poster

Sicario 2: Soldado

  • USA

    Sicario: Day of the Soldado

  • USA

    Sicario 2: Soldado

    (pracovní název)
  • USA

    Soldado

    (pracovní název)
  • USA

    Sicario 2

    (pracovní název)
  • Slovensko

    Sicario 2: Soldado

  • Nizozemsko

    Sicario: Day of the Soldado

  • Austrálie

    Sicario: Day of the Soldado

  • Belgie

    Sicario: Day of the Soldado

  • Nový Zéland

    Sicario: Day of the Soldado

  • Velká Británie

    Sicario: Day of the Soldado

Akční / Drama / Krimi / Thriller

USA / Itálie, 2018, 122 min

Komentáře uživatelů k filmu (192)

  • Gwaihir
    *****

    Druhý příběh nájemného zabijáka je stejně zneklidňující jako ten první. Znovu se od samého začátku ocitáme v neskutečně odporné realitě současného koloběhu násilí a smrti za skryté účasti státní moci, z něhož není úniku. Opět můžeme sledovat naprosto nekompromisní akci, nechat se pohltit krajně nepříjemnou atmosférou vnitřního nepokoje, vychutnat si v pomalém tempu, a také v prostředí bez kladných hrdinů, se odehrávající děj a užívat si obrovské charisma jeho hlavních hybatelů, přičemž se pro tentokráte dozvídáme něco více i o jejich skutečných motivacích a minulosti. 90 %(5.7.2018)

  • Matty
    **

    Údělem žen ve druhém Sicariovi je smutně koukat (Catherine Keener) nebo se nechávat zachraňovat muži (Isabela Moner), kteří při řešení problémů aplikují logiku „když to nejde silou, použij sílu vojenskou". V tomhle se film tolik neliší od jedničky, ovšem Sheridanův ostentativní nihilismus a touha natočit zlý film a zlých lidech nabývají až parodických proporcí. „Filozofii" filmu nejlépe vystihuje motto Brolinovy postavy „Seru na všechny". Sollima režíruje rutinně a Wolski jen manýristicky napodobuje Deakinse. Scény z větší části působí ploše a postrádají jakoukoli atmosféru a napětí (mj. kvůli tomu, že všechny postavy jsou tak trochu svině a vůbec vám na nich nezáleží). Jediný autentický moment nastává, když Del Torův antihrdina může na chvíli opustit křečovitou mačo pózu a s někým vést docela obyčejně „lidský“ dialog (byť znakovou řečí). Extrémní pomalost, daná mechanickým vyprávěním (jeden špatný plán je nahrazen dalším, ještě horším, zas a znovu), absence katarze a uspokojivého řešení v důsledku nepůsobí jako snaha vyjádřit existenciální úzkost ze světa prostoupeného zlem do té míry, že už není východiska, ale pouze jako výsledek odbyté práce a nutkání natočit stůj co stůj sequel. V bizarním finále, kdy zbytky logiky berou za své a stáváme se svědky zrození monstra, se film sice svou přehnaností přibližuje pozdní tvorbě Sama Peckinpaha (jako Přineste mi hlavu Alfreda Garcii), ale bez klíčového humoru, pro který Taylor Sheridan bohužel nemá smysl. Pokračování veskrze zbytečné, ale zřejmě žel ne poslední. Jestli si za týden vzpomenu na něco dalšího než na apartní obuv (crocsy) Joshe Brolina během psychického mučení - jehož účinnost film mimochodem nijak nezpochybňuje (oproti Zero Dark Thirty) -, budu překvapen. 45%(28.6.2018)

  • Cervenak
    ****

    Výborný film, akurát je pokračovaním nezabudnuteľnej pecky, ktorú ja osobne považujem za najlepší film dotyčného roka. Herci výborní, Sollima suverénny, Wolski nie je Deakins, ale rozhodne je to dôstojná náhrada. V druhej, osobnejšej polovici už ma to naozaj bralo a medzi tými letnými trikovými veľkochujovinami je tento chlapský dospelý film pravý balzam na dušu.(1.7.2018)

  • Enšpígl
    **

    Z hlediska scénáře naprosté fiasko. Zavěrečná pasáž obsahuje tolik hloupostí, že jsem šel do mdlob. Jediný štěstí, že Stefano je skvělý režisér, takže tam kde film ovlivňuje čistě režisérská práce (akce ) film sbírá body, ehm hvězdičky. Dokonce si myslím, že Josh šel pod jeho vedením herecky víc nahoru než pod Denisem. Hudební motiv, který mě imponoval v první Sicariu tadybyl využíván zybtečně mnoho a z filmu se i díky tomu vytratila intezita nepříjemnosti následného.(27.6.2018)

  • Marigold
    ****

    Balvan větší, ale ne těžší. Sheridan už se svou zálibou v macho charakterech dost opakuje, podobně z temného prostředí současné Ameriky jako by dokázal těžit pořád méně a méně. Zůstává jen u skličujících výjevů, které tentokrát neskládají tak zdrcující a tajemný celek. Soldado je ale řemeslně velmi dobrá práce, thriller s tempem a atmosférou. I v nejsilnějších momentech ale pořád působí spíš jako zdařilá imitace filmu, který dokázal diváky rozvibrovat napětím pod hladinou. Soldado je hodně záležitostí povrchu, což ale Sicariovi nohy nepodráží. Pořád je tu laserový zrak Benicia Del Tora a krajina bez zákona.(1.7.2018)

  • MrHlad
    ***

    Josh Brolin a jeho zabiják Benicio Del Toro vyrážejí vyčistit Mexiko od drogových kartelů, mise se jim ale trochu vymkne z ruky a následky je můžou hodně bolet... Dvojka Sicaria je dobrý pomalu vyprávěný thriller, který ale ve všech ohledech na první díl trošku ztrácí. Pořád jde však o poctivou chlapskou a hodně drsnou podívanou. Na kvalitní thriller to stačí, výjimečný film ovšem tentokrát raději nečekejte.(27.7.2018)

  • novoten
    ***

    I když je na první pohled a snad ještě i po první scéně vše při starém, nedostává se Soldado svému předchůdci na dostřel. Ani nemůže, velká většina klíčových zúčastněných z minula totiž chybí. Villeneuve a jeho dokonale přesvědčivá režie, Joe Walker se strojově přesným střihem, tepající Jóhannssonova hudba a v první řadě vtahující Deakinsova kamera, která tehdy nadprůměrný zážitek pozlatila k nezapomenutelnosti. A ti všichni jsou teď nahrazeni a kromě klíčové herecké dvojice se vrací alespoň Taylor Sheridan. Opět se rozhodl tnout do živého, ale kromě momentu překvapení mu tentokrát chybí i lidštější rozměr, který v prvním dílu diváka díky charakteru Kate tak rozvibroval. Její nástupkyně v podobě neustále vláčené Isabel podobný úkol nemůže zvládnout, protože celou dobu jen slouží zápletce bez toho, že by dostala čistě vlastní scénu na úkor machinací, akce a zatvrzelosti Brolina s Del Torem. Jako samostatná žánrovka samozřejmě Sollimova vize obstojí, na to je charisma obou zmíněných příliš fatální, ale jako pokračování filmu, který před třemi lety zatřásl kinem, je to zatraceně málo.(24.7.2018)

  • tron
    ****

    70%, za mňa lepšie, než jednotka. Soldado sa na jednej strane od samého začiatku pripravilo o jeden z najväčších kladov jednotky (a to Emily Blunt, ale musím dať za pravdu tvorcom v tom, že jej postava mala príbeh ukončený v jednotke a do dvojky by sa nehodila), na druhej strane je oveľa priamočiarejšie, čo hodnotím ako výrazné plus. V prvej časti som sa občas strácal v deji a postavách. Tu mi bolo všetko jasné od začiatku do konca. Niektoré veci sú len načrtnuté, čo je dosť škoda, lebo sú veľmi zaujímavé a vďačné už na prvý pohľad (rozpor medzi dvoma relatívnymi priateľmi). Trocha ako podvod hodnotím zápletku o unavenom zabijakovi, chrániacim dieťa a možno vďaka tomu nájducemu vykúpenie zo svojich temných, starých hriechov. V skutočnosti sa táto dejová linka rozbehne až po dobrej hodine a ani potom to nešliape na pedál tak, ako T2 alebo Logan. Ale i tak veľmi kvalitná, temná (ústredný hudobný motív znie desivejšie, než väčšina hudby zo slasherov) a miestami akoby až prehnane kvalitne (!) nasnímaná záležitosť. Neobjavné, ale zároveň prepracované postavy a bravúrne zvládnuté akčné sekvencie, hoci ich mohlo byť viac. Koniec trocha šumí do prázdna a to s tou hlavou, no neviem, či to malo zmysel toto tam dať, bolo to také čudné.(19.9.2018)

