poster

Assassin’s Creed

  • Velká Británie

    Assassin's Creed

  • Francie

    Assassin's Creed

  • USA

    Assassin's Creed

Akční / Dobrodružný / Sci-Fi

Velká Británie / Francie / Hong Kong / USA, 2016, 115 min

Komentáře uživatelů k filmu (471)

  • Davies182
    *****

    Asi mi v sále pustili úplně jinej film. Ale já po Macbethovi věděl... Okouzlen od prvního letu dravce (za doprovodu našláplé moderní popové odrhovačky!) až po finální skok víry. V mých očích tomu nechybí vůbec nic, čím by se měl pompézní blockbuster podle slavné herní značky vyjímat: téměř nepřetržitá efektní akce (nevěřte buzzu zklamaných kritiků), boží vizuál, rozmáchlá hudba, drahá výprava a parádní herci. I osudová storyline mě dokonale pohltila, naštvané řeči o zmateném a nepochopitelném ději jsou dokonale mimo; bez thrillerové linie v přítomnosti by Assassin's Creed mávnutím ruky ztratil půlku sebe sama. Vynechání kina by mě hodně mrzelo, tak ať vás ty hejty zbytečně neodradí. Doma si totiž tu epiku nikdy tak nevohulíte...(6.1.2017)

  • verbal
    ****

    Ale copak to? Spratkům a nezaměstnaným, co celé dny honí se smrtí v očích a džojstykem v ruce čuráky po střechách středověkého Španělska, místo aby dělali něco užitečného, filmík nefuní? Prý hloupí, jednoduchí, s debylňým scénářem a vůbec sem nemněl chuť sahat si v kyně na šulínka jako přy smažeňí v pokojýčku, jo? No toto! Od někoho, kdo tu nadšeně pětkuje stupidní až vyrachtané, digitálně přebordelizované omalovánkové trampoty kýčovitých buzerantů v elasťácích, potírajících furt dokola jednu a tu samou zlou mluvící hlavu z planety Hloupý pičus v souhvězdí Velkého retarda, to znělo jako kulantní doporučení. A taky, že bylo! Kraťák se sice místy urputně snažil točit Megbet ryloudyt, a to včetně Míši Bednáře a Mařenky Kotlářové v hlavních rolích, naštěstí však smlouva stadfordského tlučhuby a nudila s Ubij-softem vypršela už v roce 1616, takže dvojku už zaplaťsatan nevyblil, čili je z toho přeqapivě zábavný, vizuálně naprosto podmanivý a skvěle zahraný sci-fi heterospektákl s koulema, jaký může nestíhat pouze někdo s pokrevně spřízněnými rodiči a vysokoškolským titulem ze zevlování u monitoru. Docela by se mi líbilo, kdyby tenhle graficky mazlivý Justýn jednou dostal sto míčů i na hraní s nějakým brutálně hnusným erkovým scénářem výhradně o středověkém vybíjení Templářů, Katarské vzpouře, nebo s čímkoliv od Cornwella o Stoleté válce. P.S.: Zvláštní cenu, kopačku do koulí od Olgy Walló, získává ten úžasný polyglokot, co přetitulkoval „krýd“ jako „přesvědčení“. Bravo! Doufám, že to bude hodně bolet.(4.1.2017)

  • Tom Hardy
    ****

    Jsem na vážkách. Mám k tomu hromadu výhrad - finále je jeden velký scenáristický bordel, akce by si zasloužila méně střihů a více celků, herecky to občas svou vážností pomalu klouže k parodii, konflikt je tak lehce načrtnutý, že skoro ani člověk neví, proč jdou postavy proti sobě, prostřihů na Fassyho připojeného na Animus je zbytečně moc, v supermoderním "vězení" pro asasíny nemá ochranka jedinou střelnou zbraň. ALE jako celek mě to až překvapivě chytlo. Atmosféra osobitá, v historické části správně špinavá, hudba přímo skvělá a akce strhující. Je na tom vidět, že filmaři měli vizi a šli si za ní. Škoda jen, že když už dostali k ruce správný rozpočet i šikovné herce, nenašel se nikdo, kdo by se pořádně podíval na scénář. Spálená šance roku. 70%(3.1.2017)

  • Isherwood
    *****

    Žádný fan-service a natvrdo vůči i tomu nejpřívětivějšímu diváku. Nehollywoodská adaptace, která nemilosrdně spláchla víc jak sto milionů a nestydí se za to. Vizuálně podmanivé blaho, které otestuje promítačky i limity, jak moc je divák ochoten přijmout tvůrčí pravidla.(30.12.2016)

  • T2
    ****

    Rozpočet $125miliónovTržby USA $54,647,948Tržby Celosvetovo $240,349,664Tržby za predaj Blu-ray v USA Tržby za predaj DVD v USA ║ akcia, vizuál, prenikavá rázna hudba, dokonca aj herci, fajn ale ten príbeh, zas len z ľahka nastrelení, keby aspoň ten záver mal nejakú tu gradáciu, v podstate Princ z Perzie 2 /videl v kine: 70%/(3.1.2017)

  • Marigold
    **

    I stupidní příběh lze odvyprávět tak, že nedává smysl. Nesnesitelně se táhnoucí dvě hodiny hry o jablko, které občas naruší povedený parkour a scéna, která prozrazuje, že Kurzelovi to myslí artově, ale pro blockbuster naprosto kontraproduktivně. Těžko říct, jestli plynulé přechody mezi historií a přítomností představují nějaký rafinovaný koment k umělosti gamerského zážitku. Nemám sílu po tom pátrat. Scénář je otřesně rozkydlý, postavy nemají žádnou vnitřní logiku a vyprávění spád. Čekal jsem očistný příval gamerské extáze, ale tenhle skok víry končil komplikovanou frakturou.(21.12.2016)

  • Rob Roy
    ***

    Nemůžu než souhlasit s textem Františka Fuky na FFFilm. V rámci hollywoodské vysokorozpočtové produkce unikátní film o kterém nemůžu s čistým svědomím říci, že je povedený a stejně tak nemůžu jednoznačně říci, že je nepovedený (scénář je opravdu v některých ohledech práce s postavami dílo diletanta). Uvědomoval jsem si chyby a zároveň mě to bavilo a uteklo mi to jako voda, s chutí bych si dal nějakou delší verzi (s tím, že uznávám, že scenáristické chyby nejsou způsobeny tím, že by 115 minut bylo málo). Velké díky práci tria Kurzel - Kurzel - Arkapaw, kteří vnesli do vysokorozpočtového filmu vtahující temný tón, který se dnes toleruje jen Nolanovi. Nejintenzivnější akce od starých dobrých greengrassovek a parádní kumšt udělat z PG-13 feeling R filmu, kde jsou šrouby utažené od začátku do konce. Pojetím s jakoukoli produkcí Marvelu nesrovnatelné, o to víc zamrzí, že si nepohlídali scénář. A to bohužel padá i na hlavu Kurzela a Fassbendera, kteří měli ve vývoji filmu velké pravomoce. 7/10 a asi to půjdu zkoumat do kina ještě jednou. P.S. Nejsem hráč a letošní Warcraft mě po hodině ukrutně nudil.(23.12.2016)

  • Dever
    *****

    // Distributor: Fox // Počet premietajúcich kín v USA: 2,996 // Otvárací Víkend v USA: $10,278,225 //(11.1.2017)

  • Fr
    ****

    ,,PRACUJEME V TEMNOTĚ, ABYCHOM SLOUŽILI SVĚTLU. JSME ASASÍNI“… /// Vymazlený pokoukáníčko o cestách časem plných CGI akce a zajímavý příběhový současnosti. Pohádka s děravým příběhem, která mě jako celek baví a je povinností slaboduchýho jí jistou prostoduchost odpustit. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Pocestnej si u mě schoval jablko. 2.) Zabil jsem a čuměl na to vorel 3.) Thx za titule „-OverLord-“. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ne AKCE *** NAPĚTÍ *(15.3.2017)

  • novoten
    ****

    Justin Kurzel našel onen bájný kompromis mezi vyprávěním vlastní vize a dostatečně silným pochlebováním fanouškům her. V současné lince je na prvním místě stále hra o jablko, která je ale šikovně a potřebně minimalizována na základní funkce a obrysy. Nemá totiž cenu si nic nalhávat, právě tenhle artefakt má v předloze kolem sebe linku nejprve zajímavou, poté tolerovanou a nakonec nesnesitelně natahovanou. Potlačení nadpřirozených vedlejších motivů je proto jedině dobře a dává prostor Callumovi, aby se z něj stal hrdina z masa a kostí (o čemž si jeho herní předobraz Desmond mohl dlouhou dobu nechat jen zdát). Fassbender navíc funguje stejně dobře jako rozervaná oběť osudu, tak i jako nepřemožitelný Aguilar, který mě v akčních scénách nutí zadržovat dech a zatínat svaly. Nejvíc si ale vážím toho, že mě jako hráče (do světa Absterga a spol. jsem se ponořil celkem pětkrát a omrzel mě až od Black Flag dál, zatímco Eziova trilogie patří zatraceně vysoko) nenechává jen odškrtávat povinné příběhové nebo žánrové trademarky, ale naopak při čekání na skok důvěry mě šponuje až neuvěřitelně. Výhrady tak mám jen k logickým chybám, což mě mrzí o to víc, že se v nich snažím pokud možno nikdy nepitvat. Absence čehokoli jiného, než obušků, je ale pro ochranku skutečně otravně okatý handicap a chvílemi ruší, stejně jako nejasnost toho, kam až sahají genetické možnosti Callumových vzpomínek, které zase zamlží nejemocionálnější scénu celého filmu. I přes tyhle hrboly si ale hašašíni doskákali k pozici mojí nejoblíbenější herní adaptace a propadák v pokladnách kin mě bude ještě dlouho mrzet.(13.1.2017)

  • Slasher
    **

    Ani vyložená videoherní břečka, ani nějaká dechberoucí adaptace, ale něco šedýho mezi. Sice nasvalený Fassebender a herecky kvalitní spol., úchvatný středověký parkour sekvence (bohužel jich není moc), stejně to ve finále nezabrání smradu slátaninou a zbytečností, kde mě dění v přítomnosti většinou otravovalo -- a to zabralo dobrou půlku stopáže -- plus to celý vyústí do ztracena. Žádná pořádná mystická akční jízda napříč časem se nekoná. Po týdnu jsem snížil na 2*.(14.3.2017)

  • EvilPhoEniX
    ***

    Jít nemocný s horečkou do kina a ještě k tomu bez coly či energy drinku se mi protentokrát zásadně nevyplatilo. Celý film jsem sledoval jedním okem tedy příliš jsem si neodnesl, při akci jsem zbystřil, ale vzhledem k tomu, že jsem neměl žádnou podporu titulků jsem z příběhu měl velké .. víte co. Chválím hudbu, vizuál i akci, cokoliv v anonymousu mi přišlo nezáživné. Zatím to nechám na neutrálních třech, doufám, že při druhé projekci to vytáhnu na 4*. 65%(6.1.2017)

  • Psema
    *

    Čtyři scenáristi a jeden Kurzel na nesnesitelně nudný, rozdrolený a zcela vyprázdněný blábol, kde je i akce k ničemu, protože nikoho nezajímá, co se to vlastně děje. Fascinujicí, že tohle nešlo rovnou na VOD vedle Kobrokrokosaura. Úroveň herectví chudinky Marion by tomu odpovídala. Ta se musela stydět snad celý natáčení.(30.12.2016)

  • Mertax
    ****

    Hoši, klid. Kdybych chtěla být zlá, mohla bych napsat něco o tom, že je to zprasený mix Matrixu a danbrownovských slátanin, ale vidím za filmem hodně námahy a piplání. Kurzel pokračuje ve svém výrazném vizuálu a opět nabízí fantaskní výjevy a mluvné postavy, kterým zůstala shakespearovská serióznost. Přibyly parkourové honičky jako v Princi z Persie, ale celková atmosféra je opravdu smrtelně vážná, co může ve spojitosti se zápletkou o Rajském jablku (zdravíme Anděla Páně 2!) působit směšně. Oceňuji však, že tahle videoherní adaptace neotravuje neustálými vtípky a má nějaké myšlenkové podhoubí, byť nedostatečně rozvinuté./// Bohužel je motivace hlavní postavy podobně nepropracovaná jako v prvním díle série AC. Postavy zbytečně deklamují věci, které jsou zcela zjevné (viz scéna s obrazem, kdy musí být řečeno, že na plátně hoří oběti inkvizice, kdyby si třeba někdo myslel, že v sídle templářů je malůvka fajrujících vater na buřty). Neuspokojivé je také vykreslení ostatních asasínů v Abstergu, které vyvolává mnohé otázky. (To jsou všichni mistři bojových umění? Proč je tedy hlídají obyčejní sekuriťáci z Tesca? Proč jsou v objektu zbraně jejich předků?)./// Lze také namítat, že Kurzel volí jen akční scény bez širšího kontextu doby, které poněkud nelogicky utne v nejnapínavějších momentech a už se k nim nevrací. Kameraman (Temný případ, Macbeth) si až příliš potrpí na příšeří (3D nebrat!), a to mají ještě postavy kapuce, ale honičky a souboje jsou vzrušující a dynamické. Nechybí známé herní atributy jako vystřelovací dýky nebo skok důvěry, aniž by z toho byl úslužný fanservice jako třeba v Rogue One. Fassbender chce chvíli Cotillardovou uškrtit, vzápětí s ní koketuje a na konci si nesmyslně strhne tričko a připojí se k Animu, ale i přes vyjmenovaná negativa v tom nelze nemít zalíbení a říkejte tomu třeba guilty pleasure, byť to není béčko. AC je mixem artu s nekomunikativními postavami a detaily na tváře postav a blockbusteru za 125 milionů $ a já doufám, že existuje nějaký Director’s cut, který oba přístupy dá spojí mnohem lépe, o čemž částečně svědčí původní sestřih. P. S. Výborná je zneklidňující hudba od režisérova bratra, Kanye naštěstí absentuje. 70 %. 🍎 [Kino 2x, 2D, 3D s titulky](29.12.2016)

  • TeeAge
    **

    Hru poznám, ale nikdy som ju nemal čas hrať. Zaujala ma vizuálom, a hlavne disciplínou parkouru. Film tieto dve elementy spracováva výborne, ale všetko ostatné je len slabý zlepenec, ktorý nemá žiadnu hĺbku či posolstvo. Herecký triumvirát k zožraniu žial nemal skoro čo hrať. A to je škoda. Byť silného scenára, mal AC všetky atribúty k tomu, aby sa stal najlepším pc game filmom vôbec.(13.3.2017)

  • Bebacek
    *

    Marion Cotillard v každém záběru (jen) čumí.(2.1.2017)

  • sniper18
    ****

    S hernými predlohami nemám vôbec žiadne skúsenosti, viem o nich len ten absolútny základ, ale na sfilmovaný Assassin's Creed som sa dosť tešil a hlavne mu veľmi fandil, ako vždy, keď sa veľkofilmu nechopia nejakí neschopní rutinéri. Minuloročný Macbeth sa mi veľmi páčil a tak som bol zvedavý, ako si prakticky jeho celý hlavný tvorcovský tím poradí s takouto ambicióznou látkou a síce nemám pocit, že by boli moje očakávania naplnené, ale predsa len prevládajú kladné pocity. Síce neviem, prečo sa rozhodli pre takéto rozdelenie filmu, kde sa väčšina deja odohráva v súčasnosti, aj keď sa predlohy preslávili odohrávaním v minulosti, ale mne ako divákovi to zase až tak nevadilo, ani línia zo súčasnosti nie je sklamaním, mňa to celkom bavilo, určite som sa nenudil, len som mal hlavne v druhej polovici pocit, že obzvlášť hlavný hrdina je neustále krok predo mnou a nebol som si istý, prečo práve koná tak, ako koná a či to vôbec je správne a mám mu v jeho konaní aj fandiť. V tomto je línia z minulosti lepšie zvládnutá, v tomto sa už orientuje bez problémov a hlavne je to nadmieru dynamické, takže tieto časti som si užíval. No predsa len je tu ešte jeden zápor, film neobsahuje ani jeden moment, ktorý by skutočne nadchol a tešil som sa naň pri opätovnom pozretí, ale zase poteší, že film ani na okamih neupadne, neustále si drží nadpriemernú úroveň. Určite musím pochváliť akčnú stránku, tu ma jedine mrzí ten nízky rating, postavy sa očakávane neustále likvidujú reznými zbraňami, pričom to nepôsobí vôbec drsne, ale inak môžem len chváliť. Akcie je tu plno, pričom je nielen výborne natočená s množstvom zaujímavých záberov a plne prehľadná, strihov je tu menej, než som v poslednej dobe zvyknutý, ale aj choreograficky veľmi dobre zvládnutá, či už tie rôzne parkourové naháňačky, ale aj súboje, ktoré obsahujú dostatok zaujímavých chvatov. A najlepšia je dlhá naháňačka v strede filmu, ale všetka akcia sa vydarila. Poteší aj obsadenie, vynikajú hlavne Michael Fassbender, ktorý ma v posledných rokoch baví stále viac, sympatická Marion Cotillard, charizmatický Jeremy Irons a z vedľajších postáv ešte bezmenná bojovníčka, pomocníčka hlavného hrdinu, ale celkovo som mal pocit, že tu nemajú moc čo hrať, v iných filmoch sa predvedú lepšie. Trochu sklamaním je aj réžia, ale len tým, že som očakával vyššiu umeleckú hodnotu, ale zase na blockbuster je to predsa len stále výrazný nadporiemer v každom ohľade, či už skvelou vizuálnou stránkou, zaujímavou atmosférou a kvalitne zvládnutou akciou. A chcelo by to aj výraznejšiu hudbu. Takže určite sa z toho dalo získať aj viac prakticky pre každý typ diváka, ale ja hodnotím kladne, mňa to bavilo. Blockbuster, ktorý vôbec v ničom neurazil a všetky stránky ponúkol na nadpriemernej úrovni. Bez problémov si to pozriem znovu. 73%(30.12.2016)

  • arachneuss
    ****

    Na konci mělo být Kurzel Brothers, továrna na vlhké sny. Kde ostatní selhali, tam oba bodují na celé čáře. Vyspělý charakterní blockbuster, který se nebojí přijít s vlastními myšlenkami a zároveň důstojně ctí předlohu. Nejlepší film svého druhu? O tom nepochybuji. Avšak obavy, že obsahově rozsáhlé hry se zkrátka nedají převést na stříbrné plátno, se z části naplnily. Problém není ani tak v desítkách minut, jež zůstaly ležet na podlaze střižny. Je to komplexnost materiálu a (na rozdíl od samotné hry) absence jakékoliv interakce s příběhem. Ta doba zkrátka ještě není tady. Kurzel svůj skok důvěry provedl, ale přistávací kupka sena nikde. Bylo moc brzy.(29.12.2016)

  • Hitman_47
    ****

    Pro mě osobně velké překvapení, zejména po všech těch zdrcujících prvních dojmech a recenzích. Nakonec je tam těch scén z Absterga trochu víc, než scén z Animu ... ale i přes tu všehosáhlou demenci a nelogičnost scénáře to vždy nakonec vynahradí velmi nápaditá a hravá akce, a hlavně ten nabušený soundtrack, kdy vám budou stát i chlupy v oblasti řitního otvoru (dámy prominou) ! Po megasrágoře jménem Rogue One je tohle velice příjemné osvěžení, jelikož Kurzel vypadá opravdu jako fanoušek, který ovšem nedostal takový ranec, aby se mohl vyblbnout ještě více.(30.12.2016)

  • xxmartinxx
    **

    Warcraft na druhou. Předně je naprosto očividné, že o tom filmu hodně přemýšlelo hodně lidí. Je výsledkem usilovné a upřímné snahy, pracuje s promyšlenými koncepty reflektujícími videoherní podstatu a je vidět, že to není nahodilý blockbuster z nějaké továrny, ale dílo vznikající s péčí. Ale je to taky šílená pitomost, na rozdíl od Warcraftu navíc ukrutně nudná. A je to opravdu smutné. Chtěl bych ten film mít rád, chtěl bych ho alespoň respektovat, ale nejde to. To, jak se tu všichni berou vážně, jak mluví výhradně formou plakátových hesel, je daleko za hranicí směšnosti. Stěžejní postava Marion Cottilard je podivně vymletá a i ten Fassbender zcela postrádá osobnost. Navíc mám dojem, že v Hollywoodu zdražili elektřinu nebo co, protože hned v závěsu za Rougue One přichází další film, který na osvětlení šetří natolik, že v některých dialogových scénách není lidem ani vidět do obličeje. Assassin's Creed je svým způsobem fascinující film, o kterém půjdou skvěle psát studie, ale koukat se na to za boha nedá.(21.12.2016)

  • Kaka
    ***

    Zajímavý, umělecky ambiciózní pokus. Vizuálně podobně "černobílé" a artově vyšisované jako cokoliv od Nolana, nebo třeba Spectre. Scénář je ale břečkoidní a pohřbívá osobitost a sebevědomý směr, kterým se tvůrci ubírali. Parkour je fajn, Španělsko 15. století také, avšak cokoliv v přítomnosti bída. A v tomto případě se obávám, že na rozdíl od Warcraftu tady nebudou nadšení z filmové adaptace ani sami hráči tak slavné hry.(7.1.2017)

<< předchozí 1 2 3 4 7 13 18 24
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace