poster

Symfonie strachu

  • Česko

    Grand Piano

    (festivalový název)
  • Španělsko

    Grand Piano

  • USA

    Grand Piano

  • Slovensko

    Symfónia strachu

  • Velká Británie

    Grand Piano

Thriller / Mysteriózní

Španělsko / USA, 2013, 90 min

Režie:

Eugenio Mira

Scénář:

Damien Chazelle

Kamera:

Unax Mendía

Hudba:

Víctor Reyes

Producenti:

Adrián Guerra

Zvuk:

James Muñoz

Scénografie:

Javier Alvariño

Kostýmy:

Patricia Monné
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • MareT.
    ***

    Vubec ne spatne. Naopak je to mistama tak napinave, ze zapomenete dychat. V takovych filmech hlavne zalezi na rezii a pan Mira odvedl fajn praci (ne perfektni). Elijah sedi do role jak zadek na misu a fandite mu. Cely koncept mi mistama pripominal SAW (hlavne teda hlas v sluchatku, Jigsaw jak vysity), cely napad se mi libil od zacatku, takze musim rict, ze jsem spokojen.(15.4.2014)

  • Honzek
    ****

    Mysteriózní drama s prvky thrilleru - to zase není tak divné, ale zasazení do kulis divadla, kde se odehrává koncert na piano, to už je jiná. Ve snímku jde především o to, zahrát skladbu, která je ne-zahratelná a u toho se pokusit rozluštit záhadu, zachránit manželku a všechno přežít. Co dodat, nečekaně dobrý film, ve kterém se toho sice moc nenamluví, ale i tak je to parádní koukání o kterém bych moc nechtěl vyzrazovat. Stopáž celému filmu svědčí stejně jako Elijah Wood v hlavní roli a já se hodně bavil. Palec nahoru.(18.2.2014)

  • Sarkastic
    ***

    „Nezklam mě, Tome.“ - „Nezklamu svoje publikum.“ Film, kterým se Grand Piano opravdu hodně inspiroval, tedy Telefonní budku, mám moc rád. Byl jsem proto zvědav, jak se s tím její „hudební remake“ popasuje. Dlouhou dobu mě film bavil opravdu moc. Nadchly mě už úvodní titulky, ty (ne)šťastné náhody mi nepřišly nijak přes čáru, neměl jsem je problém přijmout, napětí a gradování scén fungovalo na jedničku, hudba spolu se střihem dávaly snímku dostatečné tempo a šťávu, Elijah byl jako vystresovaný klavírista maximálně uvěřitelný, Cusackův hlas zase zněl správně „padoušsky“. Moje nadšení však směrem ke konci šlo strmě dolů. Nechci spoilerovat, takže napíšu jen to, že od chvíle, kdy přišlo „pěvecké překvapení“, šel film pomalu ale jistě do háje (nebo možná spíš rychle). Tom byl ve svých „výkonech“ náhle směšný, neuvěřitelný a jeho soupeř zas začal dělat jednu chybu za druhou. Přetažené scény se kupily, úplný závěr to vše (bohužel) jen podtrhl. Rád bych dal 4*, ale kvůli hloupému konci to bude pouze lepší průměr.(15.2.2017)

  • P1tr
    ***

    Elijah Wood táhne tento napínavý thriller, který bohužel neustojí své zakončení zcela se ctí, ovšem stále jde o zajímavý experiment, který z celkem velké části vychází zejména díky netradičnímu prostředí a napínavě rozjetému příběhu, který se bohužel na konci tvůrcům trošku rozpadne pod rukama, díky čemuž se film do zlatého fondu kinematografie nezapíše, ale už kvůli pár napínavým momentům spojených s hudbou stojí za to se na film podívat.(4.3.2018)

  • P.J.2
    ***

    Filmů na styl telefonní budky není mnoho a proto se vždy těším když se objeví nový přírustek. Symfonie není špatný film, má jen ten problém že vyzradí pointu moc brzy a tím pádem napětí klesá. Jinak zábava to stále je. Wood konečně nehraje psychopata a můj neoblíbenec Cusack se tu objeví jen na chvilku takže se dá přežít.(26.1.2019)

  • - Hudbu nahráli čeští hudebníci, konkrétně pražské hudební studio Ve Smečkách. (kriplozoik)