  • movie
    ***

    70% Kdybych chtěl být přespříliš vstřícný k SICARIO 2, mohl bych napsat, že je to ve svém vyznění hodně evropský film, ale byl by to jenom chabý argument pro jeho všeobecnou povislost. Sollima není Villeneuve, Wolski není Deakins a nahrazení zesnulého Jóhannssona jinou islandskou skladatelkou je skoro na hraně černého humru. Sheridan po své nekompromisní trilogii (SICARIO, HELL OR HIGH WATER, WIND RIVER) potřebuje doplnit munici, drží se tu stěží na hladině, nicméně je škoda, že SICARIO 2 nerežíroval právě on, mohl zde ze svého scénáře vykřesat mnohem víc než v Americe debutující Sollima. Právě na slabé režii Sicario havaruje nejvíce - zatímco v jedničce by se v dívakovi tzv. krve nedořezali, ve dvojce napětí jaksi absentuje a ani papírově nejdramatičtejší scény tu na plátně nezašustí dramatem. Akční scény, zhruba dvě, jsou vlažné velice a tak asi nejlepším momentem filmu zůstava Del Torova rozprava znakovou řečí a jeho finální resurekce. A jen pro upřesnění - neměl bych problém s tím, že Sicario 2 je míň akční, miň dramatičtější apod, jeho slabina je hlavně v tom, že nemá žádný přesah (artovou hladinu devalvujou drobné béčkové momenty a logické balvany apod.) nad to, co by se od něj divácky očekávalo.(2.7.2018)

  • Slasher
    ***

    Dvojka není hnůj, chybí ale to silný tvůrčí charisma, jakákoli pamětihodnost, nějaký pořádný drive, fakt atmosféra i silnější příběhová nit. Celý film se vleče, podivně končí a nějak nevím, co měl vlastně ve výsledku přinést. Bohužel nevyniká ani po stránce temna a krve, v což jsem tajně doufal (v něco a la ayerovská drsná krimi špína), tady je dokonce násilí méně explicitní. Nad vodou tak stojí pouze nářezová herecká plejáda hlavních i vedlejších rolí, i tak ale vyjde do ztracena. Přijde mi i škoda, že story nezabředla více směrem k transportu islamistů přes hranice US-Mexika a spíš to jen nastřelila za úvodní záminku.(27.6.2018)

  • EdaS
    ***

    70% Oproti bezmála geniální jedničce, na kterou se vždycky rád znova podívám, tu chybí větší naléhavost a sevřenost, nemluvě o nějakém tahounovi příběhu. Samo o sobě ale solidní thriller.(16.9.2018)

  • EvilPhoEniX
    *****

    Nářez jak svině a byť dle kritiků dvojka zaostává za jedničkou já si ji užil více. Letošní rok rozhodně patří herci Josh Brolinovi, ten chlap letos září a nepamatuji se, kdy mě nějaký herec zaujal a potěšil hned 4x v jednom roce. Dvě hlavní role ( Only the Brave, Sicario Soldado) a dvě záporné role ( Deadpool 2, Avengers Infitiy War) velký potlesk. První díl měl sice silnější kombo ( Villeneuve,Sheridan,Deakins), zde přetrval pouze scénarista Sheridan, ale režisér Sollima a kameraman Wolski odvedli taktéž solidní práci a pořád se jedná o film, který nemá v kinech konkurenci. Mexické kartely, pašování lidí z Mexika do Usa, nekompromisní a intenzivní akce, nechutně realistické prostředí a atmosféra, Ďábelský Del Toro a vážný Brolin z toho filmu vytváří neskutečný zážitek a já v kině doslova lapal po dechu, navíc šokující závěrečný zvrat, který otvírá otázky a dává prostor pro třetí díl, nemohu si na nic stěžovat. Jednička měla pomalejší tempo a nedostatek akce, abych si ji s radostí pustil znova, tohle chci vidět znova definitivně. Doporučuji. Větší chlapácká jízda v kinech nebyla a nebude.(3.7.2018)

  • flanker.27
    ****

    Varování ministra filmového průmyslu: tento komentář může obsahovat spoilery v množství, které vás může zabít. Tak, odbyli jsme specifickou část filmového diváctva, která ostatním otravuje život, teď k filmu samotnému. Úvodem je třeba poznamenat, že film není, opakuji, není to samé, co byl první díl, ač mnoho kritiků uvádí jako důvod nízkého hodnocení právě to, že prý jen opakuje to samé. Ne, je to jiný film než jednička a jiný, než jaký zřejmě spousta lidí čekala. Ani ne tak ve stylu, ale ve vyznění a hlavně v tom, že si v průběhu děje zřejmě několikrát pohraje s očekáváními diváka v tom, kterým směrem se bude ubírat. Ne kvůli nějakým na hlavu postaveným zvratům či změně úhlu pohledu, ale prostě proto, že popisuje složité prostředí z několika hledisek, kdy nelze vystačit jen se škatulkou akce/drama/sociální či politická kritika. Není to tedy ani tak o boji proti terorismu, ani o boji proti kartelům, drogám či pašování lidí. Je to, alespoň podle mě, o každodenním životě na hraně, přešlapování mezi vejci a dopadu toho všeho na člověka. A v zobrazení téhle reality rozhodně tvůrci neselhávají. Na tomhle místě tedy můžu říci, že se mi Soldado dost líbil. Víc než vyplašená Emily Blunt? Míň? Ani tak ani tak, jak jsem předeslal, je to jiné, i když formální stránka je stejně výborná a prostředí stále stejně drsné. Ne, není to v žádném případě dokonalý film, v některých momentech je trochu (někdy i trochu hodně) nedomyšlený či si v zájmu vytyčeného směřování směřování děje hodně některé události zjednodušuje, aby dostal postavy tam, kam potřebuje (např. nevidíme, že by Reyes dělal něco pro záchranu své dcery, při scéně exekuce je hluboká noc, ale i když slyšíme, že vrtulníky tam budou za 15 minut, při "sebrání ceny" je asi tak pravé poledne a tak dále), ale tady mi to nevadí. Zkrátka, Alejandro a Graver byli minule viděni výhradně očima naivní agentky jako drsné stroje na zabíjení s omezeným vnímáním věci. Ve skutečnosti právě tenhle pohled byl trochu omezený (neříkám, že neoprávněný). Ale teď jsou oba hlavními postavami a divák má šanci vidět, o co vlastně usilují, proč jsou jací jsou a že rozhodně nepřijímají bez ptaní příkazy shora (přičemž to politické vedení není zobrazeno nijak lichotivě, aniž by se zároveň řešila jakákoli stranická příslušnost). Není to rovněž "nihilistický film" o zlých lidech, což je další výtka, a když to říkám já, myslím, že to něco znamená. Na "morální relativismus" či umělé vytváření jako že nejednoznačných postav jsem dost háklivý, ale tvrdím, že nic takového se v Soldado hlavní dvojice netýká. Oba sice stojí na hraně, ale každý z nich se nakonec vlastně nezávisle na druhém rozhodne čestně a má to logiku i uvěřitelnost. Stejně tak mě těší, že postava Isabely se nezmění v anděla, ani neslouží jako nějaké morální memento, prostě má celou dobu uvěřitelný strach (hezká proměna oproti tomu, jak si hraje ve škole na drsňačku) až otupí k apatii. Já jsem tedy dost spokojen, rozhodně o dost více než s pro mne silně přeceněnou Wind River. A navíc, po filmu jsem se slušně nadlábnul v hospodě a pak jsem se na Andělu od jedné moc hodné paní dověděl, že mě Ježíš miluje. A ona byla opravdu moc hodná, takže jsem jí neodpověděl to, co obvykle takovým věrozvěstům říkám, třeba že na gay seznamku se registrovat nechci, ale místo toho jsem se na ni usmál a moc jí poděkoval. No, pozitivní páteční odpoledne.(29.6.2018)

  • xxmartinxx
    ***

    Stačí pár vteřin sledovat Sicario, aby bylo jasné, že přešlo od Villeneuvea a Deakinse do rukou zásadně standardnějších filmařů - což ale nemusí být nutně na škodu, ostatně z jedničky jsem nějak zvlášť stržený nebyl a dokonce mám pocit, že dvojka mě i při svojí "nevyjímečnosti" zajímala o trochu víc. O trochu. Sicaio si každopádně našláplo na bourneovskou nekonečnost, kdy může vzniknout libovolné množství dílů, v nichž ty samé postavy budou řešit ty samé křivdy, protože děj vždy skončí tam, kde začal - když si to člověk uvědomí, tak to plahočení Del Tora v posledních scénách má hned trochu meta význam. Jinak film veskrze rutinní a čitelný, na němž se jen krásně odhaluje americká ideologie - jakkoliv už si Američané nedělají iluze o svém systému a dekonstruují a podvracejí ho už i v dílech největšího mainstreamu, právě americký systém produkuje jedince, kteří se vůči němu v jeho rámci vzbouří a tu holčičku zachrání - to je ten rozdíl, který odlišuje mexické kartely, které mladé lidi vraždí, a Američany, z jejichž řad vždy vzejde někdo, kdo je zachrání. V Sicariu už je to svojí přímostí a psychologickou nevěrohodností (uchovávaná vnitřní čistota Brolina a Tora je jenom klišé, o jehož uvěřitelnost se nikdo ani nesnaží, jsou to prostě konstanty), ale tak nevadí...(28.6.2018)

  • Gilmour93
    ****

    Druhé macho řádění na americko-mexickém pomezí je ve znamení navazování. Zámořský debutant Sollima kráčí ve stopách Villeneuva s patřičným respektem a přitom s vlastní tváří, Wolski se snaží dívat náročnýma očima Deakinse a cellista Guđnadóttir pokračuje tam, kde se zesnulým Jóhannssonem kdysi temně začali. Platí i to, že Sheridan je nejméně silným článkem soukolí, nicméně přičítám mu k dobru, že nyní upozadil ženský element, pro který v tomhle světě nelítostných vlků není důstojné místo. Strážný anděl smrti Del Toro i ve false flag zamotaný Brolin drží svůj vysoký standard a zatímco ten první naváže vztah s prostředkem k vedení války, ten druhý pokračuje v poznání, že tahle válka vyhrát nejde, jen udržovat rovnováhu a dělat to tak, aby ti nahoře při tom vypadali dobře. Pořád tam je ta znepokojivá atmosféra prostředí, které mě zvláštním způsobem přitahuje, ale nikdy bych se nechtěl stát jeho součástí a toho si na Day of the Soldado nutno cenit. Završení trilogie by se teď mohl chopit Jeremy Saulnier..(29.6.2018)

  • Bebacek
    ****

    Benicio!! Už jsem se fakt definitivně zamilovala.(4.7.2018)

  • gudaulin
    ****

    První komentáře byly natolik rozpačité až odmítavé, že zchladily můj zájem do té míry, že jsem vyčkal na reakci mého oblíbeného flankera.27 a teprve poté jsem se odvážil usednout do přítmí kinosálu. Nemá smysl si nalhávat, že největším důvodem pro pokračování byl úspěch Sicaria, který se stal pro řadu filmových fanoušků malým filmovým zjevením. Stefano Sollima sice nedosahuje kvalit Denise Villeneuva, ale pořád jde o nadprůměrného filmaře, který má navíc k žánru blízko. Taylor Sheridan si sice vybral slabší den, vlastně mám pocit, že je to zatím nejslabší scénář, který jsem z jeho dílny mohl vidět, ale ani tady neshledávám důvod k zásadní kritice. To, co fungovalo na jedničce, tedy atmosféra, postavy, hudba a styl, bylo v zásadě úspěšně přeneseno do pokračování. Tvůrci napodobují styl Sicaria, ale nekopírují přitom obsah. Nejde o zásadní titul roku, ale slušnou letní žánrovku, kde jsem necítil žádné zklamání z proinvestovaných peněz za vstupné do multiplexu. Celkový dojem: 75 %.(19.7.2018)

  • Hitman_47
    ***

    Sicario: Care Bear Soldado. Aneb jediný film, který jsem kdy viděl, kde se před zmáčknutím kohoutku musí položit obligátní otázka: "A osmnáct už bylo?" Postavy, které se vrátily z prvního Sicaria zde asi mezi filmy prožily Double rainbow zážitek a jejich smysl pro morálku a politickou korektnost začal bušit na poplach. Nejabsurdnější je jednání a logický zkrat u Del Torovy postavy ... v původním Sicariu borec bez mrknutí oka postřílel celou rodinu u nedělní večeře. Tady chce za každou cenu zachránit dceru narkobarona, který mu popravil celou jeho rodinu (včetně jeho hluché dcery)! Absolutně netuším, co Sheridan v době psaní scénáře dělal ... ale pevně doufám, že tu hipísačku už poslal do prdele a nikdy si už žádného láskou a pochopením nasáklého jointa nešlukne. Nenechte se mýlit, Sicario je dobrý film, ale všem doporučuji se prvně podívat na dvojku a až potom na jedničku ... takhle by ta geneze v chování postav dávala totiž smysl. Třetí díl, pokud někdy vznikne, je mi naprosto ukradený. Fakt se nechci dívat na to, jak Del Toro vede školku pro chudáky mladé zabijáky a bude jim vtloukat do hlavy, že pravda a láska zvítězí nad drogovými kartely ... fakt ne.(28.6.2018)

  • Kaka
    ***

    Josh Brolin je minimálně podruhé v životě "Special" ve filmu, který je nelítnostný. Nikoliv lepší, ani stejně dobrý než jeho předchůdce. Sollima umí mafiánské pózy, nemilosrdné pohledy i kulervoucí akční pasáže. Dokáže navodit solidní atmosféru i ohromující scény destrukce (bombový útok v samoobsluze). Ale tam, kde tvůrci jedničky dokázali vytvořit příběh s globálním podtextem a problematikou, tam tvůrci dvojky vypráví obyčejný osobní příběh jednotlivců, kde globální spektrum složí jen jako jakési rámování příběhu. Tedy obrazem přítomné, ale víceménně nezúčastněné/samoúčelné. Postava Del Tora málo využitá a ještě méně vytěžená. Fanoušci Matta Gravera si ale přijdou na své. Brolin hlavně ke konci exceluje, nejen proto, že mu to kameraman Wolski impozantně umožní. Jeho oči řeknou hodně, jeho gesta ještě více. Zaděláno na trojku je, asi to i dobře dopadne, ale jednička je film jdoucí úplně jiným směrem než pokračování.(29.6.2018)

  • castor
    ****

    Sicario podruhé a opět velmi slušně. Znovu se vracíme do míst, kde se pravidly nikdo dvakrát neřídí a která rozhodně nejsou ideální volbou pro rodinné výlety. Drogové kartely se začaly podílet na pašování teroristů přes mexické hranice (skvělý úvod v marketu), čemuž má rozpoutáním války mezi nimi udělat přítrž pragmatický agent Josh Brolin. Dostává volnou ruku, takže do party kromě elitních žoldáků vezme i starého známého Benicia Del Tora. Zase se bude mluvit o lidskosti a zase nás čeká několik ryze chlapských momentů i špatných rozhodnutí, takže leccos nepůjde podle plánu. A bude nutné si pořádně zašpinit ruce. Ač tihle hoši moc dobře vědí, že tuhle válku se zlem nikdy nevyhrají. Neucvrkávám z kousků režiséra Denise Villeneuva, ano, rozhodně je zajímavý, ale se superlativy bych přeci jen krapet šetřil. Do pokračování nešel a tím připravil hlavní otazník nad režisérem, který to vezme po něm. Ital Stefano Sollima určitě nezklamal, je realistický, sakra efektní a bez příkras. A vedle pomalého tempa rovněž sází na atmosféru. Temnou a znepokojivou. Akce je nápaditá a nelítostná, ale chybí jí emoce, naléhavost a napětí (prostě to, co měl Michael Mann v Nelítostném souboji při neuvěřitelně intenzivní pouliční řežbě po vykradení banky nebo Villeneuve v prvním díle při přestřelce u hranic). Autor jedničky Taylor Sheridan, který režijně potěšil thrillerem Wind River, nicméně opět myslel na morální nadstavbu vyprávění, opět nás vpouští do cynického světa, zvukaři a hudební skladatelka zase sází na temné dunění, takže v obou případech je to velmi fajn. Ostatně jako celek. A těch pár vad mu odpustím.(16.9.2018)

  • Gimp
    ***

    Drsna story turns Leon. Turns marvelovka :((28.6.2018)

<< předchozí 1 2 3 4 6 8 10
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace