poster

Megakrajta versus Gatoroid (TV film)

  • Česko

    Obří krajta vs. aligátor

  • USA

    Mega Python vs. Gatoroid

Akční / Sci-Fi

USA, 2011, 110 min

  • paascha
    odpad!

    Wow, úplně si dokážu představit, jak někteří mentální velikáni, kteří se mezi námi skrývají, musejí prdět rozkoší. Woe, to je námrd, pičo! Vyhlášení fajnšmekři Šprcka11, Hník a Doktor prstidlo by asi ocenili, aby vrchního sprasitele hrál Drn Srajda, ale přeci jen je to americký film a kozomrdova sláva nepřekračuje hranice našeho malého pekliště.(18.1.2012)

  • walkingdead
    ****

    Varování! Obsahuje spoilery! Fanatická ekoaktivistka vypustí do volné přírody pár hadů. Hadi trochu vyrostou a začnou žrát aligátory. A taky - jo, lidi. Místní poněkud nekompetentní rangerka vydá lovcům povolení k odstřelu hadů. Lovci jsou postupně loveni a zabíjeni hady a aligátory. Pak rangerka nadopuje aligátory steroidy, aby rostli a mohli konkurovat obřím hadům. Taky je povolán expert z indiánské rezervace (A Martinez, hvězda takových skvostů jako Santa Barbara nebo Terminátoři), kterému pak ale stejně nikdo nevěří (a samozřejmě si to odserou). Hadi a aligátoři se žerou navzájem a pořád rostou. Je tam i pár geniálních a logických nápadů, jako třeba utíkat před aligátorem do vody. Bláznivější film o zvířecích monstrech jsem snad neviděl, nejsem si úplně jistý (:-), jestli bylo záměrem vytvořit crazy komedii, ale povedlo se. Hvězda navíc za krásnou přírodu.(21.10.2011)

  • beso74
    *

    Mega python nie je bohužiaľ Monty Pathon, nasmiať sa tu síce dá, ale len na úkor tvorcov, ktorí sa pri práci riadili jediným heslom, čím väčšie, tým lepšie... A všetko, aj to najkrajšie, má mieru, po prekročení ktorej, to už akosi nie je ono... V tomto prípade bola miera dobrého vkusu prekročená minimálne niekoľko stonásobne... Ale istú logiku to má, na zmutovaného hada treba poslať zmutovaného aligátora, len čo potom s ním??? Anedá mi nevysloviť ešte jednu poznámku, väčšina postáv by si za svoje jednanie zaslúžila minimálne nomináciu na Darwinovú cenu, samozrejme in memorial...(22.10.2011)

  • Pythonator
    odpad!

    Jsou filmy podobného ražení, kdy jejich odpadní kvalitu i oceníte a dobře se u nich pobavíte (většinou nad jejich blbostí). Tady ovšem zůstává rozum stát nad každým druhým záběrem. Hned ze začátku na vás hrdinové vychrlí neskutečné množství ústních sraček o hadech a ochraně přírody. Tvůrci zjevně neví nic ani o jednom. No a pak přijde ta jakožeakce. To, že je animace hnusnější než v PC hrách bych ještě překousl, ale ten střih a kombinování záběrů se skutečnými aligátory, to je do očí bijící amatérský bordel. O hereckých výkonech netřeba mluvit. Alespoň ty nás mohou pobavit. Jistě je mnoho lepších kravin s digitálními hady, ale zrovna si na žádnou nevzpomenu. Vím jen, že tohle je i na Asylum slabota.(26.1.2016)

  • L_O_U_S
    odpad!

    Nízké hodnocení tohoto snímku svědčí o tom, že jej nikdo ze zdejšího přízemního osazenstva nepochopil. Ve skutečnosti se jedná o promyšlený a propracovaný postmoderní film, který dýchá na záda počinům Quentina Tarantina nebo Wese Andersona. Zvlášť v druhé polovině získává silné kontury dekonstrukce tradičního konceptu dobra a zla, který je zde načrtnut v podobě konfliktních přístupů k ochraně životního prostředí. Stojí za povšimnutí, že obě hlavní ženské postavy vystupují v šatech vzájemně protikladné barvy, přesto není vyloučeno, že každá může svým způsobem cítit sepětí s přirozeným řádem a v souladu s nejlepším vědomím a svědomím činit vše pro záchranu přírodní rezervace (ve větším měřítku pak celé planety Země). Důležitý je zde také prvek ženy-ochránkyně. V éře nepředvídatelnosti se však ukazuje, že přestože snahy obou žen byly ve své podstatě myšleny "dobře", v důsledku pouze působily zlo. Stejně tak tradičně připisovaný atribut ženské péče zde podléhá dekonstrukci. V tu chvíli dochází k završení smyslu postavy indiánského ekologa, který je jakožto člen původní americké komunity garancí návratu k rovnováze, ze které se svět řízený sobeckým "rozumem" a přesvědčením o oprávněnosti vlastních stanovisek vymkl. Film také velice dobře reflektuje postmoderní techniky a postupy - likvidace vzducholodi "Asylum" může být interpretována jako bourání čtvrté zdi, jako poukázání na to, že se jedná pouze o fikci. Filmaři jsou si velice dobře vědomi baudrillardovského zaměňování reality s hyperrealitou a chtějí tak upozornit na s tím související rizika. Tímto způsobem lze vnímat i záměrně nerealistické zpracování zmutovaných aligátorů a krajt - je třeba důsledně rozlišovat mezi skutečností a filmovým materiálem. Myslím, že tento aspekt života v současné době se tvůrcům podařilo postihnout na jedničku. ... A teď vážně - tenhle film je sračka z žumpy, nad kterou snad v rámci žánru není. Vím, že Asylum v podstatě vytvořilo, co zamýšlelo, ale to mě netrápí. Trápí mě (a zároveň zvráceným způsobem baví), jak někdo rezignací na jakoukoliv kvalitu úmyslně rýžuje prachy tvorbou takových zvratků. (692., 10. XII. 2011)(11.12.2011)

  • - Asylum se nestydí za svou podporu prezidenta Baracka Obamy a v každém jejich filmu je aspoň jedna jeho fotka. Zde je to jeho fotografie na stěně kanceláře policistky. (PRobin)

  • - Spoiler: Vzducholoď, kterou had prokousne, nese název studia, které film produkuje, The Asylum. (chaosteory)