Nastala chyba při přehrávání videa.
  • TeeAge
    ***

    || Scenár: Kay Cannon / Predloha: Mickey Rapkin | Hudba: Christophe Beck, Mark Kilian | Produkcia: Eliyabeth Banks, Paul Brooks, Max Handelman | Distribúcia: Universal Pictures | Štúdio: Relativity Media, Gold Circle Films | Rozpočet: 17 miliónov $ | Tržby: 112,092,852 $ || Jednoznačne jedna z podarenejších, minimálne otravných HSM žánroviek. Má to dobrú výstavbu charakterov, postavy mi neboli ukradnuté, a čo je najdôležitejšie: voicebandy mali dobré songy a i slušné choreografie. Boli to jak obvykle štúdiové nahrávky, autovylaďované jak sviňa, ale výsledný produkt aspoň tomuto postupu aj kvalitatívne odpovedá. Keby boli hudobné čísla live, bolo by to za plnú pálku. Ale toho sa asi ešte dosť dlho nedočkám. Bolo by to totiž veľmi zaujímavé počuť, čo tie decká dokážú bez elektroniky.(11.5.2013)

  • Shadwell
    ****

    Nejzajímavějším prvkem Ladíme! není Anna Kendrick ani Anna Camp, ale střih dialogů. Obecně platí, že i ty nejstylovější podívaný stříhají dialogy velmi konvenčně tím způsobem, že se střihne vždy na toho, kdo zrovna mluví. Maximálně třeba u souvětí se střihne přesně mezi první a druhou větou. Nikdy ale uprostřed věty. Schválně si toho můžete někdy všímat, je to velmi zábavné. Neexistuje třeba, aby se ve větě „Na vysoké získáš mnoho skvělých vzpomínek“ střihlo mezi slovy „získáš“ a „mnoho“. Tudíž i když se dnes v řadě děl stříhají některé scény poměrně rychle, až chaoticky, dialogy se drží naprosto striktních pravidel, a je úplně jedno, jestli se bavíme o artu, komerci, filmu nebo seriálu. Střih dialogů je prostě takový poslední ostrůvek jistoty v době různých deviací a fragmentací. Tady v tomhle filmu to ovšem až tak neplatí, jelikož dialogy jsou stříhaný klidně i uprostřed replik hovořících, zvlášť když spolu mluví víc lidí. Nejenže se z postavy A, která začne hovor, prostřihne na postavu B, a následuje návrat k postavě A. Často se objevují i varianty jako ABCA nebo ABCBA. Odsud je i zřejmé, proč není u střihu zas tak důležitý, jak moc se střihá a měření délek záběrů, ale spíš kde se střihá. Důvod tohoto rychlejšího střihu dialogů spočívá, jak napovídá název filmu, ve snaze sladit dialogy a muzikálový čísla. Je to klasický problém. Muzikálový čísla jsou oproti dialogům velmi svižný, tudíž jako by film vždy zpomalil a zrychlil. Tvůrci Ladíme! tenhle kontrast obešli tím, že i dialogy stříhají trochu jako ty muzikálový čísla. Zas tak moc námahy je to ale nestálo, protože ve filmu vedou spory snad všichni se všemi, tudíž ostrý beatboxingový a dubstepový styl přenášený z muzikálových čísel i do dialogů má své opodstatnění. Film samotný je tak co do formy kontinuální. Spory se odehrávají po obsahový stránce.(3.2.2013)

  • GeusX
    ***

    Variace na seriál "Glee". Seriál, který jsem si oblíbil. Trochu jsem doufal a očekával něco podobného - přinejmenším efektní choreografie a zajímavě přezpívané songy. V podstatě to tu je, jen mi chybělo víc šťávy, větší energie a humoru, když už je to film na velkém plátně. Natěšeně jsem doufal v převálcovaní či něco jako best of Glee. To se nestalo. U mne je to o chlup slabší, avšak nadprůměrný hudební film.(20.7.2016)

  • Lischai
    ***

    Mám rád kvalitní, umělecké filmy. Inteligentní a vznešené snímky, které odráží zasuté smutky a toužené radosti lidských duší. Povrchním a plytkým filmem jako je Pitch perfect tedy rozhodně pohrda.... jóó, Becky!! Na, na, na, say my naaaame!! Becky, já vím, že se ti ten Breakfast club líbil! Tak zpívej, zpívej pro něj, pro celou školu, ať všichni vidí, jaká jsi muzikantka!!! Yeeeah, say ma naaaaame!!(15.8.2015)

  • Dont
    ***

    Teenagerská oddychovka v hlavní roli s nesourodou dívčí kapelou, která usiluje o vítězství na studentské hudební soutěži. Pár vtípků utrousí tlusťoška Amy, holky předvedou pár dobře secvičených vystoupení, jinak se jedná o vcelku banální příběh s očekávaným vývojem, takže nečekejte zázraky, ale koukatelné to je. Mě to v tomto ohledu notně zpříjemnila účast Anny Kendrick, na kterou se koukám rád a prokázala, že umí i zpívat.(11.1.2013)

  • - Ve scéně, kdy se Benji (Ben Platt) a Jesse (Skylar Astin) dívají na vystoupení Treblemakers na školním hřišti, projde se za nimi dvakrát stejný obtloustlý muž v zeleném tričku. (dancingclown)

  • - Postava Gail bola pôvodne písaná pre Kristen Wiig, no tá ju kvôli nabitému diáru musela odmietnuť. Nakoniec ju vzala Elizabeth Banks, ktorá je aj producentkou filmu. (Sufferer)

  • - Ve finálovém vystoupení zpívá Beca (Anna Kendrick) píseň „Don´t You (Forget About Me)“ od skupiny Simple Minds, která je ústřední soundtrackovou písní k filmu Snídaňový klub (1985), který ve filmu zmiňuje Jesse (Skylar Astin) jako film s nejlepším koncem. Proto má při Beckyně zpěvu tak udivený výraz. (funhouse)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace