Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Anderton
    **

    V Ladíme neladí zložka hudobno-tanečná s tou dialógovou. Ocitnúť sa v prítomnosti dievčenského súboru je porovnateľné s ocitnutím sa na dvore na vidieku plnom sliepok. Ťažko uveriť, že sa jedná o vysokoškoláčky, ale dobrovoľne sa vyhýbam spoločnosti viac ako desiatich žien v spolku bez prítomnosti čo i len jediného chlapa, tak neviem. Baby spievajú tie najväčšie súčasné popové fláky, nakoniec ale vytasia Simple minds a vyslúžia si u mňa druhú hviezdu. Film na párty v byte, kde sa stane terčom sarkastického humoru. Presne z tohto dôvodu sme to aj pozerali.(28.3.2016)

  • zdepapepa
    ***

    Tak po vybíjené, krasobruslení, kolečkovém bruslení, curlingu, golfu, karate, skateboardech, bobování, běhání, šachu nebo tančení tu máme další "koníčkový" film. Proto v tom hledejte komedii pouze z pohledu hudebních nadšenců a nečekejte, že se budete za břicho popadat (byť třeba právě Vybíjená byla celkem zábava, ale to byla především parodie). Nejsilnější stránka filmu je díkybohu v jeho středobodu - v písních. Samé pecky, které jsem znal a pokud ne, tak už si je broukám. Nicméně. Nicméně dlouhou délku a Ace of Base odpustit nemůžu. Kvalitní 3 hvězdy, ale film už bych si pustil asi jen formou soundtracku. Ale jako Sestra v Akci pro moderní publikum bez křesťanských písní a bez zvláštního příběhu dobré.(8.3.2014)

  • mcb
    ***

    Schematická teen jednohubka, která se sice jistým způsobem snaží vybočit drobnou sebereflexí a odkazováním k jiným žánrovým klasikám (Snídaňový klub), ale nakonec se stane stejným z nekonečného zástupu. Aby se Ladíme! dalo brát více vážně v kontextu podobných snímků, muselo by mít především sofistikovaněji uchopené ženské postavy – další Ženy sobě se bohužel nekonají, parta holek je bohužel jen směska stereotypních figurek, která má danou roli ve skupině a určitý druh running jokeu (japonka mluví potichu, bohatá dceruška panuje, tlustá Amy dělá nechutné vtipy apod.). Příběh také není z nejdůmyslnějších, někdy si tato celovečerní variace na Glee dělá srandu ze své podstaty, záhy se však vytasí s její adorací. Co teda ve výsledku Pitch Perfect je? Body dolů za useknuté finále, body nahoru za sympatickou Annu Kendrick, kvůli níž je celý tenhle „muzikál z vysoké“ tak o dvě třídy koukatelnější.(18.12.2012)

  • Shadwell
    ****

    Nejzajímavějším prvkem Ladíme! není Anna Kendrick ani Anna Camp, ale střih dialogů. Obecně platí, že i ty nejstylovější podívaný stříhají dialogy velmi konvenčně tím způsobem, že se střihne vždy na toho, kdo zrovna mluví. Maximálně třeba u souvětí se střihne přesně mezi první a druhou větou. Nikdy ale uprostřed věty. Schválně si toho můžete někdy všímat, je to velmi zábavné. Neexistuje třeba, aby se ve větě „Na vysoké získáš mnoho skvělých vzpomínek“ střihlo mezi slovy „získáš“ a „mnoho“. Tudíž i když se dnes v řadě děl stříhají některé scény poměrně rychle, až chaoticky, dialogy se drží naprosto striktních pravidel, a je úplně jedno, jestli se bavíme o artu, komerci, filmu nebo seriálu. Střih dialogů je prostě takový poslední ostrůvek jistoty v době různých deviací a fragmentací. Tady v tomhle filmu to ovšem až tak neplatí, jelikož dialogy jsou stříhaný klidně i uprostřed replik hovořících, zvlášť když spolu mluví víc lidí. Nejenže se z postavy A, která začne hovor, prostřihne na postavu B, a následuje návrat k postavě A. Často se objevují i varianty jako ABCA nebo ABCBA. Odsud je i zřejmé, proč není u střihu zas tak důležitý, jak moc se střihá a měření délek záběrů, ale spíš kde se střihá. Důvod tohoto rychlejšího střihu dialogů spočívá, jak napovídá název filmu, ve snaze sladit dialogy a muzikálový čísla. Je to klasický problém. Muzikálový čísla jsou oproti dialogům velmi svižný, tudíž jako by film vždy zpomalil a zrychlil. Tvůrci Ladíme! tenhle kontrast obešli tím, že i dialogy stříhají trochu jako ty muzikálový čísla. Zas tak moc námahy je to ale nestálo, protože ve filmu vedou spory snad všichni se všemi, tudíž ostrý beatboxingový a dubstepový styl přenášený z muzikálových čísel i do dialogů má své opodstatnění. Film samotný je tak co do formy kontinuální. Spory se odehrávají po obsahový stránce.(3.2.2013)

  • Jara.Cimrman.jr
    ****

    Můj hlasový rozsah tří ne zcela snadno identifikovatelných tónů a k dokonalosti vyvinutý hudební hluch mne opravňují k tomu, abych napsal pár moudrých slov o zpívání a capella. Jelikož však o tomto tématu nic moudrého napsat ani opsat neumím, tak se spokojím s tím, že beznástrojová verze The Final Countdown mi naprosto vyrazila dech, duet hambatých slečen ve sprše nebude lehké zapomenout a při většině ostatních skladeb jsem si spokojeně podupával. Příběh samotný je natolik křišťálově předvídatelný, že může zaskočit jen filmového panice a Anně Kendrick tu rebelku prostě nevěřím, ale přesto jsem byl s tímto snímkem spokojen. Je však možné, že za to může jen včerejší výjimečný úhel postavení Venuše vůči Saturnu či čemukoli jinému.(8.7.2013)

  • - Prvním testovacím publikem byl lakrosový tým čtrnáctiletých dívek, které trénovala asistentka režiséra Jasona Moora. Tvůrci si tak chtěli u mladého publika ověřit, zda všechny na ně cílené vtipy fungují. (Brousitch)

  • - Elizabeth Banks a John Michael Higgins natočili svoje scény behom jedného dňa. (Laslo)

  • - Ve scéně, kdy Jesse (Skylar Astin) a Beca (Anna Kendrick) sedí na trávě a baví se o filmech, projde za postavami několikrát v krátkém časovém úseku stejná blondýna se zeleným tričkem a džínovými šortkami. (Aknah)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace