poster

Hastrman

  • anglický

    The Hastrman

    (festivalový název)

Romantický / Thriller

Česko, 2018, 100 min

Komentáře uživatelů k filmu (95)

  • Conner.s
    **

    Havelka je talentovaný divadelní režisér, ale filmová řeč je mu vzdálená. Hastrman je film, který se otrocky drží konceptu: "Jsem filmem podle knihy a chci nést její atributy", ale nemá tolik stran, tedy tolik času, stát se komplexním dílem, a ještě si ho ubírá nadužívanými pohledy na českou krajinu, které od poloviny filmu působí více než monotónně. Herci jsou velmi dobře vybraní, ale scénář jim nedává šanci stát se vrstevnatými postavami. Namísto toho jsou z nich náčrtky existencí, jejichž jednání někdy smysl dává, někdy ne. Moc jsem chtěl aby se mi tento film líbil, navzdory tomu mi však vůbec nedokázal učarovat. Havelkovi se v několika scénách podařilo vytvořit zajímavou atmosféru, ale hned vzápětí ji dokázal shodit vtipem, kterému jsem se sice často zasmál, ale působil vždy nepatřičně. Ve výsledku jsem tedy nedokázal rozklíčovat jakou atmosféru chce vlastně navodit. Možná, že to neví ani on sám, možná to byl záměr, jen na mě nezapůsobil tak jak měl. Z mého pohledu je to zkrátka celé strašně kostrbatě, nejistě vyprávěné, až jsem nabyl pocitu, že nikdo neví, co tím chtěl v počátku říct. Hastrman tedy nakonec funguje spíše jako stominutová upoutávka, díky které si pak možná Urbanovo dílo přečtete. Myslím, že to bude daleko komplexnější zážitek. 40%(19.4.2018)

  • Tosim
    ***

    Unylý příběh bohužel snaha a obstojná technická stránka nezachrání. Strašně jsem to Havelkovi přál, Urban je nesmírně zvláštní a tím pádem dost neuchopitelný autor, i když Jiřímu Strachovi se to se Santiniho jazykem relativně povedlo. Nejlepší na Hastrmanovi byl emocionální, strhujícím způsobem hrající (pro mě prakticky neznámý) Jan Kolařík.(3.5.2018)

  • Matty
    ***

    Havelkův film postrádá silnější konflikt, postupně gradující drama (kamenování v závěru přichází znenadání) a větší tajemství (identita osoby pobíhající lesem a obsah dřevěné skříně moc zvědavosti nepodněcují). Kvůli tomu ztrácí na síle také ústřední vztah. Milenci nejsou okolnostmi nuceni, aby jeden o druhého bojovali a hájili své city a taky není zřejmé, co – kromě jakési animální přitažlivosti a čtenářské vášně – je k sobě vábí. On a ona jsou natolik odlišní, že mezi nimi chybí jakákoliv chemie a vše pouze předvídatelně směřuje k odhalení pravé identity jedné z postav. Je toho zkrátka málo, co diváka zaměstnává. Subjektivní stopáž hodně přes dvě hodiny. ___ Jistý rytmus vyprávění, které místy úplně stagnuje, dodává akorát knižní a poněkud mechanicky působící dělení do kapitol podle tradic spjatých s danou roční dobou (postupně stále více iritující je také uvozování každé kapitoly písní a kamerou letící nad rybníkem – což je bohužel Havelkův oblíbený a proto velmi nadužívaný stylistický prostředek). Stejně knižně působí vesměs zbytný voice over. Přitom by scénář stačilo dramaturgicky pročistit, zamyslet se nad tím, k čemu daná scéna ve vyprávění slouží, kdo je vypravěčem (a uzpůsobit tomu fokalizaci) a dopilovat logiku návaznosti sekvencí (i záběrů, protože občas jsou patrné chyby v kontinuitě).___Kombinace vzletného romantismu, projevujícího se vedle hudby kompozicemi à la Der Wanderer über dem Nebelmeer a patetickými dialogy, a lehké nadsázky, přítomné zejména v šibalství některých postav, moc nevyšla. Film působí rozháraně, trpí podobnou krizí identity jako protagonista. Některé humorné momenty jsou pak úplně mimo celkový tón filmu (zmínka o „blinkání vody“, předstíraná autoerotika). Nejlépe pro mne Hastrman fungoval jako baladicko-hororová kronika života na českém venkově ve třicátých letech 19. století, výrazně zohledňující pohanské zvyky a lidové umění (písně, divadlo). Dost filmu pomáhají herci (zejména ve vedlejších rolích, ale Simona Zmrzlá taky dokáže potěšit, když dá průchod Katynčině divokosti a živočišnosti), kamera a pěkná hudba. ___Kdybych znal předlohu, kterou mám stále chuť si přečíst (už kvůli oné druhé rovině odehrávající se v současnosti, která je ve filmu odbyta bizarně enigmatickým epilogem), možná budu kritičtější. Takhle jsem docela smířlivý, protože mě Hastrman oproti mnoha jiným českým filmům svým obsahem ani řemeslným zpracováním neurážel, nezáměrně směšný mi přišel jen párkrát (stromový sex à la Antikrist) a některé scény, převážně spjaté s oněmi pohanskými rituály, byly vcelku působivé. 55%(19.4.2018)

  • Enšpígl
    ****

    Na filmový režisérský debut herce a divadelního režiséra Ondry Havelky jsem byl moc zvědavý, protože minulý rok byl na tuzemské filmy tak špatný, že každý orginálější námět vítám jak ban na twitteru pro D. Trumpa. Hned na úvod chci předeslat, že románovou předlohu jsem nečetl a v tomto případě nevím zda je to plus nebo minus, protože.... . Od začátku jsem se nesoustředil toliko na děj, jeho dramatičnost a gradaci, ale na hlavní postavu hastrmana a jak se ukázalo v následné diskuzi po filmu s jednou milou bytostí, udělal jsem dobře. Karel Dobrý dělá ve filmu čest svému příjmení, které můžu s přehledem aplikovat i na jeho herecký výkon. Z postavy Hastrmana jsem cítil velký smutek, touhu po štěstí, po lásce, které mu udělem osudu nejsou dopřávány. No a kolem toho se mně natočil celý příběh. O nějaký ten řádek výš jsem zmínil "PROTOŽE" a k tomu se chci vrátit neb je to klíčová výtka k filmu, musím se přiznat, že jsem občas chování ostatních postav příliš nechápal u Katynky jsem si to ještě omlouval tím, že je to žena a ženy nechápu už od mého pobytu v porodnici a zřejmě to s tím nepochopením žen dotáhnu až do mého pobytu na Olšanech, ale proč se třeba pan farář zachoval v scéně vvrhání kamenem jak se zachoval to jsem vážně nepobral. Z filmu mně to prostě jasný nebylo. Oceňuji sázku na neokoukané tváře v hlavních rolí i když v případě Karla Dobrého je to sporné, ale jeho ostré rysy v obličeji mu chudákovi po většinou přisoudili role různých fašounů a hlavní role hastrmana je určitě super výběr. V případě Simonky Zmrzlý (výborná závěrečná scéna:-) ) se určitě jedná o krásnou ženu, ale z herecký stránky si nejsem zcela jist touto volbou. Ze záverečných titlků jsem vyčetl, že Simona sama zpívala, v tom případě mně pěvecký projev přišel lepší než herecký. Necítil jsem z postavy Katynky ani smutek, ani vášeň, ani lásku, tak jak bych potřeboval a ve společných scénách z Hastrmanem to výrazně ubralo na vzájemné chemii. Z vedlejšáku je best můj miláček Jirka Lábus u Lábusa už mám rád i jeho jméno a kdyby pořád nosil otáčecí modrý prsten, klaněl by se mu u Sauron. Kdo má rád kostýmní filmy pošmákne si, tenhle obor je ve flmu zvládnut na Lva, kamera Marka Diviše rovněž výtečná práce a nevtíravě vtipný dialogy jsou svěží (dialog hastrmana s farářem o knihách je za pět hvězd). Je to balanc na hraně 3-4*, ale za ty sexy zelené boty Ondry Havelky na projekci se nakonec přikloním ke čtyřce.(19.4.2018)

  • Marigold
    **

    Zmatená, tónově nevyvážená a toporná adaptace, kterou nad hladinou drží především výtvarná kamera. Urbanův lyrický styl ale Havelka nedokázal vůbec přeložit do filmové řeči, Hastrman je dílem prkenně divadelní, dílem upoceně televizní. Navíc absolutně postrádá tempo a knižní kapitoly ještě podporují dojem, že tenhle film polyká andělíčky a marně kope nohama. Kniha je výstřední, černohumornou, groteskní i hororovou meditací nad vztahem člověka a krajiny, hrou se šelmou v nás. Film je takové hodně prosušené žabí embryo, které se zmůže jen na úsměvně doslovné citace Kaspara Davida Friedricha a vyhrocené scény, které si koledují o umístění do hrníčku s popiskem GUILTY PLEASURE.(19.4.2018)

  • xxmartinxx
    **

    Po všech těch českých odpadech poslední doby se nemůžu na tuhle upřímnou snahu o kvalitu zlobit. Nezvládnutost od ujasnění konceptu po technické provedení (je hezké, že chcete kamerou okázale kroužit nad mohutnou českou krajinou, ale když nedokážete obraz pořádně zaostřit a jasově vyvážit, radši bych se držel při zemi) to ale sráží. A jakkoliv jsem se při vedení herců snažil nesmát a přistoupit na jakousi záměrnou stylizaci, nedařilo se to a nadsamec Karel Dobrý s výrazem pedofilního úchyla, ačkoliv se nejspíš mířilo na něco mezi panem Greyem a Edvardem Cullenem, mě bavil takřka komediálně. 35 %(22.4.2018)

  • Tom_Lachtan
    ****

    V rámci jakéhosi podžánru "paranormální romance" si moc nedovedu představit lepší výsledek, obzvlášť když se jedná o žánrovku natočenou v čechách. Hlavním tahákem je jednoznačně Hastrman Karla dobrého, který se konečně dočkal velké filmové role a také kamera Diviše Marka, která by nejspíš dokázala krásně zabrat i máselnici, kterou někdo pohodil v lese a usídlila se v ní rodinka obzvláště nehezkých krys (krysy tu nejsou, za to spousta kaprů). Děj je na mnoha místech rozvleklý, působí knižně, ať už některé dialogy, nebo postavy samotné, ale... To všechno pomáhá vytvářet zajímavou magickou atmosféru, která je tu prostoupena celým filmem a obzvlášť při scénách, kdy se dějí různé "pohanské věci" má obrovskou sílu. Jasně, lepší to být mohlo, ale ne o moc. A obsadit do jedné z hlavních rolí herce, který je sám o sobě spoilerem své postavě, je v pravdě geniální (O=(28.4.2018)

  • D.Moore
    ****

    O lásce a vášni a o tom, že každý člověk i nečlověk ji prožívá jinak. Povedlo se a po předloze možná také sáhnu, Karla Dobrého ovšem při čtení z hlavy jistojistě nevyženu, protože jeho výkon je spolu s krásnými záběry krajiny tím, co drží Hastrmana, ehm, nad vodou.(5.7.2018)

  • mchnk
    ****

    Kráska a zvíře z českých rybníků a potůčků aneb Zase ta žena. Stvoření, které nedá spát nesmrtelnému, ani služebníku božímu. Žel, na tomto romantickém souboji se sebou samým a svými tělesnými touhami, stojí celý příběh, jakási hlubší podstata či detaily života naší oblíbené, zelené pohádkové bytosti, jež má v Čechách určitě své postavení, zůstává divákovi skryta. Film je lehce monotónní, střídání přeletů nad vodou a polopohanských tradic s pěknými písněmi, krásným způsobem oslavující život i vztah k přírodě, vše prokládané silnou touhou, jak vlastně na tu rychtářovu dceru. Podivný černý humor mne také trochu zaskočil. V závěru se vše z přehnané poetiky probudí, nabízí to, co mohlo ve filmu přijít mnohem dříve a pokračovat na podobné vlně, takto mi v příběhu zůstalo dokonce i několik zcela zbytečných postav. Nicméně v rámci současné tuzemské tvorby se jedná o velmi povedený historický film, drsně navazující na současnost, což si vychutnají zejména občané Mostecka a s docela silným nádechem české venkovské kultury a nejen rybníkářských tradic. Je velmi lehké tento povedený debut shodit, ale osobně k tomu nevidím žádný důvod, jsem skromně spokojen a rád, že se něco takového u nás točí. [Kino Citadela - Litvínov](6.5.2018)

  • Oktavianus
    ****

    Navzdory některým chybám, které ve filmu jsou - je přece jenom znát, že jakkoli je Havelka velmi nadaný člověk, byl to pro něj filmový debut, tempo je zbytečně líné a místy herecky divadelní -, ve mně Hastrman zanechal poměrně hlubokou stopu. Jednak proto, že na zdejší poměry je to film ojedinělý, i když ne tolik výjimečný, jak se mnozí tváří: na téma vnitřních běsů v člověku, personifikovaných do postav strašidel, tu vznikl jen před dvěma lety hodně povedený a taky hodně podceněný snímek Polednice. Taky proto, že orámování českým folklorem je skvělý nápad, každá z jednotlivých kapitol je zakončena odpovídající pointou a tenhle (malinko idealizovaný) náhled na český venkov počátku 19. století se fakt povedl. Hodně mě bavily i jednotlivé postavy, ať už komické figurky jako Jiří Lábus, nejednoznačné jako Jiří Maryško či Jan Kolařík coby podivnej farář, anebo mnohovrstevnatá hlavní dvojice Karel Dobrý a Simona Zmrzlá, na niž se jednak skvěle kouká, jednak hraje výborně a je dobře napsaná. Ve filmu rochu zaniká ekologický apel, vyjádřený v epilogu, ale vynahrazuje ho "láska k obyčejnosti země" v průběhu děje. Byť tedy rozhodně nejde o dokonalé dílo, mám velkou chuť ho hodnotit vysoko, protože zdaleka není prvoplánově líbivé, ale je působivé a svým způsobem hypnotické. Po letošních českých sračkách konečně film naší kinematografie, na nějž se dá koukat.(19.4.2018)

  • poz3n
    *

    A dnes si povíme tu, kterak nadržený vodník k dřevěné panně přišel. Havelka stvořil bizarní mix dobovky a crazy komedie, který je vším, jen ne dobrým filmem. Celý Hastrman vypadá, jako kdyby během jeho natáčení byli všichni na drogách. Řemeslná stránka je tristní (jděte už s těma záběrama z dronů a povlávajících roninů konečně někam - takhle filmový záběr prostě nevypadá) a děj si chvílemi nezadá třeba s takovými Snowboarďáky (Kotek, Mádl, baron i kněz - všichni mají stejnou motivaci). Český mainstream prostě zase stoupá ke hvězdám. 2/10(5.5.2018)

  • honajz
    ***

    Velmi rozporuplné. Po prvních minutách bych dal pět. Když tam vyřvával na barona nějaký chlapský chraplák, a vyklubala se z toho ženská s vychlastaným chlasem, po které touží snad všichni muži ze vsi - snad proto, že je nezávislá? -, přičemž hned vedle stojí hezká modrooká blondýnečka, říkal jsem si, budiž, dá se to zkousnout. Ale pak došlo na marné čekání na příběh. Klady filmu: vynikající kamera, Diviš kouzlí v české krajině neskutečně, lokace jsou rovněž vybrány moc dobře. Některé herecké výkony, včetně Dobrého a Kolaříka. Velmi dobrá výprava a slušně vybrané kostýmy. A to je asi tak vše ke kladům. Negativa: Chybějící příběh. Rád bych se o hastrmanovi dozvěděl víc. Nechápu, proč Katynce dřív neřekl, kým je, než ho to přemohlo. A zápletka je utopená. Sice celkové vyznění o (sexuálních) běsech v nás svým způsobem zajímavé, až mi přijde divné, že předlohu psal katolický autor, ale budiž. Vadily mi násilím skoro do všech scén vtahované lidové písničky - na vyjížďce lodičkou už to bylo dokonce úsměvně absurdní. Vadilo mi, že vesničané neustále oslavovali. Ze sečí jsem viděl sotva jeden záběr. Mají ve vsi kováře? Pekaře? Pastevce? Pro některé herce nebylo co hrát - Novotný tam skutečně má jen roli blba, který usne po obědě? A proč se všude cpe Lichý, jen díky jejich antistudené asociaci? A Simona Zmrzlá se sice snaží, ale jako osudová dívka fakt nevypadá a nezávislost jí taky moc nejde, Daleko od hlučíčího davu by se mohla učit. Občas vlastně sama neví, jestli má hrát děvku, nebo jen tvrďačku, která seká kohoutům hlavy... Jako, chápu, co se film snaží říct, říká to moc hezkými obrázky, ale jinak zcela unylým a nudným příběhem, jemuž chybí nějaké větší zvraty nebo kolize. Když to porovnám s klasickou pohádkou, s níž má tento příběh velmi, ale velmi společné rysy, o krásce a netvorovi, tak je ta absence zápletek a kolizí ještě patrnější.(19.5.2018)

  • sidonka
    ****

    "Hastrman" se řadí podle mého názoru mezi lepší průměr. Patří k tomu lepšímu, co bylo u nás za poslední dobu natočeno, i přes jistou nejednotnost, slabší děj a jiné nedostatky. Současná produkce se mi příliš nezamlouvá a tak uvítám i takovouto změnu, která není bez chyb a trochu jí schází ta správná šťáva. Uvítala jsem i sázku na některé nepříliš obsazované herce. Herec Dobrý byl dobrej, vnitřní kouzlo mu nechybělo, postavu ztvárnil opravdu působivě, stejně tak Jan Kolařík jako farář s lidskými slabostmi a hříchy. U Katynky (S.Zmrzlé) už jsem měla výhrady, například jí scházely vášnivé pohledy či jinak znázorněná chemie mezi dvěma více než jen flirtujícími a do sebe zahleděnými jedinci, její provokace působily nepřesvědčivě v tom smyslu, že se nepřenesly na diváka, vypadala jako nepříliš zaujatá koketka, ve vztahu pak scházela předepsaná živočišnost atd. Což je škoda zejména pro to, že milostný příběh filmu dominuje a tvoří na rozdíl od vícevrstevné předlohy hlavní dějovou linii. Také mohla být více propracovaná psychologie postav, osamělost hastrmana i faráře, jejich samota v davu početnějších vesničanů. Kameraman byl místy výborný. Předlohu jsem zatím nečetla, přesto nepochybuji, že umělecky převyšuje hodnotu filmového zpracování. Ale i tak jsem ráda, že toto poetické dílko vzniklo. Už pro ten fotogenický důraz na krajinu (kniha má podle Urbana hlavně ekologický podtext, který je ve filmu jinak spíše potlačený a vztah k přírodě se pak zejména projevuje právě vizuálními vjemy, kromě záběrů na soustavu rybníků a přírody kolem ní mě zaujala například vodníkova hra s kapry a užívání si podvodního světa). Uvítala jsem i vsunuté folklórní prvky.(20.4.2018)

  • Padme_Anakin
    *****

    Film pro mě. Trefa do černého. Pan Havelka snímku vdechl život, svým českým tlukoucím srdcem a mě tím nesmírně potěšil. Dostala jsem vše, co jsem očekávala a ještě něco navíc. Tedy v první řadě rozervanou hlavní postavu ztvárněnou výborným hercem a charismatickým mužským, k tomu krásné exteriéry a kamera, úchvatná a podmanivá hudba, kostýmy a celkově výprava bez chyby. A v neposlední řadě příval emocí a následně zamotaná kedlubinka, přesně tak, jak to mám ráda.(25.4.2018)

  • Karlas
    ****

    Perfektně udělaná, místy až hororová, balada s bohatými obrazy krásné české přírody. Stále přemýšlím, jestli ve mne postava hastrmana vyvolává pocity obdivu či odporu. Závěrečná scéna se mi zdála docela šokující, ale pokud jí beru jako určitý odkaz hastrmanových slov, mohu ji příjmout v dobrém.(23.4.2018)

  • Vědma
    ****

    Už za ten fakt, že po dlouhé době jsem šla do kina na český film a nezůstala mi po něm ani špetka pachuti z trapnosti, jak se mi u nich často stává. Snad jenom trocha lítosti, že všechna ta poetičnost, tajemnost a nevšednost nebyla ještě přeci jen o trochu více využitá a ukočírovaná. Ale moje hlavní obava - a sice ta, že Karlu Dobrému neuvěřím, že je vodník a bude to celé směšné, se nesplnila. Jeho přirozený a charismatický výkon byl na filmu nejlepší. Smutek v očích a přitom suchý humor a únava z osamělosti. A přitom mělo být mnohem hůř...(22.4.2018)

  • Petrasuvicka
    ***

    Film se dá shrnout do jedné věty - Byla jednou jedna krásná, drzá slečna - Katynka se jmenovala - a ta s gustem tak dlouho provokovala jednoho nadrženého vodníka v utajení, až se jednoho dne zelený mužík neudržel a trochu jí provětral pod sukní. Ale jinak vcelku povedená, v dnešní době i více méně designová venkovská záležitost představující jakousi původnost českých lidí tíhnoucích k pohanství. Takový malý návrat ke kořenům v klidné přírodě.(20.5.2018)

  • MA.KI
    ****

    /Scala, 23. 4. 2018(24.4.2018)

  • Pierre
    ****

    Jsem z filmu nadšen. Jen velmi málo mu chybí k plné palbě hvězd. Vtáhl mě hned na začátku a vlastně až doteď nepustil. Nevzpomenu si na hluché místo nebo chvíli, která by mě nudila. Postava Hastrmana je už od začátku strašně zajímavá a herecký výkon Karla Dobrého úchvatný. On je další zoufale nedoceněný český herec. To se snad po tomto filmu změní. Letos je konkurence tak slabá, že Český lev ho u totiž určitě nemine. O tom jsem přesvědčen. Výborně dokázal ztvárnit obě Hastrmanovy polohy aniž by se uchýlil k jakémukoliv přehrávání ke kterému ta role mohla občas svádět. Jinak se čím dál víc přitápělo v kozli napětí a záhad, až nastalo posledních 15 minut s ohromnou gradaci. Asi jsem směšný, ale scéna v bouři mi připadala dost dobrá a nebojím se, to říct. Vrcholem celého filmu byl ale následná scéna s farářem. Ten byl velmi zajímavou a dobře zahranou figurkou. Jedná se o lyrickou baladu, historické drama nečekejte. Ale ten venkovský střet pohanství a křesťanství typický pro tu dobu zde byl celkově znázorněn věrně a realistický. Takový pohled na venkovskou velikonoční frašku parodující umučení Krista a na ty všechny pohanské zvyky byl moc zajímavý. Povedla se také vytvořit působivá pochmurná atmosféra historického venkova. Ve všech záběrech je venku zataženo a prakticky zde nejsou žádné teplé barvy. Možná bych dal i pět hvězd, ale filmu se občas vytýkalo, že je na něm poznat obsáhlá knižní předloha a několik motivů není čas dostatečně vykreslit. To je z části pravda. Není to tak strašné, ale ta zajímavá postava faráře by si zasloužila víc prostoru. A závěrečná scéna je celkově trochu wtf, protože kniha má prý nějakou ekologickou rovinu, která je zde obsažena pár závěrečnými vteřinami. Pokud jste nečetli knihu (stejně jako já), tak možná ne všechno pochopíte. Ale aspoň pak máte při cestě z kina nad čím přemýšlet. A film nemá vůbec zanedbatelné myšlenky. Ta postava Hastrmana má určitě, co říct a má svůj osobitý smysl. Mám nad čím přemýšlet a tento film vážně jen tak nezapomenu. Takže i tento zápor se nakonec stává kladem. No vidíte, já říkal, že jsem z filmu nadšený. Doporučuji všem. Za sebe dávám 4 a půl.(14.5.2018)

  • joker.george
    ****

    Dlouho jsem si nemohl vybrat český film, kterému bych dal v kině šanci. Rozhodl jsem se až pro Hastramana a tahle volba se ukázala být z několika důvodů lepší, než jsem mohl doufat. A to nejen kvůli tomu, že adaptace do značné míry vypráví jiný příběh než kniha, takže jsem na věc získal nový pohled. Snímek dokáže předvést vyhrocené momenty, ale jejich vyvrcholení už většinou není nejzdařilejší. Konfliktů a odlišností tu je naznačeno spoustu, ale pouze ten ústřední je rozpracován dopodrobna. Záběry na krajinu naštěstí nepůsobí kýčovitě, z čehož jsem měl mírné obavy. Výtku ale mám k efektům, které působí nechtěně směšně. A setkání s tvůrci byl už takový příjemný dodatek. (Brno, kino Scala)(25.6.2018)

  • Demon.N
    **

    Mělo to hodně velký potenciál, bohužel zůstal nedotažen. Zajímavý debut to bezesporu je, jen to divadelní oko je jiné než filmové a hra se záběry nebyla tak hravá, jak by filmu slušelo...obzvláště když byly k mání krásné lokality...na druhou stranu pro upravení vizuálu by bylo potřeba mnohem více peněz...což je poslední dobou už tradiční problém...(22.4.2018)

<< předchozí 1 2 3 4 5
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace