Komentáře uživatelů k filmu (216)

  • T2
    *

    Rozpočet $-miliónovTržby Celosvetovo $1,537,000▐ výplachovka /20%/(28.5.2018)

  • Djoker
    *

    Zoufalí muži točí zoufalé filmy. Ovšem na průměrného reklamního režiséra slušná práce. Jen houšť, Fílo!(29.12.2018)

  • xxmartinxx
    odpad!

    Troška by řekl: "Filipe, brzdi, člověče."(22.1.2018)

  • Psema
    odpad!

    Baarová je dílem fetunga v rauši. Zoufalé ženy fetunga v deliriu.(18.1.2018)

  • Gilmour93
    *

    Od teď věřím, že existuje nebe, protože jsem na vlastní oči viděl peklo. U Danteho někde mezi žleby zla a propastí krčí se tahle hra na schovávanou s humorem a Miloš by měl pro Filipa za Deník Oliny Mexičanky už pomalu chystat medaili Za zásluhy II. stupně.. Trapný bizár střídající ubohost se zoufalstvím, karikaturní postavy vesměs na zvracení. To trio mariachi je tam jako Bronsonův Harmonika. Když mají střílet, hrají..(23.9.2019)

  • SNCIS
    odpad!

    Všechny scény s Pavlem Křížem - trapárna. Renč chtěl asi vytvořit zábavnou komedii, o svobodné matce. No, ale nepovedlo se... Nejlepší na tom je část, kde Issová ukáže bradavky. - odpad!(13.10.2018)

  • NinadeL
    *

    Je mi líto, ale málem jsem nepřežila. Obecně se zájmem sleduju nejrůznější končiny české tvorby, Pawlowská mi nevadí, Renč je prostě úkaz a není nuda sledovat jeho kariéru, Issová mi nevadí, červená knihovna i pro 21. století může být úplně v pohodě. Ale tohle je prostě omyl. Aktuálně je těch zaměnitelných vdávacích filmů víc, ale doufám, že ty další nevěsty budou jen podobné, třeba televizně vypadající a nebo jenom lehce trapné, ale hlavně bez mexického tria, nelogicky navazujících scén a nejrůznějších nefunkčních úletů.(18.6.2018)

  • troufalka
    *

    Tohle se krutě nepovedlo. Možná je předloha skvělá a dobře se čte, ale zfilmování jí bohužel neprospělo.(7.11.2018)

  • castor
    *

    Zoufalost na druhou. Zase tu máme klasické hledání toho pravého životního partnera, než se k němu prokoušeme, párkrát se i zastydíme. Hlavní hrdinka s permanentně vyjeveným kukučem je totiž nesympatická a sebelítostivá trubka, takže fandit jí bude sakra obtížné. Litovat holt těžko můžeme někoho, jenž zničehonic padá na kole přes řídítka, vyklápí se vlastní hloupostí z lodičky nebo vysypává obsah své kabelky do záchodové místy. Navíc vše okolo včetně vlastních nedostatků otravně glosuje. Hrajeme si na variaci na Bridget Jones, ovšem ta byla někde úplně jinde. Klidně ať hledá, klidně ať se spálí, jen ať to má alespoň NĚCO. Ani cílové skupině (přemýšlím, která to asi může být) nemůže výsledek nic předat, natožpak souvislý příběh. Kousek Filipa Renče, který je v posledních letech spíš k smíchu, vznikl podle stejnojmenné knižní předlohy Haliny Pawlowské. Renč překvapuje zoufale špatnou komediální režií, Pawlowské postavy zase svou plochostí a neustálým hihňáním se a vřískáním. Zdá se, že roky ani ona, ani pan režisér nepotkali krapet inteligentního nebo alespoň normálního člověka. Klára Issová má sice roztomile bezbranný kukuč, solidní komediální talent, ale v tomhle paskvilu je na facku. Za kámošku bych ji nechtěl. Ani kdyby mi opakovaně ukazovala bradavky! Pár jízlivých momentů by se našlo, několik vizuálních kudrlinek taky. Věděl jsem navíc, že to má něco málo přes 80 minut, takže se to nakonec přežít dá, i když nejste Mexičan! Zlatý Renčův Román pro ženy.(20.4.2019)

  • Vitex
    odpad!

    Den před projekcí jsem přečetl původní knihu H. Pawlowské, která se mi vlastně docela líbila. Film s ní nemá moc společného a nevěřím, že scénář psala stejná autorka. Nechápu, proč všechny fóry, které v knize fungují, tvůrci filmu záměrně vykuchali a zkazili. A to by bylo to nejmenší... Všechno, co je ve filmu oproti knize navíc, je už pak z úplně jiného vesmíru, velmi pitomého, trapného a nevkusného vesmíru.(18.1.2018)

  • pepo
    odpad!

    No comment. 0/10(20.1.2019)

  • kingik
    ***

    Pan Renč se staví na stranu nadržených zoufalých žen před dovršením jejich čtyřicátého roku života plném rozvodů, dětí, (nepodařených) milostných avantýr a oddaných kamarádek trousících rady do zpackaného milostného života. Tohle je příkladné vybočení režiséra a příkladné vybočení scenáristky. Paní Pawlowská dodala sebevykrádací produkt (výsledek se údajně podstatně liší od její knihy), kterým vycucala své Díky za každé nové ráno i Kdopak to mluví, Renč se vrátil na vlnu Románu pro ženy. Jejich společný počin osciluje mezi oběma výše zmíněnými díly, je však zásadně odlišný ve svém tvůrčím přístupu, často se vrhá do stylizace, z níž se nedá vybřednout. Vedlejší postavy jsou úděsně namaskované (Dvořák, Kraus), hrají starší postavy než ve skutečnosti jsou (Bendová), případně jsou nadbytečné a nežádoucí (Kříž a jeho farář, démon a sv.Petr v jednom). A je z toho mišmaš, který má nesourodé dějové uchopení a Kláru Issovou, která je obětí sexistických kanonád. Ještě že je tak schopná zcela zapadnout do bláznivě přebujelého konceptu, který by spíše obstál u debutantů než u zkušených a protřelých tvůrců. Ale jo, bavil jsem se tak nějak středně. Je to svižné, není to ohrané, nemá to lacinou technickou stránku i počáteční retro výpravu, je to neforemné, blbosti tomu nescházejí. Ale pokud pana Renče tohle baví točit a paní Pawlowskou tohle psát, nemám s tím problém. Jiní diváci jejich komediálně odvázané hrátky nepochopí, ušklíbnou se nad nimi a budou je pokládat za jejich tvůrčí selhání. 6/10(26.5.2018)

  • Big Bear
    odpad!

    Někteří herci dělají zoufalé věci a i když jsou složenky ,,krávy zelný nenažraný'' (pardon dnes růžový) doporučil bych některým příště zvážit zda si své celkem známé jméno musí bezpodmínečně vymáchat v takovéto filmové močůvce. Pawlowská toho bere buď moc, nebo málo o tom není sporu. Zřejmě neměla delší dobu chlapa a tudíž pořádný sex, navíc má mindrák ze své postavy a tak sepsala scénář k této hrůze. A kdopak se jej chopil? No kdo jiný než Renč. Tohoto pána jsem nikdy za dobrého rejžu nepovažoval nicméně sem tam se mu něco povedlo a tak jsem mu sem tam dával šanci. Dnes mne však dostal! Myslel jsem, že po Muzzikantech, které konkurovaly Babovřeskám mně už nic nepřekvapí, ale zdá se ono mnou domnělé dno českých komedií je zkrátka bezedné a stále je na něm co objevovat... Zkrátka nevím. Možná nejsem cílová skupina. Možná nejsem rozvedená nezávislá čtyřicítka bez chlapa, které ujíždí vlak... Každopádně tak trapné neumětelství jsem už dlouho neviděl. Jestli mně minule Kříž šokoval, tak tady jsem z údivu nad jeho rolí nevycházel... Jiří Dvořák mně účastí v téhle hrůze vyloženě zklamal a fakt nevím zda se s těmi parukami pitvořící se do kamery necítil před sebou sám tak trochu blbě. Jediné co potěšilo byl fakt, že Bendovou konečně začali obsazovat do rolí babiček, protože sexbomba na kterou si pořád hraje a jak je obsazována viz. nedávný Špindl fakt není. Zamrzela i Vlasáková a Issovou už vůbec nechápu... Raději si ji budu pamatovat ve vaně plné jablek v Indiánské létu to vše podbarvené písničkami kapely Brutus a zvláštní vůní devadesátek... Tehdá jsem dal za ten film 2 hvězdičky ovšem to jsem netušil, že ,,co je brutální, to je brutální'' a tak dávám odpad jak vyšitý! - ODPAD(28.7.2018)

  • Dzeyna
    **

    Tohle je hodně velkej bizár.(26.5.2018)

  • Flego
    odpad!

    Halina Pawlowská sa scenáristicky prebudila a vytvorila "vec", ktorá nemá štipku zmyslu ani dôvtipu.(29.1.2019)

  • sharky
    odpad!

    ...A to miluju Kláru Issovou, ale tohle se fakt nedá. Viděl jsem pracovně asi 30 minut a je to asi to nejhorší, co kdy naše kinomatografie vyprodukovala. Proti tomu je i Žena za pultem mistrovské dílo, tohle mohlo vzniknout jenom při nějakym dlouhym drogovym rauši....(25.9.2018)

  • dopitak
    odpad!

    Běželo to v televizi, tak jsem si to pustil od začátku. Skončil jsem u porodu. Tolik trapných vět a tak trapně natočenou scénu aby jeden dokonce i v české novodobé kinematografii pohledat. Ostuda, Renče vyhnat na pole.(4.11.2018)

  • Sifaka
    odpad!

    Už dlouho jsem neviděl tak trapný film, hrozná blbost a slátanina....(23.9.2019)

  • honajz
    *

    Dám hvězdičku za kameru, i když teda ta závěrečná scéna, přebarvičkovaný pohled na Apolináře, zpívající Mexičany a noční město v pozadí byl kýč jak prase. Ad Mexičani - vlastně jsem nepochopil, co na malém dítěti může dejme tomu šestiletému klukovi připomínat Mexičana? A hodit pod úvodní titulky ústřední song z Desperada, kde to stokrát líp a dravěji zazpíval Banderas, to je taky pěkný úlet. Jinak mne ve filmu mátlo, že Issová vypadá furt stejně - žel stejně ztrhaně. Jako tělo má fajne, jak nám odhalí jedna z posledních scén (i když si teď říkám, proč herečka, která proklamuje svou náklonnost k esoterickým a duchovním světům, má takovou potřebu v každém filmu poukazovat na své dokonalé fyzično?), ale ty vrásky na krku, unavený obličej a vlastně stále stejný výraz (rádoby udiveně vykulený) nejsou pěkný pohled pro oči. Jo, a abych nezapomněl řeč, docela mne překvapilo, že tady jako má být rozptyl řekněme dvaceti let, ale ona vypadá furt na čtyřicet, i když hraje osmnáctku. Poněkud mne pak překvapilo, že je vlastně mamina šestnáctiletého kluka (jehož existence a život se ve filmu v podstatě neřeší). Ruml tady kdovíproč vypadá také pokaždé stejně staře, a navíc jako sňatkový podvodník. Kraus si aspoň nahodí na scénu v porodnici knír, ale zas o to směšněji to vyzní, a ne, není to vtipné. Skáče se tu z obrazu do obrazu, námětem je to něco mezi Prci, prci, prcičky a kdejakou americkou romanťárnou, kde ona neví, že ho má ráda, míjejí se, a pak jí to konečně dojde, takže mne to ani nebavilo, ani vtipné to nebylo, spíše křečovité, a nic mi to ani nedalo. A nahatou Issovou už jsme ve filmech viděli tolikrát, že koho to ještě zajímá?(23.9.2019)

  • claudel
    *

    Jedna hvězdička za Kláru Issovou, protože kdyby tam nehrála, tak bych asi více než dvacet minut nevydržel. Přitom se domnívám, že potenciál pro dobrou komedii určitě byl, ale výsledek je mix vrchovaté trapnosti a slepence nepovedených scén. Škoda ambiciózního režiséra a mojí nejoblíbenější herečky...(1.9.2018)

<< předchozí 1 2 3 4 6 9 11