Režie:
Neil BurgerKamera:
Stuart DryburghHudba:
Rob SimonsenHrají:
Bryan Cranston, Kevin Hart, Nicole Kidman, Aja Naomi King, Jahi Di'Allo Winston, Genevieve Angelson, Golshifteh Farahani, Tate Donovan, Julianna Margulies (více)VOD (3)
Obsahy(1)
Ani jeden z nich nemá budoucnost, přesto si lze jen těžko představit rozdílnější dvojici. Na jedné straně milionář Phillip, vzdělaný sběratel umění, renesanční člověk s kulturním rozhledem a vybraným vkusem z vyšší společnosti, který je po nehodě během paraglidingu ochrnutý a upoutaný na vozík. Na druhé straně černošský mladík z předměstí. Díky energii, odvaze a bezprostřednosti by mu měl patřit svět, ale jako čerstvě propuštěný vězeň nemá šanci získat práci a zjišťuje, že svět o něj ani trošku nestojí. Setkají se spíš omylem, nejspíš o to moc nestojí, Phillip si i tak vybere živelného kluka téměř z ulice jako svého ošetřovatele. Možná to byl krok zoufalé nudy, dost možná i řízená sebevražda. Ať tak či onak, jejich soužití po krátké nedůvěře překoná všechny rozdíly a oba charaktery z jiných vesmírů života do sebe zapadnou jako Lego. Jejich neočekávané přátelství nabízí dojemný, zábavný a hlavně neuvěřitelně silný zážitek. (Bontonfilm)
(více)Videa (6)
Recenze (105)
Překvapivě není problém v hercích. Kidman je příjemně nenucená, Bryan Cranston zase perfektní, ale největší překvapení byl pro mě Kevin Hart. Toho chlapa prostě nenávidim, jen ječí, pitvoří se a není to vtipný. Jenže tady dostal šanci, prostor a i když to Omar Sy není, ostudu své postavě neudělal. On celý ten film není špatný. Chtě nechtě tu ale máte originál, který je pro mě stále jeden z nejlepších filmů vůbec. Vezměte si, že máte dokonalou přímku, rovnou jako od pravítka. Tužku pak dáte dítěti a chcete po něm, aby pod tou Vaší udělal úplně stejnou. Začne v bodě A, skončí v B, ale rovné to není, nemá to ten šmrnc, ten vtip, nadhled a tu příjemnou francouzskou atmosféru. A hlavně nějakou makovici napadlo úplně změnit tu krásnou romantickou linku, kterou Phillipovi tak moc přejete. Za tohle body dolů. Není to kandidát na nejzbytečnější film roku, Nedotknutelní jsou výhercem soutěže o nejzbytečnější film desetiletí. ()
Americká verzia filmu Intouchables. Bál som sa toho, že akú verziu natočia Američania. Výsledok? Ja osobne nie som sklamaný. Hneď na úvod je však potrebný povedať, že americká verzia nedosahuje na kvality toho európskeho. V európskej verzii sú postavy totiž ešte viac ľudskejší a majú v sebe viac (čistejších) emócií. A celý mi to príde oveľa úprimnejší, kde vážnosť príbehu a humor sú v rovnováhe. Za to v americkej verzii je to spíš o tom, ako sa K. Hart snaží prekonať sám seba. Ku podivu celkom sa mu darí, ale na charizmu a elegantnosť Omara Sy jednoducho nemá. Každopádne trojica B. Cranston, K. Hart a N. Kidman odviedla kus práce. Malá rola pre J. Margulies potešila. P.S.: Scéna „nákup hot dog-u“ bola cool. Osobné hodnotenie: 80% (****) ()
Já se nikdy netajil tím, že mám velkou náklonnost k americkým remakům nejen evropských hitů, a více než často jsem si je dokonce užíval víc než právě samotné originály, no a právě ani Nedotknutelní tomu nejsou výjimkou, nehledě na to, že jako jeden z velmi mála dokonce ani nesdílím to celosvětové nadšení z právě francouzských Nedotknutelných, které sice také považuji za opravdu silný a výrazný snímek, ale to pozdvižení kolem něj pro mě bylo a vlastně stále je zcela nepochopitelně přehnané. Nicméně nyní již ale blíže k tomuto remaku. Já se tedy dost upřímně bál obsazení Kevina Harta do ústřední role, jelikož tohoto komika příliš nemusím, za mě totiž velmi často strašně přehrává, působí trapně a ani jeho styl humoru mi nesedí, zde ovšem podal překvapivě silný a civilní výkon, herecky mě oslovil a v kombinaci s Bryanem Cranstonem jim to po celou dobu šlape na jedničku. Též nečekaně překvapivě se stejně jako u originálu i zde tvůrci vykašlali na nějaké zbytečné tlačení na pilu, což mě právě u amerických filmařů docela až šokovalo, ale skutečně se tady po celou dobu ani jednou neuchýlili k nějakému nucenému vyvolávání emocí, prostě je nechaly vyplynout z jednotlivých scéna a situací a působilo to velmi příjemně. Celému příběhu a vyvíjejícímu se vztahu mezi ústředními hrdiny jinak nelze též co vytknout, je to citlivě a poutavě zpracované, bez nějakých hrubozrnných, nevhodných, či snad až trapných fórků, za mě zkrátka tento remake své předloze ostudu rozhodně neudělal a já musím jen zopakovat, že na mě působil opravdu ještě o něco lépe, než právě samotný originál. ()
Remake síce má fajn hercov (opäť bravúrna Nicole Kidman), slušné tempo a dalo by sa ňom nájsť hneď niekoľko plusov, oproti výbornému francúzskemu originálu je však málo originálny, odvážny aj emocionálny. A čo mu podkopáva nohy asi najviac, je jeho zbytočnosť. 5/10 (viac tu) ()
Absolutně zbytečný remake skvělého francouzského snímku. Američanům se prostě nechtějí číst titulky, nechtějí si to nadabovat, a tak si celý film natočí znovu. Je to z 90 % úplně stejné jakou původní film, ale ten původní francouzský originál je lepší a herecké výkony jsou tam o 2 třídy výše. Tohle americké dílo se nepovedlo, úplně zbytečně natočeno. ()
Galerie (29)
Zajímavosti (4)
- Natáčelo od 30. ledna do 4. dubna 2017 pouze ve státě Pensylvánie v USA. (Varan)
- Film měl původně natáčet Simon Curtis. (Duoscop)
- Film měl premiéru už 8. září 2017 na Torontském filmovém festivalu. Poté, 7. října 2017, proběhla premiéra v USA na Aspenském filmovém festivalu. (Varan)
Reklama