Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Flipnic
    *****

    Při sledování poslední Godzilly jsem byl po délku stopáže jak na houpačce. Úžasná, dech beroucí první třetina, která navozuje atmosféru tajemnosti, očekávání toho, co každý divák očekává, naprosto epické a monumentální zobrazování scén, kdy hudba a kamera prostě exceluje ... ve druhé třetině jsem ale jaksi nechápal záměry tvůrců a "děj", ve který se to stočilo, dostavovala se nuda a já pokukoval po stopáži a říkal si ... "uuups ... tady někdo zapomněl na hlavní "postavu"?" Jenomže ta celá hodina a půl diváka a hlavně skalní příznivce Godzilly jako "moster subžánrovýho kousku" natahuje, napíná a připravuje na závěr, kterej je TAK STRAŠNÁ sada !!! Tak nehoráznej nářez neskutečně gigantickýho, epickýho a doslova mostrózního kalibru, že ten film vlastně vyzní jako donekonečna oddalovanej orgasmus, kterej když konečně příjde, tak kdyby vám řezali rezavou pilou hlavu, tak žádnou bolest neucítíe ... Tam Godzilla exceluje a při posledním jejím zařvání na diváka mi šel zároveň mráz po těle a zároveň slza dojetím se mi vkradla do oka ... A o to jde, že já neodsuzuju již od dětství filmy, který mají až špičkovej konec ... spousta diváků chce akci (ať už jakýhokoliv charakteru) od začátku do konce. Takový filmy jsou fajn, ale filmy, kde to hlavní proběhne až v závěru a film si s divákem trochu pohraje ... proč ne? Takže já jsem spokojenej, nejsem nadšenej jako když jsem viděl Jacksonova King Konga, ale jsem naprosto spokojenej a u konce opravdu nadšení a emoce fungovaly a já si s Godzillou zařval s rukama nad hlavou nadšením na celej barák... :-)(6.8.2014)

  • Eddard
    *****

    Osobně vnímám Godzilu jako nejpůsobivější Monster film, který jsem kdy v kině (či kdekoliv jinde) viděl - chytřejší a daleko lépe obsazený než Pacific Rim, jednička Transformerů, či Emmerichova verze, působivější než King Kong, s větším rozpočtem než Cloverfield. Lidský element je slušným scénářem ošetřený tak, že nám z dialogů nekrvácí uši a dokonce se i tu a tam dojmeme, což je minimálně za mě vše, co od lidských onucí v tomhle žánru vyžaduju. Hlavně Bryan Cranston velice sympaticky zahřívá divákův zájem do doby, než na plátno konečně vkročí (dosti destruktivním způsobem) první monstrum. Od té chvíle už není co řešit, jak radioaktivitou vykrmené příšery, tak rovnováhu nastolující Godzila (tj. Godžira) jsou děsivým způsobem rozkošné a díky nápadité, citlivé režii se jejich výstupy na scénu divákovi nezajídají, naopak na ně dostává stále větší a větší chuť. U vrcholné scény nachrlení radioaktivního dechu do chřtánu jsem se neubránil pověstně nerdovskému zapumpování pěstí ve vzduchu - musel jsem jednoduše nějak upustit ten přetlak "cool efektu", který v ten moment přesahoval zdraví bezpečné normy. 90%(21.5.2014)

  • DaViD´82
    ***

    Čekání na Godot... Ehm, Godžiru. Což by nevadilo, kdyby šlo o čekání „co proto" a nikoli "wanna be otcovsky spielbergovské"; ostatně Čelisti či Válku světů to prací s akční stránkou "ze subjektivního pohledu lidských rodinu nadevše ctících mravenců" stojící na naznačování a neviděném spíše než první signální připomíná možná až příliš. A to především díky nadužívání tohoto přístupu, protože co je sympaticky skryté a navnazující v první polovině, to se v druhé zákonitě přejí až do té míry, že to začne být zcela ukradené, protože když po dvaadvacáté pouze naznačujete a skutek po dvaadvacáté opět v poslední možný moment utekl, tak co z toho, že? Pouze dějová vata a plytké postavy, další vata, vata, Watanabe vysvětlující "vo co sakra gou" a to celé prokládané "musím se vrátit k rodině a Godzillu přitom neuvidím zato nonstop uslyším" v tisíc a jedné variaci a aniž by alespoň jedna z postav zaujala. A aby toho nebylo málo, tak v tomto smrtelně vážně se beroucím schématu to jinak veskrze sympatické klasiku ctící pojetí hrdinného monstra působí jako Godzilla v porcelánu. Ono je ostatně vypovídající, že nejlepší i nejhravější na tom jsou již úvodní titulky.(14.5.2014)

  • POMO
    ****

    Biják, ktorý sa síce vezie v bezpečných klišé, detskej prístupnosti a ničím neprekvapí, ale aspoň drží pokope (Pacific Rim bol odvážnejší a viacej cool, ale dramaturgicky nefunkčný). Na rozdiel od Emmerichovej verzie navyše ctí pravidlá japonského kultu a s hollywoodskymi technickými možnosťami umožňuje arigatovcom užiť si ich Jánošíka tak, ako ho ešte nevideli. Postavy, hoci hrané oceňovanými a v blockbusteroch nevídanými hercami sú druhoradé, podstatná je epickosť a atmosferický vizuál v duchu spielbergovských dobrodružstiev. Toho pripomínaju i konkrétne scény ako úvodný let vrtulníka na ostrov či opakované umiestňovanie detí do každej napínavej akcie. Dnes spokojnosť, pred piati rokmi by to bolo nadšenie.(14.5.2014)

  • pan Hnědý
    **

    Ultra-hlučný, šíleně předražený (bez filmové duše a dějové představivosti) popcornový blockbuster, který nepřináší nic nového ani překvapujícího. GODZILLA nepůsobí ani jako velkofilm, ale zaručeně vám ho budou nutit ve všech reklamách a bilbordech. Film pro naivní američany a teens diváka, který miluje Pacific Rim, nebo Avangers a bude se v 3D brýlích tvářit velmi spokojeně, ale nebudu mu to úplně věřit.(22.10.2014)

  • - Mnoho katastrofických scén ve filmu bylo inspirováno skutečnými událostmi. Ve filmu jsou aluze na tsunami, které zasáhlo Japonsko v roce 2011, a následující havárii jaderné elektrárny ve Fukošimě, útoky na newyorská Dvojčata z 11. září 2001 nebo destrukci, kterou s sebou přinesla válka v Iráku a další konflikty. Režisér podle vlastních slov se svým týmem prošel přibližně stovku knih s fotografiemi, ve kterých hledal inspiraci pro realistické scény. (Zdroj: motherjones.com) (KlonyIlony)

  • - Ústřední hudební motiv odkazuje na charakteristickou dramatickou melodii z původního japonského snímku Gojira (1954). (ondey)

  • - Hlas, ktorý možno počuť v traileri, patrí J. R. Oppenheimerovi, jadrovému fyzikovi, ktorý pracoval na výrobe atómovej bomby. (misterz)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace