filmy na černé listině

Noir Film Festival 2022: Filmy na černé listině

12.08.2022

Noir Film Festival letos slaví 10. narozeniny. Unikátní žánrová akce, která se v roce 2013 poprvé konala na hradě Kokořín a rok poté se přestěhovala na hrad Křivoklát, se již podruhé v řadě bude… (více)

Fincher chystá film se scenáristou Sedm

Fincher chystá film se scenáristou Sedm

24.02.2021

Tak se zdá, že starý dobrý David Fincher se přece jen vrací. Režisér pecek jako Sociální síť či Zodiac totiž nejenže chystá nový film, zároveň se ale bude jednat o temný thriller z pera scenáristy… (více)

Reklama

Reklama