Nastala chyba při přehrávání videa.
  • EvilPhoEniX
    *****

    Vynikající zážitek a zároveň se jedná o nejlepší horor od prvního Conjuringu. To je jasný už pouze z hodnocení, které si drží úžasných 81%, tedy stejně jako první Conjuring a jsou to jediné dva horory, které si v tomhle století udrželi takový Rating. TO krom úžasného hodnocení a spokojených recenzí se může chlubit vynikajícími tržbami, kde utržel perfektních 121 milionů dolarů za první víkend v Americe, což je největší otvírák hororu vůbec!! Kingová Adaptace se tedy ukázala jako velmi silnou značkou, kde potěší nejvíce Rkový rating, to je snad první Mainstreamový strašící horor, který kdy dostal Rko a dokázal nemožné, doufám, že v budoucnu se toho tvůrci budou držet a budou nám připravovat podobných hororů více. A teď k filmu: Knížku jsem nečetl, Původní TO jsem neviděl (Hanba mi!), ale o to víc jsem mohl být překvapen vývojem děje a jako neznalého diváka mě film absolutně zasáhl, rozdrtil, zmáčknul a vyplivnul!! Už ze začátku zaujmou působivé dětské herecké výkony, úžasná kamera, líbivý vizuál, solidní soundtrack, dojde i na humor, velmi potěší odkaz na Noční Můru v Elm Street a jakmile je PennyWise na Scéně, tak začíná hororová lahůdka, nejen, že jeho dialogy s dětmi jsou značně děsivé, především jeho přeměna v různé kreatury předváděla mimořádný hororový zážitek a fantazie se tvůrcům rozhodně upřít nedá. Náctileté Nány budou kvákat, že film nemá dostatek lekaček, ale film staví spíše na atmosféře, která je velmi úderná, dojde i na násilí a finále v baráku je takovéj mazec, že to chci vidět okamžitě znova. Člověk sice příliš neposkáče, nasráno v trenkách hold mít může. Za mě naprostá spokojenost. Odcházel jsem nadšený. ( Ticho v takřka plném kino sále bylo v závěru až neuvěřitelné). Jasný adept na první místo ( Sejmout TO může letos snad už jen Leatherface!95%(11.9.2017)

  • johnn333
    ***

    "Bohužel" se to může spolehnout hlavně na nekonečné charisma party skvěle obsazených dětí, než na invenční, intenzivní děs, třeba z ranku dvou dílů The Conjuring. Výsledek je tak hlavně velkolepou, barevnou coming-of-age empowering pohádkou, která se ani při eRkovém ratingu nechce příliš umazat, a při níž si lze jen domýšlet, co by s pasážemi denního strašení a strukturou vyprávění udělal Cary Fukunaga, nebo jak by vypadal plíživý, pro dospělé neviditelný děs třeba v podání Davida Roberta Mitchella. Také to má smůlu, že to přichází až po Stranger Things, které hrají na podobné struny nostalgie, osmdesátkových propriet a síly přátelství. Pennywise kvůli častým digi boostům trochu přepálený, neosobitý bubák. Finále dojemné. 65%(6.9.2017)

  • Wacoslav1
    *

    Tohle TO se fakt nepovedlo. Přepálený lekačky, samoúčelná brutalita, nulová atmosféra plus klaun co ve všech scénách koulí očima a čumí jak degeš. Kdyby neexistovala původní takřka perfektní verze, tak lecos přejdu, ale takhle ne. Tim Curry byl opravdu děsivý, tenhle klaun je jenom směšný chudák ze kterého strach opravdu nejde. Dětští herci se v mých očích ani zdaleka nevyrovnají původní partě a bylo mi smutno když jsem viděl jakýho trapnýho ubožáka udělali z Henryho Bowerse. Nicméně kino mě minulo a tak budu shovívavý.10%(5.10.2017)

  • Psema
    ***

    Má to momenty... ale obecně je to hrozně "mehtastický", když je bohužel hrozně patrný, že to po Fukunagovi přepisovalo víc lidí a tím pádem i víc vizí, který z Toho udělali nesourodý a nepříliš koherentní blivajz nápadů. Posunout Benovi sbírání znalostí o Derry dává vzhledem k jeho čerstvosti ve městě smysl. Ale jen do chvíle, než to úplně dokurví smysl existence Mikea, který je nyní odsunutý zcela na vedlejší kolej, což lze vnímat i trochu jako aplikaci rasového stereotypu, přičemž něco podobného později film udělá i s Beverly, kdy z ní zcela proti její dosavadní postavě udělá "damsel in distress", kterou je potřeba zachránit Losery kvůli ukončení linie s Benem. Ta měla být rozlousknuta až ve dvojce, jenže Muschietti a spol. byli tak posraní z toho, že dvojka možná nebude, že raději linii "uzavřeli" už teď, čímž z Bev udělají na konci totální krávu. Což dost naštve, protože Sophia Lillis je s přehledem nejzajímavější dětskou herečkou na place a fakt si nezasloužila, aby jí postupně zredukovali jen na holčičku k záchraně. Muschietti jinak režíruje rutinně, přesně jak se čekalo. Hororová kreativita žádná, vše je hrané na jump scares pomocí zesílené hudby, takže intenzivní děs opravdu nehrozí. I proto, že samotné scény nemají ani moc gradaci a atmosférou stojí taky za pendrek. Scény s rodiči jsou zase stereotypně oslizlé, což je třeba u Eddieho matky spíš srandovně blbé. Muschietti je o trochu lepší v dětských liniích, ale podobně jako u Bev, Bena a Mika se vše k*rví pod snahou adaptovat pro potenciálně jediný film. Zácházení s Bowersem ve finále je čisté WTF, stejně jako absence jeho kumpánů. Děcka se postupně docela solidně začínají teleportovat (Stan) a chovat se jako totální dementi, kteří zdůrazňují potřebu se nerozdělit, aby se hned rozdělily. No a pak je tu ten velký střet, který jakoukoli poetiku zahrabal pod "umlácení tátovým nářadím". Jako jo, chápu, adaptovat Kingovy feťácké vize není sranda, ale tohle je asi stejně nápadité jako padesátníkovou vylučování stolice. 5/10(23.9.2017)

  • T2
    ****

    Rozpočet $35miliónovTržby USA $327,481,748Tržby Celosvetovo $700,381,748Tržby za predaj Blu-ray v USA $20,204,649Tržby za predaj DVD v USA $10,983,135║ Retro patina 80.rokov a Stephen King začínajú byť v kurze. Po seriály Stranger Things tu máme ďalší podarený kúsok. Horor bez jedinej známejšej tváre sa stane megahit, prekoná vo svojom žánre rekordy, sila. Režisér Andy Muschietti to prevažne dosť ustojí a dávky strachu, hrozy, brutality tu máme v primeranom tempe. Je na čo pozerať, dejovo svižné, mladé osadenstvo to zvláda. Podmanivý vizuál a potešia slušné masky a triky. /85%/(29.12.2017)

  • - Žena z obrazu se výrazně podobá postavě z Muschiettiho předchozího filmu Mama (2013). V rozhovoru pro New York Times Muschietti přiznal, že inspirací mu byl obraz od Amadea Modiglianiho, který jej v dětství děsil. (baronGrga)

  • - „To“ byla dvaadvacátou knihou a osmnáctým románem psaným pod svým jménem Stephena Kinga. Kniha se stala nejprodávanějším titulem roku 1986, v českém překladu má 1013 stránek o velikosti A5. (Steewe)

  • - Když se Andy Muschietti dostal k režii, studio chtělo, aby použil přesně tentýž scénář, který Cary Joji Fukunaga plánoval použít, přičemž jedinými úpravami bylo vynechání kontroverznějších scén (např. sex Henryho Bowerse s ovcí, ejakulace na narozeninový dort, nebo otec Beverly, který se jí pokouší znásilnit). Muschietti požádal, aby mu bylo umožněno mírně upravit scénář, aby byl víc věrný románu. K těmto změnám patřilo vkládání Lepera, Billovo koktání, a také změnu jmen do původních nových forem (např. Bill místo Willa, Henry místo Travise). Muschietti také plánoval zařazení scény „Smokehole“, ve které Richie a Mike používají domorodé tradice, aby získali vizi, která podrobně popisuje, jak se před miliony lety dostal Pennywise na Zem. Kvůli rozsáhlé grafice, která byla pro tuto scénu potřeba, byl film považován za příliš drahý a Muschietti byl nucen ji vyřadit ze scénáře. (Delock)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace