Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Enšpígl
    **

    Když začala Johanka před tou branou hysterčit, že se tam nemůže dostat, asi nejeden chlap vstal a šel vysypat odpadky, protože si myslel, že na něj křičí jeho žena. Samozřejmě film sám o sobě posloužil jen Lucu Bessonovi, aby dokázal své tehdejší partnerce Mille Jovovic jak moc jí miluje a že když zůstane v jeho posteli bude moci si zahrát nejspíš i americkýho prezidenta. Škoda jen, že s tímhle důkazem lásky vyšel na veřejnost.(17.12.2007)

  • sportovec
    *****

    Hodnocení tohoto filmu místy více vypovídají o svých autorech než o tématu, ke kterému se vztahují. Mluvit o historickém filmu znamená vědět alespoň něco o době, tématu a postavě či postavách, které jsou předmětem jeho obsahu. Bessonova vůle držet jednotu reality i tradice a jejího francouzského osvojení je pozoruhodná. Mila (Milla) Jovovich, toto slovanské ztvárnění mýtické francouzské národní hrdinky srovnatelné snad jen se stejně legendárním Vercingetorixem, odvádí vynikající herecký výkon přesně odpovídající exaltovanosti středověkého mysticismu (odkazuji na MARTINA LUTHERA a Finniesovy srovnatelné stavy během jeho tápání a bloudění). Že to budí dojem buď přibližování, nebo i přesahování mezí normální psychiky, je zřejmé. Méně zřejmé je se tomu divit, případně to zpochybňovat nebo dokonce podle toho usuzovat na kvalitu hereckého výkonu. V této rovině Bessonovy interpretace je pochopitelné i "černobílé" vidění anglických okupantů (srovnejme to s naším vztahem k Němcům). Za zvlášť zdařilé považuji psychologické scény prvních projevů Janiny-Johančiny rodící se "svatosti", jejích pověstných rozhovorů s "hlasy" podobně jako krajinné záběry kamery. Nepřerývaný, slabiny i stíny neskrývající obraz Johančiny osobnosti i zbabělost, projevená při jejím zajetí a následném křivém obvinění z kacířství, čarodějnictví ve stylu prvních KLADIV NA ČARODĚJNICE, politický proces se stejným zneužitím práva jako nedlouho předtím v Husově případě jsou jen epilogem jejího krátkého, zralého ženství se nedočkavšího života (úplná Johančina rehabilitace proběhla v katolické církvi podle dostupných informací relativně nedávno; jisté je, že z někdejší kacířky se stala v katolické věrouce dneška mučednice a Vatikánem svatořečená světice). Díla, která vyžadují delší zamyšlení, jsou jako plody, které nepřinesou výnos bez náležité péče. Užitek je oboustranný: divák je obohacen nejen myšlenkově, ale i citově, dílo se šíří tam, kde by mohlo - a mělo - být. Čas prověří nejlépe, nakolik se jedná o nadčasový počin nebo naopak dočasný úspěch, jehož případné slabiny budou více patrny našim potomkům než divákům naší současnosti.(1.3.2008)

  • Hild
    **

    Nemám ráda tento film. Celé je to neuvěřitelně přehnané a hlavně Milla Jovovich mi tady ale taaaaak nesedla. Pokud jde o Johanku z Arku, tak dám vždycky přednost té televizní s Leelee Sobieski, která sice možná není tak výpravná a velkolepá, přesto je však mnohem lépe pojatá a dala mi o hodně více. Tohle byl jen pokus o historický velkofilm, vzešel z toho ale jen opravdu špatný film.(19.10.2011)

  • Z0oMb3E
    ***

    V časoch, keď mali ženy akurát tak právo mlčať sa osemnásťročná panna dostala na čelo armády a muži za ňou slepo pochodovali na smrť. Viem, že to znie ako ako časť z brožúrky o feminizme ale bolo to tak. Kongres zasadol a uznal, že panna bola. Hollywood miluje silné osobnosti z histórie tak sa na rad dostala aj schyzofrenická postavička z nespočetných francúzko-anglických konfliktov. Kormidlo si vzal do rúk Luc a obsadil hviezdu z jeho predchádzajúceho filmu Millu. A tím skončil asi jediný úspech, ktorý filmom zaznamenal. Áno Milla sa role setktársky založenej schyzofreničky zmocnila veľmi obstojne. Kričanie, mávanie a halucinácie sa jej dali kus uveriť. Horšie to už bolo s jej ostatnými hereckými kolegami. Chápem, že kvôli autenticite vojny by prechádzajúcemu metrosexuálnemu Pittovi uveril asi len idiot, no i "vetrom ošlahnutí" herci by mali mať za sebou aspoň herecký kurz. Tak isto veľké sklamanie vo mne zanechali samotné bojové scény, ktoré sú až trestuhodne chaoticky a nezrozumiteľne natočené. Ako historický film mapujúci cestu, ktorou by sa mal vydať najskôr každý sektár (smer horiaca hranica) je v hlbokej šedi konkurencie. Ako historický vojnový film nestojí ani za klik na "DOWNLOAD"(17.10.2011)

  • Shakers
    ***

    Besson a Milla boli lepší v Piatom elemente, teda Milla to ťahala v pred aj tu, nikdy som ju nepovažoval za dobrú herečku, ale tu ma presvedčila viac ako Bessonová réžia. Prišlo mi to podané nejaké vlažne, bez emócii a tento príbeh mal určite naviac. Na druhu stranu bolo to pekne akčné, výprava, kostýmy, to všetko stojí za to, ale stačí to iba lepší priemer. 65% - 3*(7.4.2017)

  • - Poslední film Josepha O'Conora (vrchní inkvizitor). (Karlos80)

  • - Natáčanie trvalo 9 mesiacov. (misterz)

  • - Naturálny boj občas prerástol do skutočných bitiek medzi komparzistami a stávalo sa, že kaskadéri museli pred rozzúrenými komparzistami chrániť aj hercov. Nezaobišlo sa to bez zranení. Sanitky a vrtuľníky boli priamo na pľaci, zašívalo sa rovno na mieste. (gogo76)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace