Nastala chyba při přehrávání videa.
  • BadoXXII
    ***

    Nikdy nehodnotím pri historických filmoch ich historickú presnosť. Jedná sa predsa o pohľad tvorcov filmu na danú dobu, postavy a udalosti. Kde máte istotu, že tým, čím vás kŕmia na školách a v učebniciach je 100% zodpovedné skutočnosti? Takže tieto koniny ja do úvahy neberiem. Robin Hood má však problém. SCENÁR! Nie je dobrý. Prečo? Je príliš skratkovitý, príliš umelý. Ja som tomu všetkému neuveril. Atmosféra je dobrá a vizuál je prekrásny. Osud postáv je mi však ukradnutý. S Robinom som necítil ani na sekundu. Gladiátor ma vedel vyburcovať, tu som len čumel a čakal, kedy sa už niečo zaujímavé udeje. A žiadne pokračovanie prosím! Scott je inak filmový génius a mám ho rád. Dlho už však žiť nebude a preto by sa mal ešte zamerať na zaujímavejšie projekty. 6/10(10.9.2010)

  • verbal
    **

    Tak se nám Robin Kapuce vrátil. Tentokrát opět jako vetrán Války v Zálivu a s krizí středního věku za krkem. Pan Scott se rozhodl pojmout legendu evidentně netradičně a já se po nadějném úvodu dvě hodiny modlil za to, abych neusnul a aby se, kurva, konečně někomu přisál na xicht nějaký ten kraboidní humus a oplodnil ho rychle rostoucí lidožravou ještěrkou, která by tenhle unylý "Návrat Sommersbyho" alespoň trochu oživila! Mám pro Tebe návrh, Ridley! Jelikož sis evidentně nahrál na dvojku, tak bych příště raději strávil dvě a půl hodiny čuměním na lehce erotický 3D crossover s názvem "Robin Úd versus Predators". A místo pana Vránae chci Ripleyovou. Pokud Tě to zaujalo, napiš mi o práva ke zfilmování do pošty!(2.9.2010)

  • Bluntman
    *****

    Schválně jsem si s finálním hodnocením a komentářem počkal na rozšířenou verzi, protože na kinoverzi bylo příliš patrné, že se jedná o sestřih mnohem většího množství materiálu do podoby, která se nemůže rozhodnout, jestli bude uspokojivým - na smysly zacíleným - blockbusterem pro muže i ženy, nebo komplexním pohledem na zrod legendy/mýtu s bohatou významovou stránkou. O 16 minut delší režisérská verze má mnohem blíže k druhému jmenovanému, ale i s dalšími 13 nepoužitými minutami na bonusovém disku je patrné, že ROBIN HOOD nejspíš bude Scottovou NEBESKOU BRÁNOU, která i s prodlouženou stopáží a dvěma a půl hodinami nemůže dostatečně vykreslit navzájem propojené politicko-ekonomicko-sociální aj. příčiny, jež vedly a vedou k odboji (což je cyklus, který se historicky opakuje pokaždé, když vládní jedinec zneužije svého postavení, alespoň soudě dle scottovského počinu). Jinak nemám co vytknout. Akce (pro muže) je díky tónování obrazu, svícení a záběrování, které je odlišné od GLADIÁTORA či KRÁLOVSTVÍ NEBESKÉ, nebývale fyzická a dosahuje viscerálního efektu, čemuž dopomáhá do nejmenšího detailu propracovaná - netradičně vyvážená a minimálně některý prvek umocňující - zvuková stopa. Romance (pro ženy) je překvapivě funkční, protože si Robin s Marion hned poněkud naivně nepadnou do náručí, jelikož jsou již starší a smýšlejí pragmatičtěji, a tak ani emancipovanost Marion nevyznívá rušivě (ačkoliv je jí nakonec genderově problematicky přisouzena role té, kterou je nutné zachránit, aby mohla pečovat o děti). Pro ostatní - náročnější, jimž nestačí viscerální efekt a dojímavě melodramatická romance - je ROBIN HOOD zajímavým obrazem doby, který zároveň vypovídá o Británii současnosti, a tak by člověk těžko pohledal protiblairovštější snímek, v němž muslimové litují "vojáky", protože jejich činy je činí bezbožnými, a v poněkud tezovitých proslovech vyzývajících utlačovanou třídu do boje se žádá o občanské jistoty. Nejedná se o vzkříšení prachem zapadlého žánru, jako tomu bylo u GLADIÁTORA, ani o mistrovské dílo, jako tomu bylo u režisérského sestřihu KRÁLOVSTVÍ NEBESKÉ, ale pozoruhodné, divácky uspokojivé, soudržné (řeč není o kinoverzi) a v přijatelných mezích revizionistické dílo ano. Jenom té humpolácké přímočarosti se Scottovy filmy poslední dobou ne a ne zbavit... 9/10(17.9.2010)

  • POMO
    **

    Človek si vraví, že istý zábavný potenciál Robin Hood má, rovnako ako má pekné lokality a skvelé obsadenie (obzvlášť super zloducha Marka Stronga). Akurát ho je ťažké prijať čoby ďalší plod spolupráce Scott+Crowe, od ktorej sme zvyknutí na kvalitatívne ambiciózne, vyspelé filmy so silným autorským dotykom pána režiséra. Pretože Robin Hood je (aspoň v tejto kino-verzii) iba priamočiary, ideologicky naivný, všetko možné vykrádajúci letný biják bez štipky originality. Crowe sa v ňom opäť letargicky dotýka spálenej zeme alebo sa prechádza po obilnom poli, ale divák tentoraz nič necíti. Nemám rád flákačstvo a neosobný, rutinný prístup k filmovaniu, a to obzvlášť od tvorcov, pre ktorých sú ináč filmové obrázky všetkým a ktorí vedia, že od nich svet niečo očakáva...(11.5.2010)

  • EvilPhoEniX
    ***

    Russel Crowe je Frajer, Miluji jeho dabovaný Hlas.. Ted k Filmu.. Robin Hood, už není to co býval, Už i mečuje, kosí, drtí vše, co se mu dostane pod nohy..Víc se mi líbil s lukem.. Film byl skvělý první půlhodinu a závěrečnou Půl Hodku.. Zbytek byla jen konverzačka, což mě mrzí, Ale zklamání to určitě není!(10.6.2012)