Nastala chyba při přehrávání videa.
  • larelay
    *****

    prosim vas, budte taki laskavi, a kto poznate Omara osobne, poslite mi ho domov. A ked nie jeho, tak apon scenaristov, lebo ak by ma dokazali takto rozosmiat kazdy den, tak som ochotna zit v ako polygamistka. Dakujem velmi pekne, koniec hlasenia. PS: Lepsiu komedialnu dramu, ktora ma srdce a na nic sa nehra, som od Crazy Stupid Love nevidela. A je mi jedno, ze si ludia myslia, ze tento film nepatri do prvej 200 najlepsich filmov, ja si myslim, ze tam nepatri 150 filmov, ktore tam su. Takze asi tak.(1.3.2013)

  • FlyBoy
    ***

    Niektorých kritikov táto sociálna rozprávka samozrejme skôr rozhorčí než rozjarí kedže sa v tom nejde rýpať, hľadať presahy a stotožnovať s realitou ako takou, čož chápem, ale ja ju kvôli tomu odsudzovať nebudem. Napriek filmovo škodnej nálepke based on true story, politickému lobbingu a ľahko rozpoznateľnému schématizmu tu do seba ladne zapadá viacero pôsobivých fragmentov od symbolu nedefinovateľného kamarátstva, cez konečne "neulepené" budovanie feel-good sekvencií až po ťažko odmietnuteľný humanizmus. Zastrešené úchvatnými skladbami od obdarovaného pianistu Ludovica Einaudiho a miestami fakt pumpnuté "do kolien zrážajúcim" humorom. Jedná sa síce o ukážkový midcult, ale domnievam sa, že aj keď sa tu "ťaží hlavne z túžby aby to tak v živote chodilo" je to stále pre určitú skupinu ľudí prínosnejšie ako keby sa len radikálne deformovalo, o nič sa nepokúšalo a len sa nezainteresovane prizeralo. Nie každý totiž má ten dar umožnujúci precítiť tvorbu bratov Dardennovcov, ktorú síce nemálo uznávam, ale empatie sa v tomto prípade nevzdávam. Naproti tomu na Kassovitzov "La Haine" nemôžem v podstate precediť krivého slova a to asi preto, lebo verím v paradoxy…3+(4.6.2012)

  • BadoXXII
    *****

    Absolutne nečakané, ale ak by som mal vybrať len jeden, tak najlepší film roku 2011 je tento. Veľmi vtipný, dojemný, pohodový a ústredná dvojka patrí k najsympatickejším filmovým postavám posledných pár (desiatok) rokov. Vôbec sa nečudujem, že to na domácej pôde prebilo úplne všetky Hollywoodske veľkofilmy poslednej doby..... Čo si si vzala? Imodium? Čo si s tým chcela akože spraviť? Zabiť sa? S tým sa tak akurát 3 mesiace nevyserieš.(11.3.2012)

  • gudaulin
    *****

    Výborný skvěle dramaticky a scénáristicky vypilovaný snímek o tom, jak to mezi paraplegiky a podobně postiženými v reálném životě - nechodí. Philippe totiž patří k tomu zlomku populace, která si může dovolit život na zámku se spoustou personálu a v takovém prostředí se i ochrnutí snáší mnohem lépe než živoření někde v ústavu s vyhořelým personálem, který dává všemožně najevo, jak moc ho svojí pouhou fyzickou existencí štvete, a který vás permanentně udržuje ve stavu mizerného přežívání. Jenže takový pravdivý film by nenabízel tolik hřejivého humoru, zajímavých situací a přitažlivých postav. Vzájemná chemie mezi opatrovníkem Drissem, černošským plebejcem z periferie, a aristokratickým příslušníkem vyšší třídy Philippem je jednoduše dokonalá a plně funkční. Film neřeší jenom vznik jednoho velkého přátelství, ale zajímavým způsobem se potýká i se střetáváním různých kultur, společenských vrstev a věčného sváru tzv. velké elitní kultury s popkulturou lidových mas. Nedotknutelní skvěle naplňují oba žánry, ke kterým se hlásí. Těmhle hrdinům se smějete a zároveň se o ně bojíte. Kromě výše uvedené výtky bych měl snad jen jedinou - ten film je svým dovětkem zbytečně doslovný, tady bych nechal více méně otevřený konec a prostor pro divákovu fantazii. Celkový dojem: 90 %.(13.6.2012)

  • brit84
    *****

    Jsou filmy, u kterých jsem nešťastnej z toho, že je můžu poprvé vidět jen jednou. Tenhle majstrštyk nejde, než vychvalovat do nebe, protože takovou dávku humoru neměl ani měsíčník Trnky Brnky. Výbornej je především Omar Sy. Díky němu to dostává punc originality a hlavně jeho životní příběh se prostě musí dotknout každýho.(13.3.2012)

  • - Natáčelo se ve stejném domě v Paříži, ve kterém bydlel Vogel (Jean-Pierre Malo) z Drž hubu (2003). (Pendula)

  • - Ve filmu jezdí ve skutečnosti dva vozy Maserati Quattroporte. Prvním je nejnovější model Quattroporte GTS S se 441 koni po faceliftu, druhým pak model Quattroporte před faceliftem se 400 koní, používaný pouze pro honičky. Nejpatrnějšími rozdíly jsou odlišná koncová světla, zkosené svislé pruhy u novějšího modelu a jiné koncovky výfuku, které má nový model dva větší a oválné, zatímco starší čtyři kulaté. (eGy)

  • - Vo filme počuť výňatky z umeleckých diel známych autorov Guillaume Apollinaire, Charles Baudelaire a Arthur Rimbaud. (WalterIK7)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace