• type_B
    ***

    Dívat se na to dá, ale ten poslední díl (první trilogie) byl hroznej gulásh, že. Přešel jsem počáteční podivnosti a užíval si charaktery postav, ale holt rozuzlení zápletky a vyřešení vraždy se musí umět. Střelba na konci druhého dílu působí zpětně jako trapná vějička, která má za cíl navnadit diváka na závěr - a ten je, jak jsem se zmínil, nejslabším článkem trilogie.(26.1.2015)

  • evilmind
    *

    Česká televizní bezradnost v plné nahotě. Zřejmě snaha vyrovnat se současným severským kriminálkám, ale Hřebejk je zřejmě buď nakoukané nemá, nebo je nechápe, a jen tuší, že jsou in, a už ne proč. Ve scénáři předepsanou drsnost bych věřil tak maximálně Krobotovi, a ještě jen proto, že mám pro něj slabost, u ostatních herců v rolích policajtů zní prostě jen směšně.(2.2.2015)

  • dopitak
    **

    Málokomu se podaří sehnat do jednoho vyšetřovacího houfu tolik nesympatických postav. I když tak moc jako Klára Melíšková, nejsou tragičtí všichni zbylí dohromady. Slovník při výslechu odpozorovali páni filmaři kde? A proč ti debilové jezdí žigulem? Natahovačka klasicky v prvním díle vystaví dojem, že přesně víte, kdo to mohl být, abyste se ve druhém díle od výsledku pořádně vzdálili a ve třetím ještě před usnutím (anebo po něm) spokojeně zamrkali, jak to bylo promyšlené. Nebylo, stejně jako chabrusová majorka, chrčící Krobot a santusák Majer, jehož filmová zrůdička/dcera se maskérkám opravdu nepovedla. Díky aspoň za ňadra filmové Zdeny Králové (znáte jí někdo? Je na téhle fotce), ty se celkem sledovat daly.(15.3.2015)

  • Belbo
    odpad!

    Na exorcistu do písmene sedí můj komentář k Zakázanému uvolnění. Bylo by to fajné, kdyby to byla parodie žánru. Ale ona není... A taky se mi čím dál víc dokládá mé negativní mínění o Hřebejkovi-režisérovi. Jeho předchozí tvorba byly v zásadě variace na jedno téma (s drobnými odchylkami), kterým byla podřízena autorská poetika vyprávění. Nové téma (krimi/drama) nefunguje na těch nejzákladnějších filmových atributech - na schopnosti režiséra vyprávět. Hřebejk prostě nedokázal přepnout. Neuvědomil si své limity. Možná se během dalších dvou dílů stane zázrak a ve výsledku vznikne dílu hodné dějin. Zatím je to sračka hodná kanálu. ... Druhý díl je o poznání konzistnější než první, možná zvýším na jednu hvězdu. ... Třetí díl se vrací do kvality prvního dílu, a tak není třeba měnit hodnocení. Kruhový pohyb kamery: forever... Paráda.(12.1.2015)

  • stration
    *

    Obrovské zklamání a zabité tři nedělní večery. Takovou blbost aby divák pohledal. Naprosto debilní scénář, kde se kupí jedna krpa za druhou, nepadnoucí muzika, otřesná kamera (u výslechu jako na kolotoči se mi fakt už dělalo zle) a z herců bych kromě Budaře nechal zabít snad všechny. Okamžitě zangažujte Jirku Stracha, ať vám ukáže, jak se točí tajemné a perfektní televizní kriminálky. Toto byl fak těžký přešlap.(26.1.2015)

  • - Ve druhém díle, kdy sedí vyšetřovatel Mráz (Stanislav Majer) v kavárně se svou exmanželkou a dcerou, sedí u vedlejšího stolu vlevo autor románu "Případ pro exorcistu" Michal Sýkora. (Charlizee)

  • - I když podle literární předlohy se děj odehrává v Olomouci a nedaleké vesnici Štěpánov, především interiérové scény natáčeli filmaři z úsporných důvodů v Praze - například na Přírodovědecké fakultě Univerzity Karlovy nebo na patologii v pražském Karlíně. Vesnici Štěpánov nahradila obec Tursko dvacet kilometrů od Prahy. Městské exteriéry natáčeli přímo v Olomouci, aby vytvořili iluzi, že se celý příběh odehrává tam. Ve filmu se objeví Dolní a Horní náměstí, obchodní dům nebo silo v Polské ulici. (rakovnik)

  • - Dům, ve kterém bydlí manželé Pánkovi (Marek Taclík a Kateřina Winterová), stojí nedaleko centra Olomouce na staré silážní věži. Majitelem je olomoucký podnikatel Radim Králík - toto atypické bydlení s rodinou celoročně využívají. Dům, který Olomoučané nazývají Orlí hnízdo, získal několik architektonických ocenění. (Charlizee)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace