Komentáře uživatelů k filmu (281)

  • Trellíno
    ****

    Jak se mi Vše o mé matce nelíbilo(nějakých 55%), tak Mluv s ní už bylo přeci jenom o něco lepší. U předchozího Almodóvarova filmu jsem kolikrát vůbec nechápal, proč to či ono někdo udělal a užil jsem si tak jenom formu, zde už bylo vše mnohem lepší. Mluv s ní mi přišlo mnohem reálnější a uvěřitelnější a i možná proto(tedy také díky hereckým výkonům ústřední dvojice) dávám slabší čtyři.(25.4.2005)

  • kleopatra
    *****

    Tomuto filmu se podařilo to, co málokterému: umlčet mě. Krása, zoufalství, poetika, smutek, naděje. Takovou směs umí namíchat jen Almodóvar, jehož myšlenkové pochody a způsoby miluju. Pohnutý, neuvěřitelný příběh, tak krásně lidsky napsaný, hudba včetně té u ohně, kamera - na scénu, kdy se pase na obřadně se oblékajícící toreadorce, bych se mohla dívat stále dokola. Zadupána do země a vynesena do nebe, tak dvojace jsem si připadala, když jsem za pár dní ještě pod vlivem zážitku hledala a našla spřízněné duše na Čsfd.(14.6.2004)

  • KevSpa
    *****

    Další skvělá studie vztahů s nečekaným rozuzlením v podání Pedra Almodovára.(10.7.2002)

  • Houdini
    *****

    Oscar 1 : Scénář + 1 nominace: Režie(5.3.2004)

  • Galadriel
    *****

    Mně se tohle líbilo moc. Skvěle, citlivě a hlavně neuvěřitelně přirozeně a věrohodně (což je u filmu s podobným dějem asi hodně velký problém) natočený a zahranýfilm. Navíc perfektní po technické stránce. Naprosto zasloužený Oscar za scénář (docela se divím, že Americká akademie projevila tolik vkusu a odvahy, protože tenhle film je všechno možné, jen ne konvenční... ).(1.6.2004)

  • Tosim
    ****

    Můj první Almodóvar, snímek s dvěma zcela odlišnými částmi, kdy jsem se u první nudil (než se odkryly všechny motivy chování jednotlivých postav) a u druhé oceňoval pravdivost. Předělem byl ten černobílý snímek. 70%.(19.4.2007)

  • Matty
    ****

    Jak řekl sám režisér: „tento film je snadnější vidět, než o něm mluvit“, proto stručně. Působivé drama o mezilidských vztazích, o vzájemné potřebě mužů žen a žen mužů, o výmluvnosti mlčení i řeči těla, o touze, chtíči, ale hlavně o té nejobyčejnější lásce. Může vám být jedno jestli jste gay, nebo heterosexuál, intelektuál nebo člověk přirozeně inteligentní :), podstatu Mluv s ní pochopí skutečně každý, každý kdo se nestydí brečet. 85% P.S: Upřímně obdivuji obě dvě herečky, které se během 90% filmu dokázaly nehýbat. Zajímavé komentáře: kleopatra, Pedro, derryl(4.8.2006)

  • Radyo
    ****

    Den před tímto filmem jsem viděl snímek Muž bez minulosti jiné evropské režisérské veličiny, Akiho Kaurismäkiho. Kdybych mohl srovnávací výsledek obou snímků převést do boxerské roviny, tak bych prohlásil, že Almodóvar vyhrál vysoko na body. Každý film je sice trochu na jiné téma, ale výsledné zpracování a herecké výkony, jakožto i další atributy, podle nichž se dá rozeznat dobré dílo od špatného tady hovoří jasnou řečí pro španělského klasika. Jeho drama je podané výrazně srozumitelnější formou a diváka dovede k "cíli" bez nějakých pokusů o "intelektuální znásilnění", což se o Kaurismäkiho filmech tak jednoznačně říci nedá. Almodóvarovy snímky obecně sice diváka donutí k zamyšlení, ale bude to opravdu jen zamyšlení a nikoliv "zavaření mozkových závitů" od ustavičného dumání nad tím, "co tím chtěl básník říci". Zkrátka, na jeho díla se lze dívat i bez vystudování psychologie, filozofie a všech blízce či vzdáleně příbuzných oborů, což se o dílech jiných evropských režisérů vždy říci nedá.(31.5.2005)

  • Enšpígl
    ****

    Nádherné záběry kamery a stylová barevnost snímku postupně ustupovaly do pozadí, aby mohl naplno vyniknout příběh o lidské naději a beznaději. Po skončení filmu bych delší dobu nemluvil ani s ní, ani s ním. Dokázal bych si pouze pustit píseň Velosa a nechal bych v sobě doznívat sílu tohoto příběhu.(23.3.2007)

  • T2

    Rozpočet $-miliónovTržby USA $9,285,469Tržby Celosvetovo $51,001,550(14.9.2008)

  • Marigold
    *****

    Shlédutí od shlédnutí zbožňuju tenhle zvláštně intimní příběh o lidské komunikaci, mlčení a nenaplnění víc a víc. Almodóvar brilantně pracuje s dynamikou narativu, hudební vsuvky dodávají všemu nádherně pomalé a zahloubané tempo, vytvářejí hlubokou brázdu melancholie, do níž se příběhy Benigna, Marca, Alicie i Lydie dokonale hodí. Zvláštní chemie dvou mužských představitelů, která absolutně postrádá testosteronovou hrubost, mlčící ženy, těžko postižitelný němý film o nenaplnitelné touze... směsice více než divná, ale více než mistrovsky řízená až k závěru, která ve vší sladkobolnosti nesklouzne k laciným gestům a doslova odtančí v rytmu flamenca někam hluboko do mojí paměti. V Mluv s ní nemá cenu hledat jakékoli poselství, završený smysl, jediným smyslem tohoto filmu je právě niterný a neukončený dialog s divákem. Nuže, vedl jsem ho s ním už pětkrát a vždy to bylo inspirativní.(23.3.2007)

  • DaViD´82
    ****

    Pohled na vztahy z různých perspektiv dle Almondóvara v jeho nejlepším, nejpřístupnějším a zřejmě i nejupřímnějším snímku.(30.6.2007)

  • hirnlego
    ****

    Emotivní, poetický film, ve kterém se přelévá vážné ve vtipné a naopak - a to celkem nevtíravým a příjemným, byť lehce znepokojivým způsobem. Jako třešinka na dortu je zde pak roztomile dojemný kraťas o zmenšeném milenci (ty "kulisy"!).(23.3.2007)

  • Fr
    ***

    ,,MOZEK ŽENY JE ZÁHADA A V TOMHLE STAVU O TO VÍC. ŽEN SI MUSÍME VŠÍMAT, MLUVIT S NIMI, BÝT POZORNÍ, PEČOVAT O NĚ. UVĚDOMOVAT SI, ŽE JSOU ŽIVÉ, ŽE NÁM NA NICH ZÁLEŽÍ“....... /// Morbidně romantický příběh, během jehož vyprávění jsem se občas nudil a z mýho pohledu ho provětrali jen ,,corridé de toros“, němý film a jemná erotika. Jasně, všechny ty ódy na zpracování, herečky, neotřelej – zvláštní – příběh beru, ale mě v tý veškerý kráse, poetice a naději chybělo víc emocí. Mých emocí. Asi Pedrovi napíšu, protože se mnou není něco v pořádku.... (ahoj Pedro, měl bych pro Tebe námět na reportáž....) /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Jsem fanda holek co všechno prospí. 2.) Zjistím, kdy ,,tam" můžu vlízt celej. A jestli je to vůbec možný. /// PŘÍBĚH **** HUMOR ne AKCE ne NAPĚTÍ *(7.11.2011)

  • novoten
    ****

    Almodóvar svým dramatem dává naději i těm největším zoufalcům s libovolným narušením a jedinou scénou dokáže vyjádřit divákovi podstatu charakteru bez jediného slova. Svým přístupem se snaží přiblížit se pochopení žen a činí tak pomocí dvou lidských a zcela uvěřitelných mužských postav. Navíc několikrát překvapí i nečekanými dějovými zvraty, obzvláště ten hlavní zhruba půl hodiny před koncem zcela změní celé vyznění snímku a divák už jen zoufale očekává nepředvídatelné rozuzlení. 90%(29.12.2006)

  • EdaS
    ****

    Almodóvar mistrně zakrývá občasné "příliš chtěné" náhody skvělou režií. Tradičně velmi emocionálně silné.(27.4.2005)

  • RHK
    ****

    Celosvětově divácky úspěšný film. Almodóvarovo drama složitých lidských vztahů, které lze jen těžko popsat. Krása, bolest i hnus, vše v jednom.(18.3.2011)

  • pan Hnědý
    *****

    Pedro Almodóvar má dar, který mě vždycky dokonale omámí dokonalou optikou, která se stává esenci, která dokáže proniknout do duše. Nesmírný cit pro dynamiku, pomalá kamera, němý úžas, zvukový doprovod zde vytváří geniální aroma španělské romance a španělského půvabu. Mluv s ní je nádherný film, který promlouvá do duše člověka, který se stává posedlý láskou, touhou, zoufalství a nenaplnění. Myšlenkově rozeznívající, touhou pronikající a následným dojmem povznášející Almodóvarův dotek.(22.10.2018)

  • H34D
    ***

    Docela originálně se rozvíjející zápletka a celkově nápaditý a velice jemně zrežírovaný film, který dokáže rozpoutat diskuse na téma mezilidských vztahů i lidství samotného. Jen se mi zdá, že po první polovině pestrosti trošku ubyde a ukáže se, že ke správnému zážitku je nutný aktivní zájem diváka o danou tematiku... 7/10(16.11.2015)

  • Shit
    ****

    Almodóvar má vždycky naprosto dokonale promyšlenej příběh, vždy dokáže přijít s něčim zajímavým a to ať už se to týká tématu celýho filmu a nebo přímo během průběhu filmu, prostě je to pan režisér a to plní do puntíku i tady, jenže jako vždy mi tam něco chybělo, nějak neumim popsat co přesně, asi něco, co by mě nějak zasáhlo, prostě mam jen vždycky pocit, že koukám na něco výjimečnýho, nemam tomu prakticky co vytknout, ale když to skončí, tak zjišťuju, že vlastně ani nevim, proč bych tomu měl dávat plný hodnocení(17.7.2009)

  • ORIN
    *****

    Film bych charakterizoval úryvkem z citátu, který jsem si vypůjčil z profilu kamarádky: "Teprve, když milovaná osoba je nedosažitelná, stane se láska dokonalou." [FILM, KTERÝ MUSÍTE VIDĚT, NEŽ UMŘETE](12.8.2007)

<< předchozí 1 2 3 4 5 8 12 15
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace