Komentáře uživatelů k filmu (1 125)

  • Spiker01
    *****

    Absolutní výplach mozku, u kterého naprosto nedává nic smysl, ale je to vlastně úplně jedno, protože to všechno bouchá, všechno někam padá, všecko se rozbíjí, zabíjí a já nevim co ještě. Michael Bay se naprosto utrhl ze řetězu a natočil něco, co tu ještě nebylo a dlouho se to kromě něj nikdo nebude ani snažit napodobit. Takovejhle biják za stovky milionů v destrukci strčí do kapsy hravě i Man of Steel, Pacific Rim a Godzillu dohromady. Ten chlap je obrovská hračička, protože neexistuje nikdo jiný, kdo by si tak detailně pohrával s jednotlivými záběry, ať už jde o efektní zpomalovačky nebo jeho pověstné výbuchy. Čtvrtí Transformers mají neskutečných 165min! Ovšem tak našlapaných, že jsem zíral a ve velkém finále už jsem jednoduše nestíhal. Pokud můžete vyrazit do IMAXu, určitě tak učiňte, protože se jedná minimálně v této uplynulé půlce roku o to nejlepší, na co můžete jít na vysokém plátně. Age of Extinction rozhodně není film, na který si vzpomenete ve smyslu hereckých výkonů či propracovaného scénáře, nene, tady jde o prvotřídní blockbusterovou popcornovou podívanou o level víš než jednička a tak o tři víc než Dark of the Moon. Pokud člověk holduje efektům, akci a všeobecně adrenalinové zábavě, není nad větší jistotu, než jsou tito čtvrtí roboti. Podle mě buď 5* nebo odpad, záleží na tom, jestli člověk přijal už jedničku nebo ne. PS : Nové obsazení je velice sympatické. Wahlberg je super, jeho dcera sexy minimálně stejně jako Megan (ačkoli právě jí sem nikdy moc nemusel) a v neposlední řadě fenomenální Stanley Tucci, pouze to trošku kazí ten nagelovanej frajírek, ale zvyknete si... PPS : zajímavá diskuze...85%...[24.6.2014_Cinema City IMAX_Flora](25.6.2014)

  • POMO
    **

    Nekritickí milovníci veľkých robotov i malých robôtkov budú spokojní, o tom žiadna. Ale čo chudáci ostatní? Reštartovacia štvorka potvrdzuje, že herecké obsadenie prvej trilógie nebolo druhoradé. Ľudský teenagerský element Shia LaBeoufa tu chýba. Nehovoriac o komickom nadhľade, ktorý jej dodávali herecké esá ako Frances McDormand či John Turturro. Štvrtí Transformeri obsahujú jedinú vtipnú dialógovú repliku (“Súčasné filmy stoja za prd - samé pokračovania a reklama”) a to hneď v úvode. V následujúcej dvojhodinovej expozícii pred finálnym Hongkongom nájdete iba dve relatívne krátke top scény (únos Tessy a oceľové laná v Chicagu), z ktorých tá prvá je jediným emocionálne fungujúcim momentom vo filme a druhá jediným nápaditým, dosiaľ nevideným. Následné prostredie čínskej metropoly je príjemným osviežením, ale zaujímalo by ma, koľko divákov bude v sekanici v jeho uliciach po tom predchádzajúcom dvojhodinovom WTF čumení na plátno vnímať nejaké dejové súvislosti. O postavách a niečím medzi nimi (jednotka) sa tu už vôbec nemôžeme baviť, a čo do epickosti zostáva nepokorené zase militaristické vyvrcholenie z trojky. Tí mariňáci tu, mimochodom, taktiež chýbajú. Vo svete Transformerov mali svoje miesto. Dopozerať to odomňa vyžadovalo veľa trpezlivosti.(25.6.2014)

  • verbal
    ***

    Vidím, že jakmile tomu dal homovale Šejla la Blaf, bez nějž naštěstí konečně vychladla i trocha toho žužu barbínkovského patosu, ztratilo to u zdejších seriózních a erudovaných termokritiků kapku krediteček. Ano, k naprostému a hlubokému vstřebání dalšího dílu Transeposu je opět třeba vyšňupat pytel pilin, aby měl soudný dospělý divák dostatek hnědé kůry k nasáknutí, avšak jinak musím říct, že tomu rozhodně trochu sestoupila varlata. Těch naprostých bájovin je tam o poznání méně a nemít totálně nesmiřitelný odporu k aspergerovské teorii, že historie Země byla ovlivňována skládacími Fordy a Ševrolety z planety Duto v galaxii Náctiletého Kokota, možná bych si u toho třeba i sahal na bradavky. Márky Márk do těch homopříhod konečně vnesl trochu heterošarmu, Báj nepatrně přitvrdil, Bamblbý už není takový vyteplený robohňup a v pozadí srdcervoucích projevů Primerose Prájma mohl klidně molově skučet Man-ovar. Připomínaly mi nejlepší léta zapařování koulí v kožených spodkách Rose dz Bose. Kromě dokonale vykreslených principů aplikované antifyziky a přísně obskurní logiky děje jsem jakožto přehhloubavý filmový publicista odhalil ještě jeden, a asi nejrušivější, rozpor v hladké percepci této megalomanské hračkářské reklamy. Marek nám již evidentně dospěl do rolí kůl dedyho. To by však nebylo nic abnormálního, kdyby mu jako dceru přidělili nějakou otylou šestku s rovnátky. Nebyl by to ale Báj, aby jako obvykle neprocpal do záběru jakousi umělohmotnou sedmnáctiletou nehereckou ploštici, a já se celou dobu nemohl zbavit představy, jak ji náš donchujánský hrdina vždy po poslední klapce pigluje někde v karavanu. Měl jsem tudíž velké problémy adekvátně se vžít do krásného a harmonického vztahu otce a dospívající dcery, což mi znatelně zkurvilo absorpci celistvosti díla jako takového. Ale jebat, stejně dám tři, ať se má pan Záliv čím chlubit na večírcích.(21.9.2014)

  • Tsunami_X
    ***

    Produkt, na kterém je dokonale vidět, jak důmyslně, detailně a strategicky dnes pracují ti, kteří se pohybují v nejvyšších černých číslech. Frenetické a těžce stravitelné souboje prokládané nostalgickým fetišem a minimálním zájem o cokoliv bez make-upu mě během sledování dohnaly ke třem úrovním čtení. Tím prvním je úvaha, že se jedná o hloupý film, který využívá vybrané formální postupy, ikonická rámování, vyprávěcí prvky a kdovíco ještě jednoduše proto, že jim jeho tvůrci věří a berou je za své, aniž by o nich kdykoliv pochybovali. Druhé čtení říká, že Transformers nejsou ani zdaleka tak hloupí a výše jmenovaným záměrně přepjatě dosahují obdobného efektu, přičemž je za tohle prozření nemůžeme kritizovat. Zvláště pak, když to tvůrcům na focus grupách zakroužkovali a Spielberg to jako výkonný producent schválil. Třetí a poslední možností je, že se jedná o chytrý a podvratný film, který všechny své aspekty dokonale postmoderně vnímá, záměrně je přepaluje v ikonických vyobrazeních (farma, sexy dcera, automobilový závodník, trauma z 9/11 a mimozemského konfliktu, frekvence národních symbolů, tatínek vynálezce) a tím je zároveň relativizuje a legitimizuje. Sám nevím, k čemu se přiklonit. Mám ale za to, že největším úspěchem ďábla bylo přesvědčit lidstvo, že neexistuje. Samotnou franšízu v kině asi nikdy nevynechám, ukazuje totiž, jak vypadá dokonalý studiový film, nad jehož sebemenším detailem strávilo obrovské množství korporátních zaměstnanců obrovské množství času. U ostatních blockbusterů mi to takto evidentní nepřijde. A popravdě, nic bych asi nechtěl víc, než jej vidět obklopen americkými teenagery někde na středozápadě. Už jenom proto, abych zažil "domácí" vnímání oné patologické nedůvěry k institucím, šílenému product placementu a genderové nevyrovnanosti, ze které si pod nánosem testosteronu nebudou mnozí pamatovat víc než lesk na rty a dlouhé vymodelované nohy.(26.6.2014)

  • Isherwood
    *

    V kolonce „americký blockbuster“ pravděpodobně nejvýživnější sbírka toho nejhoršího, co lze v současném Hollywoodu najít. Koukat na nové Transformery je jako otevřít všechny muniční sklady US Army a dát je do ruky těm, kteří by si rádi do filmařské Mekky kopnuli. Je to téměř nadpozemsky paradoxní, že je tak činěno rukama člověka, kterého jsem v téhle disciplíně bezmezně obdivoval, a až doposud platil za vrcholnou metu v umění proměny filmového políčka v dolar. Nemyslím si, že Bay ztratil soudnost. Předchozí fitnes pumpování jasně křičelo, jak moc dobře to za kamerou umí. Jenom ztratil veškerou pokoru a bezhlavě tři hodiny dojí krávu, která to má dávno za sebou, jen ji stihli nabalzamovat. První hodinu, kdy se jakože představují postavy stylem, který by šel dát za deset minut, jsem si říkal, že moje míra trpělivosti ještě má svoje rezervy. Že je to impotentní dějově, herecky úplně mimo (OK, Stanley Tucci si to kopírování Johna Turturra docela užívá) a hudebně absolutně hluché, ještě beru. Ale pak dojde na akci, která pro nové vydání výkladového slovníku redefinuje pojem „digitální bordel“, a mě praskla osobní pojistka. Po všech destrukčních hodech, které jsem si za poslední roky v kině tolik užíval, jsem si začal přát, aby tahle éra šla bez milosti do...(24.9.2014)

  • Malarkey
    **

    A vy jste jako čekali něco jiného? Já teda ne. Tenhle díl Transformers je zpodobněním veškerého zla, které digitální efekty mohou filmu nabídnout. Nulové emoce, maximální akce.(29.6.2015)

  • Enšpígl
    **

    Já nevím jestli tohle skutečně Míša chce, do smrti věnovat svou energii přerostlým mluvícím plechovkám a nebo ho k tomu tlačej penězuchtivý manažeři Paramountu, protože i když pominu úplně všechno, tak z prvních dvou dílů jsem cítil Míšovu radost, bylo to sice pitomý a naivní, ale bylo v tom vidět srdce, ale tohle ? To bylo neskutečně odosobnělý. Přepálený hlavně v dialozích. Mark tam zdůrazňuje jakej je tatínek tolikrát, že už mě tam chyběli jen Lunetic se svým songem "nepřines mě čáp už to vím, jsi můj táta, můj táta....", fakt hrozný. Plechovky komentovaly snad každou svou akci a vůbec mě k nim ty kecy nešli. Vrcholem všeho byla umělá love story těch dvou bezcharismatickej neherců. Můžete si stokrát nadávat na Megan, ale ta holka měla v sobě víc než jen kozy a našpulený rty, tahle okrasná rašple, to byl trest. A o tom frajerovi už radši ani nemluvím, ten by se měl vrátit zpátky do kadeřnickýho studia a celej den se česat, protože učes je to jediný čím se může pochlubit aneb i kdybych byl v největší akci století, svůj účes si udržím. Mark se tady začne chytat až ke konci, když zapomene že je tatínek a rozejde se konečně jako drsoň. Plechovky nic hrát nemusí, ty tam sou od akce, která je někdy efektní, někdy neskutečně trapná (tolik náhod, zpomalovaček ) , ale v každým případě přepálená. Miša udělal rutinu, velký souboje bez duše a upřimně řečeno, ty dialogy, stopáž a hloupost na každým kroku přebijou i to málo co je ve filmu dobrý. Pokud jde o dabing zvolil jsem si ho sám v rámci csfd premiéry, tak ho nebudu kritizovat, nikdo mě nenutil na to chodit, ale jednu věc si neodpustím, chudák Mark, ten teda dostal s češtinou na prdel.(25.6.2014)

  • Cervenak
    ****

    Je to dementné a nedáva to žiadny zmysel. Ako vždy. ALE: Shiu nahradil sympaťák Wahlberg, ktorého klišé línia s dcérou a jej nápadníkom v tomto vesmíre bez problémov funguje a neomrzí celé 2,5 hodiny. Ľudskí záporáci sú výrazní, takisto tí plechoví... a keď Stanley Tucci rozparádi svoju show, začne zábava. Akčné scény konečne dokonale prehľadné, bombastických moneyshotov haldy, hudba správne burcuje adrenalín. Keby niekto kdesi uprostred vystrihol 20 minút, bola by to dokonalosť... ale aj takto je skoro zázrak, že po miernom pocite únavy po dvoch hodinách Bay zaradí ďalšiu rýchlosť, Optimus Prime s obrovským mečom nasadne na obrovského robotického T-Rexa (ktorý chrlí oheň, samozrejme!) a vyrazí do ulíc Hongkongu v ústrety zatiaľ najbombastickejšiemu finále celej série... spokojne som chrochtal.(27.6.2014)

  • Djkoma
    ***

    Nejvíce rozporuplný díl série. Transformers jsou pro mě jen "reklama na hračky", které se Michael Bay upsal na příliš moc let, ale v tomto díle chápu a vidím potenciál od megalomanství až po emoce. Ano, emoce, protože to přesně minimálně uprostřed filmu při "únosu" ve mě film vyvolal. Kdo by to čekal, když většina 165 minut je naplněna prázdnými postavami a jejich dialogy (Tucci v nich vládne, ale občas také ztrácí smysl - viz. skleněná krabice). Kromě toho jsem se ale "bavil" na mnoha místech, kde to autoři nezamýšleli (např, střih jedeme polem-jedeme po dálnici, několik nedomyšlených nápadů jako je síť na auto a Optima...). Z pohledu zábavy je to jasná pecka, z pohledu hloubky tady je na co se zaměřit, ale z pohledu kam dál jen opravdu doufám, že Michael si dá ten další díl ve vesmíru bez lidí a pak se vrátí, zocelen a zlobivý ("bad"). PS: tenhle film pro mě představuje definici product placementu, tohle bylo až moc, nemůžu z hlavy dostat Victoria's Secret... PPS: dinoboti podle traileru propadák, ve filmu však prodáni s bravúrou a s jasná třesnička na závěr.(29.6.2014)

  • T2
    **

    Rozpočet $210miliónovTržby USA $245,439,076 Tržby Celosvetovo $1,104,039,076Tržby za predaj Blu-ray v USA $36,641,746 //počet predaných kusov 2,119,731Tržby za predaj DVD v USA $24,652,699 //počet predaných kusov 1,546,900║ tak toto som si pekne pretrpel, povrchná výplachovka roka 2014. bez kúska lepšieho deja, súhry, absolútne bez iskry, trikovo pekné ale to je jediné pozitívum. Bay sklamal na plnej čiare /videl v kine: 35%/(24.7.2014)

  • Marigold
    **

    Poměrně úbytek mozkové hmoty / zábava horší než v případě dvojky a trojky. Furt se tam něco přesouvá pod chatrnou záminkou přesouvá z místa na místo, zaujímá pozice, ničí všechno v dosahu a z dalšího chatrného důvodu kočuje o dům dál. Na těch 165 minut a lobotomický příběh mi občas dělalo problém pochopit proč, celé to totiž působí značně řídce, trochu jako reklama na (převážně americká) auta doprovázená pyrotechnickými efekty. Na konci se ještě po(d)kouří čínskému publiku, pofelí centrální vláda, všichni se obejmou a příběh se vrátí zhruba tam, kde byl na začátku jedničky, jen se trochu mění vzhled aktérů a jejich obsazení. Pokud jste schopni se dvě a třičtvrtě hodiny ukájet možnostmi detailu 3D IMAX kamer, jste v suchu, každopádně poté, co Edwards zase připomněl kouzlo perspektivy v Godzille, mi tohle přijde jako fucking waste of time and money. Pro fandy série dobrá zpráva, že Transky můžou běžet dál v nekonečném loopu, protože "všichni máme šéfa" a i nejvyšší šéf má vyššího šéfa. [40%](25.6.2014)

  • RedAK
    ***

    Míša se nám zase vyřádil! S ním bych do kontaktu přijít nechtěl. Na stole byste si zapomněli propisku, nechali ho na chvíli samotného v místnosti a on by vám ji během pár minut přestavil na hypermoderní supertank s umělou inteligencí, syntetickým brněním, armádní výzbrojí a automatem na instantní nudle. A kam se nám poděly ženský? Megan se rozhodla, že už nebude hrát blbou pičku v předigitalizovaných robotech, tak šla raději hrát blbou pičku do předigitalizovaných želv, Rosie bohužel nestihla vyprcat půl štábu, takže dostává svůj prostor Nikča, samozřejmě v šortkách tak krátkých, že můžeme odůvodněně pochybovat o jejich existenci. Naštěstí nikterak nevybočuje z ojetých kolejí, takže ji scénář klasicky staví do role zbytečného věšáku na neviditelné oblečení. Akce zase standardně nepřehledná, takže to chvílemi vypadá, jako kdyby spolu šukalo několik vrakovišť a zápletka stejně zajímavá, jak náš ranní zelenozelený kemr o hustotě dvou Rytmusů v umyvadle. Tyvole, když vám někdo naservíruje počtvrté to stejně přeplácané a nesmyslné a vy na to stejně jak kokot čumíte, tak Míša zase vyhrál. Zase si smí vyrýt hluboký zářez do své ocelové paže a pak si skočit oslavné saltíčko do stohu dolarovek. A ne ledajakých dolarovek, přátelé, ale stodolarovek! S odřeným žaludem tomu dávám za tři, ale už táhni, Michale kurva vole, do prdele. Btw, Optimovy proslovy na konci každého filmu by se měly začít tesat do podtácků na kofolu, tolik moudra tvl, z toho by se předávkoval i Jirka Jarkovský.(7.9.2014)

  • DaViD´82
    **

    Ve světě střídmých devadesátiminutových stopáží mohlo jít o zdařilý blockbuster nárokující si titul "nejlepší díl ságy"; materiál tu na to nesporně je. Ze záhadných důvodů to však neopodstatněně nabobtnalo do rozsahu rovnou dvou celovečeráků a tak tu na každou jednu povedenou minutu/scénu/hlášku připadají dvě až tři minuty/scény/hlášky, které jsou nudnou bezpředmětnou vatou (v tom lepším případě) či ad absurdum dovedenou bayovsky kýčovitou infantilitou (v tom horším a bohužel i častějším případě).(21.9.2014)

  • KarelR
    ***

    Čím víc nad tím přemýšlím, tím míň bych si vlastně stěžoval. Transformers nám totiž už třikrát ukázali, jak chtějí vypadat, a těžko se to někdy změní. Takže tu jednoduše máme čtvrtou dávku ohlušujícího bombardování epickou akcí, ve kterém se ztrácí příběh, postavy a vůbec všechno, co byste měli požadovat od plnohodnotného filmového zážitku. Transformers: Zánik tak vážně není nikterak kompaktní podívaná. Pokud ale i počtvrté přistoupíte na to, že se Michael Bay drží čistě sequelového pravidla "víc, víc a VÍC", mohli byste z kina odcházet docela spokojení. Ano, logika, vyváženost a bohužel i rytmizace akce zase letí oknem, takže je tenhle polorestart hlavně ke konci dost ubíjející. Pozitiv ale na druhou stranu není málo a patří mezi ně jak lépe vykreslení roboti (stačilo jim dát hlasy Johna Goodmana nebo Kena Watanabeho!), tak opulentní měřítko (Jenom 165 mega? Uvěřil bych i 300!) a Mark Wahlberg, který si přepálené kousky s emzáckou puškou hrozně dává. Pokud jste trpěli u trojky, budete pravděpodobně trpět i u téhle 166 minut dlouhé reklamy na auta, elektroniku a oblečení. Pokud vás ale bavila, připravte se na ještě velkolepější nášup, kde se holt za zmačkané plechy a řvoucí motory platí spoustou tradičních blockbusterových failů.(25.6.2014)

  • Nathalie
    **

    Auto(lo)boti, je čas odejít, lidstvo už to s Vámi nemyslí dobře.(27.6.2014)

  • Dever
    *****

    // Distribútor: Paramount // Počet premietajúcich kín v USA: 4,233 // Otvárací Víkend v USA: $100,000,000 //(29.6.2014)

  • Bluntman
    *****

    "Přepíšeme historii," zní jedna z prvních vět filmu. A fakt jako že jo. ;) Zahraniční recenze opakovaly, že jde o redefinici blockbusteru, ale spíš jde o zcela nový typ. Už to není ani kinematografie atrakcí, nýbrž kinematografie abstrakcí: hudba a zvuk se slévají do jedné kakafonie, v obraze je mnohdy přes všechny ty výbuchy, prach a rychle se pohybující věci obtížné rozlišit postavy. Vedle toho, že je tento díl pozoruhodný z formálního hlediska, si zaslouží rozbor i z toho ideologického, protože je velmi - a imho záměrně - na mnoha úrovních rozporný: velkorozpočtový trhák v IMAXu a ve 3D a s Dolby Atmos zvukem je oslavou starých technologií; kritizuje se prefabrikovanost hollywoodské produkce ("Dnes se točí samé sračky, sequely a remaky."), a přitom se navrací k mytickým či mytotvorným vyprávěním (vč. okázalých citací Forda a Kubricka); důraz je kladen na rodinné hodnoty, jenže lidé jsou definováni jenom na základě svého vztahu k technologiím a je jasně řečeno, že si ani nezaslouží zachraňovat atd. apod. Naštěstí je to celou dobu nesmírně sebeuvědomělé, takže je možné nebýt jenom fascinován tím, jak moc jsou TRANSFORMERS: ZÁNIK podnětným dílem na rozbor a výklad, ale lze si čtverku užít jako nekorektní zábavu, jejíž vtipnost a provokativnost vystihuje scéna, v níž Texasan vyhání Afroameričanku z trávníku baseballkou (když už Kruger navazuje na literární tradici otrokářského narativu, kterou ozváštňuje převedením vztahu bílý - negr na lidi - robot a narušením této dichotomie na lidi + roboti vs. korporace). Obsáhleji v Prvním dojmu.(25.6.2014)

  • LIVINGDEAD
    **

    Začátek pro smradloše, Mark Wahlberg a jeho upocené megafleky v podpaždí. Jen se divím, že nikdo neřekl "STOP" a běž si vyměnit triko! Co se týče akcí, spousta, hollywoodské triky parádní, ale těch 165 minut jsem protrpěl a modlil se, aby už byl konec. Být v kině, tak se odstřelím!(21.9.2014)

  • Fr
    **

    „ZAČAL NOVÝ VĚK. A VĚK TRANSFORMERŮ... SKONČIL…" /// Technickej masakr v příběhu, ve kterým táta, dcera a její starej pomáhaj zachránit svět. Škoda, že kvůli těm technickejm vychytávkám, nezbyla trocha nadšení pro scénář. Filmu vládne kovovej šrot a na lidi zbejvaj druhý housle. Navíc ta přemrštěná stopáž, ve který sice všechny ty mega nápady mají hafo prostoru, ale brzo začnou splývat v jeden bombastickej, nic neříkající celek. Škoda, že nepatřím k těm, co berou útokem regály s Hasbro kravinama, imaginárně zapínaj mezihvězdnej pohon a nepřestávaj Autobotem flákat do Deceptikona dokuď mamka nezavelí k večeři. Stačil by mně pohled do Driftovejch modrejch očí... Jenže to já ne. To radši budu řešit ten Dolby Atmos na Blu-ray disku a šťourat v tom, proč by Bay konečně nemohl dostat do ruky pořádnej scénář. Tohle bezemoční a bezkrevný pokoukání mi totiž moc radosti neudělalo. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Hledám návod, jak si hrát s těma divnejma panďulákama. 2.) Zjistím, jakou si chtěj Američani otevřít v Číně hračkárnu. 3.) Thx za titule ,,K4rm4d0n“. /// PŘÍBĚH *** HUMOR * AKCE **** NAPĚTÍ ne(27.12.2014)

  • tron
    ***

    „Vyzeráme nešťastne?“ Prví Transfomeri od Baya, ktorí ma bavili. Bol som v šoku, že sa to stalo, pretože prvé tri diely sú strašne slabé, nudné a nezábavné a dopozeral som ich len s vypätím posledných síl. V štvorke však Bay sériu relatívne reštartoval – a urobil dobre! Prvú hodinu som sa vďaka viacerým osviežujúcim, vítaným novinkám (Mark Wahlberg a jeho hlášky, dinoboti, Kelsey Grammer a síce klišé, ale inak príjemne osobný vedľajší motív hrdinovej dospievajúcej dcéry a jej frajera), poriadne bavil. Pozitívne ma zaskočila aj likvidácia komickej postavičky, teda veci, ktorá bežne v hollywoodskych veľkofilmoch NESMIE zomrieť. Bol som rozhodnutý dať neskutočných 80 %. Toľko som nedal žiadnemu z prvých troch dielov, z nich každý mi pripadal napriek opulentnej vizuálnej stránke neskutočne prázdny, nezáživný a nezábavný. Mark Wahlberg, ktorého som kedysi nemal rád, ale všímam si na sebe, že s pribúdajúcimi rokmi ho mať rád začínam, tomu skutočne prekvapivo veľa dal. Bohužiaľ, štvorka trvá dve a pol hodiny a po hodine a pol to začne byť podobná nuda, ako jednotka, dvojka a trojka. Ku koncu už to bol neskutočné digibordel, ktorý som chcel mať za sebou. Každopádne ma potešil strašne vysoký počet hlášok („Aspoň vidíš, čo sa stane, keď machruješ.“; „Tak som to nemyslel.“; „Tie prachy asi nedostaneme, nevyzerá to na to.“).(24.6.2017)

  • B!shop
    ***

    Asi uz jsem na tohle starej. U predchozich dilu jsem se skvele bavil, ale tohle je naprosto zbytecnej dil. Za prvy pribeh. Hodinu trva, nez se vubec zacne neco dit, i kdyz ani potom to neni zadnej zazrak, misty to je lehce zmateny a celkove to pusobi jako nastavovana kase, kdy se tvurci proste jeste snazi z transformeri znacky neco vyzdimat. Aspon, ze s pribejvajicim casem ubejva otravnejch kecu a pribyva akce, takze ocekavane se to posledni hodinu vicemene jen rube. Bay predstavi spoustu novejch, zajimavejch nejen robotu, a i kdyz se to fakt masakruje ve velkym a baraky v mestech padaj jeden za druhym, proste uz ta akce tak nejak nedokaze strhnout, neni tu ani jedna vylozene zapamatovani hodna scena. Hrebickem do rakve jsou pak misty fakt silne stupidni nebo nelogicky sceny, jejich vrchol je asi scena ve vytahu na panelaku, kdy ctyri lidi neuveze vytah s nosnosti 630kg. Co se tyce hercu, jak nemusim Shiu, tak byl oproti Wahlbergovi zlatej. Kdyz pominu fakt, ze jeho postava sama o sobe (Nehorazne namakanej bouchac, kterej je zaroven vynalezce, pravdepodobne skvelej hrac americkyho fotbalu a zaroven milujici tatka, jako vazne?) je dost neverohodna, nema vlastne co hrat a co si budeme povidat, je tu vlastne zbytecnej. Ostatni herci snad ani nestoji za zminku a co to tu proboha bylo za hlavni rostenku, kde to vyhrabali? No a tohle vsechno je rozplizly do silne natahovany stopaze atakujici tri hodiny, proc proboha? Na tohle by 100 minut bohate stacilo, aspon by to pak mozna byla akcni jizda. Nerikam, ze jsem se u nejakejch akci nebavil, ale celkove jsem se az prilis casto dival na hodiny. Abych ale jen nekritizoval, triky jsou naprosto spickovy a jak uz jsem psal, ta destrukce je fakt ve velkym. Jednoznacne nejslabsi dil.(19.2.2018)

<< předchozí 1 2 3 4 15 29 43 57