Reklama

Reklama

Milionář Steven Price otevřel nový zábavní park s domem hrůzy a zorganizoval speciální narozeninový večírek pro svou ženu o které ví, že ho podvádí. Je však dost překvapen, když z pětice hostů není ani jeden z těch, kterým nabídl milion dolarů, když přijdou. Kromě jeho manželky se ve strašidelném zámku objevili - záhadný doktor Blackburn, sekretářka Sára, novinářka Melissa, motocyklový kurýr Eddie a podivínský pan Watson, syn bývalého majitele domu. Když se za hosty zavřou ocelové mříže a uzavřou se všechny východy, Price tuší, že něco není v pořádku, protože to není to, co sám připravil. Je možné, že dům žije vlastním životem? Šest lidí se stalo jeho vězni a čeká je noc hrůzy. Když první z nich přijde o život, ostatní si uvědomí, že tento strašidelný dům, který měl sloužit k zábavě, je domem skutečného zla. Kdo z nich přežije tuto noc? (Intersonic)

(více)

Recenze (118)

Goldbeater 

všechny recenze uživatele

Režisér William Malone se scenáristou Dickem Beebem udělali z původního příběhu kůlničku na dříví. Proti nějakému novému pojetí bych absolutně nic neměl, ono je jasné, že původní zápletku je pro remake potřeba okořenit, ale ne takto, tohle je totiž totální paskvil. Rozjezd je nadějný, ale s každou přibývající minutou strávenou v domě hrůzy to je čím dál tím větší plejáda těch nejhorších hororových tendencí, jaké tvůrce mohly napadnout, nemluvě o vyloženě strašně napsaných dialozích a „nijak“ charakterizovaných postavách. Výjimkou budiž excentrický milionář v podání Geoffreyho Rushe - za jeho zábavnou škodolibost Domu hrůzy náleží aspoň jedna hvězda. Ve všech jiných aspektech je to ošklivě natočená slátanina s nulovou atmosférou, tu se zřejmě snažili nějak uměle nahnat osvětlovači neustálými záblesky a všudypřítomným podivně se míhajícím ostrým světlem. Koproducentka Terry Castle tímhle tedy čest památce svého otce rozhodně nevzdala. ()

SOLOM. 

všechny recenze uživatele

Remake filmu z roku 1959 někteří vynášejí pomalu do nebes, ale po jeho zhlédnutí si s nimi dovolím nesouhlasit. Zatímco originál je skvělou detektivkou s propracovanou hororovou atmosférou, tak tohle není nic jiného než obyčejné (hodně) průměrné béčko, které těží jen ze známého hereckého obsazení a zhruba dvou – tří zajímavých scén. Přitom začátek skutečně příjemně navnadil – nejen že se tu objevil Jeffrey Combs, ale i ta „odveta“ pacientů byla docela pěkně natočená. Takže jsem očekával, že i zbytek filmu se bude odvíjet v podobném duchu, leč přišlo zklamání. Ani známé tváře totiž nezaručí solidní podívanou, pokud nedostanou do ruky kvalitní scénář a ten tu teda rozhodně k mání nebyl. Když nepočítám výstřih Famke Janssen (na který se kameraman zaměřoval podezřele často), tak mě tu zaujala snad jen ona pasáž, kdy čtveřice vyrazí do sklepení hledat únikovou cestu. Přesně v těchto momentech ukázala Ali Larter své herecké schopnosti a vlohy pro „hororový žánr“ – díky kterým se následně objevila hned v několika dalších filmech (tohoto žánru). Atmosféra v tuto chvíli gradovala a je jen velká škoda, že poté krvavé kádi to šlo s ní i celou kvalitou filmu rapidně dolů. Tvůrci se nám sice snažili neustále podstrkovat další rádoby „šokující“ zvraty a situace, ale ani gumová hlava ani počítačově ztvárněné zlo už prostě nefungovalo tak jak mělo.50% ()

Reklama

Raziel_cz 

všechny recenze uživatele

Nadpřirozená whodunitka (whatdunitka?) ze strašidelného domu, která přináší všechny plusy i mínusy devadesátek. Nejdřív tedy plusy: Stálo to dost peněz a je to na tom vidět. Kulisy jsou naprosto luxusní, praktické efekty jsou naprosto luxusní, Jeffrey Combs je maximálně znepokojivý a Geoffrey Rush maximálně charismatický. Je to napínavé, vtipné, má to pár originálních vražd, fajn zvraty, dobrou hudbu a sexy Famke Janssen. Mínusy: Fetiš na technologie poplatné době (internet, ruční videokamery, mobily) a divné horské dráhy. CGI není úplně hnusné, ale pořád je to devadesátkové CGI. Chris Kattan má pár dobrých hlášek, ale při balancování mezi tím být oukej a být otravný, je to pořád Chris Kattan. Toporný Peter Gallagher. A vlastně zbytek osazenstva, který se snaží být hrozně cool, ale hrozně se mu to nedaří. Finále na ránu. Výsledek: Člověk se cítí trochu provinile, že se mu to líbilo. Ale ne dost, aby si to nepustil víckrát. ()

Turiec odpad!

všechny recenze uživatele

Vyvražďovací odpad, ktorý vrele a od srdca neodporúčam. Film v nás evokuje otázky: Je dom strašidelný? Je prekliaty? Alebo ide o obyčajnú vraždu? Je to len hra? Prečo sú pozvaní práve títo ľudia? Komu robí dobre točiť takéto filmy? Keď odhliadneme od absencie myšlienky, či (ako sme už zvyknutí) nelogickosti správania sa postáv (prečo tam všade vôbec liezli?) zostáva len samoúčelné násilie. ()

Vabr 

všechny recenze uživatele

Je to přesně ten klasický levný dvotisícovkový horor se vším všudy (přestože je z roku 99): všudypřítomná levnost (kamera, vizuál, CGI), nesympatické postavy, nelogické chování (rozdělování postav atd.), díry ve scénáři, absolutně nestrašidelný horor a kýčovité využití videokamery. S tím vším musí člověk zkrátka, když jde do Domu hrůzy, počítat. Taktéž i s kupou naháněček, kdy postavy různě zakopávají, obětovávají se a hloupě umírají. Co ale musím aspoň lehoulince pochválit je, že finále bylo aspoň trochu zajímavé. Výsledek je tedy po tomto krátkém zhodnocení poměrně očekávatelný, tudíž podprůměrné hodnocení. Vyhodnocení: Vynález videokamery musel být opravdu převratným vynálezem, když ho pak v dvoutisícovkách cpali, kam se jen dalo ()

Galerie (20)

Zajímavosti (17)

  • V októbri 2016 sa podľa webu PrettyFamous umiestnil film na 64. priečke v rebríčku "Najhoršie horory všetkých čias". (Zdroj: ČSFD)

Reklama

Reklama