VOD (1)
Epizody(10)
-
Místo u stolu (E01)
-
Varovné výstřely (E02)
-
Roztmívačka (E03)
-
Správný odstín žluté (E04)
-
Políbit prsten (E05)
-
Rovný chlap (E06)
-
Pan producent (E07)
-
Překročit hranici (E08)
-
Takoví jsme (E09)
-
Nápad a odvaha (E10)
Obsahy(2)
Filmový a televizní producent Albert S. Ruddy se spolu s Francisem Fordem Coppolou v roce 1972 pouštějí do natáčení filmu Kmotr, a to navzdory četným produkčním neúspěchům a střetům s italsko-americkou mafií. (SkyShowtime)
Videa (2)
Recenze (137)
Miniserie, která měla všechny předpoklady, mě strhnout. Přeci jen natáčení jednoho z nejdůležitějších a nejlepších filmů všech dob, bylo opravdu divoké a filmové/seriálové zpracování se přímo nabízelo. Bohužel seriál se zaměřuje na moc věcí a postav a ne vše je dostatečně poutavé a některé části jsem bral vyloženě jako výplň. Herecky skvělé, výpravou perfektní ale vše poutavé a podstatné by se vešlo do 5 - ti dílné série úplně s přehledem. ()
Z mých komentářů/recenzí k jednotlivým epizodám jasně vyplývá, že mě seriál naprosto rozsekal. Člověk by si řekl, co může být tak úžasného na seriálu o natáčení filmu tak známého, že je předem jasné, jak to celé dopadne. No, nestačil jsem se divit. Musím se s velkou úctou k tvůrcům přiznat, že jsem byl často napjatý jako šle prostorově náročného milovníka produktů hamburgerového řetězce, a ať už jsem zrovna byl, nebo nebyl v napětí, užíval jsem si nádherně propracovanou atmosféru a herecké výkony. Doufám, že se na této záležitosti nebude šetřit oceněními, protože byla dokonale napsaná, zrežírovaná a zahraná. Cenu by si v každém případě zasloužil casting, protože jsem byl z mladých verzí všech těch hereckých ikon naprosto unesený. Varování!!! Pokud se budete chtít na seriál podívat, dejte si ho v původním znění! Dabing by vás připravil o zážitek. Minimálně v případě Giovanni Ribisiho a Matthew Goodea. Jo, a abych nezapomněl, Colin Hanks mi znovu dokázal, proč ho mám radši než jeho taťku. / Poučení: I když jsou ti okolnosti nepříznivé, vytrvej. ()
Dokonale zpracovaná dramatizace výroby jednoho z nejlepších filmů všech dob. Tak asi nějak takto lze v jedné větě popsat seriál The Offer, který se do pomyslné hollywoodské továrny na sny zanořuje opravdu důkladně. Veškeré myslitelné atributy jsou zde totiž absolutně podřízeny vysoké míře realističnosti - byť samozřejmě s několika příběhovými, lehce povrchními zkratkami. Z každého políčka na Vás tedy dýchá neopakovatelná dobová atmosféra, kterou navíc ještě tvrdí drsné kontury nelítostných zákulisních hollywoodských machinací, díky kterým je "porod" mistrovského díla Francise Forda Coppoly o to více intenzivnější. V této části je záhodno zmínit herecké výkony, jenž jsou precizně vyumělkované (Miles Teller a Matthew Goode!) a do celkového vyznění příběhu dokonale zapadají. Sladkou třešničkou na dortu jsou pak drobné pomrknutí směrem k divákovi, které zahřejí snad každého filmového fanouška u srdce. Co tedy dodat na závěr? Pokud si všechny výše zmíněné ingredience sečtete dohromady, vyjde Vám opulentní desetihodinová jízda, v níž si každý filmový nadšenec opravdu něco najde. Všechno zde funguje jako dobře promazaný stroj, pročež Vám tento vybroušený klenot mohu s čistým svědomím jen a jen doporučit. No a já? Já si jdu znovu pustit epickou ságu rodu Corleone! (SkyShowtime) „Maybe We Don't Kill, But Maybe This Book Is About Finding The Reason We Would.“ ()
Parádní feel good výlet do Hollywoodu a mafiánského New Yorku přelomu 60. a 70. let. A i když je vyznění pohádkově ultrapozitivní, zdůrazňující lásku k filmu a mezi mnoha potenciálně zápornými figurami je jen jediný ryzí záporák, jako drama to celou dobu šlape na plyn a průser střídá průser (přičemž párkrát jde i o život), až je z toho divák unavený za postavy, které to musí řešit. Ty jsou skvěle napsané, obsazené i zahrané, takže si je člověk rychle zamiluje. Pokud jste ještě neviděli Kmotra, tak to asi zvládnete, ale hodně vám toho unikne. Já měl solidní výhodu v tom, že mou oblíbenou knihou jsou Bezstarostní jezdci, zuřící býci od Biskinda pojednávající právě o téhle hollywoodské éře i o natáčení Kmotra, takže jsem byl nadprůměrně v obraze a věděl, kdo byli Evans a Bluhdorn, které si tu famózně vychutnali Goode a Gorman. Teller to jako ústřední sympaťák dobře táhne, Juno Temple je k sežrání jako vždy a Fogler je funny Coppola, byť zamrzí zredukování téhle výrazné rozporuplné osobnosti na roztomilou karikaturu režiséra. Ale tohle je fakt pohádka ve stylu "padouch nebo hrdina, my jsme jedna filmařsko-bankéřsko-mafiánská rodina" a po nějaké syrovosti, kritičnosti a nepříjemnosti filmových sedmdesátek tu není památky, což ale nijak nevadí. Byť taková verze by mě rozhodně zajímala taky. Za mě zatím nejlepší letošní seroš. ()
Príbeh o tom, ako uzrel svetlo sveta jeden z najlepších filmov všetkých čias - Krstný otec, dozvedáme sa tu o tom čo sprevádzalo natáčanie tohto snímku a nebola to veru prechádzka ružovou záhradou. Seriál je pojatý veľmi atraktívne a pútavo, atmosférou a hudbou dokáže diváka preniesť do 70. rokov veľmi ľahko. Herecky je to špičkové, hlavným ťahúňom je Miles Teller ako producent Al Ruddy, ktorému držíte palce celý čas a prajete mu, aby mu to vyšlo, ďalej je tu Dan Fogler, ktorý si skvelo strihol Coppolu a spolu s Mariom Puzom tvoria fajn komické duo, a samozrejme mohol by som pokračovať aj ďalej, lebo väčšina castu si to dáva parádne, niekedy sú vyobrazené postavy síce až karikatúrne, ale nevidel som v tom problém. Pocta legendárnemu snímku akú si právom zaslúži, je v tom cítiť lásku k filmom ako takým a fanúšikovia filmu si prídu na svoje. 9/10 ()
Galerie (199)
Zajímavosti (21)
- V epizóde sa niekoľkokrát spomína scenár k filmu Čínska štvrť (1974), oceneného mnohými cenami, pretože je to všeobecne považovaný za jeden z najlepších scenárov všetkých čias. (Arsenal83)
- Hlas Irv Goldsteina poskytuje Adam Arkin, ktorý epizódu režíroval. (Arsenal83)
- Když se Albert S. Ruddy (Miles Teller) poprvé potká ve střižně s Francisem F. Coppolou (Dan Fogler), v jedné chvíli projde před kamerou muž, který později sedí na pohovce s ženou (a dalším mužem, kterého vidíme pouze zezadu). Mnozí spekulují, že tento „neznámý“ muž je očividně George Lucas, žena je Marcia Lucas nebo Gloria Katz a druhý muž je pravděpodobně Willard Huyck. Všichni tři byli v té době přáteli a pomocníci Coppoly. (HellFire)
Reklama