poster

Zpátky ve hře

  • USA

    Trouble with the Curve

  • Slovensko

    Späť v hre

  • Velká Británie

    Trouble with the Curve

Drama / Romantický / Sportovní

USA, 2012, 111 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • nash.
    ****

    Zahořklý protiva chrlící jednu suchou přesně mířenou hlášku za druhou a navíc v podání Clinta, který takovou postavu dokáže střihnout stejně dokonale jako kdysi pistolníky. S přehledem přitom táhne celý film, protože Amy Adams, přestože ji mám v oblibě, ani fádní Justin, to nezvládají. Hořký příběh o stáří, dávných křivdách a chybách , o tom, jak obtížně se některé věci říkají a urovnávají, ale také o nenahraditelných zkušenostech, které žádný mladým sebevědomým frajírkům nedokáže nahradit seberychlejší připojení k internetu ani zbrusu nový soft. Pomalu plynoucí, nesené kupředu úspornými hereckými výkony, a zdaleka ne tak ploché a nezáživné jak by se snad mohlo na první pohled zdát. Hořké a přece pozitivní, , syrové a přesto pohodové s lehce pohádkovým oparem, natočené způsobem, ze kterého doslova dýchají staré dobré filmové časy. Takže pane Eastwoode, opět, potěšení je na mé straně.(1.7.2013)

  • Dont
    ***

    Schématické, šablonovité a tuze předvídatelné, hlavně když šlo o baseball a love story. Příběh otce a dcery byl o dost lépe uchopený i zpracovaný. Společné scény Amy Adams a Clinta Eastwooda často podržely film nad vodou, škoda, že těch hluchých míst mezi tím bylo tolik. Zpackaný závěr film definitivně odsoudil pouze ke třem hvězdám. Zázračný oříškář Rigoberto, to už bylo vážně moc.(10.1.2013)

  • Malarkey
    ***

    Na tenhle kousek jsem se vypravil hlavně proto, že se v něm v hlavní roli objevil Clint Eastwood. Pamatuju si, jako kdyby to bylo včera, kdy jsem četl, že už si v žádném jiném filmu nezahraje. To bylo v době Gran Torina a tam ten jeho tehdejší herecký konec prostě neměl chybu. Jenže pak přišel nějakej tydýt z vidlákova, co nic dosud nenatočil, a co chce natočit naprosto průměrný drama, celé to obalit nacionalismem a baseballem a Clint se mu do toho vesele vecpe. Nechápu proč. Nebýt jeho, šel bych k jedné, maximálně dvěma hvězdičkám. Zpátky ve hře je možná až moc pro-Americký film, ale Clint je pořád herec, který umí zaujmout i neAmeričany. A vnímat jeho roli, jako úplně poslední roli, právě v tomto filmu, je vcelku škoda. Někdy v půlce filmu jsem totiž opravdu přemýšlel, jestli má tenhle film vůbec smysl dokoukat do konce. Na chvíli jsem vynechal asi čtvrt hodiny, a když jsem se k filmu vrátil, nic zásadního se nestalo. Každopádně Clint mě donutil, abych film nakonec dokoukal. Pořád jsem si říkal, že by se mohli objevit nějaká místa, která by mě mohla zaujmout. Nakonec se tak nestalo a jeho derniéra se pro mě stala jedním z nejprůměrnějších filmů, co jsem za poslední dobu viděl.(11.2.2014)

  • Derek
    **

    asi budem jednym z mala ale trouble ma vobec neoslovilo... za prve nechapem preco si clint vybral prave tento scenar ako navrat na velke platno, dej je za zbytocne melodramaticky a predvidatelny (co mi treba u million dollar baby nevadilo) az mi to bolo otravne... je vynikajuce ze clint je spat a uplne skvele vystihol postavu stareho "brucouna" ktora mu sedi uz niekolko rokov (uplne mi staci ak clint prizmury oci, zacedi nieco medzi zuby a vrtim sa blahom), zvysok osadenstva nestoji za vela (hlavne preto lebo nemaju co hrat okrem klisovych karikatur) mozno az na sympatickeho johna goodmana v ulohe clintovho partaka... lorenz dost odpozeral od eastwooda rezisera (produkoval mu niekolko filmov), ale sam do filmu nedal nic co by malo nejaku myslienku alebo slusny rezisersky napad, tak som miestamy az pri dvojhodinovej dlzke trpel... dost velka skoda lebo od navratu stareho majstra som dost ocakaval...(9.12.2012)

  • castor
    ****

    Mnohokrát se mu jako asistent režie díval přes rameno, aby viděl, jak vypadá práce filmové legendy. Nyní ho postavil před kameru, aby ho (podle mnohých jazyků a snad i Mistra samotného) diváci mohli už prý skutečně naposledy obdivovat. Debutující Robert Lorenz režíruje Clinta Eastwooda, který mu to výrazně usnadňuje. Jeho postava je znovu prototypem zahořklého a protivného hrdiny. Věkem ošlehaná tvář, tradiční škleby a vyšeptalý hlas podporují úsporný herecký výkon, kterým dává jasně najevo, že se už dávno nemusí lopotit s grimasami tvrdého chlápka jako za mlada. Za onou vnější jednoduchostí se pak ukrývá poměrně složitý portrét zapšklého dědka, který nedokáže hovořit s jediným potomkem. Příběh tak nenabízí pouze sportovní souboj na několika liniích o nadějného pálkaře před blížícím se draftem. Scenárista buduje nenápadně vygradovaný dramatický oblouk a předkládá nespočet neodolatelných suchých hlášek, které z Eastwoodových úst tak rádi slýcháváme. Lorenz po vzoru svého mentora ví, které momenty podtrhnout, ve zkratce dokáže vypíchnout podstatu charakterů svých postav. Vypráví pozvolně a soustředěně. A hezky postaru. Nelze však samozřejmě opomenout ani místa plná klišé, šťastných náhod a setkání, která vždy dopadnou ryze americky (nejvíc asi vyčnívá neznámý nadhazovač, který zesměšní namyšleného pálkaře). Na Evropana zdaleka nedolehne ani opojení americkým národním sportem, kdy lidé na potkání sypou z rukávu baseballové statistiky a soutěží, kdo vlastně dal v pětasedmdesátém v rozhodujícím zápase sezony homerun. Osobně to netuším, ale vím, že mi tenhle kousek i přes pořádnou vypočítavost sedl!!(22.3.2013)

  • - Od roku 1993 jde o první film, ve kterém se Clint Eastwood objevil a současně jej nerežíroval. (ClintEastwood)

  • - Název starého baseballového týmu postavy Clinta Eastwooda je Atlanta Braves. (MeanWhile)

  • - Gus Lobel (Clint Eastwood) jezdí v tomto filmu Fordem Mustangem GT 1965. (reich)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace